Ik denk dat je nu al wel 170 kunt halen. Als je nou is begint met deadliften en eerst 60kg 10x lift, dan 100kg 5x 130 1x en dan 170 (en er niet aan denken dat het 170kg is, kop leeg maken). Ik heb nog nooit schema's van anderen gevolgt, heb altijd getraint zoals ik het prettig vind.quote:Op zondag 18 november 2007 19:10 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk de werksets. Voordat ik deze sets uitvoer ga ik eerst goed opwarmen.![]()
Ben gewoon van plan om dit schema te volgen en te zien wat ervan komt.
[..]
Vorige dinsdag nog
bent over rows:
1x12x20 (lege stang)
2x8x50
2x5x70 (niet heel strict)
Deadlift:
12x100
8x120
3x140
1x150
1x160 (had het gevoel wel nog 1 rep te kunnen maar niet gedaan)
daarna nog 3 of 4 setjes met 120 kilo 5-8 reps ofzo. Kan niet heel goed meer herinneren.
Daarna: chinups
5x5xbw
Daarna: cable rows
8x40
4x8x60
[..]
Volle melk is tof en voor mij een heilige graal.
Lekker makelijk weg te drinken en 650 kcal per liter. Ik drink er 3 liter per dag van en groei iets van o.5 kilo per week de laatste tijd.![]()
Dat met die vetten maakt niets uit volgens mij, als je wil goed wil aankomen gaat dat vreselijk moeilijk met alleen maar schoon voer en 'vetloos' eten of je moet heeeel veeeel eten. Zeker op jouw gewicht(120 kilo ofzo?)
Ik zou zeggen, ga gewoon volle melk drinken, het werkt prima!![]()
Ik eet ook 200 gram noten per dag (voornamelijk pinda's), misschien is het wel te veel van het goeie. Ik wil zoiezo binnenkort is afspraak maken bij de dokter om te kijken hoe me cholesterol is enzo, ik vreet al jaren gruwelijk veel terwijl ik nooit honger heb.quote:Op zondag 18 november 2007 19:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je bent een buffel en je at eerst alles wat los en vast zat, pizza's en chips ging er zo in dus ik zou als ik jou was ook niet moeilijk doen over die paar gram vet die je dan extra binnen krijgt.
Ik drink nu ook halfvolle, 1,5 liter per dag. Ik hoorde dus ook al dat het ongezond was. 1,5 liter kan wel?quote:Op zondag 18 november 2007 20:15 schreef Baffer het volgende:
4 liter volle melk per dag = 140 gr verzadigde veten uit melk alleen = ongezond.
Ik hou het op halfvolle.
Tis wel moeilijke foto, maar volgens mij ben je vrij massivequote:Op zondag 18 november 2007 21:39 schreef Baffer het volgende:
Haha wat lichtinval niet kan doen.....
[ afbeelding ]
Join de bigorexia clubquote:
LOL, dit is wel extreem bigorexia....quote:Op zondag 18 november 2007 23:28 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Tis wel moeilijke foto, maar volgens mij ben je vrij massive![]()
[..]
Join de bigorexia club
koelbox?quote:Op maandag 19 november 2007 20:40 schreef Fugie het volgende:
ik moet eigelijk ook weer meer gaan eten maja, ik vind eigelijk al dat ik genoeg eetZeker om het te spreiden over de dag is lastig, kan 's avonds wel bruut melk drinken maar dan eet ik ook al kwark en heb ik PWT en pindas
Bovendien kan ik op me werk niets koel houden, warme chocomel ofzo is ook niet echt tof
Je kunt toch pinda's en brood rammen? Ik neem ook nooit melk mee. Dit is beetje dubbel, je "moet" meer eten maar je wil het eigenlijk niet.quote:Op maandag 19 november 2007 20:40 schreef Fugie het volgende:
ik moet eigelijk ook weer meer gaan eten maja, ik vind eigelijk al dat ik genoeg eetZeker om het te spreiden over de dag is lastig, kan 's avonds wel bruut melk drinken maar dan eet ik ook al kwark en heb ik PWT en pindas
Bovendien kan ik op me werk niets koel houden, warme chocomel ofzo is ook niet echt tof
Ja ik zou het liefst gewoon een pilletje met 1000kcal slikkenquote:Op maandag 19 november 2007 22:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je kunt toch pinda's en brood rammen? Ik neem ook nooit melk mee. Dit is beetje dubbel, je "moet" meer eten maar je wil het eigenlijk niet.
Als ik een dag weg ga neem ik altijd gewoon melk mee, die is heus niet na een paar uur gelijk overstuur / bedorven.quote:Op maandag 19 november 2007 22:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je kunt toch pinda's en brood rammen? Ik neem ook nooit melk mee. Dit is beetje dubbel, je "moet" meer eten maar je wil het eigenlijk niet.
Ik merk dat als ik "slecht" eet, dus in mijn geval te vet en te veel. Dat ik enorm vooruit ga in vetvrijemassa.quote:Op maandag 19 november 2007 23:07 schreef no-look het volgende:
Vandaag lekker getrained en ik eet weer eens wat beter. Ben wat vet kwijt geraakt waardoor ik weerblokjes
krijg
Vindt m'n vriendin niet erg maar is wel een teken dat ik te weinig voeier binnen krijg. Schaften!
Noten mix van de aldi bij je pinda's gooien, toch wat meer variatie en rozijnen of cranberries erbij maakt het lekkerder.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ja ik zou het liefst gewoon een pilletje met 1000kcal slikken
Ik denk dat ik nog maar wat meer brood ga eten ja, pindas komen soms me neus ook uit (letterlijk en figuurlijk)
En ik ben niet zo van lauwe drankenAls ik iets drink moet het koud zijn
Melk moet voor mij echt steenkoud zijn anders ga ik meteen kokkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als ik een dag weg ga neem ik altijd gewoon melk mee, die is heus niet na een paar uur gelijk overstuur / bedorven.
Ik vind het nog goed te drinken, meestal neem ik brood mee, een 2liter melkfles, een bakje kwark en 200gr pinda's, genoeg om een gehele dag door te komen naar mijn mening
Internationaal zijn die er genoeg, waarvan marundemuscle één van de bekende is. Overigens zag ik dat je buikspieren zichtbaar wordenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:58 schreef no-look het volgende:
er moet een goed powerlifting/strongmen/pure krachtsport forum komen. DBB jaagt alle goeie users op dat gebied systematisch weg, wat zonde is. Zelfs het powerlifting gedeelte is de laatste tijd dood en saai.
die heb ik in de auto, a 2 euro per reep ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:42 schreef Videopac het volgende:
Ik zorg meestal dat ik maaltijdrepen bij me heb.
die kosten fortuinenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:42 schreef Videopac het volgende:
Ik zorg meestal dat ik maaltijdrepen bij me heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |