Daar kun je wel op rekenen. Prijzen van Macs zijn vaak jarenlang hetzelfde, alleen de specs worden beter in de loop der tijd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:31 schreef TsiisSkaaf het volgende:
[..]
Ik zou er ontzettend van balen wanneer het nieuwe MB voor dezelfde prijs wordt aangeboden.
Ik heb nog even gekeken hoe groot de log-file bij mij was, die was 32kbquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
Swets wist het ook niet en zat met hetzelfde 'probleem'.. Zelfde file die zo achterlijk groot was.
Vanuit Disk Inventory X kun je trouwens naar de file in Finder en 'm daar verwijderen. Ik heb 'm gisteravond dus fijn naar m'n prullenbak verplaatst.. vandaag even aankijken en dan gooi ik 'm vanmiddag definitief weg.
Had vanmorgen wel een vastloper toen ik naar een ander tabblad in Safari wilde (niets reageerde meer onder Tiger), maar na een herstart doet alles het weer primaVooralsnog lijkt 't nog op een gevalletje 'definitief verwijderen'
![]()
Oe, dat is wel een goeie om te checken. Ik heb een vrij exotische printer, ik ben benieuwd of 'ie nog werkt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:01 schreef broer het volgende:
Mijn printer wordt niet meer ondersteund. Leopard ziet hem, weet zelfs het merk en type, maar heeft geen drivers beschikbaar. En wat er op de cd bij de printer staat, schijnt ook al niet overweg te kunnen met Leopard. [ afbeelding ]
Ik heb een stuk of 10 vastlopers gehad bij iMovie tijdens het importeren van video.. Als er dus video-gegevens in die log staan, dan is het geen wonder dat ie zo groot isquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb nog even gekeken hoe groot de log-file bij mij was, die was 32kb
Om te unrarren gebruik ik UnrarX. Beetje simpel, maar werkt wel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:07 schreef donderopman het volgende:
Wat is een goede rar aplicatie?
Persoonlijk, vind ik het nu logischer in elkaar zitten. Het zit nu onder 1 ding network preferences. Alles kun je nu binnen 1 scherm instellen, ben er alleen nog niet uit hoe ik een 802.1x verbinding moet opzetten, dat lukte me namelijk de eerste instantie niet maar dat kan ook de authenticatie van het certificaat liggen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:08 schreef Kremers het volgende:
Zo, heheNa ruim een halfuur lopen klooien eindelijk het netwerk op de HvA aan de praat gekregen
Dat Internetconnect is echt complet anders in Leopard, best verwarrend allemaal...
Dat moet ik dus ook, maar ik heb geen idee hoe ik dat ga doen......quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
ben er alleen nog niet uit hoe ik een 802.1x verbinding moet opzetten, dat lukte me namelijk de eerste instantie niet maar dat kan ook de authenticatie van het certificaat liggen.
Ik zoek het vanmiddag nog even uit..
Onder Leopard werkt het iig prima!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Om te unrarren gebruik ik UnrarX. Beetje simpel, maar werkt wel.
Nou ik probeer aan de hand van handleiding van Tiger het internet aan de gang te krijgen maar het wil gewoon niet!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, het is een beetje pielen met de instellingen, de benamingen zijn over het algemeen nog wel hetzelfde.
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=322613quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:42 schreef DaFrenk het volgende:
Ben eens aan het denken wat voor externe HDD ik erbij ga kopen. De 250GB My Book Pro zit zo'n beetje vol, zit allerlei meuk op en om daar nu ook nog bij te gaan backuppen zie ik niet echt zitten.
Dus wil eigenlijk een schijf erbij hebben voor te backuppen. Bij voorkeur een 500GB zodat ik hem zowel voor de PC () als voor de Mac kan gebruiken. Nu zie ik dat de 500GB variant van de My Book Pro niet echt direct leverbaar is, dat is wel jammer. Want hoe langer ik wacht met backuppen hoe oncomfortabeler ik de Mac gebruik
Wat voor ervaringen hebben jullie? De LaCie's zijn natuurlijk erg populair onder de Mac gebruikers vermoed ik. Hebben die eigenlijk een aan/uitschakelaar of moet je daarvan ook de stroom uittrekken?
Wow! Thanks! En goede prijs ook!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=322613
Direct op voorraad, voor 15:30 besteld en volgende dag binnen..
Ik ben tevreden over de My Book Pro, hij is ontzettend stil en vrij snel met Firewire...
Doet ook niks. Heb alles ingevuld waarmee ik normaal inlog op inholland netwerk maar er gebeurt niks.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:55 schreef IT-Pro het volgende:
-Menn0-, heb je al eens met de verschillende domeinen geëxperimenteerd? Pas het domein bijvoorbeeld eens aan naar "Gebruiker".
Het domein "Inlogvenster" is volgens mij puur bedoeld om via het inloggen op je Mac met dezelfde authenticatie-gegevens ook direct op het wifi-netwerk te verbinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |