Mensen waarschuwen omdat iemand misbruik van ze wil maken mag ook.quote:Op zondag 18 november 2007 14:13 schreef Haijo het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Daarbij staat onderhandelen altijd open dus pleur even een eind op, wil je?![]()
voor 30 ex mag je de mijne wel kopen.quote:Op zondag 18 november 2007 23:49 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, maar dan voor 30euro inclusief... (pas als je het via pakket post opstuurt, vind ik 35euro inclusief prima...)
Lager dan 35 euro incl. ga ik niet. Misschien kan die paashaas je verder helpenquote:Op zondag 18 november 2007 23:49 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, maar dan voor 30euro inclusief... (pas als je het via pakket post opstuurt, vind ik 35euro inclusief prima...)
Neem ik geen genoegen ermee? Weiger ik 40 euro? Nee, ik doe gewoon een bod. Vervolgens krijg ik een lading gezeik over mij heen waar een rioolwerker nog misselijk van word. Afgezien daarvan wordt er niet gewaarschuwd maar een ongefundeerde bash geplaatst, gevolgd door nog een gevolgd door iemand die "het niet helemaal snapt dat ik ZO EEN FANTASTISCH SPEL WEG DOE!!1!!!1!!1" wat al helemaal niets toevoegt. Een user waarschuwen voor iets wat jij als fout ziet is een ding, bullshit posten is iets heel anders.quote:Op zondag 18 november 2007 23:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mensen waarschuwen omdat iemand misbruik van ze wil maken mag ook.
Dat jij er te laat achterkomt dat AC niks voor je is is jammer. Helemaal snappen doe ik het niet aangezien AC echt veel actie is. Je kan gewoon over straat lopen en alle guards af slachten.
Dus ik denk dat je genoegen zal moeten nemen met 2 wat oudere spellen of max 40 euro incl.
Als dat niet genoeg is kun je marktplaats gaan proberen. Succes.
AC is niet zo heel veel waard omdat iedereen hem binnekort te koop zet hier als ze hem hebben uitgespeeld, er zit geen MP bij namelijkquote:Op zondag 18 november 2007 13:07 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hmm, ik wil dan graag Rainbow Six: Vegas, Splinter Cell: Double Agent en Condemned hebben, het liefst alle drie. Assasin's Creed is wel erg nieuw natuurlijk en die drie spellen zijn al vrij oud.
Ik vind je ook lief hoor.quote:Op maandag 19 november 2007 00:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
AC is niet zo heel veel waard omdat iedereen hem binnekort te koop zet hier als ze hem hebben uitgespeeld, er zit geen MP bij namelijk
Maar voor Splinter Cell en Condemned doe ik het
Edit: Bedankt mensen dat jullie me willen helpen met het naaien enzoMaar dat kan je beter via PM dan doen omdat je anders deze reacties krijgt (wat ook logisch is want ik wil ook altijd zoveel mogelijk voor een spel).
Verder vind ik het ook logisch van de verkoper omdat ie er natuurlijk zoveel mogelijk voor wilt
Toch bedankt en verkoper ik vind je nog steeds lief en wil graag verder onderhandelen zoals je ziet
Condemned is gewoon een goed spel hoor.quote:Op maandag 19 november 2007 11:34 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik vind je ook lief hoor.![]()
Maar Condemned vind ik eigenlijk een extraatje, ik heb dan liever Rainbow Six en Splinter Cell.
Waarom bied je hem dan in godsnaam aan?quote:Op maandag 19 november 2007 20:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Condemned is gewoon een goed spel hoor.
Ik blijf bij Splinter Cell en Condemned omdat als ik Rainbow weg doe geen online shooter meer heb
Hahaha nu ineens wel zeker?quote:Op maandag 19 november 2007 00:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
voor 30 ex mag je de mijne wel kopen.
[edit] en mocht je Dead rising nog hebben, heb ik ook wel interesse in ruil + bijbetaling van jouw kant.
crackdown, splinter cell, call of duty 3quote:Op maandag 19 november 2007 21:29 schreef Haijo het volgende:
[..]
Waarom bied je hem dan in godsnaam aan?Nee, als ik dan toch genoegen moet nemen met twee spellen(
) neem ik liever spellen die ik echt wil...
Oke whatever dan Rainbow Six en Condemned.quote:Op maandag 19 november 2007 21:29 schreef Haijo het volgende:
[..]
Waarom bied je hem dan in godsnaam aan?Nee, als ik dan toch genoegen moet nemen met twee spellen(
) neem ik liever spellen die ik echt wil...
Ik stuur je zo een mail en kijk eens naar die gast boven mij...quote:Op maandag 19 november 2007 22:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oke whatever dan Rainbow Six en Condemned.
Je krijgt PM
Edit: Je hebt geen pm dingetje. Mail me anders even @ leonreukniet'apestaartje'hotmail.com
Je hebt PMquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:31 schreef Ricky... het volgende:
Ik ben op zoek naar Condemned. Ik geef degene die hem kwijt wil ¤15,-
Gelieve een PM te sturen
28 euro incl. verzenden voor gow? Ik kom hier eigelijk niet zoveel maar mailen kan naar madlive_gmail_comquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:01 schreef BMH het volgende:
TK: Gears of War, Bioshock & Saints Row.
Ik zoek Assasin's Creed & Mass Effect.
Gears los voor: 25 euro
Bioshock: 35 euro
Saints Row: 10 euro
Ik heb wel interesse in Gears of Warquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:08 schreef Leonos het volgende:
Ik heb te koop:
Gears of War: 25 euro
Forza 2: 25 euro
Ik heb je ff ge-pm'd.quote:Op maandag 19 november 2007 21:57 schreef Shannara het volgende:
[..]
Hahaha nu ineens wel zeker?
Ik wil jouw Halo3 nogsteeds wel ruilen voor mijn dead rising + bijbetaling, noem maar een goed bedrag
Deal.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:49 schreef Madlive het volgende:
[..]
28 euro incl. verzenden voor gow? Ik kom hier eigelijk niet zoveel maar mailen kan naar madlive_gmail_com
40 geboden. voor ACquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:27 schreef Jossos het volgende:
Te koop:
Assassins Creed 40 incl. Reden van wegdoen: het speelt niet zoals ik voor ogen had.
Bioshock 30 incl. Reden van wegdoen: Uitgespeeld!
Beide spellen in uitstekende staat.
Ik ook!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:48 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik heb nog steeds PES 6 waar ik van af wil!
Voor bijna ieder spel te ruil![]()
Je hebt een PM!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
40 geboden. voor AC
pm me maar voor verdere info
kan pas morgen ochtend verder reageren
en dan pas weer morgen avond na 19:00 ivm cursus
maar als je akoord gaat kun je je bank gegevens sturen en dan maak ik het morgen ochtend nog overdan heb ik m lekker snel binnen
Ruilen tegen Bioshock? Met evt. bijbetaling van jouw kant, want Naruto is wel beschadigd natuurlijk..quote:Op woensdag 21 november 2007 09:37 schreef rensk het volgende:
ik heb Naruto rise of a ninja te ruil, paar weken oud maar heb hem uitgespeeld dus doe ik er niks meer mee,
laat maar iets weten als iemand een leuk spel te ruil heeft
ps. doosje is een stukje van afgebroken
AC heb ik al en bioshock vind ik niet zo veel aan, en ik zoek een iets om te ruilen zonder bijbetalingquote:Op woensdag 21 november 2007 10:03 schreef Jossos het volgende:
[..]
Ruilen tegen Bioshock? Met evt. bijbetaling van jouw kant, want Naruto is wel beschadigd natuurlijk..
OF omdat ik net nogmaal Assassins Creed ontvangen had omdat ik hem schijnbaar nogmaal gepreordered had, tegen Assassins Creed (ditto met evt bijbetaling van jouw kant.)
laat maar.. niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:31 schreef gijsje79 het volgende:
Te ruil Orange Box zoek CoD4.
Okey! Dat's mooi want ik heb m'n exemplaar dat te veel was al aan een vriend gegeven.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:07 schreef rensk het volgende:
[..]
AC heb ik al en bioshock vind ik niet zo veel aan, en ik zoek een iets om te ruilen zonder bijbetaling
22 geboden voor gearsquote:Op woensdag 21 november 2007 18:06 schreef Platina het volgende:
Gears of war: 22 incl
Viva Pinata: 15 incl
Project Gotham Racing 3: 12 euro incl
45 incl voor alledrie samen.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:08 schreef Leonos het volgende:
Ik heb te koop:
Gears of War: 25 euro
Condemned: 20 euro
Forza 2: 25 euro
ruilen voor 2 van de volgende 3 games ?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:37 schreef rensk het volgende:
ik heb Naruto rise of a ninja te ruil, paar weken oud maar heb hem uitgespeeld dus doe ik er niks meer mee,
laat maar iets weten als iemand een leuk spel te ruil heeft
ps. doosje is een stukje van afgebroken ( niks ernstigs , kan nog gewoon dicht )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |