Loos zoals in;quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:52 schreef Grimm het volgende:
Nou.. Zijn de gunnertjes ook weer klaar met het tegen-man-utd-aanschoppen? of krijgen we nog een aantal loze opmerkingen te verwerken?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Laten we 't er dan op houden dat de goals van Arsenal iets gelukkiger tot stand kwamen dan die van Man U.
We halen hier alleen maar een paar citaten aan van zeur-alexquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:52 schreef Grimm het volgende:
Nou.. Zijn de gunnertjes ook weer klaar met het tegen-man-utd-aanschoppen? of krijgen we nog een aantal loze opmerkingen te verwerken?
Dat denk ik ook idd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Laat ze maar Grimm, ik denk dat ze teleurgesteld zijn dat ze niet konden winnen in eigen huis ..
Volgens mij ervaren jullie het gelijkspel meer als een verlies na 2x een voorsprong uit handen te geven, maar ik kan het verkeerd zien.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Laat ze maar Grimm, ik denk dat ze teleurgesteld zijn dat ze niet konden winnen in eigen huis ..
Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 7 november 2007 07:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Volgens mij ervaren jullie het gelijkspel meer als een verlies na 2x een voorsprong uit handen te geven, maar ik kan het verkeerd zien.
Van mij mogen zequote:Op zaterdag 10 november 2007 12:25 schreef RayMania het volgende:
Zul je zien dat Liverpool vandaag 0-0 gaat spelen ofzo...
volgens mij was het in engeland gebruikelijk om zaterdag 15.00 lokale tijd af te trappen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:26 schreef Dos37 het volgende:
Omdat er komende week geen europees voetbal is, zondag blijft de favoriete speeldag van alle club's lijkt me.
De commercie is belangrijker geworden dan deze traditiequote:Op zaterdag 10 november 2007 12:29 schreef borisz het volgende:
[..]
volgens mij was het in engeland gebruikelijk om zaterdag 15.00 lokale tijd af te trappen.
daarom had ik ook al 'was' in de zin verwerktquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:31 schreef Gunner het volgende:
[..]
De commercie is belangrijker geworden dan deze traditie
Hij zette zijn voet in het kruis van een tegenstander.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Liet Barton weer z'n reet zien ofzo?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:55 schreef DutchGooner het volgende:
Kut, 1-0 met nog 9 minuten te gaan
Dat-ie valt is niet raar als ze in de loop zo aangetikt wordt, maar het was er inderdaad wel buiten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Crouch versiert een strafschop, was er buiten imo.
Gerrard maakt 'm, 2-0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |