abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54728245
chocomel is één van de weinige dranken die op elke temperatuur goed te drinken is, naar mijn mening.

Vandaag lekker getrained en ik eet weer eens wat beter. Ben wat vet kwijt geraakt waardoor ik weer blokjes krijg Vindt m'n vriendin niet erg maar is wel een teken dat ik te weinig voeier binnen krijg. Schaften!
  dinsdag 20 november 2007 @ 09:10:35 #212
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54732311
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:39 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Je kunt toch pinda's en brood rammen? Ik neem ook nooit melk mee. Dit is beetje dubbel, je "moet" meer eten maar je wil het eigenlijk niet.
Ja ik zou het liefst gewoon een pilletje met 1000kcal slikken

Ik denk dat ik nog maar wat meer brood ga eten ja, pindas komen soms me neus ook uit (letterlijk en figuurlijk )

En ik ben niet zo van lauwe dranken Als ik iets drink moet het koud zijn
pi_54732378
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:39 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Je kunt toch pinda's en brood rammen? Ik neem ook nooit melk mee. Dit is beetje dubbel, je "moet" meer eten maar je wil het eigenlijk niet.
Als ik een dag weg ga neem ik altijd gewoon melk mee, die is heus niet na een paar uur gelijk overstuur / bedorven.
Ik vind het nog goed te drinken, meestal neem ik brood mee, een 2liter melkfles, een bakje kwark en 200gr pinda's, genoeg om een gehele dag door te komen naar mijn mening
  dinsdag 20 november 2007 @ 09:57:19 #214
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_54732922
1 of 2 shakebekers met een paar scheppen havermout en wat eiwitpoeder (kan je goed mengen met water) en idd wat nootjes (amandelen hier) neem ik dan mee. En tussendoor kan je altijd ergens wel iets te eten halen, een broodje kip oid.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_54735692
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:07 schreef no-look het volgende:

Vandaag lekker getrained en ik eet weer eens wat beter. Ben wat vet kwijt geraakt waardoor ik weer blokjes krijg Vindt m'n vriendin niet erg maar is wel een teken dat ik te weinig voeier binnen krijg. Schaften!
Ik merk dat als ik "slecht" eet, dus in mijn geval te vet en te veel. Dat ik enorm vooruit ga in vetvrijemassa.
Wellicht eet ik gewoon te weinig en probeer ik te "gainen" met een te laag vetpercentage.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_54735833
Ik bestel altijd wat lekker broodjes kip hier in Antwerpen
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:47:41 #217
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_54740133
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 09:10 schreef Fugie het volgende:

[..]

Ja ik zou het liefst gewoon een pilletje met 1000kcal slikken

Ik denk dat ik nog maar wat meer brood ga eten ja, pindas komen soms me neus ook uit (letterlijk en figuurlijk )

En ik ben niet zo van lauwe dranken Als ik iets drink moet het koud zijn
Noten mix van de aldi bij je pinda's gooien, toch wat meer variatie en rozijnen of cranberries erbij maakt het lekkerder.
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 09:14 schreef McGilles het volgende:

[..]

Als ik een dag weg ga neem ik altijd gewoon melk mee, die is heus niet na een paar uur gelijk overstuur / bedorven.
Ik vind het nog goed te drinken, meestal neem ik brood mee, een 2liter melkfles, een bakje kwark en 200gr pinda's, genoeg om een gehele dag door te komen naar mijn mening
Melk moet voor mij echt steenkoud zijn anders ga ik meteen kokken
pi_54740483
Wtf je bent helemaal geband van dbb?
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_54741115
Ik zorg meestal dat ik maaltijdrepen bij me heb.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_54741290
er moet een goed powerlifting/strongmen/pure krachtsport forum komen. DBB jaagt alle goeie users op dat gebied systematisch weg, wat zonde is. Zelfs het powerlifting gedeelte is de laatste tijd dood en saai.
pi_54741990
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:58 schreef no-look het volgende:
er moet een goed powerlifting/strongmen/pure krachtsport forum komen. DBB jaagt alle goeie users op dat gebied systematisch weg, wat zonde is. Zelfs het powerlifting gedeelte is de laatste tijd dood en saai.
Internationaal zijn die er genoeg, waarvan marundemuscle één van de bekende is. Overigens zag ik dat je buikspieren zichtbaar worden . En dan nog afvragen waarom je SQ zo laag is.. damn je bent en blijft echt op een hongerdieet leven .
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:21:27 #222
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54743087
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:42 schreef Videopac het volgende:
die heb ik in de auto, a 2 euro per reep ofzo
pi_54743768
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:42 schreef Videopac het volgende:
die kosten fortuinen

ik kijk altijd naar prijs/gewichtkcal
Only when close to death, you really feel alive
pi_54746624
push press van 115kg na een mislukte poging vlotjes gehaald. Pr met 10kg naar de kloten geholpen, en er zit nog meer in, want ik had al wat setjes ervoor gemaakt

Maakt je dag goed...

Nog steeds niet gebenched. Ik ben benieuwd of mn push press mn bench press overstijgt.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_54747758
Vandaag aan het squatten wtf kon nog geen 2 reps met 100 kg maken terwijl ik paar weken terug setjes met 100 draaide. Sinds kort deadlift ik weer en ik merk dat mijn lichaam daar erg langzaam van hersteld had nog een verzuurde onderrug dus het zal daar wel aanliggen.

Zit nu te denken wat ik zal doen deload of misschien toch meer eten, hoewel mijn bovenlichaam wel goed hersteld. Wel irritant dit als je na een deadlift sessie direct een week geen lb meer kan trainen, ik zal wel iets fout doen dan .
pi_54753805
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:34 schreef LedZep het volgende:

[..]

Internationaal zijn die er genoeg, waarvan marundemuscle één van de bekende is. Overigens zag ik dat je buikspieren zichtbaar worden . En dan nog afvragen waarom je SQ zo laag is.. damn je bent en blijft echt op een hongerdieet leven .
jip. Maar m'n sprongkracht gaat langzaamaan wel omhoog
pi_54754421
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:49 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

die kosten fortuinen
Eens, maar het is wel erg handig om iets achter de hand te hebben. Niet overal zijn broodjes kipfilet te krijgen en in mijn omgeving snapt men lang niet overal waarom ik zoveel moet eten. En ik heb niet altijd zin in gezeur. Vandaar.
quote:
ik kijk altijd naar prijs/gewichtkcal
Heb jij goede alternatieven?
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_54756128
Sultana hartig
pi_54757116
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:37 schreef Semargofni het volgende:
Vandaag aan het squatten wtf kon nog geen 2 reps met 100 kg maken terwijl ik paar weken terug setjes met 100 draaide. Sinds kort deadlift ik weer en ik merk dat mijn lichaam daar erg langzaam van hersteld had nog een verzuurde onderrug dus het zal daar wel aanliggen.

Zit nu te denken wat ik zal doen deload of misschien toch meer eten, hoewel mijn bovenlichaam wel goed hersteld. Wel irritant dit als je na een deadlift sessie direct een week geen lb meer kan trainen, ik zal wel iets fout doen dan .
Dat is ook de reden dat ik squats en deadlifts op dezelfde trainingsdag wil gaan doen...
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_54759735
quote:
Op woensdag 21 november 2007 09:34 schreef Videopac het volgende:

[..]

chocomelk vd aldi
havermout met noten vd aldi -> ¤1.2 / kg! met veel noten!
witte chocolade vd aldi
kwark vd aldi
...

als ik thuis ben zal ik eens in m'n kast kijken
pi_54760515
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:37 schreef Semargofni het volgende:

na deadlifst kan je mi ook niet verwachten dat je nog ff zware (full?) squats erbij kan doen?
Ow je hebt het over een week erna... Hmm ja das apartjes, dan moet je gewoon zorgen dat liften je gemakkelijker afgaat --> cleans, rdl's, pull throughs etc etc. Zorgen dat je onderrug gewoon sterk wordt.

Overigens zal die week ook wel snel minder worden, gewoon gewenning weer.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_54764951
@DubzOne, ja dat is een mogelijkheid, denk wel dat je dan volume beperkt zal moeten houden maar ik weet natuurlijk niet hoe dat voor jou is.

@mister_popcorn: Jup denk dat dat ook wel zal helpen maar heb niet het idee dat ik echt een zwakke onderrug heb. Squats pakken je onderrug ook hard aan die doe ik zonder problemen maar ja deadlift is weer een verhaal apart.

Wat ook kan is om 1x in de 2 weken te gaan deadliften, heb eens een keer iets gelezen dat je dan pas volledig hersteld bent van die oefening als je tot het uiterste bent gegaan.
pi_54766486
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:13 schreef Semargofni het volgende:
@DubzOne, ja dat is een mogelijkheid, denk wel dat je dan volume beperkt zal moeten houden maar ik weet natuurlijk niet hoe dat voor jou is.

@mister_popcorn: Jup denk dat dat ook wel zal helpen maar heb niet het idee dat ik echt een zwakke onderrug heb. Squats pakken je onderrug ook hard aan die doe ik zonder problemen maar ja deadlift is weer een verhaal apart.

Wat ook kan is om 1x in de 2 weken te gaan deadliften, heb eens een keer iets gelezen dat je dan pas volledig hersteld bent van die oefening als je tot het uiterste bent gegaan.
ik geloof dat dit pas opgaat als je een echte "veteraan" bent, met gewichten/volumes die jou (en mij) ver te boven gaan... Ik ben hier echter niet 100% zeker van (nuttige info FTW! )
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_54767961
als je 1 keer per 2 weken deadlift houdt dat in dat je wel andere oefeningen op deadlift gericht doet, zoals rack pulls, static holds, power cleans enz.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  donderdag 22 november 2007 @ 09:20:00 #235
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54776859
Ik doe full squats en dan daarna lekker deadliften Probeer het 2x per week te doen en dan is het training A met zware squats en lichte deadlifts en dan training B omgedraait. Maar ik heb nu afgelopen maandag beide op redelijk gewicht gedaan en nog last van mijn rug
pi_54777402
In het verleden deed ik ook eerst 5 setjes squatten en daarna 5 setjes deadliften en dit 2 keer per week, op maandag en donderdag.

Best te doen hoor
  donderdag 22 november 2007 @ 21:10:43 #237
140141 ivosnivo
pi_54789336
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:06 schreef Skazminko het volgende:
Wtf je bent helemaal geband van dbb?
Juh zonder enige reden Alst goed is mag ik er morgen weer op.
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:21 schreef Fugie het volgende:

[..]

die heb ik in de auto, a 2 euro per reep ofzo
Damn, das best duur.
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:52 schreef Calyptus het volgende:
push press van 115kg na een mislukte poging vlotjes gehaald. Pr met 10kg naar de kloten geholpen, en er zit nog meer in, want ik had al wat setjes ervoor gemaakt

Maakt je dag goed...

Nog steeds niet gebenched. Ik ben benieuwd of mn push press mn bench press overstijgt.
Respect!!! Ik heb nog steeds last van me onderrug van me misser van begin vorige week met 120kg
quote:
Op woensdag 21 november 2007 09:34 schreef Videopac het volgende:

[..]

Eens, maar het is wel erg handig om iets achter de hand te hebben. Niet overal zijn broodjes kipfilet te krijgen en in mijn omgeving snapt men lang niet overal waarom ik zoveel moet eten. En ik heb niet altijd zin in gezeur. Vandaar.
[..]

Noten!!!! Je kunt toch gewoon zeggen dat je lichaam dat nodig heeft, ben je meteen klaar?
quote:
Op woensdag 21 november 2007 13:52 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

chocomelk vd aldi
havermout met noten vd aldi -> ¤1.2 / kg! met veel noten!
witte chocolade vd aldi
kwark vd aldi
...

als ik thuis ben zal ik eens in m'n kast kijken
Havermout met noten? Bij de c1000 kun je 500 gram havermout kopen voor 35cent geloof ik. Ook niet al te duur.

Ik probeer altijd 1x per week te deadliften en 1x te squaten, hoop dat ik morgen 250kg haal. Weet nog niet helemaal zeker of ik het vertrouw met me rug.
pi_54791381
mn nieuwe schematje. Specifiek voor die push press trainen en ook een beetje pull. Thuis wat bw squat tabatas doen en walking lunges met licht gewicht. Rest kan me gestolen worden.

training 1 :

Push press: 10*3*100kg(+-5rm)
Machine row: 3* zoveel mogelijk op het maximum gewicht

training 2:

MP: 5*5*80kg(+-6-7RM)(+2.5 ew)
db curl: 3*15*20

training 3:

Push press: 3*3 opbouwend, dan 2-3 maal toppen
power clean: 3-4 setjes op gewicht waar ik me naar voel.
pi_54791561
quote:
Op donderdag 22 november 2007 21:10 schreef ivosnivo het volgende:

Havermout met noten? Bij de c1000 kun je 500 gram havermout kopen voor 35cent geloof ik. Ook niet al te duur.
wat voor noten? noten kosten hier in de supermarkt 5 euro voor 500 gram
pi_54792627
Bij de aldi heb je van die noten mix shizzle. Is er geen adli in de buurt dan kan je naar de mert gaan, doe ik sinds kort. Koop je 500 gram pinda`s en/of cashew noten en dan ben je weer ff klaar. Meestal hebben ze in de supermarkt ook wel gewone ongezouten pinda`s van het huismerk oid. 250 gram voor nog geen euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')