voor hoeveel verkoop je Dead Rising?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:37 schreef NX het volgende:
Ik heb te koop/ruil
- Lost Planet
- Dead Rising
Ik ben niet echt op zoek naar een spel(len).
Ik wil em liefst ruilen, maar verkopen is geen probleem, 18incl.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:55 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
voor hoeveel verkoop je Dead Rising?
Ehm al die bovenstaande moet je eigenlijk even in het Xbox topic posten..quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:57 schreef Haijo het volgende:
Te koop of te ruil!
Timesplitters: Future Perfect
Dead or Alive Ultimatie(1 en 2)
X-Men Legends
X-Men Legends 2: Rise of The Apocalyps
Second Sight
Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay
Fable
Pariah
en voor de 360 Quake 4. Liefst ruilen maar een goed bod kan ook. Ik zoek trouwens ook een batterypack.
True true maar de meeste kun je toch op de 360 spelen en misschien wil iemand ruilen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ehm al die bovenstaande moet je eigenlijk even in het Xbox topic posten..
Alleen quake 4 hebben we iets aan eigenlijk..
Vraagprijs?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:30 schreef Heintje het volgende:
In het vorige deel is hie nog niet verkocht dus ik heb nog steeds Cars in de aanbieding.
Eventueel ook te ruilen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:37 schreef NX het volgende:
Ik heb te koop/ruil
- Lost Planet
- Dead Rising
Ik ben niet echt op zoek naar een spel(len).
ruilen tegen pes6?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:00 schreef EvilWasp het volgende:
Iemand nog interesse in 2100 MS Points?
Kan deze namelijk niet gebruiken omdat mijn account in de US geregistreerd is en ik dat onmogelijk kan veranderen
Vraagprijs: ~ 18 euro.
Geen verzendkosten, ik mail gewoon de code.
Als je hem niet wil ruilen tegen PES wil ik ze wel kopen. Die dingen komen utieindleijk wel een keer op bij mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:00 schreef EvilWasp het volgende:
Iemand nog interesse in 2100 MS Points?
Kan deze namelijk niet gebruiken omdat mijn account in de US geregistreerd is en ik dat onmogelijk kan veranderen
Vraagprijs: ~ 18 euro.
Geen verzendkosten, ik mail gewoon de code.
Misschien toch dat golf maar eens proberen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:01 schreef Sickert het volgende:
Nogsteeds
Tiger woods 08 40,-
Forza 2 35,-
te koop/ruil
samen voor 65,-
ik heb intresse in Kameo en Tomb Raider Legendquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:29 schreef WolfsNL het volgende:
[..]
Misschien toch dat golf maar eens proberen.
Ruilen tegen iets van mij (zie boven), ik heb geen interesse in koop, alleen ruilen.
LOTR is niks voor mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:07 schreef knoerd het volgende:
Lost planet ruilen tegen CoD2 en PGR3? of misschiem LOTR:BFM2 ipv een van de twee?
[..]
Ik heb de code gisteren gebruikt. Dus tenzij hij er meerdere heeft.....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:54 schreef Jessah het volgende:
Als die 2100 points er nog zijn heb ik ook intresse![]()
Je hebt een PMtje!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:58 schreef NX het volgende:
[..]
LOTR is niks voor mij, maar COD2 en PGR3 tegen Lost Planet spreekt mij wel aan.
Doe je em nou al weg ja? Had ik niet verwacht!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:08 schreef Timmetjuh. het volgende:
Ik heb The Orange Box te ruil. Liefst tegen PGR4.
Hij moet niet weg, maar ik vind hem niet zo leuk als ik had verwacht. Ik speel hem daarom ook bijna nooit en probeer hem dus maar voor iets anders leuks te ruilenquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:37 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Doe je em nou al weg ja? Had ik niet verwacht!
Prey ruilen tegen Quake 4?quote:Op donderdag 1 november 2007 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Te koop:
- Forza 2 LE (is werkelijk geen ÉÉN keer aangeraakt, in absolute TOPstaat dus)
- Far Cry Instincts Predator
- Prey
- DOA 4
- The Darkness
De overige spellen zijn allen in nieuwstaat en zijn natuurlijk voorzien van hun boekjes. Kom met reeële biedingen graag.
Ja maar!
Geen liefhebber van shooters als Quake en Doom.quote:
Toevallig met HL 2 gekapt in Ravenholm? Dat had ik de vorige keerquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:51 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Hij moet niet weg, maar ik vind hem niet zo leuk als ik had verwacht. Ik speel hem daarom ook bijna nooit en probeer hem dus maar voor iets anders leuks te ruilen![]()
Ik ben gewoon niet zo'n Half-Life-fan. Hij leek me best vet, maar achteraf is ie me toch iets te ouderwets ofzo denk ik. Ik speel liever Bioshock.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toevallig met HL 2 gekapt in Ravenholm? Dat had ik de vorige keerMaar als je ff doorzet wordt die wel super vet!!
Nope, nog niks ontvangen, en krijg ook geen berichten terug. Heb de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven...quote:Op donderdag 1 november 2007 21:16 schreef hardcorebass het volgende:
degene diein het vorige topic iets postte over beelzebub, heb je het spel inmiddels ontvangen? ik hoor niets meer van hem namelijk over het boekje.
Ruilen tegen PGR 3 + Gears of War + Viva Pinata?quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:41 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo'n Half-Life-fan. Hij leek me best vet, maar achteraf is ie me toch iets te ouderwets ofzo denk ik. Ik speel liever Bioshock.
Eigenlijk heb ik hem ook vooral gekocht voor Team Fortress 2, maar die vind ik een beetje tegenvallen.
Maar mocht ik hem niet kunnen ruilen tegen iets wat me zint, speel ik hem gewoon weer verder..![]()
Die heb ik alle 3 alquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:53 schreef Platina het volgende:
[..]
Ruilen tegen PGR 3 + Gears of War + Viva Pinata?
Ja maar wat als er eentje kapot gaat?quote:
32 incl. en we hebben het nergens meer over. Zoals gezegd is heb ik The Darkness ( 0 gamerpoints) amper aangeraakt en het spel is dus in absolute nieuwstaat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:47 schreef Anthonyb het volgende:
The Darkness -- E30,- inclusief.
PC speel ik nooit op.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:04 schreef Platina het volgende:
[..]
Ja maar wat als er eentje kapot gaat?
heb ook nog Oblivion (pc) + geld te bieden of 30 euro incl kan ik je nu bieden.
zullen we de mods van V&A ff inschakelen dan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:31 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Nope, nog niks ontvangen, en krijg ook geen berichten terug. Heb de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven...
voor cod3, crackdown, splinter cell?quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:46 schreef Jorjan het volgende:
Skate. nog steeds te ruil,
liefst voor Halo 3.![]()
voor cod3, crackdown, splinter cell?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:08 schreef Timmetjuh. het volgende:
Ik heb The Orange Box te ruil. Liefst tegen PGR4.
Ja of nee?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
32 incl. en we hebben het nergens meer over. Zoals gezegd is heb ik The Darkness ( 0 gamerpoints) amper aangeraakt en het spel is dus in absolute nieuwstaat.
Skate. verkoop ik toch maar niet..quote:Op zondag 4 november 2007 14:55 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
voor cod3, crackdown, splinter cell?
evt een combinatie met geld of 2 games ?
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb nog steeds Halo 3 te ruil
Zou hem het liefst willen ruilen voor the orange box..
quote:Op donderdag 1 november 2007 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Te koop:
- Forza 2 LE (is werkelijk geen ÉÉN keer aangeraakt, in absolute TOPstaat dus)
- Far Cry Instincts Predator
- Prey
- DOA 4
- The Darkness
De overige spellen zijn allen in nieuwstaat en zijn natuurlijk voorzien van hun boekjes. Kom met reeële biedingen graag.
Ja maar!
Alle 3 al in bezit..quote:Op zondag 4 november 2007 14:55 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
[..]
Dead Rising ruilen tegen Smackdown VS Raw 2007?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef NX het volgende:
Ik heb nog te ruil/te koop (ik ruil het liefst)
- Dead Rising
- Crackdown
- Ghost Recon Advanced Warfighter
- Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Ben toevallig op zoek naar Supermanen voor de rest doe maar een ruil bod...
Het spijt me, Dead Rising zou er niet tussen moeten staan, die heb ik een aantal dagen geleden al geruild.quote:Op maandag 5 november 2007 12:01 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dead Rising ruilen tegen Smackdown VS Raw 2007?
Sorry, ik had het verkeerd gezien, ik heb dead rising nog steeds hier... maar smackdown lijkt me niet, niet mijn soort spel...quote:Op maandag 5 november 2007 12:01 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dead Rising ruilen tegen Smackdown VS Raw 2007?
Prijzen bij deze erbij vermeldquote:Op donderdag 1 november 2007 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Te koop:
- Forza 2 LE (is werkelijk geen ÉÉN keer aangeraakt, in absolute TOPstaat dus) 32.50 incl.
- Far Cry Instincts Predator 12.50 incl.
- Prey 12.50 incl.
- DOA 4 15 incl.
- The Darkness 30 incl.
Ja maar!
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:05 schreef AQuila360 het volgende:
The Orange Box te koop!
Wat moet ie kosten?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:05 schreef AQuila360 het volgende:
The Orange Box te koop!
call of duty 3 + geld ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:05 schreef AQuila360 het volgende:
The Orange Box te koop!
Wil jij hem ruilen tegen Smackdown VS Raw 2007? Is best leuk spel hoorquote:Op maandag 5 november 2007 17:49 schreef Jossos het volgende:
Te koop/ te ruil:
Dead Rising (classic editie)
Ik geloof je! Maar het is niet helemaal mijn ding (vechtspellen dus, de reden waarom ik ook DoA weg doe).quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:32 schreef MaxC het volgende:
[..]
Wil jij hem ruilen tegen Smackdown VS Raw 2007? Is best leuk spel hoor![]()
Burnout: revenge voor ¤20 ?quote:Op zondag 4 november 2007 14:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
TK/TR:
Halo 3
Moto GP '06
Burnout: revenge
Lego Star Wars II
Zoek o.a nog: Bioshock, condemned, dead rising. (en een R4DS, maar dat zal ik wel niet mogen posten)
Ruilen tegen Halo3quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
@ Cyb: Ik speel alleen Triple A spellenheb Prey al gehad
![]()
Heb het spel ook op xboxworld.nl staan en daar is hoogste bod nu 35 euro!
En helaas heb ik het gehad met WO2 shit![]()
Halo 3 voor Dead Rising zonder boekje maar met 10 euro?quote:Op zondag 4 november 2007 14:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
TK/TR:
Halo 3
Moto GP '06
Lego Star Wars II
Zoek o.a nog: Bioshock, condemned, dead rising. (en een R4DS, maar dat zal ik wel niet mogen posten)
nee, dank je.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef Vuile het volgende:
[..]
Halo 3 voor Dead Rising zonder boekje maar met 10 euro?
Heb je nog iets te ruil voor Halo 3?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef Vuile het volgende:
[..]
Halo 3 voor Dead Rising zonder boekje maar met 10 euro?
quote:Op zondag 4 november 2007 20:11 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik wil mijn Halo3 graag ruilen tegen de Orange Box voor de 360.
Ik heb hier anders ook Resistance:FOM of PS3 F1 voor over.
Deze 3 games zijn anders ook te koop voor ¤ 37,50 p.st.![]()
Splintercell Double agent, Forza 2, Viva Pinata en Flatout Ultimate Carnage. Een combo zou ik ook wel goed vinden.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Heb je nog iets te ruil voor Halo 3?
Ik heb Halo zelf ook en wil hem ook ruilen
Prijs van DOA 4 naar 12,50 gebrachtquote:Op donderdag 1 november 2007 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Te koop:
- Forza 2 LE (is werkelijk geen ÉÉN keer aangeraakt, in absolute TOPstaat dus) 32.50 incl.
- Far Cry Instincts Predator 12.50 incl.
- Prey 12.50 incl.
- DOA 4 12,50 incl.
- The Darkness 30 incl.
Ja maar!
Jouw Halo3 tegen mijn Dead Rising en Condemned?quote:Op zondag 4 november 2007 14:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
TK/TR:
Halo 3
Moto GP '06
Lego Star Wars II
15 euro incl. voor Oblivion geboden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:27 schreef martijnnum1 het volgende:
-PGR3
-Oblivion
-Gears of War Limited Edition in Steel Case.
-Rockstar Table Tennis
-Crackdown.
allen te koop / te ruil
Neh, wil Halo 3 eig alleen tegen Bioshock o.i.d ruilen.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:12 schreef Shannara het volgende:
[..]
Jouw Halo3 tegen mijn Dead Rising en Condemned?
Zelfs als ik er ook nog 10 euro bij doe??quote:Op donderdag 8 november 2007 18:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Neh, wil Halo 3 eig alleen tegen Bioshock o.i.d ruilen.
als het goed is zit de game behalve in de tinnen box ook nog in zn kartonnen ding meer?quote:Op zondag 4 november 2007 14:52 schreef warchaser44 het volgende:
te koop:
Bioshock limited edition, met nog gesealede big daddy figurine
ik weet niet hoeveel ik hier voor kan vragen dus doe een goed bod
Ruilen tegen Lost Planet ?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:08 schreef Bioo het volgende:
Te koop en eventueel te ruil:
-Rainbow Six Vegas
Ruilen tegen PGR4? Ook in uitstekende staatquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:57 schreef Cyberia18 het volgende:
PES 2008 te koop in zéér goede staat![]()
Die heb ik alquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ruilen tegen PGR4? Ook in uitstekende staat
Potver! Noem eens een prijs dan? Ben je eventueel geinteresseerd in Snooker? Ik heb ook een DVD-topic, staat daar wat leuks tussen eventueel?quote:
40 euro incl. verzenden. Het spel is vanaf de release (twee weken geleden dus) gewoon amper aangeraakt en is in absolute nieuwstaat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Potver! Noem eens een prijs dan? Ben je eventueel geinteresseerd in Snooker? Ik heb ook een DVD-topic, staat daar wat leuks tussen eventueel?
Nu ga ik twijfelen. Jij hebt toch ook meegedaan met de PES6 cup hier op Fok! is PES 2008 zo slecht?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
40 euro incl. verzenden. Het spel is vanaf de release (twee weken geleden dus) gewoon amper aangeraakt en is in absolute nieuwstaat.
En ik heb niks met Snooker helaasDVD's heb ik hier in overvloed
![]()
Nou slecht niet maar gezien de games die deze maand verschijnen mijn voorkeur gewoon krijgen (Call of Duty 4, Assassin's Creed, Mass Effect o.a.), heb ik besloten om het spel te verpatsen. Online kampt het net zoals PES 6 bij de release met lag en ik heb dan ook geen zin om weer te wachten op een patch. Dit is voor mij de druppel want geduld kan ik op dit moment niet gebruiken met zoveel toppers in het verschiet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nu ga ik twijfelen. Jij hebt toch ook meegedaan met de PES6 cup hier op Fok! is PES 2008 zo slecht?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:30 schreef Slappe_hap het volgende:
Iemand die zijn COD4 wil ruilen tegen mijn HALO3?![]()
Bioshock ook een optie?quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:46 schreef Jorjan het volgende:
Skate. nog steeds te ruil,
liefst voor Halo 3.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 14:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
TK/TR:
Halo 3
Moto GP '06
Lego Star Wars II
Nee sorry geen intressequote:Op woensdag 7 november 2007 19:57 schreef Vuile het volgende:
[..]
Splintercell Double agent, Forza 2, Viva Pinata en Flatout Ultimate Carnage. Een combo zou ik ook wel goed vinden.
Call of Duty 2 ruilen tegen Lost Planet ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef Ethereal het volgende:
Te ruil, eventueel in combi:
PES 6
Moto GP '06
Call of Duty 2
Op zoek naar bijvoorbeeld Bioshock, Skate, Stuntman: Ignition, of vette oudere games! Multiplayergames (offline!) zijn zeker welkom.. Zoals ik zei, combi's zijn zeker bespreekbaar!
Hey,quote:Op zondag 11 november 2007 04:41 schreef Die4iT het volgende:
TR ORANGE BOX, wegens te grote verslaafdheid COD 4:P
geld of leuke spel (len)
Halo 3 misschien?quote:Op zondag 11 november 2007 04:41 schreef Die4iT het volgende:
TR ORANGE BOX, wegens te grote verslaafdheid COD 4:P
geld of leuke spel (len)
Sorry, dat lijkt me niet echt mijn spel.. Niks anders leuks in de aanbieding?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:22 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Call of Duty 2 ruilen tegen Lost Planet ?
Op=op!quote:Op donderdag 1 november 2007 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Te koop:
- Forza 2 LE = 30. incl.
- Far Cry Instincts Predator = 12.00 incl.
- Prey = 12.00 incl.
- DOA 4 = 12.00 incl.
- The Darkness = 27.50 incl.
- PES 2008 = 37,50 incl.
Uhm die titels hebi k al of heb ika l gehad:) en ik HAAAT Haloquote:Op zondag 11 november 2007 09:44 schreef Jossos het volgende:
[..]
Hey,
Ruilen tegen een van deze:
Dead Rising (classic editie)
Dead Or Alive 4 (classic editie)
Crackdown
En zo niet, hoeveel wil je er voor qua centjes?![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:26 schreef warchaser44 het volgende:
te koop:
Splinter Cell: Double Agent - 20¤ 15¤
Call Of Duty 3 -25¤ 20¤
Bioshock: Limited edition w/ mint big daddy - 35¤ verkocht
Crackdown - 25¤ 20¤
Op=op!quote:Op donderdag 1 november 2007 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Te koop:
- Forza 2 LE = 30. incl.
- Far Cry Instincts Predator = 12.00 incl.
- Prey = 12.00 incl.
- DOA 4 = 12.00 incl.
- The Darkness = 27.50 incl.
- PES 2008 = 37,50 incl.
Net of je er van sommige meer dan 1 hebtquote:
Handel is verboden op V&Aquote:Op maandag 12 november 2007 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Net of je er van sommige meer dan 1 hebt![]()
Het zou schelen als je niet zo'n bagger zou verkopen! Dan kon je het nog wel kwijt raken misschienquote:
Zegt onze grote vriend die CARS heeft gekochtquote:Op maandag 12 november 2007 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het zou schelen als je niet zo'n bagger zou verkopen! Dan kon je het nog wel kwijt raken misschien![]()
1 van die games ruilen tegen Lost Planet ?quote:Op maandag 12 november 2007 20:59 schreef Happietsjakkie het volgende:
Te ruil:
- Burnout Revenge
- Call of Duty 2
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef nicket84 het volgende:
Assassins Creed teruil..... Heb hem vanmiddag gekocht, en kreeg zojuist een mailtje dat hij op de post is gegaan. Ik heb heb namelijk maanden teruge ge preordered.
intresse inquote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef nicket84 het volgende:
Assassins Creed teruil..... Heb hem vanmiddag gekocht, en kreeg zojuist een mailtje dat hij op de post is gegaan. Ik heb heb namelijk maanden teruge ge preordered.
Zit niks voor mij bij. sorryquote:Op woensdag 14 november 2007 21:09 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Ik heb te ruil:
HALO 3
Dead Rising
Saints Row
Test Drive Unlimited
Call of Duty 3
Te ruil tegen?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef nicket84 het volgende:
Need for speed pro street... maar die is er nog niet.. Ik weet niet wat er nog meer een titel voor mij is...quote:
Ik heb nog over:quote:Op woensdag 14 november 2007 22:05 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Need for speed pro street... maar die is er nog niet.. Ik weet niet wat er nog meer een titel voor mij is...
Ik heb
PGR3
PGR4
GRAW
GRAW2
Half Life orange box
COD2
COD3
Forza2
Bioshock
Godfather
PES6
Fifa WC
Kameo
Crackdown
Dat is het, waar ik zover opkom....
Ben nog in afwachting van een reactie op iemand die naast Far Cry ook Prey en DOA 4 erbij wil nemen. Dus ik kan tot die tijd even niet instemmen.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Bied voor Far Cry Instincts 10,- incl.
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben nog in afwachting van een reactie op iemand die naast Far Cry ook Prey en DOA 4 erbij wil nemen. Dus ik kan tot die tijd even niet instemmen.
Ja ik ga posts van andere doorlezenquote:
Ja doe mij die maarquote:Op zondag 11 november 2007 20:56 schreef Begieltie het volgende:
Dead or Alive 4 ¤ 12,-
Veel aanbod, weinig vraag, oftewel lage prijsquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik verwacht dit weekend meerdere exemplaren van AC hier te koop![]()
![]()
![]()
Ruilen tegen Halo 3?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:01 schreef Haijo het volgende:
Te koop of te ruil(dan wel tegen meerdere spellen)
Assasin's Creed 50 euro inclusief of tegen een goed bod:
Reden van wegdoen: Totaal niet mijn spel, ik hou meer van directe actie, niet van rondsluipen op daken.
tiger woods 08 + Saints row of kameoquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:18 schreef Haijo het volgende:
Yup, Halo 3 heb ik al.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:04 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
Okquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:18 schreef Haijo het volgende:
Yup, Halo 3 heb ik al.
Mijne in ieder geval niet! Wat een vet spelquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:04 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
10ex geboden voor Dead Rising.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:31 schreef Blaatusertje het volgende:
Ik heb ook een aantal spellen te koop:
Dit omdat ik nooit met mijn xbox 360 speel ...
Halo 3 (inc trial) 30min mee gespeeld.
Enchanted Arms
Condemned
Dead rising
Aplinter Cell: Double Agent
Perfect Dark zero (tin case limited collector edition)
Saints Row (tin case)
Foto komt eraan!
Voor 49 heb je hem nieuw bij de MM..quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:01 schreef Haijo het volgende:
Te koop of te ruil(dan wel tegen meerdere spellen)
Assasin's Creed 50 euro inclusief of tegen een goed bod:
Reden van wegdoen: Totaal niet mijn spel, ik hou meer van directe actie, niet van rondsluipen op daken.
Goed, goed, 45 euro incusief dan. Dus hoef je niet eens je huis uit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:23 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Voor 49 heb je hem nieuw bij de MM..
Ik wil misschien Dead Rising ruilen voor PGR3quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:10 schreef Madlive het volgende:
Ik bied aan:
PGR3
Ridgeracer 6
Oblivion
Allmaal orgineel (dus geen budget versies)
Gezocht:
Assasins Creed
Gears of War
Dead Rising
Liefst mailen naar madlive_at_gmail_dot_com bij interese bijbetaling is geen probleem
Heb je Halo 3 al?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:25 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek CoD 4 en AC voor 35 euro.
Anders heb ik eventueel nog wel wat te ruil
Ik heb Assasin's Creed voor je! Wat heb je te ruil?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:25 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek CoD 4 en AC voor 35 euro.
Anders heb ik eventueel nog wel wat te ruil
Project Gotham Racing 3quote:Op zondag 18 november 2007 09:18 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik heb Assasin's Creed voor je! Wat heb je te ruil?
Hmm, ik wil dan graag Rainbow Six: Vegas, Splinter Cell: Double Agent en Condemned hebben, het liefst alle drie. Assasin's Creed is wel erg nieuw natuurlijk en die drie spellen zijn al vrij oud.quote:Op zondag 18 november 2007 12:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Project Gotham Racing 3
Splinter Cell: Double Agent
Rainbow Six: Vegas
Forza 2
GoW
PES 6
Condemned
Hier is natuurlijk een combinatie van te maken of bijbetaling
Laat maar horen
Edit: Deze spellen heb ik trouwens ook te koop voor de andere mensen
bahquote:Op zondag 18 november 2007 13:07 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hmm, ik wil dan graag Rainbow Six: Vegas, Splinter Cell: Double Agent en Condemned hebben, het liefst alle drie. Assasin's Creed is wel erg nieuw natuurlijk en die drie spellen zijn al vrij oud.
quote:Op zondag 18 november 2007 13:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
bah
wat ben jij misselijk makend krenterig zeg
ruilen voor cod 3, crackdown, splinter cell- DA ?quote:Op zondag 18 november 2007 09:18 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik heb Assasin's Creed voor je! Wat heb je te ruil?
Als je interesse hebt, PM me effe...quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef NX het volgende:
Ik heb nog te ruil/te koop (ik ruil het liefst)
- Dead Rising
- Crackdown
- Ghost Recon Advanced Warfighter
- Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Ben toevallig op zoek naar Supermanen voor de rest doe maar een ruil bod...
Waar bemoei jij je mee? Daarbij staat onderhandelen altijd open dus pleur even een eind op, wil je?quote:Op zondag 18 november 2007 13:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
bah
wat ben jij misselijk makend krenterig zeg
dan word ik misselijk van jouw manier van onderhandelenquote:Op zondag 18 november 2007 14:13 schreef Haijo het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Daarbij staat onderhandelen altijd open dus pleur even een eind op, wil je?![]()
ik doe een vijfje van de prijs afquote:Op maandag 12 november 2007 11:55 schreef MauBro het volgende:
Te koop wegens COD4() verslaving
The orange box ¤40 incl
HALO 3 bundled copy ¤30,00 incl
Deze versie van HALO3 is de volledige versie van halo zoals verkocht in de winkel, alleen heeft de dvd een andere opdruk en is het hoesje aangepast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb wel interesse, maar dan voor 30euro inclusief... (pas als je het via pakket post opstuurt, vind ik 35euro inclusief prima...)quote:Op zondag 18 november 2007 17:24 schreef Slappe_hap het volgende:
Te koop:
HALO 3 (inclusief 48 uur xbox live trial) 35 euro exclusief
Mensen waarschuwen omdat iemand misbruik van ze wil maken mag ook.quote:Op zondag 18 november 2007 14:13 schreef Haijo het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Daarbij staat onderhandelen altijd open dus pleur even een eind op, wil je?![]()
voor 30 ex mag je de mijne wel kopen.quote:Op zondag 18 november 2007 23:49 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, maar dan voor 30euro inclusief... (pas als je het via pakket post opstuurt, vind ik 35euro inclusief prima...)
Lager dan 35 euro incl. ga ik niet. Misschien kan die paashaas je verder helpenquote:Op zondag 18 november 2007 23:49 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, maar dan voor 30euro inclusief... (pas als je het via pakket post opstuurt, vind ik 35euro inclusief prima...)
Neem ik geen genoegen ermee? Weiger ik 40 euro? Nee, ik doe gewoon een bod. Vervolgens krijg ik een lading gezeik over mij heen waar een rioolwerker nog misselijk van word. Afgezien daarvan wordt er niet gewaarschuwd maar een ongefundeerde bash geplaatst, gevolgd door nog een gevolgd door iemand die "het niet helemaal snapt dat ik ZO EEN FANTASTISCH SPEL WEG DOE!!1!!!1!!1" wat al helemaal niets toevoegt. Een user waarschuwen voor iets wat jij als fout ziet is een ding, bullshit posten is iets heel anders.quote:Op zondag 18 november 2007 23:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mensen waarschuwen omdat iemand misbruik van ze wil maken mag ook.
Dat jij er te laat achterkomt dat AC niks voor je is is jammer. Helemaal snappen doe ik het niet aangezien AC echt veel actie is. Je kan gewoon over straat lopen en alle guards af slachten.
Dus ik denk dat je genoegen zal moeten nemen met 2 wat oudere spellen of max 40 euro incl.
Als dat niet genoeg is kun je marktplaats gaan proberen. Succes.
AC is niet zo heel veel waard omdat iedereen hem binnekort te koop zet hier als ze hem hebben uitgespeeld, er zit geen MP bij namelijkquote:Op zondag 18 november 2007 13:07 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hmm, ik wil dan graag Rainbow Six: Vegas, Splinter Cell: Double Agent en Condemned hebben, het liefst alle drie. Assasin's Creed is wel erg nieuw natuurlijk en die drie spellen zijn al vrij oud.
Ik vind je ook lief hoor.quote:Op maandag 19 november 2007 00:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
AC is niet zo heel veel waard omdat iedereen hem binnekort te koop zet hier als ze hem hebben uitgespeeld, er zit geen MP bij namelijk
Maar voor Splinter Cell en Condemned doe ik het
Edit: Bedankt mensen dat jullie me willen helpen met het naaien enzoMaar dat kan je beter via PM dan doen omdat je anders deze reacties krijgt (wat ook logisch is want ik wil ook altijd zoveel mogelijk voor een spel).
Verder vind ik het ook logisch van de verkoper omdat ie er natuurlijk zoveel mogelijk voor wilt
Toch bedankt en verkoper ik vind je nog steeds lief en wil graag verder onderhandelen zoals je ziet
Condemned is gewoon een goed spel hoor.quote:Op maandag 19 november 2007 11:34 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik vind je ook lief hoor.![]()
Maar Condemned vind ik eigenlijk een extraatje, ik heb dan liever Rainbow Six en Splinter Cell.
Waarom bied je hem dan in godsnaam aan?quote:Op maandag 19 november 2007 20:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Condemned is gewoon een goed spel hoor.
Ik blijf bij Splinter Cell en Condemned omdat als ik Rainbow weg doe geen online shooter meer heb
Hahaha nu ineens wel zeker?quote:Op maandag 19 november 2007 00:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
voor 30 ex mag je de mijne wel kopen.
[edit] en mocht je Dead rising nog hebben, heb ik ook wel interesse in ruil + bijbetaling van jouw kant.
crackdown, splinter cell, call of duty 3quote:Op maandag 19 november 2007 21:29 schreef Haijo het volgende:
[..]
Waarom bied je hem dan in godsnaam aan?Nee, als ik dan toch genoegen moet nemen met twee spellen(
) neem ik liever spellen die ik echt wil...
Oke whatever dan Rainbow Six en Condemned.quote:Op maandag 19 november 2007 21:29 schreef Haijo het volgende:
[..]
Waarom bied je hem dan in godsnaam aan?Nee, als ik dan toch genoegen moet nemen met twee spellen(
) neem ik liever spellen die ik echt wil...
Ik stuur je zo een mail en kijk eens naar die gast boven mij...quote:Op maandag 19 november 2007 22:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oke whatever dan Rainbow Six en Condemned.
Je krijgt PM
Edit: Je hebt geen pm dingetje. Mail me anders even @ leonreukniet'apestaartje'hotmail.com
Je hebt PMquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:31 schreef Ricky... het volgende:
Ik ben op zoek naar Condemned. Ik geef degene die hem kwijt wil ¤15,-
Gelieve een PM te sturen
28 euro incl. verzenden voor gow? Ik kom hier eigelijk niet zoveel maar mailen kan naar madlive_gmail_comquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:01 schreef BMH het volgende:
TK: Gears of War, Bioshock & Saints Row.
Ik zoek Assasin's Creed & Mass Effect.
Gears los voor: 25 euro
Bioshock: 35 euro
Saints Row: 10 euro
Ik heb wel interesse in Gears of Warquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:08 schreef Leonos het volgende:
Ik heb te koop:
Gears of War: 25 euro
Forza 2: 25 euro
Ik heb je ff ge-pm'd.quote:Op maandag 19 november 2007 21:57 schreef Shannara het volgende:
[..]
Hahaha nu ineens wel zeker?
Ik wil jouw Halo3 nogsteeds wel ruilen voor mijn dead rising + bijbetaling, noem maar een goed bedrag
Deal.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:49 schreef Madlive het volgende:
[..]
28 euro incl. verzenden voor gow? Ik kom hier eigelijk niet zoveel maar mailen kan naar madlive_gmail_com
40 geboden. voor ACquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:27 schreef Jossos het volgende:
Te koop:
Assassins Creed 40 incl. Reden van wegdoen: het speelt niet zoals ik voor ogen had.
Bioshock 30 incl. Reden van wegdoen: Uitgespeeld!
Beide spellen in uitstekende staat.
Ik ook!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:48 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik heb nog steeds PES 6 waar ik van af wil!
Voor bijna ieder spel te ruil![]()
Je hebt een PM!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
40 geboden. voor AC
pm me maar voor verdere info
kan pas morgen ochtend verder reageren
en dan pas weer morgen avond na 19:00 ivm cursus
maar als je akoord gaat kun je je bank gegevens sturen en dan maak ik het morgen ochtend nog overdan heb ik m lekker snel binnen
Ruilen tegen Bioshock? Met evt. bijbetaling van jouw kant, want Naruto is wel beschadigd natuurlijk..quote:Op woensdag 21 november 2007 09:37 schreef rensk het volgende:
ik heb Naruto rise of a ninja te ruil, paar weken oud maar heb hem uitgespeeld dus doe ik er niks meer mee,
laat maar iets weten als iemand een leuk spel te ruil heeft
ps. doosje is een stukje van afgebroken
AC heb ik al en bioshock vind ik niet zo veel aan, en ik zoek een iets om te ruilen zonder bijbetalingquote:Op woensdag 21 november 2007 10:03 schreef Jossos het volgende:
[..]
Ruilen tegen Bioshock? Met evt. bijbetaling van jouw kant, want Naruto is wel beschadigd natuurlijk..
OF omdat ik net nogmaal Assassins Creed ontvangen had omdat ik hem schijnbaar nogmaal gepreordered had, tegen Assassins Creed (ditto met evt bijbetaling van jouw kant.)
laat maar.. niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:31 schreef gijsje79 het volgende:
Te ruil Orange Box zoek CoD4.
Okey! Dat's mooi want ik heb m'n exemplaar dat te veel was al aan een vriend gegeven.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:07 schreef rensk het volgende:
[..]
AC heb ik al en bioshock vind ik niet zo veel aan, en ik zoek een iets om te ruilen zonder bijbetaling
22 geboden voor gearsquote:Op woensdag 21 november 2007 18:06 schreef Platina het volgende:
Gears of war: 22 incl
Viva Pinata: 15 incl
Project Gotham Racing 3: 12 euro incl
45 incl voor alledrie samen.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:08 schreef Leonos het volgende:
Ik heb te koop:
Gears of War: 25 euro
Condemned: 20 euro
Forza 2: 25 euro
ruilen voor 2 van de volgende 3 games ?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:37 schreef rensk het volgende:
ik heb Naruto rise of a ninja te ruil, paar weken oud maar heb hem uitgespeeld dus doe ik er niks meer mee,
ps. doosje is een stukje van afgebroken ( niks ernstigs , kan nog gewoon dicht )
Nu al?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef Leonos het volgende:
Ik wil graag Assassins Creed tegen CoD 4 ruilen.
Wat verkoop je nou? Assassin's Creed?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
*Geen commentaar* (Anders verkoop ik hem niet meer)
Voor altijdquote:Op donderdag 22 november 2007 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog wel even?
nog steeds te ruilquote:Op woensdag 21 november 2007 09:37 schreef rensk het volgende:
ps. doosje is een stukje van afgebroken ( niks ernstigs , kan nog gewoon dicht )
Als niemand CoD tegen AC wilt ruilen dan verkoop ik hem bij deze:quote:Op donderdag 22 november 2007 00:31 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat verkoop je nou? Assassin's Creed?
Hmpfs.... wil mijn CoD 4 nog wel even houden..
Je hebt PM!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als niemand CoD tegen AC wilt ruilen dan verkoop ik hem bij deze:
Assassin Creed: 40 euro (excl verzenden)
25 incl?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:59 schreef Klonk het volgende:
Mijn Gears of War is ook nog steeds te koop
Verkocht-Je hebt PMquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Mass Effect gesealed voor 50 euro inclusief verzenden. Exemplaar zal ik zo afhalen bij m'n lokale gamesboer.
Heb toch nog ergens anders de LE van het spel kunnen bemachtigen zodoende dat ik de normal edition in de verkoop doe.
Even duur als bij de MM?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Mass Effect gesealed voor 50 euro inclusief verzenden. Exemplaar zal ik zo afhalen bij m'n lokale gamesboer.
Heb toch nog ergens anders de LE van het spel kunnen bemachtigen zodoende dat ik de normal edition in de verkoop doe.
Wat ie bij de MM kost zal aan m'n reet roesten. Ik heb er de volle pond voor betaald. 60 euro om precies te zijn.quote:
Nope, transformers is niet echt mijn gamequote:Op vrijdag 23 november 2007 11:40 schreef Santello het volgende:
Bigore ruilen tegen tr4ansformers?
Geld is binnen. Spel is op de post. Helemaal top afgerondquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat ie bij de MM kost zal aan m'n reet roesten. Ik heb er de volle pond voor betaald. 60 euro om precies te zijn.
Inmiddels is het spel al verkocht aan Spotless![]()
Mooiquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat ie bij de MM kost zal aan m'n reet roesten. Ik heb er de volle pond voor betaald. 60 euro om precies te zijn.
Inmiddels is het spel al verkocht aan Spotless![]()
30 inc gebodenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:41 schreef Die4iT het volgende:
TK ORANGE BOX 35¤ INCL <<<< moet weg
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:58 schreef Santello het volgende:
Te koop of te ruil: Transformers -->40 euro inc
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb Assasins Creed te koop of te ruil!
Ik zoek
NFS Prostreet
Nix mis met NFS Pro streetquote:
assasins creed voor 35 euro?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb Assasins Creed te koop of te ruil!
ik zoek
Heb een bod van 40 gekregen via PM dus wacht dat nog even afquote:
Hij doet z'n naam wel eer aan in ieder geval. Tequilaquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik lees nu net pas wat hij weg doet
die gozer is echt Loco!!
Gewoon even benieuwd, waarom in seal?quote:Op zondag 25 november 2007 11:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Iemand nog een AC in seal?
Dan is-ie gegarandeerd nieuwquote:Op zondag 25 november 2007 20:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gewoon even benieuwd, waarom in seal?
Ik denk dan dat je in de winkel meer succes hebtquote:Op zondag 25 november 2007 20:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan is-ie gegarandeerd nieuw
No shit sherlockquote:Op zondag 25 november 2007 20:39 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Ik denk dan dat je in de winkel meer succes hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |