okee!quote:
M mag datquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:14 schreef JortK het volgende:
MPG niet zo slijmen tegen je vriendinnetje
oh jortquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:19 schreef JortK het volgende:
Ik wil dat verliefde gedrag hier niet hebben /mad
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:19 schreef JortK het volgende:
Ik wil dat verliefde gedrag hier niet hebben /mad
ja dat jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom helemaal een TR aanmaken als er hier 12 mods ronddartelen![]()
12? ik dacht 11 of 13, maar geen twaalf.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom helemaal een TR aanmaken als er hier 12 mods ronddartelen [afbeelding]
College, vriendquote:
quote:
Hehe,quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
12? ik dacht 11 of 13, maar geen twaalf.
En die bennen vast echtquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:24 schreef JortK het volgende:
Die Rebecca Loos heb nog beste tieten zeg
is vast nep ik zal eens kijken voor jequote:Op zondag 28 oktober 2007 16:24 schreef JortK het volgende:
Die Rebecca Loos heb nog beste tieten zeg [afbeelding]
Hehe, het oog van de meester!quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is vast nep ik zal eens kijken voor je
Ik deel de mening van tim/frits.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, het oog van de meester! [afbeelding]
Naar mijn mening zijn ze niet echt [afbeelding]
ze is in ieder geval afgekeurd, nep of echtquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, het oog van de meester! [afbeelding]
Naar mijn mening zijn ze niet echt [afbeelding]
Amen to that!quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze is in ieder geval afgekeurd, nep of echt
Hey collega van tim/fritsquote:
dank voor de bevestigingquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:36 schreef Muck het volgende:
zelfs ik zie dat ze nep zijn
Echt welquote:
goed zoquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:56 schreef sassa het volgende:
[..]
Zal ik doen![]()
Lekker weekend aan het vieren?
WMzquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:51 schreef Muck het volgende:
[..]
goed zo [afbeelding]
houwe zo [afbeelding]
Beetje, aan de beterende hand zeg maar. Vandaag vooral hoesten, beetje snotteren nog. Maar het is aan het over gaanquote:
Wel grappig dat je dan wel een mooie meid te zien krijgt, maar niet diegene waar jij naar wil verwijzen denk ikquote:
Dan ben ik wel heel benieuwd wat jij zietquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dan wel een mooie meid te zien krijgt, maar niet diegene waar jij naar wil verwijzen denk ik![]()
En mij aanstekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Beetje, aan de beterende hand zeg maar. Vandaag vooral hoesten, beetje snotteren nog. Maar het is aan het over gaan![]()
Meer vitamientjes nemenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:10 schreef sassa het volgende:
[..]
En mij aansteken![]()
Bij mij begint het nu een beetje
Zal eens kijkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:12 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, hebben jullie ook dat in MyAT enkel nog 2 pagina's zijn met topics waarin je gepost hebt
Ik heb daar ook last vanquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:12 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, hebben jullie ook dat in MyAT enkel nog 2 pagina's zijn met topics waarin je gepost hebt
Doe ik alquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Meer vitamientjes nemen![]()
![]()
Sorry![]()
Oi! niet zomaar foto's van Muckie vragen hequote:Op zondag 28 oktober 2007 16:58 schreef Pheno het volgende:
Iemand een babeplaatje te posten
Dan moet je het ff gehad hebben en ben je weer klaar voor een jaar. Op tijd gaan slapen en goed eten wil helpenquote:
Ik kreeg een foto'tje van Flabber te zien met daarop dat je niet mag hotlinken, en dan een knappe griet, niet die chick die ik overigens nu wel ziequote:Op zondag 28 oktober 2007 17:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel benieuwd wat jij ziet
Nee. Ik ben geen man hoor. Gewoon doorgaanquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan moet je het ff gehad hebben en ben je weer klaar voor een jaar. Op tijd gaan slapen en goed eten wil helpen![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:07 schreef sassa het volgende:
[..]
Wat schattig zijn jullie zeg. [afbeelding]
Wat wil je daar mee zeggen?quote:
quote:
Is goed, ik spreek je van de week welquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:17 schreef sassa het volgende:
[..]
Nee. Ik ben geen man hoor. Gewoon doorgaan
Hihiquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:24 schreef sassa het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] niks slechts hoor.
Tis alleen zo leuk om te zien. Zo lief voor/tegen elkaar. Maar na een jaar of 4 is t meer van [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] datte. [afbeelding]
aaaahhhhhquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:24 schreef sassa het volgende:
Verliefd zijn roelt. Ik ben gewoon jaloers
Is goed.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is goed, ik spreek je van de week wel![]()
Nou ok, bij sommige mensen komt het wat eerderquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hihi...
na vier jaar... oow... dat duurt nog bijna vier jaar![]()
![]()
Niet?quote:
LOL dan zit dat voor mij er over een maand aan te komenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hihi...
na vier jaar... oow... dat duurt nog bijna vier jaar![]()
![]()
Succesquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:30 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL dan zit dat voor mij er over een maand aan te komen
piemelsquote:
quote:
Nudepic vereistquote:
Ik heb niet gezegd dat het jouw foto moest zijnquote:
zelfs die fase al voorbij. My god!quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
dat zeg ik: ik google niet meer op naaktfoto's
Ahjah, ik zie 'tquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar als je dan op pagina 2 klikt, komt de rest tevoorschijn [afbeelding] [afbeelding]
Boodschappen op zondagquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:04 schreef BrandX het volgende:
en nu ga ik ff wat booschappies doen zodat ik zo lekker kan eten, mijn maag komt al aardig in protest [afbeelding]
de AH super XL is hier elke zondag open tot acht uur ofzo, en verder heb ik tegenover me in de straat een buurtsuper annex avondwinkel die van 12 tot 12 open isquote:
ik kan het me op dit moment niet voorstellen, want we zijn het altijd heel erg met elkaar eens (op het enge af) maar dat zal ongetwijfeld weleens gaan gebeuren jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:24 schreef sassa het volgende:
[..]![]()
niks slechts hoor.
Tis alleen zo leuk om te zien. Zo lief voor/tegen elkaar. Maar na een jaar of 4 is t meer van![]()
![]()
datte.
![]()
als je geen koffien00b meer bentquote:
Klopt, druk druk druk hequote:Op zondag 28 oktober 2007 19:25 schreef Muck het volgende:
vdvorst!
wat heb ik jou lang niet meer gezien!
Boodschappen op zondagquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:04 schreef BrandX het volgende:
en nu ga ik ff wat booschappies doen zodat ik zo lekker kan eten, mijn maag komt al aardig in protest [afbeelding]
WMzquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:25 schreef Muck het volgende:
vdvorst! [afbeelding]
wat heb ik jou lang niet meer gezien!
preciesquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan het me op dit moment niet voorstellen, want we zijn het altijd heel erg met elkaar eens (op het enge af) maar dat zal ongetwijfeld weleens gaan gebeuren ja
mogen jullie óók vna meegenieten dan [afbeelding]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
de AH super XL is hier elke zondag open tot acht uur ofzo, en verder heb ik tegenover me in de straat een buurtsuper annex avondwinkel die van 12 tot 12 open is [afbeelding]
WMz???quote:
wat Muck zegtquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:34 schreef vdvorst het volgende:
[..]
WMz???
(en damn wat is fok traag, alweer!)
Ahh, kijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:37 schreef Muck het volgende:
[..]
wat Muck zegt
wat MPG zegt
en ja, fok is traag
WMzquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:37 schreef Muck het volgende:
[..]
wat Muck zegt
wat MPG zegt
en ja, fok is traag [afbeelding]
Ik vind het maar iritant, ik blijf bij een blok op gastenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
WMz
Traagheid valt hier trouwens wel mee![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zijt gij gristen? [afbeelding]
Ik ben geen Hagenees hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Allemaal hagenezen hier
* JortK is ook Hagenees
Ja en durf het nu nog maar eens friet te noemenquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:19 schreef MPG het volgende:
Zit ik hier als enige zuiderling tussen de hollanders ofzo![]()
Ik heb op zondag meer tijd. Ik wil ook een zondag-superquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, maar vind het zo vreemd. Op zaterdag zijn de supers vaak tot 20uur open, vraag me dan af of er echt geen tijd is om het zaterdags te doen?
Lijkt mij ook wel handig inderdaad. Lekker 'vers' eten halen op zondag als je gaat kokenquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb op zondag meer tijd. Ik wil ook een zondag-super![]()
"vers" ja; komt toch altijd vrijdag óf zaterdag aanquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel handig inderdaad. Lekker 'vers' eten halen op zondag als je gaat koken [afbeelding]
Als je weet hoe "vers" de supermarkt is dan kan je best je inkopen voor zondag al op zaterdag doen hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel handig inderdaad. Lekker 'vers' eten halen op zondag als je gaat koken [afbeelding]
Alsof de leverancier dan ook ineens extra gaat werken om latere leveringen te doen jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
"vers" ja; komt toch altijd vrijdag óf zaterdag aan [afbeelding]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je weet hoe "vers" de supermarkt is dan kan je best je inkopen voor zondag al op zaterdag doen hoor.
En anders ga je op zondag toch gewoon friet halen![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof de leverancier dan ook ineens extra gaat werken om latere leveringen te doen ja [afbeelding]
ik ben benieuwd hoe het met eer is afgelopenquote:
Ja wie niet. Hij blijft wel erg lang wel inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe het met eer is afgelopen
Cashewnootjes?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:46 schreef Houniet het volgende:
ik heb trek in iets
mijn blik van duyvis is al leegquote:
Ik ook, M&M's Crispy heten die dingenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:13 schreef motorbloempje het volgende:cashewnoten
ik heb nu een soort van choco-iets met rijst.. best lekker![]()
Klinkt ook erg Xenosquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
neen, het is een choco-reep van de Xenos. en heet "Choco-Reis" ofzo
Hmmm...quote:
Owja, dat zeit die jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen idee. Hij moest ook nog terug naar Utrecht naar ik weet [afbeelding]
precies...quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar daar doe je, zelfs met de NS, geen halve dag over;)
Whehequote:Op zondag 28 oktober 2007 22:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En jij niet als enige [afbeelding]
das dan 2 voor jou, twee voor frits en twee voor mijquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:01 schreef Houniet het volgende:
ik heb hier nog 6 flugel liggen. moest gister me muntjes opmaken [afbeelding]
Juist!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
das dan 2 voor jou, twee voor frits en twee voor mij![]()
OAquote:
* vrolijke-frits vrolijke-frits enigszins aan zijn principes denkend, mee gaat doen met MPGquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:12 schreef MPG het volgende:
* MPG dankbaar is en al langzaam in carnavals- / après-ski-stemming komt
Van de week zat ik nog te denken dat je een dezer dagen weer terug zou zijnquote:
Nee, dinsdag!quote:
Goed geregeldquote:
Hoenjéequote:Op zondag 28 oktober 2007 23:17 schreef Houniet het volgende:
OA !
Waarvoor mijn eeuwige dank uiteraard!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Van de week zat ik nog te denken dat je een dezer dagen weer terug zou zijn
Man, het lijkt wel een eeuwigheid geleden dat ik je uitzwaai-topic maakte
Mooie tijd wel!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:19 schreef OA het volgende:
[..]
Hoenjée![]()
[..]
Waarvoor mijn eeuwige dank uiteraard!!!![]()
Gisteren om 11:15 geland op Schiphol
WFzquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooie tijd wel! [afbeelding]
Ik heb het ook met genoegen gemaakt voor je! [afbeelding]
26-10 om 07:00 nam ik het vliegtuig naar Santiago.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooie tijd wel!
Ik heb het ook met genoegen gemaakt voor je!![]()
Top.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:22 schreef Houniet het volgende:
hoe heb je het gehad OA
Goed puntquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:30 schreef Houniet het volgende:
die zal zo wel komen, en gelijk weer gaan
quote:
Hoe was het met de chick?quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, slinger er eerst maar een paar droge opmerkingen in!![]()
Toch denk ik dat ik zo wel onder zeil gaquote:
quote:
Welke chick?quote:
goed bezigquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:25 schreef OA het volgende:
[..]
Top.![]()
Elke dag mooi weer,, behalve de laatste dag, toen regende het erg hard...
![]()
Portfolio...quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:33 schreef Houniet het volgende:
vanmorgen om 7 uur pas thuis, 11 uur er weer uit. ben ook goed naar de kl*te
volgende week gelukkig tentamen-week, waar Houniet geen tentames heeft
kan ik mooi aan mijn portfolio werken![]()
Ja, met photoshoppen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
goed bezigkan je morgen weer aan de slag?
Half 7 in bed, kwart voor 10 eruit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:33 schreef Houniet het volgende:
vanmorgen om 7 uur pas thuis, 11 uur er weer uit. ben ook goed naar de kl*te
volgende week gelukkig tentamen-week, waar Houniet geen tentames heeft
kan ik mooi aan mijn portfolio werken![]()
Alvast maar slaap lekker zeggen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Toch denk ik dat ik zo wel onder zeil ga
4 uur gepit vannacht, drukke dag gehad, stresvolle dag, en morgen is het weer door de weeks
pff.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Half 7 in bed, kwart voor 10 eruit.
Nog minder dan 4 uur dus
Morgen wel enigszins uitslapen of helemaal niet?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Half 7 in bed, kwart voor 10 eruit.
Nog minder dan 4 uur dus
ik welquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Morgen wel enigszins uitslapen of helemaal niet?
Jawel, ik ga max 00:00 pit'nquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Morgen wel enigszins uitslapen of helemaal niet?
Ja...quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
ligt d'r nou ook allemaal vullis in die woestijn?
waar?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mooie foto OA!
Er zit alleen een vlekje op![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:45 schreef Houniet het volgende:
je mag je flesje daar niet neergooien OA [ afbeelding ]
Die die vanmiddag zou zien...quote:
done.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:46 schreef eer-ik het volgende:
Pas je sig eens aan OA /mad
Goeie grap fritsquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mooie foto OA!
Er zit alleen een vlekje op [afbeelding] [afbeelding]
zegt mij toch niets...quote:
hondenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ja...![]()
Men gebruikt het niet zelden als een grote vuilnisbelt![]()
[..]
waar?![]()
Deze is al geshopt...
[..]
![]()
Mij ook niet, vandaar dat ik hem er naar vraagquote:
Zie KSC521quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Mij ook niet, vandaar dat ik hem er naar vraag
Van mij had je wel meegekregen?
quote:
jamaar... sinds vrijdag ist officieel zegmaarquote:
Volgens mij was het een schaduw van een vliegtuig of zoietsquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ja...![]()
Men gebruikt het niet zelden als een grote vuilnisbelt![]()
[..]
waar?![]()
Deze is al geshopt...
[..]
![]()
't zal je misschien verbazen, maar ik let daar wel op :yquote:
De rotzooi en de auto is weg.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijken of je het ziet.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
jamaar... sinds vrijdag ist officieel zegmaar...
Mooi zo!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Sinds vrijdag pas?! Heb je het gevraagd?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
goed bezig gefeliciteerdquote:
Goed feest, nodig je mij ook uit volgende keer?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:57 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal ook eens een foto plaatsen![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sinds vrijdag pas?! Heb je het gevraagd?![]()
Ik ook wel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't zal je misschien verbazen, maar ik let daar wel op :y
Ik gooi eigenlijk nooit meer dingen op straat enzo
Deed mijn meisje toen wel namelijk, super liefquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sinds vrijdag pas?! Heb je het gevraagd?![]()
oke, Dirty Dutch !quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed feest, nodig je mij ook uit volgende keer?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sinds vrijdag pas?! Heb je het gevraagd? [afbeelding]
Dankjequote:Op zondag 28 oktober 2007 23:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
goed bezig gefeliciteerd [afbeelding]
quote:Op
vrijdag 26 oktober 2007 12:00 schreef Muck het volgende:
nou euh, ik ken hem al een tijdje van de KSC in GC (afkortingen [afbeelding] ) en we konden al die tijd al goed met elkaar opschieten. SMSten zo af en toe, babbelden weleens wat....
Toen het uit ging uit met Lars voelde ik me echt behoorlijk rot. Toen kreeg ik een ontzettend lief smsje van M, die me op wilde vrolijken en troosten. Dat is zo goed gelukt dat we zijn blijven smsen, Fok!-en en msn-en en we besloten hebben om ene keer samen koffie te gaan drinken bij mij thuis. Omdat alleen koffie drinken zo kort duurt, heb ik voor hem gekookt.
In het echt bleek ie nog veel leuker te zijn dan op Fok!, dus we hebben de hele avond zitten babbelen, the green mile gekeken. Het was eigenlijk zo gezellig dat ie de week erop weer langskwam en gisteren dus wéér [afbeelding]
Dit keer is ie ook blijven slapen en we hebben vanochtend eens even goed gepraat en besloten dat we elkaar leuk genoeg vinden om samen verder te gaan [afbeelding]
Dus ehm, ik heb een nieuwe vriend [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik ook niet, laatst nog aan je laten blijken, rememberquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't zal je misschien verbazen, maar ik let daar wel op :y
Ik gooi eigenlijk nooit meer dingen op straat enzo
Een uitgebrande dacht ik... ook dat laat men achter...quote:
Whehe, jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ook niet, laatst nog aan je laten blijken, remember![]()
Dat zag ik dusquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:01 schreef OA het volgende:
[..]
Een uitgebrande dacht ik... ook dat laat men achter...
Das vooral in het noorde. Vanaf het midden van het land is het veel schoner en beschaafder.quote:
Zuiderlingen hequote:Op maandag 29 oktober 2007 00:04 schreef OA het volgende:
[..]
Das vooral in het noorde. Vanaf het midden van het land is het veel schoner en beschaafder. [afbeelding]
Heb je nog meer toffe pics?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:04 schreef OA het volgende:
[..]
Das vooral in het noorde. Vanaf het midden van het land is het veel schoner en beschaafder.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:06 schreef Houniet het volgende:
make some noise in my bedroom baby, you're a freak !![]()
zooo goede liedjes Hounietquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
zooo goede liedjes Hounietjij hebt smaak
jezelf quotenquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
zooo goede liedjes Houniet [afbeelding] jij hebt smaak
maar ik rook nietquote:
quote:
copy thatquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:16 schreef Houniet het volgende:
OA ik ben jarloers, wat een mooie foto's
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:16 schreef Houniet het volgende:
OA ik ben jarloers, wat een mooie foto's
quote:
Planten zijn best mooi daar idd...quote:
Wat een agressiviteit in dat water zegquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:23 schreef OA het volgende:
Een pic in de stromende regen...![]()
[ link | afbeelding ]
Het is een soort van waterval in een wildstromende rivierquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat een agressiviteit in dat water zeg
hey eerquote:
hounietquote:
fritsquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen indah! [afbeelding]
Boodschappen doen vandaag? [afbeelding]
Goed bezig, je bent wel vroeg uit de veren!quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey eer
[..]
houniet
[..]
frits
ja, inderdaad.. zdadelijk maar eens op stap, het is nog geen 7 uur, dus een beetje vroeg.
Geen idee!quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:43 schreef eer-ik het volgende:
Hoe kan ik nou na 2 dagen amper eten geen honger hebben
naar de dokter toe?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:43 schreef eer-ik het volgende:
Hoe kan ik nou na 2 dagen amper eten geen honger hebben [afbeelding]
ik weet het welquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:43 schreef eer-ik het volgende:
Hoe kan ik nou na 2 dagen amper eten geen honger hebben
ik sta regelmatig zo vroeg op, maar nu lijkt het vroeger voor jullie omdat er een uur meer tijdsverschil isquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed bezig, je bent wel vroeg uit de veren! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |