Bedankt voor het zoekenquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:40 schreef Junkie het volgende:
[..]
10.5: Banish the 3D dock from 10.5
Is dit een oplossing voor je?
Als je het weer terug wilt moet je YES in NO veranderen.
Ik had em hier ook besteld. Zat alleen in de retail verpakking een verkeerde kabel in. (Niet hun schuld trouwens) Ik heb ze even gemaild of ik misschien een vervangend exemplaar kan krijgen. Wacht even op het antwoord van ze..quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:37 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Mooi , ik hoor graag wat je ervaringen zijn met komplett.
Ah, ik vroeg me al af of ik dat kon veranderen, zat niet echt op die campy space-achtergrond te wachten..quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:17 schreef Junkie het volgende:
Replace the Leopard's login screen background!!
Simply replace this file:
/System/Library/CoreServices/DefaultDesktop.jpg
Dat hebben ze ook lekker makkelijk gemaakt...
Hequote:Op maandag 29 oktober 2007 19:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af of ik dat kon veranderen, zat niet echt op die campy space-achtergrond te wachten..
Ah, ben benieuwd of ik de kabel wel heb.. als het niet zo is.. dan is het niet komplett.. maar een komplottquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had em hier ook besteld. Zat alleen in de retail verpakking een verkeerde kabel in. (Niet hun schuld trouwens) Ik heb ze even gemaild of ik misschien een vervangend exemplaar kan krijgen. Wacht even op het antwoord van ze..
[..]
Ah, ik vroeg me al af of ik dat kon veranderen, zat niet echt op die campy space-achtergrond te wachten..
Ze hadden meer dan 100 van die dinger op voorraad en het was gewoon een Retail verpakking compleet geseald en al, Komplett fungeert enkel als doorgeefluik in dit geval. Maar die FW800 kabels zijn vrij duur en het zou in de verpakking moeten zitten eenmaal..quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:20 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ah, ben benieuwd of ik de kabel wel heb.. als het niet zo is.. dan is het niet komplett.. maar een komplott![]()
hehe, was benieuwd. En heb het even opgezocht.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog wel iets grappigs wat me was opgevallen. Ik kan aan de HD zien of Time Machine bezig is... die blauwe ring op die HD draait in een cirkeltje. Kijk je in Finder, zie je ook dat er een voortgangscirkeltje bezig is bij de Time-Machine partitie. Dat zullen ze vast niet bedoeld hebben, maar het is wel grappig om te zien
Ow, shit kon dat ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:09 schreef Geqxon het volgende:
Het slepen van tabbladen in Safari 3 owned ook best wel.
En zo'n groot lichtje aan de voorkantquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:38 schreef Geqxon het volgende:
Ben ik de enige die een MyBook enorm lelijk vind? Lomp, onnodig groot en vreselijke ribbeltjes op de zijkant.
Ik kan echt niet meer zonderquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Safari 3 is toch een hele verbetering t.o.v versie 2...
En het wordt nog beter met..
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Spotlight voor Safari, Kort gezegd..
X509 Anchors staat er dus niet tussen.quote:Het systeem vraagt waar het certificaat geïnstalleerd moet worden.
Selecteer bij Keychain: X509 Anchors.
Het kan zijn dat het systeem om een gebruikersnaam en wachtwoord vraagt. Vul hier de gegevens in van een gebruiker met voldoende rechten op je laptop.
Ziet er erg slick uit! Maar zolang plugins als Firebug, Greasemonkey en Userstyles niet voor Safari te vinden zijn, blijf ik bij Firefox.quote:
Binnenkort kun je wel een exemplaar van Leopard Server van me krijgen..quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:57 schreef Tijn het volgende:
Ik heb de hele avond zitten proberen AFP werkend te krijgen op m'n Linux-machine, maar nog geen succes. Later verder
Ik vind het ook wel leuk om het in Linux aan de praat te krijgenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Binnenkort kun je wel een exemplaar van Leopard Server van me krijgen..
Echt welquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vandaag ook nog even iChat Theatre en Screensharing onder iChat geprobeerd. Ow, mên dat is echt...![]()
![]()
Ik heb vanmiddag dus gewoon even een presentatie via iChat bekeken van een studiegenoot, even nog wat pointers gegeven, maar damn dat is echt handig. Elk bestand kun je laten zien, van foto's, video's, PDF'jes, Word bestandjes, Pages, Numbers en Keynote presentaties.. You name it allemaal via dat Quick Look technologie..quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Echt welWerkt echt super!
Weet alleen nog niet hoe je kunt inzoomen bij documenten. Want in de standaardview laat hij een hele pagina in z'n geheel zien, maar da's meestal niet leesbaar voor de andere kant.
Hebben ze inderdaad prachtig gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag dus gewoon even een presentatie via iChat bekeken van een studiegenoot, even nog wat pointers gegeven, maar damn dat is echt handig. Elk bestand kun je laten zien, van foto's, video's, PDF'jes, Word bestandjes, Pages, Numbers en Keynote presentaties.. You name it allemaal via dat Quick Look technologie..
F*ck MSN en Adium hoor, jammer dat de gebruikersgroep dan weer kleiner is betreft Apple-laars
![]()
Spatiequote:Op maandag 29 oktober 2007 23:28 schreef Tijn het volgende:
Ja, dat Quick Look, hoe werkt dat nou? Als ik dubbelklik op een file, opent 'ie gewoon met het programma wat eraan is toegewezen. Hoe Quick Look ik een file dan?
En je kan het em dan zelf laten aanpassen op jouw computer via Screensharing met 1 druk op de knopquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hebben ze inderdaad prachtig gedaan![]()
Voor studie is het ideaal, maar ook zakelijk. Daarvoor gebruik ik hem dan. Zo kan je op een leuke manier je laatste ontwerp even laten zien aan je collega. En desgewenst deel je daarna even het scherm zodat we het live in Photoshop bekijken en aanpassen![]()
![]()
Dat zeg ikquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En je kan het em dan zelf laten aanpassen op jouw computer via Screensharing met 1 druk op de knop![]()
Nee hoor kan er ook gewoon op met Gmailquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:33 schreef Geqxon het volgende:
iChat... AOL en .Mac only right? Ik zeg: Open het voor alle emailadressen en count me in. Of kan dat al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |