abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54706508
Netjes.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_54706767
Zoals ik al zei: lichtinval.
  zondag 18 november 2007 @ 23:28:29 #203
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_54707088
quote:
Op zondag 18 november 2007 19:10 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Dit zijn natuurlijk de werksets. Voordat ik deze sets uitvoer ga ik eerst goed opwarmen.
Ben gewoon van plan om dit schema te volgen en te zien wat ervan komt.
[..]

Vorige dinsdag nog

bent over rows:
1x12x20 (lege stang)
2x8x50
2x5x70 (niet heel strict )

Deadlift:
12x100
8x120
3x140
1x150
1x160 (had het gevoel wel nog 1 rep te kunnen maar niet gedaan)
daarna nog 3 of 4 setjes met 120 kilo 5-8 reps ofzo. Kan niet heel goed meer herinneren.

Daarna: chinups
5x5xbw

Daarna: cable rows
8x40
4x8x60
[..]

Volle melk is tof en voor mij een heilige graal.
Lekker makelijk weg te drinken en 650 kcal per liter. Ik drink er 3 liter per dag van en groei iets van o.5 kilo per week de laatste tijd.
Dat met die vetten maakt niets uit volgens mij, als je wil goed wil aankomen gaat dat vreselijk moeilijk met alleen maar schoon voer en 'vetloos' eten of je moet heeeel veeeel eten. Zeker op jouw gewicht (120 kilo ofzo?)
Ik zou zeggen, ga gewoon volle melk drinken, het werkt prima!
Ik denk dat je nu al wel 170 kunt halen. Als je nou is begint met deadliften en eerst 60kg 10x lift, dan 100kg 5x 130 1x en dan 170 (en er niet aan denken dat het 170kg is, kop leeg maken). Ik heb nog nooit schema's van anderen gevolgt, heb altijd getraint zoals ik het prettig vind.
quote:
Op zondag 18 november 2007 19:22 schreef McGilles het volgende:

[..]

Je bent een buffel en je at eerst alles wat los en vast zat, pizza's en chips ging er zo in dus ik zou als ik jou was ook niet moeilijk doen over die paar gram vet die je dan extra binnen krijgt.
Ik eet ook 200 gram noten per dag (voornamelijk pinda's), misschien is het wel te veel van het goeie. Ik wil zoiezo binnenkort is afspraak maken bij de dokter om te kijken hoe me cholesterol is enzo, ik vreet al jaren gruwelijk veel terwijl ik nooit honger heb.
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:15 schreef Baffer het volgende:
4 liter volle melk per dag = 140 gr verzadigde veten uit melk alleen = ongezond.

Ik hou het op halfvolle.
Ik drink nu ook halfvolle, 1,5 liter per dag. Ik hoorde dus ook al dat het ongezond was. 1,5 liter kan wel?
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:39 schreef Baffer het volgende:
Haha wat lichtinval niet kan doen.....

[ afbeelding ]
Tis wel moeilijke foto, maar volgens mij ben je vrij massive
quote:
Op zondag 18 november 2007 23:15 schreef Baffer het volgende:
Join de bigorexia club
pi_54707118
Lichtinval en een hele slechte camera
Pain is temporary, pride is forever
  maandag 19 november 2007 @ 08:50:51 #205
140141 ivosnivo
pi_54710220
Ik wil van die onderarm beschermers kopen, iemand enig idee waar dat te halen is? En ik zit te denken over kniebandages, misschien voor te trainen. En anders voor sterkste man dingen als het zwaar wordt. Maar ik heb ook gelezen dat het slecht is, omdat je al je banden op elkaar drukt enzo. Iemand wat nuttigs hier over
pi_54712476
quote:
Op zondag 18 november 2007 23:28 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Tis wel moeilijke foto, maar volgens mij ben je vrij massive
[..]

Join de bigorexia club
LOL, dit is wel extreem bigorexia....

Dat zijn geen traps... er staat iemand achter me...
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_54723044
quote:
Op zondag 18 november 2007 23:15 schreef Baffer het volgende:
hoe lang ben je al bezig?
Only when close to death, you really feel alive
  maandag 19 november 2007 @ 20:40:28 #208
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54724148
ik moet eigelijk ook weer meer gaan eten maja, ik vind eigelijk al dat ik genoeg eet Zeker om het te spreiden over de dag is lastig, kan 's avonds wel bruut melk drinken maar dan eet ik ook al kwark en heb ik PWT en pindas

Bovendien kan ik op me werk niets koel houden, warme chocomel ofzo is ook niet echt tof
pi_54724235
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:40 schreef Fugie het volgende:
ik moet eigelijk ook weer meer gaan eten maja, ik vind eigelijk al dat ik genoeg eet Zeker om het te spreiden over de dag is lastig, kan 's avonds wel bruut melk drinken maar dan eet ik ook al kwark en heb ik PWT en pindas

Bovendien kan ik op me werk niets koel houden, warme chocomel ofzo is ook niet echt tof
koelbox?
  maandag 19 november 2007 @ 22:39:56 #210
140141 ivosnivo
pi_54727448
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:40 schreef Fugie het volgende:

Je kunt toch pinda's en brood rammen? Ik neem ook nooit melk mee. Dit is beetje dubbel, je "moet" meer eten maar je wil het eigenlijk niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door ivosnivo op 20-11-2007 06:43:33 ]
pi_54728245
chocomel is één van de weinige dranken die op elke temperatuur goed te drinken is, naar mijn mening.

Vandaag lekker getrained en ik eet weer eens wat beter. Ben wat vet kwijt geraakt waardoor ik weer blokjes krijg Vindt m'n vriendin niet erg maar is wel een teken dat ik te weinig voeier binnen krijg. Schaften!
  dinsdag 20 november 2007 @ 09:10:35 #212
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54732311
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:39 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Je kunt toch pinda's en brood rammen? Ik neem ook nooit melk mee. Dit is beetje dubbel, je "moet" meer eten maar je wil het eigenlijk niet.
Ja ik zou het liefst gewoon een pilletje met 1000kcal slikken

Ik denk dat ik nog maar wat meer brood ga eten ja, pindas komen soms me neus ook uit (letterlijk en figuurlijk )

En ik ben niet zo van lauwe dranken Als ik iets drink moet het koud zijn
pi_54732378
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:39 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Als ik een dag weg ga neem ik altijd gewoon melk mee, die is heus niet na een paar uur gelijk overstuur / bedorven.
Ik vind het nog goed te drinken, meestal neem ik brood mee, een 2liter melkfles, een bakje kwark en 200gr pinda's, genoeg om een gehele dag door te komen naar mijn mening
  dinsdag 20 november 2007 @ 09:57:19 #214
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_54732922
1 of 2 shakebekers met een paar scheppen havermout en wat eiwitpoeder (kan je goed mengen met water) en idd wat nootjes (amandelen hier) neem ik dan mee. En tussendoor kan je altijd ergens wel iets te eten halen, een broodje kip oid.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_54735692
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:07 schreef no-look het volgende:

Vandaag lekker getrained en ik eet weer eens wat beter. Ben wat vet kwijt geraakt waardoor ik weer blokjes krijg Vindt m'n vriendin niet erg maar is wel een teken dat ik te weinig voeier binnen krijg. Schaften!
Ik merk dat als ik "slecht" eet, dus in mijn geval te vet en te veel. Dat ik enorm vooruit ga in vetvrijemassa.
Wellicht eet ik gewoon te weinig en probeer ik te "gainen" met een te laag vetpercentage.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_54735833
Ik bestel altijd wat lekker broodjes kip hier in Antwerpen
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:47:41 #217
140141 ivosnivo
pi_54740133
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 09:10 schreef Fugie het volgende:

[..]

Ja ik zou het liefst gewoon een pilletje met 1000kcal slikken

Ik denk dat ik nog maar wat meer brood ga eten ja, pindas komen soms me neus ook uit (letterlijk en figuurlijk )

En ik ben niet zo van lauwe dranken Als ik iets drink moet het koud zijn
Noten mix van de aldi bij je pinda's gooien, toch wat meer variatie en rozijnen of cranberries erbij maakt het lekkerder.
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 09:14 schreef McGilles het volgende:

[..]

Als ik een dag weg ga neem ik altijd gewoon melk mee, die is heus niet na een paar uur gelijk overstuur / bedorven.
Ik vind het nog goed te drinken, meestal neem ik brood mee, een 2liter melkfles, een bakje kwark en 200gr pinda's, genoeg om een gehele dag door te komen naar mijn mening
Melk moet voor mij echt steenkoud zijn anders ga ik meteen kokken
pi_54740483
Wtf je bent helemaal geband van dbb?
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_54741115
Ik zorg meestal dat ik maaltijdrepen bij me heb.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_54741290
er moet een goed powerlifting/strongmen/pure krachtsport forum komen. DBB jaagt alle goeie users op dat gebied systematisch weg, wat zonde is. Zelfs het powerlifting gedeelte is de laatste tijd dood en saai.
pi_54741990
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:58 schreef no-look het volgende:
er moet een goed powerlifting/strongmen/pure krachtsport forum komen. DBB jaagt alle goeie users op dat gebied systematisch weg, wat zonde is. Zelfs het powerlifting gedeelte is de laatste tijd dood en saai.
Internationaal zijn die er genoeg, waarvan marundemuscle één van de bekende is. Overigens zag ik dat je buikspieren zichtbaar worden . En dan nog afvragen waarom je SQ zo laag is.. damn je bent en blijft echt op een hongerdieet leven .
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:21:27 #222
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54743087
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:42 schreef Videopac het volgende:
die heb ik in de auto, a 2 euro per reep ofzo
pi_54743768
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:42 schreef Videopac het volgende:
die kosten fortuinen

ik kijk altijd naar prijs/gewichtkcal
pi_54746624
push press van 115kg na een mislukte poging vlotjes gehaald. Pr met 10kg naar de kloten geholpen, en er zit nog meer in, want ik had al wat setjes ervoor gemaakt

Maakt je dag goed...

Nog steeds niet gebenched. Ik ben benieuwd of mn push press mn bench press overstijgt.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_54747758
Vandaag aan het squatten wtf kon nog geen 2 reps met 100 kg maken terwijl ik paar weken terug setjes met 100 draaide. Sinds kort deadlift ik weer en ik merk dat mijn lichaam daar erg langzaam van hersteld had nog een verzuurde onderrug dus het zal daar wel aanliggen.

Zit nu te denken wat ik zal doen deload of misschien toch meer eten, hoewel mijn bovenlichaam wel goed hersteld. Wel irritant dit als je na een deadlift sessie direct een week geen lb meer kan trainen, ik zal wel iets fout doen dan .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')