Potver! Noem eens een prijs dan? Ben je eventueel geinteresseerd in Snooker? Ik heb ook een DVD-topic, staat daar wat leuks tussen eventueel?quote:
40 euro incl. verzenden. Het spel is vanaf de release (twee weken geleden dus) gewoon amper aangeraakt en is in absolute nieuwstaat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Potver! Noem eens een prijs dan? Ben je eventueel geinteresseerd in Snooker? Ik heb ook een DVD-topic, staat daar wat leuks tussen eventueel?
Nu ga ik twijfelen. Jij hebt toch ook meegedaan met de PES6 cup hier op Fok! is PES 2008 zo slecht?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
40 euro incl. verzenden. Het spel is vanaf de release (twee weken geleden dus) gewoon amper aangeraakt en is in absolute nieuwstaat.
En ik heb niks met Snooker helaasDVD's heb ik hier in overvloed
![]()
Nou slecht niet maar gezien de games die deze maand verschijnen mijn voorkeur gewoon krijgen (Call of Duty 4, Assassin's Creed, Mass Effect o.a.), heb ik besloten om het spel te verpatsen. Online kampt het net zoals PES 6 bij de release met lag en ik heb dan ook geen zin om weer te wachten op een patch. Dit is voor mij de druppel want geduld kan ik op dit moment niet gebruiken met zoveel toppers in het verschiet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nu ga ik twijfelen. Jij hebt toch ook meegedaan met de PES6 cup hier op Fok! is PES 2008 zo slecht?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:30 schreef Slappe_hap het volgende:
Iemand die zijn COD4 wil ruilen tegen mijn HALO3?![]()
Bioshock ook een optie?quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:46 schreef Jorjan het volgende:
Skate. nog steeds te ruil,
liefst voor Halo 3.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 14:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
TK/TR:
Halo 3
Moto GP '06
Burnout: revenge
Lego Star Wars II
Zoek o.a nog: Bioshock, condemned, dead rising. (en een R4DS, maar dat zal ik wel niet mogen posten)
Nee sorry geen intressequote:Op woensdag 7 november 2007 19:57 schreef Vuile het volgende:
[..]
Splintercell Double agent, Forza 2, Viva Pinata en Flatout Ultimate Carnage. Een combo zou ik ook wel goed vinden.
Call of Duty 2 ruilen tegen Lost Planet ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef Ethereal het volgende:
Te ruil, eventueel in combi:
PES 6
Moto GP '06
Call of Duty 2
Op zoek naar bijvoorbeeld Bioshock, Skate, Stuntman: Ignition, of vette oudere games! Multiplayergames (offline!) zijn zeker welkom.. Zoals ik zei, combi's zijn zeker bespreekbaar!
Hey,quote:Op zondag 11 november 2007 04:41 schreef Die4iT het volgende:
TR ORANGE BOX, wegens te grote verslaafdheid COD 4:P
geld of leuke spel (len)
Halo 3 misschien?quote:Op zondag 11 november 2007 04:41 schreef Die4iT het volgende:
TR ORANGE BOX, wegens te grote verslaafdheid COD 4:P
geld of leuke spel (len)
Sorry, dat lijkt me niet echt mijn spel.. Niks anders leuks in de aanbieding?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:22 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Call of Duty 2 ruilen tegen Lost Planet ?
Op=op!quote:Op donderdag 1 november 2007 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Te koop:
- Forza 2 LE = 30. incl.
- Far Cry Instincts Predator = 12.00 incl.
- Prey = 12.00 incl.
- DOA 4 = 12.00 incl.
- The Darkness = 27.50 incl.
- PES 2008 = 37,50 incl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |