quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goddomme, lucky bastards ..
Weet ik niet.Kreeg meer de indruk dat beide ploegen absoluut niet wouden verliezen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:41 schreef DutchGooner het volgende:
Gelukkig was de grens wakker maar het voelt als 2 verloren punten.
Manure fanquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Azijnpisser Kieft heeft weer het woord![]()
Wat een oninterresant persoon is het :pquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Jank toch niet zo.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nou, in ieder geval 2 punten gestolen ..
Op basis van de 1e helft was het terecht geweest.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Weet ik niet.Kreeg meer de indruk dat beide ploegen absoluut niet wouden verliezen.
Zoveel kansen heeft Arse niet gehad over de hele wedstrijd. Ik ben er persoonlijk wel tevreden mee.
De 2-2 had ik al niet meer verwacht
Niet te snel, we moeten beiden nog even winnenquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:43 schreef One_conundrum het volgende:
Liverpool en in mindere mate Chelsea de winnaars
Dat moet blijken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:43 schreef One_conundrum het volgende:
Samen met van Hintum niet serieus te nemen dus daar luister ik ook dan niet naar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Liverpool moet eerst maar eens zien te winnen van Blackburn. Altijd lastig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:43 schreef One_conundrum het volgende:
Na ben niet echt fan van Chelsea... Kan niet echt wedstrijden van ze kijken..quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zit Chelsea te kijken en dat is leuk
Dat is zoiets als een olifant dat met een muisje speelt
In de voorbeschouwing werd hij iig wel genoemd als nieuwe assistent enzo, weet niet of 'ie op de bank zit al, denk het wel.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Zit die Poyet al op de bank naast Ramos?
Met een goeie afloopquote:
lampsquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:50 schreef mcyodogg het volgende:
Relaxed middagje zo. Lamps weer met een goal, na goed werk van SWP. En venom zal wel blij zijn om te horen dat Belletti het uitstekend doet, inclusief mooie goal.
Jongen zo noemt 90% van de fans hem geregeld. Zelfs de officiele site neemt die naam geregeld overquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
lampseen volwassen man een koosnaampje geven is toch wel echt het dieptepunt, tering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |