Dat maakt niet uit.quote:Op zondag 11 november 2007 16:57 schreef mcyodogg het volgende:
Briljant doelpunt van Cahill, en ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien, maar het was in die periode toch wel ERNSTIG tegen de verhouding in.
dat is het bij jou altijdquote:Op zondag 11 november 2007 16:57 schreef mcyodogg het volgende:
Briljant doelpunt van Cahill, en ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien, maar het was in die periode toch wel ERNSTIG tegen de verhouding in.
Nee hoor. United won verdiend. Schalke kreeg te weinig afgelopen week, en eerlijk gezegd was ik uiteindelijk blij met het puntje tegen Fulham.quote:
Ja. Eigenlijk pas één grote kans helemaal aan het begin voor Adebayor (paal). Verder heeft Arsenal duidelijk het overwicht en het balbezit, Reading blijft verdedigen en houdt het nog redelijk vol, komt er zelf niet vaak uit.quote:Op maandag 12 november 2007 21:37 schreef dndiek het volgende:
Nog altijd 0-0, iemand enig idee hoe de wedstrijd is?
20 man tussen de 16 van Reading en de middencirkel.quote:Op maandag 12 november 2007 21:37 schreef dndiek het volgende:
Nog altijd 0-0, iemand enig idee hoe de wedstrijd is?
Als 'ie weer fit isquote:Op maandag 12 november 2007 22:15 schreef BonJovi het volgende:
Go Arsenal![]()
wanneer mag Van Persie meedoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |