Is dat relevant?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is hier de Tweede Kamer niet, Sjors.
Mijn excuses, ik hoop dat ik je niet gekwetst heb.quote:
Ik had het ook nog niet eerder gezien dat ze geband is. Maar ja, zelfs ik werd geband. Dus iedereen riskeert het.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Toen had ik een demonstratie voor de biertap, helaas.
Het is voor het eerst dat Milagro geband wordt, dat ik weet.
Door jouw werd ik ook gebandquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had het ook nog niet eerder gezien dat ze geband is. Maar ja, zelfs ik werd geband. Dus iedereen riskeert het.![]()
quote:
Het CDA heeft er recent nog voor gepleit om de NMO de mond te snoeren door de omroep niet langer te subsidiëren. Alleen de SGP en PVV waren het eens met het CDAquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:53 schreef Klopkoek het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=5784161&md5=750ec85a8aeca488dc831e79da09c752
Mag een teiltje (om te kotsen)?
Dat gaat me ook wel een beetje ver. Het valt me ook weer tegen van een confessionele partij dat zij de religieuze vrijheid van een ander geloof willen beperken. Zijn ze dan nu alweer vergeten dat de Katholieken vroeger door JP's voorouders werden gediscrimineerd? We kunnen dan net zo goed de EO en IKON gaan verbieden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:47 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Het CDA heeft er recent nog voor gepleit om de NMO de mond te snoeren door de omroep niet langer te subsidiëren. Alleen de SGP en PVV waren het eens met het CDA![]()
jouw scheet? jouw aanwezigheid?quote:
Geweldig flauw.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
jouw scheet? jouw aanwezigheid?
Daar heb je toch geen documentaire voor nodig? Pak de trein naar Slotervaart en leef je uit.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:57 schreef Klopkoek het volgende:
Documentaire over prachtwijken nu op NED2![]()
Sinds dat de BMW van de vader van een kennis daar is gesloopt durf ik er niet meer te komen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen documentaire voor nodig? Pak de trein naar Slotervaart en leef je uit.
Buiten onze Joodse burgervader durft er überhaupt niemand meer te komen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sinds dat de BMW van de vader van een kennis daar is gesloopt durf ik er niet meer te komen.
Here to help.quote:
Stond vandaag nog een mooi artikel in de NRC over Marcouch. Waarom kan die niet even een coup plegen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Buiten onze Joodse burgervader durft er überhaupt niemand meer te komen.
Wat doet Marcouch zo goed volgens jou? Ik heb het idee dat hij zichzelf nogal interessant vindt en de problemen probeert te smoren in discussies. En dat werkt die hele polarisatie nu juist in de hand.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Stond vandaag nog een mooi artikel in de NRC over Marcouch. Waarom kan die niet even een coup plegen?
Hey.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:53 schreef Aoristus het volgende:
[OUD] Mod-FB topic
Wat hebben we gemist?
Hij leeft. En hoe! Hij slijmt aan alle kanten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
Hey, hoe is het allemaal afgelopen met de baby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |