wat no-look zegt, squats + deadlift = rug kapotquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb eerste 6 maanden van dit jaar ook enorm gekut met me techniek, maar het was het waard. Kan nu zonder last van me onderrug liften.
Heb altijd gedacht dat het normaal was 4 dagen last van me onderrug te hebben na het deadliften/squaten.
Ik eet 5 van de 7 dagen brinta als ontbijt, het beste ontbijt wat je maar kunt wensen als je het mij vraagt!quote:Op zondag 25 november 2007 18:23 schreef ConQuestador het volgende:
Wat is jullie mening om brinta te vreten ? ik had vanochtend als ontbijt een shake van 300 ml melk, 20 gram whey en een berg brinta. Ondanks dat er op de verpakking staat dat je het warm moet eten vond ik het een prima shake
Is dit een beetje een goed ontbijt? (als je de specs van brinta bekijkt is het toch prima stuff)
Je moet er ook geen baksteen van maken, de truc is om precies de goede verhouding melk en brinta te vinden zodat het precies een lekker papje word. Tevens kan je heerlijk appel en kaneel toevoegen en een vleugje honing, TOP!!!!quote:Op zondag 25 november 2007 20:05 schreef Tommy_808 het volgende:
en het goorste
ik eet altijd havermout met noten gemixt met melk (en evt kwark erbij)
Van de havermout afgestapt? Is het beter ofzo? Ik vind het maar een enorme drap worden....quote:Op zondag 25 november 2007 19:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik eet 5 van de 7 dagen brinta als ontbijt, het beste ontbijt wat je maar kunt wensen als je het mij vraagt!
Toen ik mijn shake van havermout at sochtends trainde ik altijd smiddags, tegenwoordig train ik sochtends gelijk om 09:00u en dan ligt havermout nog zwaar op de maag itt brinta, dus beter qua voedingswaarde is het niet meer het moet maar zoquote:Op maandag 26 november 2007 06:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Van de havermout afgestapt? Is het beter ofzo? Ik vind het maar een enorme drap worden....
Het is een twee-daags schema:quote:Op maandag 26 november 2007 16:01 schreef Videopac het volgende:
@ Myers: post je trainingsschema eens.
om te beginnen kan isolatie nog wel handig zijn, dan kan je lichaam even gewend raken aan de inspanning. Zelf zweer ik eigelijk bij losse gewichten, gebruik alleen machines voor een handje vol oefeningen.quote:Op maandag 26 november 2007 16:34 schreef Myers het volgende:
[..]
Het is een twee-daags schema:
Dag 1: borst, benen, triceps en buik
Dag 2: rug, schouders, biceps en buik
Voor geen enkele oefening gebruik ik dus losse gewichten. Daarnaast heb ik nu tijd om 4 keer per week te gaan, dus of twee-daags nog wel handig is betwijfel ik.
Geef even exact aan welke oefeningen je doet (welke apparaten). Is het in je sportschool wel mogelijk om met losse gewichten te trainen? Indien dit het geval is: vraag je instructeur om een nieuw schema te maken met dit soort oefeningen erin (of wij doen dat wel even voor jequote:Op maandag 26 november 2007 16:34 schreef Myers het volgende:
[..]
Het is een twee-daags schema:
Dag 1: borst, benen, triceps en buik
Dag 2: rug, schouders, biceps en buik
Voor geen enkele oefening gebruik ik dus losse gewichten. Daarnaast heb ik nu tijd om 4 keer per week te gaan, dus of twee-daags nog wel handig is betwijfel ik.
De namen van die apparaten weet ik niet allemaal, het schema ligt daar. Kan die morgen nog wel even posten. Maar het is wel mogelijk om met losse gewichten te trainen ja, volgende week heb ik weer een afspraak met de instructeur dus dan zal ik wel vragen of we daarmee kunnen gaan werken.quote:Op maandag 26 november 2007 16:56 schreef Videopac het volgende:
[..]
Geef even exact aan welke oefeningen je doet (welke apparaten). Is het in je sportschool wel mogelijk om met losse gewichten te trainen? Indien dit het geval is: vraag je instructeur om een nieuw schema te maken met dit soort oefeningen erin (of wij doen dat wel even voor je). Indien dit niet kan: -> andere sportschool zoeken.
Bankdrukken wel, squatten weet ik niet.quote:Kun je bij jou op de sportschool ook squatten en bankdrukken?
Zo doe ik het nu inderdaad, met slapen en voedsel zit het ook goed.quote:Als je vier dagen per week kunt trainen is een tweedaagse split goed te doen, bijvoorbeeld:
dag 1: borst, benen, triceps en buik
dag 2: rug, schouders, biceps en buik
dag 3: rust
dag 4: borst, benen, triceps en buik
dag 5: rug, schouders, biceps en buik
dag 6: rust
dag 7: rust
Plan je wel je rustdagen in? Slaap je genoeg? En eet je goed?
(voor alle drie vragen: zie OP)
www.vitaminstore.nl -> Solgar Vitamine D 400 IUquote:Op maandag 26 november 2007 17:00 schreef mister_popcorn het volgende:
jooooo, voordat meyers wordt doodgegooid met alles en nog wat, zou ik 'm gewoon aanraden om lekker nog 2 tot 3 maanden verder te spelen voordat hij zich verdiept. Anders krijgen we hetzelfde verhaal als dat knaapje j-lo. Een x gezien, meteen aan de crea en nu weer compleet foetsjie.
Verder ben ik op zoek naar Vit D. Weet iemand een goede shop op het www?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |