Nu al?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef Leonos het volgende:
Ik wil graag Assassins Creed tegen CoD 4 ruilen.
Wat verkoop je nou? Assassin's Creed?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
*Geen commentaar* (Anders verkoop ik hem niet meer)
Voor altijdquote:Op donderdag 22 november 2007 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog wel even?
nog steeds te ruilquote:Op woensdag 21 november 2007 09:37 schreef rensk het volgende:
ik heb Naruto rise of a ninja te ruil, paar weken oud maar heb hem uitgespeeld dus doe ik er niks meer mee,
laat maar iets weten als iemand een leuk spel te ruil heeft
ps. doosje is een stukje van afgebroken ( niks ernstigs , kan nog gewoon dicht )
Als niemand CoD tegen AC wilt ruilen dan verkoop ik hem bij deze:quote:Op donderdag 22 november 2007 00:31 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat verkoop je nou? Assassin's Creed?
Hmpfs.... wil mijn CoD 4 nog wel even houden..
Je hebt PM!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als niemand CoD tegen AC wilt ruilen dan verkoop ik hem bij deze:
Assassin Creed: 40 euro (excl verzenden)
25 incl?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:59 schreef Klonk het volgende:
Mijn Gears of War is ook nog steeds te koop
Verkocht-Je hebt PMquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Mass Effect gesealed voor 50 euro inclusief verzenden. Exemplaar zal ik zo afhalen bij m'n lokale gamesboer.
Heb toch nog ergens anders de LE van het spel kunnen bemachtigen zodoende dat ik de normal edition in de verkoop doe.
Even duur als bij de MM?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Mass Effect gesealed voor 50 euro inclusief verzenden. Exemplaar zal ik zo afhalen bij m'n lokale gamesboer.
Heb toch nog ergens anders de LE van het spel kunnen bemachtigen zodoende dat ik de normal edition in de verkoop doe.
Wat ie bij de MM kost zal aan m'n reet roesten. Ik heb er de volle pond voor betaald. 60 euro om precies te zijn.quote:
Nope, transformers is niet echt mijn gamequote:Op vrijdag 23 november 2007 11:40 schreef Santello het volgende:
Bigore ruilen tegen tr4ansformers?
Geld is binnen. Spel is op de post. Helemaal top afgerondquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat ie bij de MM kost zal aan m'n reet roesten. Ik heb er de volle pond voor betaald. 60 euro om precies te zijn.
Inmiddels is het spel al verkocht aan Spotless![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |