Ik heb je ff ge-pm'd.quote:Op maandag 19 november 2007 21:57 schreef Shannara het volgende:
[..]
Hahaha nu ineens wel zeker?
Ik wil jouw Halo3 nogsteeds wel ruilen voor mijn dead rising + bijbetaling, noem maar een goed bedrag
Deal.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:49 schreef Madlive het volgende:
[..]
28 euro incl. verzenden voor gow? Ik kom hier eigelijk niet zoveel maar mailen kan naar madlive_gmail_com
40 geboden. voor ACquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:27 schreef Jossos het volgende:
Te koop:
Assassins Creed 40 incl. Reden van wegdoen: het speelt niet zoals ik voor ogen had.
Bioshock 30 incl. Reden van wegdoen: Uitgespeeld!
Beide spellen in uitstekende staat.
Ik ook!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:48 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik heb nog steeds PES 6 waar ik van af wil!
Voor bijna ieder spel te ruil![]()
Je hebt een PM!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
40 geboden. voor AC
pm me maar voor verdere info
kan pas morgen ochtend verder reageren
en dan pas weer morgen avond na 19:00 ivm cursus
maar als je akoord gaat kun je je bank gegevens sturen en dan maak ik het morgen ochtend nog overdan heb ik m lekker snel binnen
Ruilen tegen Bioshock? Met evt. bijbetaling van jouw kant, want Naruto is wel beschadigd natuurlijk..quote:Op woensdag 21 november 2007 09:37 schreef rensk het volgende:
ik heb Naruto rise of a ninja te ruil, paar weken oud maar heb hem uitgespeeld dus doe ik er niks meer mee,
laat maar iets weten als iemand een leuk spel te ruil heeft
ps. doosje is een stukje van afgebroken
AC heb ik al en bioshock vind ik niet zo veel aan, en ik zoek een iets om te ruilen zonder bijbetalingquote:Op woensdag 21 november 2007 10:03 schreef Jossos het volgende:
[..]
Ruilen tegen Bioshock? Met evt. bijbetaling van jouw kant, want Naruto is wel beschadigd natuurlijk..
OF omdat ik net nogmaal Assassins Creed ontvangen had omdat ik hem schijnbaar nogmaal gepreordered had, tegen Assassins Creed (ditto met evt bijbetaling van jouw kant.)
laat maar.. niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:31 schreef gijsje79 het volgende:
Te ruil Orange Box zoek CoD4.
Okey! Dat's mooi want ik heb m'n exemplaar dat te veel was al aan een vriend gegeven.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:07 schreef rensk het volgende:
[..]
AC heb ik al en bioshock vind ik niet zo veel aan, en ik zoek een iets om te ruilen zonder bijbetaling
22 geboden voor gearsquote:Op woensdag 21 november 2007 18:06 schreef Platina het volgende:
Gears of war: 22 incl
Viva Pinata: 15 incl
Project Gotham Racing 3: 12 euro incl
45 incl voor alledrie samen.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:08 schreef Leonos het volgende:
Ik heb te koop:
Gears of War: 25 euro
Condemned: 20 euro
Forza 2: 25 euro
ruilen voor 2 van de volgende 3 games ?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:37 schreef rensk het volgende:
ik heb Naruto rise of a ninja te ruil, paar weken oud maar heb hem uitgespeeld dus doe ik er niks meer mee,
laat maar iets weten als iemand een leuk spel te ruil heeft
ps. doosje is een stukje van afgebroken ( niks ernstigs , kan nog gewoon dicht )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |