quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goddomme, lucky bastards ..
Weet ik niet.Kreeg meer de indruk dat beide ploegen absoluut niet wouden verliezen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:41 schreef DutchGooner het volgende:
Gelukkig was de grens wakker maar het voelt als 2 verloren punten.
Manure fanquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Azijnpisser Kieft heeft weer het woord![]()
Wat een oninterresant persoon is het :pquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Jank toch niet zo.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nou, in ieder geval 2 punten gestolen ..
Op basis van de 1e helft was het terecht geweest.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Weet ik niet.Kreeg meer de indruk dat beide ploegen absoluut niet wouden verliezen.
Zoveel kansen heeft Arse niet gehad over de hele wedstrijd. Ik ben er persoonlijk wel tevreden mee.
De 2-2 had ik al niet meer verwacht
Niet te snel, we moeten beiden nog even winnenquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:43 schreef One_conundrum het volgende:
Liverpool en in mindere mate Chelsea de winnaars
Dat moet blijken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:43 schreef One_conundrum het volgende:
Samen met van Hintum niet serieus te nemen dus daar luister ik ook dan niet naar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Liverpool moet eerst maar eens zien te winnen van Blackburn. Altijd lastig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:43 schreef One_conundrum het volgende:
Na ben niet echt fan van Chelsea... Kan niet echt wedstrijden van ze kijken..quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zit Chelsea te kijken en dat is leuk
Dat is zoiets als een olifant dat met een muisje speelt
In de voorbeschouwing werd hij iig wel genoemd als nieuwe assistent enzo, weet niet of 'ie op de bank zit al, denk het wel.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Zit die Poyet al op de bank naast Ramos?
Met een goeie afloopquote:
lampsquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:50 schreef mcyodogg het volgende:
Relaxed middagje zo. Lamps weer met een goal, na goed werk van SWP. En venom zal wel blij zijn om te horen dat Belletti het uitstekend doet, inclusief mooie goal.
Jongen zo noemt 90% van de fans hem geregeld. Zelfs de officiele site neemt die naam geregeld overquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
lampseen volwassen man een koosnaampje geven is toch wel echt het dieptepunt, tering
Blijf dat vooral tegen jezelf zeggen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jongen zo noemt 90% van de fans hem geregeld. Zelfs de officiele site neemt die naam geregeld over
Net zoals Arsenal fans Adebayor wel Ade noemen, Liverpool fans Sissoko Momo noemen, en Man.U, Ronaldo Ronnie noemen. Is redelijk normaal.
Dat we dat in Nederland amper doen, weet ik ook wel. Gebruik het dan ook niet voor PSV-spelers bijvoorbeeld.
Ik zeg het tegen jou.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Blijf dat vooral tegen jezelf zeggen.
Namelijk?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:54 schreef tong80 het volgende:
Volgens Garth Crooks vandaag 7 doelpunten van de maand en 2 doelpunten van het seizoen.
De wedstrijd was wel gelijk opgaand, de 1-0 en de 1-1 kwamen uit de lucht weg ploffen. 2-1 voor man utd was ook wat lucky en toen kwam arsenal nog goed terug in de laatste minuut met een goal van Gallas.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Namelijk?
Helaas niets gezien van Arsenal, maar als ik het zo lees is een gelijkspel terecht.
Nog steeds ongeslagen
Gaat ie de zilveren bruiloft nog halen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:14 schreef zjroentje het volgende:
Volgende week is Sir Alex 21 jaar hoofdcoach.
Die eerste van Portsmouth. Ongenadig harde steerp. Geweldige goal.quote:
Als ik me niet vergis had er ook gefloten moeten worden voordat Rooney de 0-1 maakte, dat was ook een flinke duwquote:Ferguson critical of referee Webb
"Their second goal came from him not giving a free-kick for a foul on Louis Saha on the far side. It should've been a foul for us."
Dat is die kuthond dus al 21 jaar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:23 schreef Gunner het volgende:
Ferguson is ook selectief in z'n kritiek![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:43 schreef One_conundrum het volgende:
Liverpool en in mindere mate Chelsea de winnaar
Dat heeft Derby ook....quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:32 schreef mcyodogg het volgende:
Prima dag inderdaad. Titel nu zelfs sinds enige tijd weer in eigen hand,
Nee, als zij nu al hun wedstrijden winnen, zijn ze nog steeds afhankelijk van andere ploegen om punten te verspelen. Als Chelsea nu al haar wedstrijden wint (en een beetje hoog) worden ze kampioen. Maar ik zei al, in deze fase gaat dat nog slechts om het idee.quote:
Wilde er mee zeggen dat Chelsea het ook niet in eigen hand heeft, er is maar 1 club die dat wel heeft en dat is Arsenal maar een beetje kansloos vind ik het om er nu al zo over te gaan praten.quote:Op zondag 4 november 2007 13:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, als zij nu al hun wedstrijden winnen, zijn ze nog steeds afhankelijk van andere ploegen om punten te verspelen. Als Chelsea nu al haar wedstrijden wint (en een beetje hoog) worden ze kampioen. Maar ik zei al, in deze fase gaat dat nog slechts om het idee.
Wel, want als Chelsea 2x van Arsenal wint, is dat verschil ook weer weg. Maar ik zei al dat het me meer om het idee gaat, dat Chelsea zich weer richting de top nestelt.quote:Op zondag 4 november 2007 17:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wilde er mee zeggen dat Chelsea het ook niet in eigen hand heeft, er is maar 1 club die dat wel heeft en dat is Arsenal maar een beetje kansloos vind ik het om er nu al zo over te gaan praten.
Als als alsquote:Op zondag 4 november 2007 18:17 schreef mcyodogg het volgende:
Wel, want als Chelsea 2x van Arsenal wint, is dat verschil ook weer weg
Kansen om de titel van Sunderland over te nemen (slechtste eindresultaat in een seizoen PL, 2005-2006).quote:
Ook de Blackburn Rovers doen bovenaan goed mee.quote:Op zondag 4 november 2007 11:51 schreef Elvislives het volgende:
Hoe lang gaat Pompey het volhouden in de subtop? Ze staan netjes 6de (Liverpool kan er nog overheen met een inhaalwedstrijd), maar doen het prima. 1-4 in Newcastle winnen is gewoon een erg knap resultaat. Hopelijk komend jaar Europees voor Pompey!
Wat dramatisch slecht is dit zeg.quote:Op maandag 5 november 2007 21:34 schreef Dos37 het volgende:
Sunderland geeft aardig partij tegen Man City. De wedstrijd staat wel vol van allerlei slordigheden.
quote:FA to look at Ferguson ref blast
The Football Association is set to look into comments made about referee Howard Webb by Manchester United boss Sir Alex Ferguson, BBC Sport understands.
Ferguson accused the official of being biased towards the Gunners during the 2-2 draw at the Emirates Stadium.
"He has a chance to be the top referee but it was a big game and, at times, he favoured Arsenal," Ferguson told MUTV.
"Their second goal came from him not giving a free-kick for a foul on Louis Saha. It should've been a foul for us."
However, Ferguson added that he believed it was difficult for referees not be influenced by hostile home crowds.
"It is very hard for the referee," he stated. "On our bench, we were getting terrible abuse from people two or three feet away from us.
"There is a lack of security. It is absolutely disgraceful the abuse you and your staff take. All sorts of things are being shouted and screamed at you and there is an absolute danger here."
Former referee Dermot Gallagher said frustration may have led to Ferguson making his comments.
United were on the verge of victory before William Gallas salvaged a draw for Arsenal in injury time.
"Maybe some of his comments were born of disappointment. You are 93 minutes into the match, you think you've killed it off and then it goes against you," said Gallagher.
Gallagher also backed Webb to become one of football's best officials.
He said: "He has certainly got potential to be one of the best referees in the world.
"He is young, talented and has got great man-management skills. His recognition of offences on the field was first class and with any luck we could be seeing a future World Cup referee."
Het meest grappige is dat men gisteren in MOTD dit moment weer even boven water haalde. En wat bleek? De gelijkmaker van Gallas vond plaats 1,5 minuut NA de duw die Saha beging. In de tussentijd is de bal al over de zijlijn geweest en hadden ze ook nog een doeltrap.quote:Op maandag 5 november 2007 23:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
"He has a chance to be the top referee but it was a big game and, at times, he favoured Arsenal," Ferguson told MUTV.
De eerste scheidsrechter die tegen manure fluit moet nog geboren worden.
Wat een kuthond is het toch.![]()
Die duw bij de 0-1 was wel reglementair wou je zeggen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Laten we 't er dan op houden dat de goals van Arsenal iets gelukkiger tot stand kwamen dan die van Man U. Maar goed, hier zal ik wel weer ongelijk in hebben.
Ja? En dan klopt het nog niet wat je zegt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lees je wel?
Ja en de 1-0 van Rooney kwam ook echt van zijn voetquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Laten we 't er dan op houden dat de goals van Arsenal iets gelukkiger tot stand kwamen dan die van Man U.
Ik pas me slechts aan aan het niveau van Ferguson met z'n selectieve kritiek.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Selectief lezen is toch in dus ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |