intresse inquote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef nicket84 het volgende:
Assassins Creed teruil..... Heb hem vanmiddag gekocht, en kreeg zojuist een mailtje dat hij op de post is gegaan. Ik heb heb namelijk maanden teruge ge preordered.
Zit niks voor mij bij. sorryquote:Op woensdag 14 november 2007 21:09 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Ik heb te ruil:
HALO 3
Dead Rising
Saints Row
Test Drive Unlimited
Call of Duty 3
Te ruil tegen?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef nicket84 het volgende:
Assassins Creed teruil..... Heb hem vanmiddag gekocht, en kreeg zojuist een mailtje dat hij op de post is gegaan. Ik heb heb namelijk maanden teruge ge preordered.
Need for speed pro street... maar die is er nog niet.. Ik weet niet wat er nog meer een titel voor mij is...quote:
Ik heb nog over:quote:Op woensdag 14 november 2007 22:05 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Need for speed pro street... maar die is er nog niet.. Ik weet niet wat er nog meer een titel voor mij is...
Ik heb
PGR3
PGR4
GRAW
GRAW2
Half Life orange box
COD2
COD3
Forza2
Bioshock
Godfather
PES6
Fifa WC
Kameo
Crackdown
Dat is het, waar ik zover opkom....
Ben nog in afwachting van een reactie op iemand die naast Far Cry ook Prey en DOA 4 erbij wil nemen. Dus ik kan tot die tijd even niet instemmen.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Bied voor Far Cry Instincts 10,- incl.
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben nog in afwachting van een reactie op iemand die naast Far Cry ook Prey en DOA 4 erbij wil nemen. Dus ik kan tot die tijd even niet instemmen.
Ja ik ga posts van andere doorlezenquote:
Ja doe mij die maarquote:Op zondag 11 november 2007 20:56 schreef Begieltie het volgende:
Dead or Alive 4 ¤ 12,-
Veel aanbod, weinig vraag, oftewel lage prijsquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik verwacht dit weekend meerdere exemplaren van AC hier te koop![]()
![]()
![]()
Ruilen tegen Halo 3?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:01 schreef Haijo het volgende:
Te koop of te ruil(dan wel tegen meerdere spellen)
Assasin's Creed 50 euro inclusief of tegen een goed bod:
Reden van wegdoen: Totaal niet mijn spel, ik hou meer van directe actie, niet van rondsluipen op daken.
tiger woods 08 + Saints row of kameoquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:18 schreef Haijo het volgende:
Yup, Halo 3 heb ik al.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:04 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
Okquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:18 schreef Haijo het volgende:
Yup, Halo 3 heb ik al.
Mijne in ieder geval niet! Wat een vet spelquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:04 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
10ex geboden voor Dead Rising.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:31 schreef Blaatusertje het volgende:
Ik heb ook een aantal spellen te koop:
Dit omdat ik nooit met mijn xbox 360 speel ...
Halo 3 (inc trial) 30min mee gespeeld.
Enchanted Arms
Condemned
Dead rising
Aplinter Cell: Double Agent
Perfect Dark zero (tin case limited collector edition)
Saints Row (tin case)
Foto komt eraan!
Voor 49 heb je hem nieuw bij de MM..quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:01 schreef Haijo het volgende:
Te koop of te ruil(dan wel tegen meerdere spellen)
Assasin's Creed 50 euro inclusief of tegen een goed bod:
Reden van wegdoen: Totaal niet mijn spel, ik hou meer van directe actie, niet van rondsluipen op daken.
Goed, goed, 45 euro incusief dan. Dus hoef je niet eens je huis uit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:23 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Voor 49 heb je hem nieuw bij de MM..
Ik wil misschien Dead Rising ruilen voor PGR3quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:10 schreef Madlive het volgende:
Ik bied aan:
PGR3
Ridgeracer 6
Oblivion
Allmaal orgineel (dus geen budget versies)
Gezocht:
Assasins Creed
Gears of War
Dead Rising
Liefst mailen naar madlive_at_gmail_dot_com bij interese bijbetaling is geen probleem
Heb je Halo 3 al?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:25 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek CoD 4 en AC voor 35 euro.
Anders heb ik eventueel nog wel wat te ruil
Ik heb Assasin's Creed voor je! Wat heb je te ruil?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:25 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek CoD 4 en AC voor 35 euro.
Anders heb ik eventueel nog wel wat te ruil
Project Gotham Racing 3quote:Op zondag 18 november 2007 09:18 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik heb Assasin's Creed voor je! Wat heb je te ruil?
Hmm, ik wil dan graag Rainbow Six: Vegas, Splinter Cell: Double Agent en Condemned hebben, het liefst alle drie. Assasin's Creed is wel erg nieuw natuurlijk en die drie spellen zijn al vrij oud.quote:Op zondag 18 november 2007 12:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Project Gotham Racing 3
Splinter Cell: Double Agent
Rainbow Six: Vegas
Forza 2
GoW
PES 6
Condemned
Hier is natuurlijk een combinatie van te maken of bijbetaling
Laat maar horen
Edit: Deze spellen heb ik trouwens ook te koop voor de andere mensen
bahquote:Op zondag 18 november 2007 13:07 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hmm, ik wil dan graag Rainbow Six: Vegas, Splinter Cell: Double Agent en Condemned hebben, het liefst alle drie. Assasin's Creed is wel erg nieuw natuurlijk en die drie spellen zijn al vrij oud.
quote:Op zondag 18 november 2007 13:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
bah
wat ben jij misselijk makend krenterig zeg
ruilen voor cod 3, crackdown, splinter cell- DA ?quote:Op zondag 18 november 2007 09:18 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik heb Assasin's Creed voor je! Wat heb je te ruil?
Als je interesse hebt, PM me effe...quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef NX het volgende:
Ik heb nog te ruil/te koop (ik ruil het liefst)
- Dead Rising
- Crackdown
- Ghost Recon Advanced Warfighter
- Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Ben toevallig op zoek naar Supermanen voor de rest doe maar een ruil bod...
Waar bemoei jij je mee? Daarbij staat onderhandelen altijd open dus pleur even een eind op, wil je?quote:Op zondag 18 november 2007 13:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
bah
wat ben jij misselijk makend krenterig zeg
dan word ik misselijk van jouw manier van onderhandelenquote:Op zondag 18 november 2007 14:13 schreef Haijo het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Daarbij staat onderhandelen altijd open dus pleur even een eind op, wil je?![]()
ik doe een vijfje van de prijs afquote:Op maandag 12 november 2007 11:55 schreef MauBro het volgende:
Te koop wegens COD4() verslaving
The orange box ¤40 incl
HALO 3 bundled copy ¤30,00 incl
Deze versie van HALO3 is de volledige versie van halo zoals verkocht in de winkel, alleen heeft de dvd een andere opdruk en is het hoesje aangepast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb wel interesse, maar dan voor 30euro inclusief... (pas als je het via pakket post opstuurt, vind ik 35euro inclusief prima...)quote:Op zondag 18 november 2007 17:24 schreef Slappe_hap het volgende:
Te koop:
HALO 3 (inclusief 48 uur xbox live trial) 35 euro exclusief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |