abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 november 2007 @ 13:19:31 #251
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54822838
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:36 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik heb eerste 6 maanden van dit jaar ook enorm gekut met me techniek, maar het was het waard. Kan nu zonder last van me onderrug liften.
Heb altijd gedacht dat het normaal was 4 dagen last van me onderrug te hebben na het deadliften/squaten.
wat no-look zegt, squats + deadlift = rug kapot

Maar ik ga nu wel rustig mijn deadlift en squat weer opbouwen met een beter techniek.
pi_54826985
quote:
Op maandag 19 november 2007 19:49 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

hoe lang ben je al bezig?
Anderhalf jaar zoiets.
pi_54828302
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:26 schreef Baffer het volgende:

[..]

Anderhalf jaar zoiets.
Newbie!
  zondag 25 november 2007 @ 18:23:23 #254
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_54830228
Wat is jullie mening om brinta te vreten ? ik had vanochtend als ontbijt een shake van 300 ml melk, 20 gram whey en een berg brinta. Ondanks dat er op de verpakking staat dat je het warm moet eten vond ik het een prima shake

Is dit een beetje een goed ontbijt? (als je de specs van brinta bekijkt is het toch prima stuff)
pi_54831439
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:23 schreef ConQuestador het volgende:
Wat is jullie mening om brinta te vreten ? ik had vanochtend als ontbijt een shake van 300 ml melk, 20 gram whey en een berg brinta. Ondanks dat er op de verpakking staat dat je het warm moet eten vond ik het een prima shake

Is dit een beetje een goed ontbijt? (als je de specs van brinta bekijkt is het toch prima stuff)
Ik eet 5 van de 7 dagen brinta als ontbijt, het beste ontbijt wat je maar kunt wensen als je het mij vraagt!
pi_54832831
en het goorste

ik eet altijd havermout met noten gemixt met melk (en evt kwark erbij)
Only when close to death, you really feel alive
pi_54833161
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:05 schreef Tommy_808 het volgende:
en het goorste

ik eet altijd havermout met noten gemixt met melk (en evt kwark erbij)
Je moet er ook geen baksteen van maken, de truc is om precies de goede verhouding melk en brinta te vinden zodat het precies een lekker papje word. Tevens kan je heerlijk appel en kaneel toevoegen en een vleugje honing, TOP!!!!
pi_54836076
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:13 schreef McGilles het volgende:

[..]

Newbie!
valt mee.
  maandag 26 november 2007 @ 06:40:36 #259
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_54840675
quote:
Op zondag 25 november 2007 19:12 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik eet 5 van de 7 dagen brinta als ontbijt, het beste ontbijt wat je maar kunt wensen als je het mij vraagt!
Van de havermout afgestapt? Is het beter ofzo? Ik vind het maar een enorme drap worden....

Gisteren bij Peter geweest. Timbers van 110kg gelopen. Super scheef pad waar ik op liep, toen ik wilde versnellen lazerde ik alweer bijna om. Record was denk ik 40meter ofzo, best blij mee. Daarna steen van 100kg boven me kop proberen te tillen, maar het voelde nogal link aan. Daarom maar reps gemaakt met op je knieen laten liggen en dan zo hoog mogelijk optillen, op het laatst rep out van 10x lekkere cardio.

Iemand enig idee waar je knieebandage kunt kopen? En ik wil ook van die mouwen hebben voor me onderarmen.

Daarna naar sterkste man van Friesland geweest. Wat een spectacel was dat!!!! Kon er aardig wat gasten van die meededen, Jan die 2x3e was geworden werd nu met gemak op alle onderdelen eerste. Arno met een enorme schare fans bij zich was 2e geworden, hij is nog natural echt een gruwelijke prestatie want er liepen wat beren rond. Hij had 110kg voor het eerst boven zijn kop getilt, echt mooi om te zien. 170kg steen wilde helaas niet.
Sterkste junior van Nederland deed er ook aan mee. Gruwelijke krachtstats heeft ie maar hij keek echt zo fucking agresief uit zijn ogen naar elk onderdeel. Ik werd er bijna bang van. Hij was er met een maatje van hem, en voor elk onderdeel sloegen ze elkaar voor de reet schouders en achterkant hoofd Zijn maatje had een bril op, en raakte die telkens bijna kwijt tijdens de achterkant hoofd mep.
Toen ie 140k op zijn knieen had liggen was ie zich aan het concentreren volgens mij, zijn maatje roste hem tegen zijn rug en hij was meteen de bal kwijt. Zeer grappig om te zien.
pi_54841508
quote:
Op maandag 26 november 2007 06:40 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Van de havermout afgestapt? Is het beter ofzo? Ik vind het maar een enorme drap worden....
Toen ik mijn shake van havermout at sochtends trainde ik altijd smiddags, tegenwoordig train ik sochtends gelijk om 09:00u en dan ligt havermout nog zwaar op de maag itt brinta, dus beter qua voedingswaarde is het niet meer het moet maar zo
  maandag 26 november 2007 @ 10:26:39 #261
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54842741
ik doe ook altijd brinta, werkt goed

Is ook makkelijk weg te werken 's ochtends
pi_54844924
bronchitis te pakken. Geen training, en waarschijnlijk heel de week niet
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_54848338
Ik ben nu een maandje bezig in de sportschool, maar na me een beetje ingelezen te hebben op verschillende fora over al die termen en schema's ben ik erachter gekomen dat er dus geen enkele compoundoefeningen in mijn schema zitten dat ik gekregen heb, alleen oefeningen met de apparaten (isolatie?).

Nu train ik in een week wel elke spiergroep, maar loop ik nu het risico dat sommige spieren harder gaan groeien dan andere en dat m'n lichaam er op een gegeven moment vreemd uit gaat zien? Verder heb ik ook het idee dat oefeningen als deadlifts verboden zijn hiero, dus of ik hier uberhaupt goed zit voor het echte compoundwerk weet ik niet.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_54848618
Vanavond maar weer borst. Mag al tijden geen onderrug doen, heup is nog steeds beetje ontstoken.
  maandag 26 november 2007 @ 15:57:12 #265
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54848738
twijfel nog wat te trainen vanavond, me onderrug is nog niet helemaal hersteld van mijn training van afgelopen vrijdag. Aan de andere kant heb ik afgelopen zaterdag mijn borst/triceps al gedaan.
Denk toch dat het borst/triceps gaat worden, sowieso gaat dat een stuk minder goed dan mijn benen/rug.
pi_54848807
@ Myers: post je trainingsschema eens.

[ Bericht 31% gewijzigd door Videopac op 26-11-2007 16:13:18 ]
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_54849404
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:01 schreef Videopac het volgende:
@ Myers: post je trainingsschema eens.
Het is een twee-daags schema:

Dag 1: borst, benen, triceps en buik
Dag 2: rug, schouders, biceps en buik

Voor geen enkele oefening gebruik ik dus losse gewichten. Daarnaast heb ik nu tijd om 4 keer per week te gaan, dus of twee-daags nog wel handig is betwijfel ik.
  maandag 26 november 2007 @ 16:38:04 #268
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54849449
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:34 schreef Myers het volgende:

[..]

Voor geen enkele oefening gebruik ik dus losse gewichten. Daarnaast heb ik nu tijd om 4 keer per week te gaan, dus of twee-daags nog wel handig is betwijfel ik.
om te beginnen kan isolatie nog wel handig zijn, dan kan je lichaam even gewend raken aan de inspanning. Zelf zweer ik eigelijk bij losse gewichten, gebruik alleen machines voor een handje vol oefeningen.

Als je 4x per week kan trainen kan je best met een split werken, doe ik zelf toevallig ook weleens maar je moet wel goed naar je lichaam luisteren. Zeker als je zware compounds gaat doen kan je snel spieren overbelasten.
  maandag 26 november 2007 @ 16:42:22 #269
140141 ivosnivo
pi_54849517
Allebei me bicepsen zijn verrot Ging ook veel te leuk de afgelopen tijd, heb het nogal overbelast met carcircle en stones of strenght. Voorlopig geen biceps en rug meer trainen Vandaag deadlift van 260kg gemist.
pi_54849802
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:34 schreef Myers het volgende:

[..]

Geef even exact aan welke oefeningen je doet (welke apparaten). Is het in je sportschool wel mogelijk om met losse gewichten te trainen? Indien dit het geval is: vraag je instructeur om een nieuw schema te maken met dit soort oefeningen erin (of wij doen dat wel even voor je ). Indien dit niet kan: -> andere sportschool zoeken.

Kun je bij jou op de sportschool ook squatten en bankdrukken?

Als je vier dagen per week kunt trainen is een tweedaagse split goed te doen, bijvoorbeeld:
dag 1: borst, benen, triceps en buik
dag 2: rug, schouders, biceps en buik
dag 3: rust
dag 4: borst, benen, triceps en buik
dag 5: rug, schouders, biceps en buik
dag 6: rust
dag 7: rust

Plan je wel je rustdagen in? Slaap je genoeg? En eet je goed?
(voor alle drie vragen: zie OP)
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_54849829
kut, Ivo, zeer kut!
Beterschap / sterkte...
pi_54849898
jooooo, voordat meyers wordt doodgegooid met alles en nog wat, zou ik 'm gewoon aanraden om lekker nog 2 tot 3 maanden verder te spelen voordat hij zich verdiept. Anders krijgen we hetzelfde verhaal als dat knaapje j-lo. Een x gezien, meteen aan de crea en nu weer compleet foetsjie.

Verder ben ik op zoek naar Vit D. Weet iemand een goede shop op het www?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 26 november 2007 @ 17:20:00 #273
140141 ivosnivo
pi_54850225
Wat heb je aan vitamine D?? Zit dat ook in visolie?

Thanx videopac, kan beter nu ff rustig aan doen. Dan straks een of andere langdurige blesure te krijgen.
pi_54850438
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:56 schreef Videopac het volgende:

[..]

Geef even exact aan welke oefeningen je doet (welke apparaten). Is het in je sportschool wel mogelijk om met losse gewichten te trainen? Indien dit het geval is: vraag je instructeur om een nieuw schema te maken met dit soort oefeningen erin (of wij doen dat wel even voor je ). Indien dit niet kan: -> andere sportschool zoeken.
De namen van die apparaten weet ik niet allemaal, het schema ligt daar. Kan die morgen nog wel even posten. Maar het is wel mogelijk om met losse gewichten te trainen ja, volgende week heb ik weer een afspraak met de instructeur dus dan zal ik wel vragen of we daarmee kunnen gaan werken.
quote:
Kun je bij jou op de sportschool ook squatten en bankdrukken?
Bankdrukken wel, squatten weet ik niet.
quote:
Als je vier dagen per week kunt trainen is een tweedaagse split goed te doen, bijvoorbeeld:
dag 1: borst, benen, triceps en buik
dag 2: rug, schouders, biceps en buik
dag 3: rust
dag 4: borst, benen, triceps en buik
dag 5: rug, schouders, biceps en buik
dag 6: rust
dag 7: rust

Plan je wel je rustdagen in? Slaap je genoeg? En eet je goed?
(voor alle drie vragen: zie OP)
Zo doe ik het nu inderdaad, met slapen en voedsel zit het ook goed.
pi_54850969
quote:
Op maandag 26 november 2007 17:00 schreef mister_popcorn het volgende:
jooooo, voordat meyers wordt doodgegooid met alles en nog wat, zou ik 'm gewoon aanraden om lekker nog 2 tot 3 maanden verder te spelen voordat hij zich verdiept. Anders krijgen we hetzelfde verhaal als dat knaapje j-lo. Een x gezien, meteen aan de crea en nu weer compleet foetsjie.

Verder ben ik op zoek naar Vit D. Weet iemand een goede shop op het www?
www.vitaminstore.nl -> Solgar Vitamine D 400 IU
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')