AARTSQUEEF!quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:08 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Valt wel wat tegen, moet ik zeggen.
Het kassameisjesachtige van Ellen Hoog en het inhalige van Fatima.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Lijkt op een typische hockeydoos.
Ik maak de blits. De ''exterminate populace''knop is volop in gebruik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wil het wat lukken met je Julius-meute?
Deze klopt eigenlijk beter qua haardracht, maar mijn haar danst niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:04 schreef Elseetje het volgende:
Toch een foto gevonden.
[ afbeelding ]
Je bent dan ook gewoon een bitchquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jottem, wat zitten er hier toch een hoop frusti's.
Heb je krullenquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Deze klopt eigenlijk beter qua haardracht, maar mijn haar danst niet.Ze hebben mijn haar niet.
[ afbeelding ]
Deze klopt weer meer qua krullen, maar is weer veel te kort.
[ afbeelding ]
Ze doen het er gewoon om.
Een bitch die zich zeker als een bitch gedraagt, maar wel de plank volledig misslaat als het gaat om het doelquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je bent dan ook gewoon een bitch![]()
Je hoeft het niet af te zwakken met een 'quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je bent dan ook gewoon een bitch![]()
I'm too sexy for The Simpsons like I'm Right Said Fred.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:09 schreef Aoristus het volgende:
waar blijft Jehan zijn Simpsonpoppetje?
De middelste?quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Sabine Koebrugge, dat JOVD-loedertje met Farah Fawcett-kapsel, schijnt een nogal spannend fotoboek te hebben met bikinifoto's.
Fred was een veel te zwaarlijvige gayfag in een visnetje. Ik kan me niet voorstellen dat je je daarmee identificeert. Kom op met dat poppetje (wij deden het ook).quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:12 schreef Apropos het volgende:
[..]
I'm too sexy for The Simpsons like I'm Right Said Fred.
Het was een Jay-Zverwijzing, Harry. Als ik in een goede bui ben, zal ik je mijn portret leveren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Fred was een veel te zwaarlijvige gayfag in een visnetje. Ik kan me niet voorstellen dat je je daarmee identificeert. Kom op met dat poppetje (wij deden het ook).
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Sabine Koebrugge, dat JOVD-loedertje met Farah Fawcett-kapsel, schijnt een nogal spannend fotoboek te hebben met bikinifoto's.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:13 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Elseetje, begrijp je het weer eens niet? Dat een mens over het algemeen een afkeer heeft van commerciële zenders, betekent niet dat diegene hypocriet is, wanneer hij één van de programma's door één der commerciëlen geproduceerd waardeert. De algemene afkeer gaat namelijk meestal niet zozeer over de programma's an sich, maar meer over het principe van de commerciële televisie. Klein, doch belangrijk, detail.
Jaja, ik ben bezig. Ik kreeg alleen een site van een jaarclubje gestuurd waarin ze actief is. Alleen staan daar dus geen foto's in.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:04 schreef gronk het volgende:
[..]
'this thread is worthless without pics enzo'
Sterker nog: ik was ook geen kloon van EchtGaaf.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Was jij niet ook een FuifDuifkloon?
Lieve vrouwen zitten niet op Fok!quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:27 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Een bitch die zich zeker als een bitch gedraagt, maar wel de plank volledig misslaat als het gaat om het doel.
Aaah, een Albertus Magnus grietjequote:Op maandag 29 oktober 2007 16:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou 'r moeten zijn. Maar dan ziet ze 'r behoorlijk anders uit dan op die andere foto.
Hier zou ze ook tussen moeten staan, maar ik zie het niet.
Tja, als het er dan ook nog eens lekker uitzag, maar nee hoor... 3x niksquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:45 schreef gronk het volgende:
Floripas! Tietuh!![]()
[ afbeelding ]
Overigens, 't is eigenlijk verbazingwekkend hoeveel werk mannen willen doen voor foto's van geslachtsdelen van de andere sexe.
Zei de maagd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:52 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Tja, als het er dan ook nog eens lekker uitzag, maar nee hoor... 3x niks.
Zinloos. Ik heb tenslotte altijd gelijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://ikkrijgaltijdgelijk.nrcnext.nl/
Dit is wel handig voor alle eigenwijze Fokkertjes.
Rinkeldekinkel: we gaan er allemaal aan.quote:
Albertus Erectus.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:45 schreef gronk het volgende:
Floripas! Tietuh!![]()
[ afbeelding ]
Overigens, 't is eigenlijk verbazingwekkend hoeveel werk mannen willen doen voor foto's van geslachtsdelen van de andere sexe.
Had je gisteren de BNW / OUD-FB maar moeten volgenquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:53 schreef Aoristus het volgende:
[OUD] Mod-FB topic
Wat hebben we gemist?
De olie staat immers nog op de 25 dollar, de euro op 0,85 dollar en de VS hebben geen handelstekort elk jaar van 6% van het BBP.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Rinkeldekinkel: we gaan er allemaal aan.
Toen had ik een demonstratie voor de biertap, helaas.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:01 schreef gronk het volgende:
[..]
Had je gisteren de BNW / OUD-FB maar moeten volgen![]()
Na deze slagroom alleen nog de kers op de taart:quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:53 schreef Aoristus het volgende:
[OUD] Mod-FB topic
Wat hebben we gemist?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Milagro, weg. Discussies ga je óf normaal aan, zonder eeuwig gescheld en getier, of niet. Druppel, emmer verhaal.Oh, even voor de duidelijkheid: dit heeft weinig te maken met de pogingen om persoonlijk te worden (in allahsnaam) of met je de mond snoeren. Gewoon, wekenlang gezeur wat we zat zijn.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Milagro, weg. Discussies ga je óf normaal aan, zonder eeuwig gescheld en getier, of niet. Druppel, emmer verhaal.Oh, even voor de duidelijkheid: dit heeft weinig te maken met de pogingen om persoonlijk te worden (in allahsnaam) of met je de mond snoeren. Gewoon, wekenlang gezeur wat we zat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |