Programmaquote:thuis uit datum uitslag
Bolton Wanderers Aston Villa 28 okt 2007 1-1 (1-0)
Derby County Everton 28 okt 2007 0-2 (0-1)
Liverpool Arsenal 28 okt 2007 1-1 (1-0)
Tottenham Hotspur Blackburn Rovers 28 okt 2007 1-2 (0-0)
Birmingham City Wigan Athletic 27 okt 2007 3-2 (1-1)
Chelsea Manchester City 27 okt 2007 6-0 (2-0)
Manchester United Middlesbrough 27 okt 2007 4-1 (2-1)
Portsmouth West Ham United 27 okt 2007 0-0 (0-0)
Reading Newcastle United 27 okt 2007 2-1 (0-0)
Sunderland Fulham 27 okt 2007 1-1 (0-1)
Standquote:thuis uit datum tijd
Arsenal Manchester United 03 nov 2007 13.45
Aston Villa Derby County 03 nov 2007 16.00
Everton Birmingham City 03 nov 2007 16.00
Fulham Reading 03 nov 2007 16.00
Middlesbrough Tottenham Hotspur 03 nov 2007 16.00
Newcastle United Portsmouth 03 nov 2007 16.00
Wigan Athletic Chelsea 03 nov 2007 16.00
Blackburn Rovers Liverpool 03 nov 2007 18.15
West Ham United Bolton Wanderers 04 nov 2007 17.00
Manchester City Sunderland 05 nov 2007 21.00
quote:gespeeld gewonnen gelijk verloren punten +/-
1 Arsenal 10 8 2 0 26 22 - 7
2 Manchester United 11 8 2 1 26 19 - 4
3 Manchester City 11 7 1 3 22 15 - 13
4 Chelsea 11 6 3 2 21 16 - 8
5 Blackburn Rovers 10 6 3 1 21 15 - 9
6 Liverpool 10 5 5 0 20 17 - 6
7 Portsmouth 11 5 4 2 19 19 - 12
8 Newcastle United 10 5 2 3 17 17 - 13
9 Everton 11 5 1 5 16 15 - 13
10 Aston Villa 10 4 3 3 15 14 - 13
11 West Ham United 10 4 2 4 14 12 - 9
12 Reading 11 4 1 6 13 14 - 23
13 Birmingham City 11 3 2 6 11 11 - 15
14 Fulham 11 1 6 4 9 13 - 17
15 Sunderland 11 2 3 6 9 12 - 20
16 Wigan Athletic 11 2 2 7 8 10 - 17
17 Middlesbrough 11 2 2 7 8 11 - 22
18 Tottenham Hotspur 11 1 4 6 7 18 - 23
19 Bolton Wanderers 11 1 3 7 6 10 - 17
20 Derby County 11 1 3 7 6 5 - 24
Nou ze hadden groot deel van de wedstrijd niets in te brengen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:44 schreef Chadi het volgende:
Arsenal was weer een lust om naar tekijken
Volgens mij heb jij een andere wedstrijd gezien, want het ging gewoon gelijk opquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Nou ze hadden groot deel van de wedstrijd niets in te brengen...
Zoooo der wordt een wakker hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Begin die Cesc toch steeds meer te waarderen als voetballer.
Volgens de media was het eerste half uur minder maar daarna zeker minimaal gelijkwaardig.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een andere wedstrijd gezien, want het ging gewoon gelijk op
U creëert een underdog-positie ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kampioen worden doen we niet maar we worden wel de naaste belager van Man Utd.
Toch niet meer dan logisch?quote:
Ik wou je er nog aan herinnerenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
Heb geroepen dat we in oktober er alweer uit zouden liggen voor het kampioenschap voorafgaande dit seizoen maar zit ik er effe naast
Inderdaad. Aan het begin van het seizoen gaf niemand voor onze kansen en eindigde de Sperz boven Arsenal in ieders lijstjequote:Op zondag 28 oktober 2007 23:24 schreef DutchGooner het volgende:
Toch niet meer dan logisch?
quote:Gerrard prijst Fábregas de hemel in
Cesc Fábregas maakt een wervelend seizoen door. Met sprankelend spel zet de jonge Spanjaard de lijnen uit bij Arsenal, terwijl ook zijn scorend vermogen hem niet in de steek laat. Tegen Liverpool scoorde de 20-jarige international zijn tiende treffer van het seizoen.
Liverpool-aanvoerder Steven Gerrard, die zelf ook het net vond, was zondag na afloop van het duel op Anfield lyrisch over de capaciteiten van het jeugdproduct van Barcelona. “Hij heeft de wereld aan zijn voeten”, vertelde de Engelse international. “Hij kan zonder meer één van de beste spelers ter wereld worden. Daar kan geen twijfel over bestaan.”
“Tot dusver is hij bezig aan een fantatisch seizoen. Als hij net zo hard blijft werken als tegen Liverpool en zijn vorm vasthoudt, dan is hij tot alles in staat.” Tien minuten voor tijd tekende Fábregas uit een combinatie met Alexandr Hleb voor de gelijkmaker, terwijl de paal een tweede treffer in de weg stond.
Fábregas was vereerd met de woorden van Gerrard, een speler die hij enkele jaren geleden alléén op televisie zag. “Ik zou hem dolgraag in mijn team willen hebben. Hij is de speler tegen wie ik vier á vijf jaar geleden ontzettend opkeek En nu speel ik tegen hem. Hij is zonder meer één van de beste middenvelders ter wereld.”
Na Anfield krijgt Fábregas in het volgende competitieduel opnieuw de kans om in een volgepakt stadion zijn kunsten te etaleren. In het Emirates Stadium is titelverdediger Manchester United de tegenstander.
quote:Liverpool star's payslip on web
An inquiry has been launched by Liverpool Football Club after a top player's payslip - detailing a £139,634 monthly wage - was put on the internet.
Liverpool FC are looking at how John Arne Riise's pay document, which reveals the Norwegian's net pay and home address got into the wrong hands.
It also shows his national insurance number and appearance bonuses.
A spokesman for the club, said: "We are taking the matter extremely seriously and we are investigating."
The payslip which appeared on a series of football fans' forums, shows he was paid £4,000 in appearance bonuses.
A club insider said: "It must have been stolen but the player simply doesn't know how it has happened.
"I can assure you that John Arne Riise is not in the habit of throwing payslips out, it's clearly been stolen and taken without his permission."
The Kop ace also landed a Champions League salary increase of £15,384.
His take home pay was £82,413 and his monthly tax payment £55,508, while £65 was deducted for meals.
Several Liverpool players' homes have been broken into during the last 18 months but Mr Riise's home has not been burgled.
er komt een nieuwe aan:quote:
quote:Arsenal chasing 'new Cesc'
Arsenal are ready to make a move for Real Madrid superkid Pablo Sarabia, according to reports in Spain.
Arsenal are reported to have sent scouts to Real Madrid academy’s training grounds in a bid to assess the talents of the teenage striker.
It is being claimed that The Gunners have also sounded out Sarabia’s father and agent in order to try to convince him to let the Spaniard join their academy in the near future.
The 15-year-old will move from Madrid on Wednesday to join the Spanish Under-16 team managed by duo Juan Santisteban and Gines Melendez.
The young prospect joined Los Merengues in the 2003-2004 season, having impressed their scouts at the Madrid-oeste football school.
Sarabia would be free to join the North London club should he wish to, as Fifa regulations allow him to move before he turns 17.
The Liga champions are having to get used to letting promising players move to England at an early age, including Argentinian Gerardo Bruna who joined Liverpool last week.
quote:Minister slams 'obscene' salaries
Terry (centre) is one of the Premier League's highest earners
Sports minister Gerry Sutcliffe has condemned Chelsea captain John Terry's salary as "obscene" while criticising Manchester United's ticket prices.
Sutcliffe believes the sky-high wages and ticket prices are alienating fans.
Speaking at a sports summit in London, Sutcliffe said: "Good luck to John, but it is obscene to be on £150,000 a week.
"And United season tickets went up by 13% - holders have to automatically buy European and Carling Cup games at £200, that takes it away from ordinary fans."
606: DEBATE
Are you feeling priced out of the market?
The MP for Bradford South is himself a United fan, but he contrasted the club's prices with those at Bradford City where season tickets were cut to £138 this season, equating to £6 per game.
The Bantams were relegated to League Two last season, but the club has 12,000 season-ticket holders - almost as many as when the club were in the Premier League six seasons ago.
Sutcliffe continued: "Ordinary working people who want go and see Manchester United face being priced out.
"There is a danger that there will be a move away from the game and we don't want to be in a position where people are alienated."
Sutcliffe said the Government would not interfere with the running of football, such as by trying to impose salary caps, but said he wanted to act as "a critical friend".
"People in the street cannot understand salaries like Terry's," he added.
"Chelsea are £250m in the red and they may be able to cope with that but it's not the real world.
"£250m in the red is not sustainable."
Chelsea are furious with some of the figures quoted by Sutcliffe and are understood to have complained to his department that they are inaccurate.
Sutcliffe will be raising his views with Premier League boss Richard Scudamore and Manchester United chief executive David Gill in meetings on Thursday.
Tis een aardig open wedstrijd voor een topper maar het is aardig tot de 16 en dan stopt het.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:38 schreef mcyodogg het volgende:
Hele week naar deze wedstrijd opgebouwd overal, maar vind er nog maar weinig aan.
Toch maar effe in de pauze kijken naar de kans van Giggs, al speelde hij toen tegen Flaminiquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:38 schreef DutchGooner het volgende:
Ronaldo heeft zowat de gehele 1e helft in de zak bij Clichy gezeten en dan zo'n matige voorzet....
Ja, en dat laatste is nou het probleem.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis een aardig open wedstrijd voor een topper maar het is aardig tot de 16 en dan stopt het.
Picsquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:38 schreef mcyodogg het volgende:
Hele week naar deze wedstrijd opgebouwd overal, maar vind er nog maar weinig aan.
Leukste moment was nog bij een corner van Man.U. dat zo'n vrouwtje van in de 50 daarachter op de tribune, met een vies gezicht Giggs ordinair de middelvinger gaf.
Als je de wedstrijd terug kan vinden, het was volgens mij rond minuut 34/35 ofzoquote:
Niet alleen dat rollen (vond het overigens wel terecht geel voor Fabregas) maar idd ook dat kaarten vragen, zuigen, zeiken, mauwen, janken maar vooral dat provoceren richting het Arsenal publiek, van mij had er een supporter hem plat mogen slaan, als ik de UEFA mag geloven kom je daar toch mee weg met een schijntje.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:43 schreef mcyodogg het volgende:
Anderson is trouwens inderdaad een pisventje. Eerst kaarten vragen en daarna dat schromelijke tollen op de grond.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROOOOOOOOOOOONALDOOOOOOOOO
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dus als Man U wint, dan hebben ze de scheids omgekocht? Gaat 't nou over die boeg gegooid worden?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goddomme, lucky bastards ..
Weet ik niet.Kreeg meer de indruk dat beide ploegen absoluut niet wouden verliezen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:41 schreef DutchGooner het volgende:
Gelukkig was de grens wakker maar het voelt als 2 verloren punten.
Manure fanquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Azijnpisser Kieft heeft weer het woord![]()
Wat een oninterresant persoon is het :pquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Jank toch niet zo.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nou, in ieder geval 2 punten gestolen ..
Op basis van de 1e helft was het terecht geweest.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Weet ik niet.Kreeg meer de indruk dat beide ploegen absoluut niet wouden verliezen.
Zoveel kansen heeft Arse niet gehad over de hele wedstrijd. Ik ben er persoonlijk wel tevreden mee.
De 2-2 had ik al niet meer verwacht
Niet te snel, we moeten beiden nog even winnenquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:43 schreef One_conundrum het volgende:
Liverpool en in mindere mate Chelsea de winnaars
Dat moet blijken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:43 schreef One_conundrum het volgende:
Samen met van Hintum niet serieus te nemen dus daar luister ik ook dan niet naar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Liverpool moet eerst maar eens zien te winnen van Blackburn. Altijd lastig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:43 schreef One_conundrum het volgende:
Na ben niet echt fan van Chelsea... Kan niet echt wedstrijden van ze kijken..quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zit Chelsea te kijken en dat is leuk
Dat is zoiets als een olifant dat met een muisje speelt
In de voorbeschouwing werd hij iig wel genoemd als nieuwe assistent enzo, weet niet of 'ie op de bank zit al, denk het wel.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Zit die Poyet al op de bank naast Ramos?
Met een goeie afloopquote:
lampsquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:50 schreef mcyodogg het volgende:
Relaxed middagje zo. Lamps weer met een goal, na goed werk van SWP. En venom zal wel blij zijn om te horen dat Belletti het uitstekend doet, inclusief mooie goal.
Jongen zo noemt 90% van de fans hem geregeld. Zelfs de officiele site neemt die naam geregeld overquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
lampseen volwassen man een koosnaampje geven is toch wel echt het dieptepunt, tering
Blijf dat vooral tegen jezelf zeggen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jongen zo noemt 90% van de fans hem geregeld. Zelfs de officiele site neemt die naam geregeld over
Net zoals Arsenal fans Adebayor wel Ade noemen, Liverpool fans Sissoko Momo noemen, en Man.U, Ronaldo Ronnie noemen. Is redelijk normaal.
Dat we dat in Nederland amper doen, weet ik ook wel. Gebruik het dan ook niet voor PSV-spelers bijvoorbeeld.
Ik zeg het tegen jou.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Blijf dat vooral tegen jezelf zeggen.
Namelijk?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:54 schreef tong80 het volgende:
Volgens Garth Crooks vandaag 7 doelpunten van de maand en 2 doelpunten van het seizoen.
De wedstrijd was wel gelijk opgaand, de 1-0 en de 1-1 kwamen uit de lucht weg ploffen. 2-1 voor man utd was ook wat lucky en toen kwam arsenal nog goed terug in de laatste minuut met een goal van Gallas.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Namelijk?
Helaas niets gezien van Arsenal, maar als ik het zo lees is een gelijkspel terecht.
Nog steeds ongeslagen
Gaat ie de zilveren bruiloft nog halen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:14 schreef zjroentje het volgende:
Volgende week is Sir Alex 21 jaar hoofdcoach.
Die eerste van Portsmouth. Ongenadig harde steerp. Geweldige goal.quote:
Als ik me niet vergis had er ook gefloten moeten worden voordat Rooney de 0-1 maakte, dat was ook een flinke duwquote:Ferguson critical of referee Webb
"Their second goal came from him not giving a free-kick for a foul on Louis Saha on the far side. It should've been a foul for us."
Dat is die kuthond dus al 21 jaar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:23 schreef Gunner het volgende:
Ferguson is ook selectief in z'n kritiek![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:43 schreef One_conundrum het volgende:
Liverpool en in mindere mate Chelsea de winnaar
Dat heeft Derby ook....quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:32 schreef mcyodogg het volgende:
Prima dag inderdaad. Titel nu zelfs sinds enige tijd weer in eigen hand,
Nee, als zij nu al hun wedstrijden winnen, zijn ze nog steeds afhankelijk van andere ploegen om punten te verspelen. Als Chelsea nu al haar wedstrijden wint (en een beetje hoog) worden ze kampioen. Maar ik zei al, in deze fase gaat dat nog slechts om het idee.quote:
Wilde er mee zeggen dat Chelsea het ook niet in eigen hand heeft, er is maar 1 club die dat wel heeft en dat is Arsenal maar een beetje kansloos vind ik het om er nu al zo over te gaan praten.quote:Op zondag 4 november 2007 13:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, als zij nu al hun wedstrijden winnen, zijn ze nog steeds afhankelijk van andere ploegen om punten te verspelen. Als Chelsea nu al haar wedstrijden wint (en een beetje hoog) worden ze kampioen. Maar ik zei al, in deze fase gaat dat nog slechts om het idee.
Wel, want als Chelsea 2x van Arsenal wint, is dat verschil ook weer weg. Maar ik zei al dat het me meer om het idee gaat, dat Chelsea zich weer richting de top nestelt.quote:Op zondag 4 november 2007 17:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wilde er mee zeggen dat Chelsea het ook niet in eigen hand heeft, er is maar 1 club die dat wel heeft en dat is Arsenal maar een beetje kansloos vind ik het om er nu al zo over te gaan praten.
Als als alsquote:Op zondag 4 november 2007 18:17 schreef mcyodogg het volgende:
Wel, want als Chelsea 2x van Arsenal wint, is dat verschil ook weer weg
Kansen om de titel van Sunderland over te nemen (slechtste eindresultaat in een seizoen PL, 2005-2006).quote:
Ook de Blackburn Rovers doen bovenaan goed mee.quote:Op zondag 4 november 2007 11:51 schreef Elvislives het volgende:
Hoe lang gaat Pompey het volhouden in de subtop? Ze staan netjes 6de (Liverpool kan er nog overheen met een inhaalwedstrijd), maar doen het prima. 1-4 in Newcastle winnen is gewoon een erg knap resultaat. Hopelijk komend jaar Europees voor Pompey!
Wat dramatisch slecht is dit zeg.quote:Op maandag 5 november 2007 21:34 schreef Dos37 het volgende:
Sunderland geeft aardig partij tegen Man City. De wedstrijd staat wel vol van allerlei slordigheden.
quote:FA to look at Ferguson ref blast
The Football Association is set to look into comments made about referee Howard Webb by Manchester United boss Sir Alex Ferguson, BBC Sport understands.
Ferguson accused the official of being biased towards the Gunners during the 2-2 draw at the Emirates Stadium.
"He has a chance to be the top referee but it was a big game and, at times, he favoured Arsenal," Ferguson told MUTV.
"Their second goal came from him not giving a free-kick for a foul on Louis Saha. It should've been a foul for us."
However, Ferguson added that he believed it was difficult for referees not be influenced by hostile home crowds.
"It is very hard for the referee," he stated. "On our bench, we were getting terrible abuse from people two or three feet away from us.
"There is a lack of security. It is absolutely disgraceful the abuse you and your staff take. All sorts of things are being shouted and screamed at you and there is an absolute danger here."
Former referee Dermot Gallagher said frustration may have led to Ferguson making his comments.
United were on the verge of victory before William Gallas salvaged a draw for Arsenal in injury time.
"Maybe some of his comments were born of disappointment. You are 93 minutes into the match, you think you've killed it off and then it goes against you," said Gallagher.
Gallagher also backed Webb to become one of football's best officials.
He said: "He has certainly got potential to be one of the best referees in the world.
"He is young, talented and has got great man-management skills. His recognition of offences on the field was first class and with any luck we could be seeing a future World Cup referee."
Het meest grappige is dat men gisteren in MOTD dit moment weer even boven water haalde. En wat bleek? De gelijkmaker van Gallas vond plaats 1,5 minuut NA de duw die Saha beging. In de tussentijd is de bal al over de zijlijn geweest en hadden ze ook nog een doeltrap.quote:Op maandag 5 november 2007 23:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
"He has a chance to be the top referee but it was a big game and, at times, he favoured Arsenal," Ferguson told MUTV.
De eerste scheidsrechter die tegen manure fluit moet nog geboren worden.
Wat een kuthond is het toch.![]()
Die duw bij de 0-1 was wel reglementair wou je zeggen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Laten we 't er dan op houden dat de goals van Arsenal iets gelukkiger tot stand kwamen dan die van Man U. Maar goed, hier zal ik wel weer ongelijk in hebben.
Ja? En dan klopt het nog niet wat je zegt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lees je wel?
Ja en de 1-0 van Rooney kwam ook echt van zijn voetquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Laten we 't er dan op houden dat de goals van Arsenal iets gelukkiger tot stand kwamen dan die van Man U.
Ik pas me slechts aan aan het niveau van Ferguson met z'n selectieve kritiek.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Selectief lezen is toch in dus ..
Eerste goal van united was meer geluk dan die 2 goals van Arsenal bij elkaar, die ik overigens niet gelukkig vond afgezien dat duwtje op Saha. Ferguson is sowieso niet echt serieus te nemen wbt commentaar op de scheids.quote:
Alsof je op Old Trashbin snoepjes krijgt aangeboden als bezoekende clubquote:Man Utd probing Arsenal 'abuse'
Manchester United are compiling a security dossier after claims that their manager Sir Alex Ferguson was verbally abused by Arsenal fans.
The incident is alleged to have taken place at the Emirates Stadium on Saturday during United's 2-2 draw with the Gunners.
"Our security people are compiling a report on it - the incident was behind us," said Ferguson.
"But I'm sure that Arsenal, with their CCTV cameras, will have picked it up."
Ferguson was unhappy with the refereeing performance of Howard Webb on Saturday, but he said the hostile atmosphere inside the stadium had been a contributing factor.
"It is very difficult for the referee," he said on Saturday.
"On our bench, we were getting terrible abuse from people two or three feet away from us.
"There is a lack of security. It is absolutely disgraceful the abuse you and your staff take. All sorts of things are being shouted and screamed at you and there is an absolute danger here."
But a spokesperson for the Gunners said: "Stadium security is of the highest importance and we feel there is ample stewarding around the dugout area.
"However, the club does recognise that some exchanges which take place can be of an aggressive nature, and there was an incident this afternoon where one supporter was ejected.
"There is also CCTV which monitors the area which our stadium management crew review in detail after games, and if necessary the club will take further action."
Loos zoals in;quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:52 schreef Grimm het volgende:
Nou.. Zijn de gunnertjes ook weer klaar met het tegen-man-utd-aanschoppen? of krijgen we nog een aantal loze opmerkingen te verwerken?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Laten we 't er dan op houden dat de goals van Arsenal iets gelukkiger tot stand kwamen dan die van Man U.
We halen hier alleen maar een paar citaten aan van zeur-alexquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:52 schreef Grimm het volgende:
Nou.. Zijn de gunnertjes ook weer klaar met het tegen-man-utd-aanschoppen? of krijgen we nog een aantal loze opmerkingen te verwerken?
Dat denk ik ook idd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Laat ze maar Grimm, ik denk dat ze teleurgesteld zijn dat ze niet konden winnen in eigen huis ..
Volgens mij ervaren jullie het gelijkspel meer als een verlies na 2x een voorsprong uit handen te geven, maar ik kan het verkeerd zien.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Laat ze maar Grimm, ik denk dat ze teleurgesteld zijn dat ze niet konden winnen in eigen huis ..
Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 7 november 2007 07:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Volgens mij ervaren jullie het gelijkspel meer als een verlies na 2x een voorsprong uit handen te geven, maar ik kan het verkeerd zien.
Van mij mogen zequote:Op zaterdag 10 november 2007 12:25 schreef RayMania het volgende:
Zul je zien dat Liverpool vandaag 0-0 gaat spelen ofzo...
volgens mij was het in engeland gebruikelijk om zaterdag 15.00 lokale tijd af te trappen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:26 schreef Dos37 het volgende:
Omdat er komende week geen europees voetbal is, zondag blijft de favoriete speeldag van alle club's lijkt me.
De commercie is belangrijker geworden dan deze traditiequote:Op zaterdag 10 november 2007 12:29 schreef borisz het volgende:
[..]
volgens mij was het in engeland gebruikelijk om zaterdag 15.00 lokale tijd af te trappen.
daarom had ik ook al 'was' in de zin verwerktquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:31 schreef Gunner het volgende:
[..]
De commercie is belangrijker geworden dan deze traditie
Hij zette zijn voet in het kruis van een tegenstander.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Liet Barton weer z'n reet zien ofzo?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:55 schreef DutchGooner het volgende:
Kut, 1-0 met nog 9 minuten te gaan
Dat-ie valt is niet raar als ze in de loop zo aangetikt wordt, maar het was er inderdaad wel buiten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Crouch versiert een strafschop, was er buiten imo.
Gerrard maakt 'm, 2-0.
Dat maakt niet uit.quote:Op zondag 11 november 2007 16:57 schreef mcyodogg het volgende:
Briljant doelpunt van Cahill, en ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien, maar het was in die periode toch wel ERNSTIG tegen de verhouding in.
dat is het bij jou altijdquote:Op zondag 11 november 2007 16:57 schreef mcyodogg het volgende:
Briljant doelpunt van Cahill, en ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien, maar het was in die periode toch wel ERNSTIG tegen de verhouding in.
Nee hoor. United won verdiend. Schalke kreeg te weinig afgelopen week, en eerlijk gezegd was ik uiteindelijk blij met het puntje tegen Fulham.quote:
Ja. Eigenlijk pas één grote kans helemaal aan het begin voor Adebayor (paal). Verder heeft Arsenal duidelijk het overwicht en het balbezit, Reading blijft verdedigen en houdt het nog redelijk vol, komt er zelf niet vaak uit.quote:Op maandag 12 november 2007 21:37 schreef dndiek het volgende:
Nog altijd 0-0, iemand enig idee hoe de wedstrijd is?
20 man tussen de 16 van Reading en de middencirkel.quote:Op maandag 12 november 2007 21:37 schreef dndiek het volgende:
Nog altijd 0-0, iemand enig idee hoe de wedstrijd is?
Als 'ie weer fit isquote:Op maandag 12 november 2007 22:15 schreef BonJovi het volgende:
Go Arsenal![]()
wanneer mag Van Persie meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |