Ja ik zou het liefst gewoon een pilletje met 1000kcal slikkenquote:Op maandag 19 november 2007 22:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je kunt toch pinda's en brood rammen? Ik neem ook nooit melk mee. Dit is beetje dubbel, je "moet" meer eten maar je wil het eigenlijk niet.
Als ik een dag weg ga neem ik altijd gewoon melk mee, die is heus niet na een paar uur gelijk overstuur / bedorven.quote:Op maandag 19 november 2007 22:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je kunt toch pinda's en brood rammen? Ik neem ook nooit melk mee. Dit is beetje dubbel, je "moet" meer eten maar je wil het eigenlijk niet.
Ik merk dat als ik "slecht" eet, dus in mijn geval te vet en te veel. Dat ik enorm vooruit ga in vetvrijemassa.quote:Op maandag 19 november 2007 23:07 schreef no-look het volgende:
Vandaag lekker getrained en ik eet weer eens wat beter. Ben wat vet kwijt geraakt waardoor ik weerblokjes
krijg
Vindt m'n vriendin niet erg maar is wel een teken dat ik te weinig voeier binnen krijg. Schaften!
Noten mix van de aldi bij je pinda's gooien, toch wat meer variatie en rozijnen of cranberries erbij maakt het lekkerder.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ja ik zou het liefst gewoon een pilletje met 1000kcal slikken
Ik denk dat ik nog maar wat meer brood ga eten ja, pindas komen soms me neus ook uit (letterlijk en figuurlijk)
En ik ben niet zo van lauwe drankenAls ik iets drink moet het koud zijn
Melk moet voor mij echt steenkoud zijn anders ga ik meteen kokkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als ik een dag weg ga neem ik altijd gewoon melk mee, die is heus niet na een paar uur gelijk overstuur / bedorven.
Ik vind het nog goed te drinken, meestal neem ik brood mee, een 2liter melkfles, een bakje kwark en 200gr pinda's, genoeg om een gehele dag door te komen naar mijn mening
Internationaal zijn die er genoeg, waarvan marundemuscle één van de bekende is. Overigens zag ik dat je buikspieren zichtbaar wordenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:58 schreef no-look het volgende:
er moet een goed powerlifting/strongmen/pure krachtsport forum komen. DBB jaagt alle goeie users op dat gebied systematisch weg, wat zonde is. Zelfs het powerlifting gedeelte is de laatste tijd dood en saai.
die heb ik in de auto, a 2 euro per reep ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:42 schreef Videopac het volgende:
Ik zorg meestal dat ik maaltijdrepen bij me heb.
die kosten fortuinenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:42 schreef Videopac het volgende:
Ik zorg meestal dat ik maaltijdrepen bij me heb.
jip. Maar m'n sprongkracht gaat langzaamaan wel omhoogquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Internationaal zijn die er genoeg, waarvan marundemuscle één van de bekende is. Overigens zag ik dat je buikspieren zichtbaar worden. En dan nog afvragen waarom je SQ zo laag is.. damn je bent en blijft echt op een hongerdieet leven
.
Eens, maar het is wel erg handig om iets achter de hand te hebben. Niet overal zijn broodjes kipfilet te krijgen en in mijn omgeving snapt men lang niet overal waarom ik zoveel moet eten. En ik heb niet altijd zin in gezeur. Vandaar.quote:
Heb jij goede alternatieven?quote:ik kijk altijd naar prijs/gewichtkcal
Dat is ook de reden dat ik squats en deadlifts op dezelfde trainingsdag wil gaan doen...quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:37 schreef Semargofni het volgende:
Vandaag aan het squatten wtf kon nog geen 2 reps met 100 kg maken terwijl ik paar weken terug setjes met 100 draaide. Sinds kort deadlift ik weer en ik merk dat mijn lichaam daar erg langzaam van hersteld had nog een verzuurde onderrug dus het zal daar wel aanliggen.
Zit nu te denken wat ik zal doen deload of misschien toch meer eten, hoewel mijn bovenlichaam wel goed hersteld. Wel irritant dit als je na een deadlift sessie direct een week geen lb meer kan trainen, ik zal wel iets fout doen dan.
chocomelk vd aldiquote:
na deadlifst kan je mi ook niet verwachten dat je nog ff zware (full?) squats erbij kan doen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:37 schreef Semargofni het volgende:
Vandaag aan het squatten wtf kon nog geen 2 reps met 100 kg maken terwijl ik paar weken terug setjes met 100 draaide. Sinds kort deadlift ik weer en ik merk dat mijn lichaam daar erg langzaam van hersteld had nog een verzuurde onderrug dus het zal daar wel aanliggen.
Zit nu te denken wat ik zal doen deload of misschien toch meer eten, hoewel mijn bovenlichaam wel goed hersteld. Wel irritant dit als je na een deadlift sessie direct een week geen lb meer kan trainen, ik zal wel iets fout doen dan.
ik geloof dat dit pas opgaat als je een echte "veteraan" bent, met gewichten/volumes die jou (en mij) ver te boven gaan... Ik ben hier echter niet 100% zeker vanquote:Op woensdag 21 november 2007 18:13 schreef Semargofni het volgende:
@DubzOne, ja dat is een mogelijkheid, denk wel dat je dan volume beperkt zal moeten houden maar ik weet natuurlijk niet hoe dat voor jou is.
@mister_popcorn: Jup denk dat dat ook wel zal helpen maar heb niet het idee dat ik echt een zwakke onderrug heb. Squats pakken je onderrug ook hard aan die doe ik zonder problemen maar ja deadlift is weer een verhaal apart.
Wat ook kan is om 1x in de 2 weken te gaan deadliften, heb eens een keer iets gelezen dat je dan pas volledig hersteld bent van die oefening als je tot het uiterste bent gegaan.
Juh zonder enige redenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:06 schreef Skazminko het volgende:
Wtf je bent helemaal geband van dbb?
Damn, das best duur.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
die heb ik in de auto, a 2 euro per reep ofzo
Respect!!! Ik heb nog steeds last van me onderrug van me misser van begin vorige week met 120kgquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:52 schreef Calyptus het volgende:
push press van 115kg na een mislukte poging vlotjes gehaald. Pr met 10kg naar de kloten geholpen, en er zit nog meer in, want ik had al wat setjes ervoor gemaakt
Maakt je dag goed...
Nog steeds niet gebenched. Ik ben benieuwd of mn push press mn bench press overstijgt.
Noten!!!! Je kunt toch gewoon zeggen dat je lichaam dat nodig heeft, ben je meteen klaar?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:34 schreef Videopac het volgende:
[..]
Eens, maar het is wel erg handig om iets achter de hand te hebben. Niet overal zijn broodjes kipfilet te krijgen en in mijn omgeving snapt men lang niet overal waarom ik zoveel moet eten. En ik heb niet altijd zin in gezeur. Vandaar.
[..]
Heb jij goede alternatieven?
Havermout met noten? Bij de c1000 kun je 500 gram havermout kopen voor 35cent geloof ik. Ook niet al te duur.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:52 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
chocomelk vd aldi
havermout met noten vd aldi -> ¤1.2 / kg! met veel noten!
witte chocolade vd aldi
kwark vd aldi
...
als ik thuis ben zal ik eens in m'n kast kijken![]()
wat voor noten? noten kosten hier in de supermarkt 5 euro voor 500 gramquote:Op donderdag 22 november 2007 21:10 schreef ivosnivo het volgende:
Havermout met noten? Bij de c1000 kun je 500 gram havermout kopen voor 35cent geloof ik. Ook niet al te duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |