Inderdaad. Tijd voor een topique sans boeren, nah?quote:
Droomvrouwquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
3/4-broek, skateschoenen, lelijke Dean...
hoe voorspelbaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Droomvrouw![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
nachtmerrie zeker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Droomvrouw![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien kan ze je meteen wat bijles geven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:00 schreef punkjunk het volgende:
Dat meen je toch niet echt, geef mij dan maar de dochter van de lerares nederlands.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:00 schreef punkjunk het volgende:
Dat meen je toch niet echt, geef mij dan maar de dochter van de lerares nederlands.
Ik ben 25 en dacht er laatst over om eens les te gaan nemen, zit nu namlijk op zo'n punt dat ik niet ecth vooruit kom...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik speel trouwens ook gitaar. Maar kan het niet zo goed.
Is het niet een beetje raar als je 19 bent en dan nog les gaat nemen?
Ik ben op mijn 20e begonnen met lessen. Je bent echt niet de enige hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik speel trouwens ook gitaar. Maar kan het niet zo goed.
Is het niet een beetje raar als je 19 bent en dan nog les gaat nemen?
Nee hoor, ik ben erg blij dat jij je opoffertquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:13 schreef Deansensitized het volgende:
En jullie hebben echt iets tegen mijn smaak in vrouwen hè
Ja, ik val niet zo op kinderen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:13 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ook rond mijn 21e, lekker boeiend, gewoon doen wat jezelf wil. Je bent nooit te oud om te leren!
En jullie hebben echt iets tegen mijn smaak in vrouwen hè
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:21 schreef SNArky het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben erg blij dat jij je opoffert![]()
Dikke Gretsch, Jet!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:06 schreef Jorikjet het volgende:
Hi!
Ga je nu ieder topique Dean-koeien spammen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Droomvrouw![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice! Welk type? En hoe klinkt't?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dikke Gretsch, Jet!
Ik heb vandaag den dezen aangeschaft:
[ afbeelding ]
Hehe, dat wilde ik ook al voorstellen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Misschien kan ze je meteen wat bijles geven.![]()
Drummers willen gewoon opscheppen dat ze verder kunnen tellen dan de bassist en gitaristquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:25 schreef Doodkapje het volgende:
Zooo... net terug van de repetitie... de drummer kwam ff zijn exorbitante setup completeren met extra toms
[ afbeelding ]
Een buizenbak is andere koekquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:22 schreef TeleluvR het volgende:
Blues Junior, 15 Watt buizen... het klinkt fantastisch, mijn broer heeft er ook een waar ik al tijden jaloers op ben...! De buizenFender die ik al had is helaas maar 1 kanaal en dan heb ik geen buizenoversturing (en ook geen reverb overigens). Toch wel wat beperkt. Deze heeft alles wat ik nodig heb... Al het transistorgepeupel kan nu de deur uit
Nee, idd. Ze heeft een foute smaak, maar ze is niet lelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:37 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nou ok, heel lelijk is ze niet![]()
![]()
Aaah tof!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dikke Gretsch, Jet!
Ik heb vandaag den dezen aangeschaft:
[ afbeelding ]
quote:
Jeej ik heb een bruine acoustische Yamaha gitaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:37 schreef VASND het volgende:
Ik heb ene witte Ibanez!
Op dit moment met héél veel bier!.
Vet drumstelquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:25 schreef Doodkapje het volgende:
Zooo... net terug van de repetitie... de drummer kwam ff zijn exorbitante setup completeren met extra toms
[ afbeelding ]
Dit niet wat voor je?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Droomvrouw![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben we niet eens nodigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vet drumstel![]()
Maar welke muziek spelen jullie dat je zo'n setup nodig hebt
klinkt gelijk een stuk lekkerderquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja en 009 (N)
dadelijk ff 011 erop en ernie balls natuurlijk![]()
nah, D'Addario is niet het mooiste kwa geluidquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Edit: d'oh, heb ik het weer gedaan!
Astu: Gitaristentopic #175: Herrie maken heerscht!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:10 schreef SNArky het volgende:
Vanochtend ging mijn onderbuurman tegen het plafond bonken, vanwege mijn heerschende herrie.
Ow, ben ik dus niet de enige die daar zo over denkt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
klinkt gelijk een stuk lekkerder
[..]
nah, D'Addario is niet het mooiste kwa geluid
De beste is imho Rotosound maar die vreten je frets op je kan echt na 2 jaar nieuwe frets laten plaatsen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow, ben ik dus niet de enige die daar zo over denkt?
Ik gebruik altijd Ernie Ball Hybrid Slinky, iets dikker, maar aangezien mijn gitaar continu een halve toon lager is gestemd is dat wel prettig
Dat is een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:16 schreef Aresdreams het volgende:
nah, D'Addario is niet het mooiste kwa geluid
Die ibanez ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:19 schreef MrManiak het volgende:
Morgen heb ik een electrischschsche gitaar
Is zoiets niet leuk voor thuis? Is het huismerk van Thomann, 5 watt buizenversterkertje en kost maar ¤98. Ik zou hem haast kopen gewoon om te zien hoe hij is. http://www.thomann.de/nl/harley_benton_ga5.htmquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Aaah tof!
Ik zit er ook aan te denken om voor zoiets te sparen voor thuis. Of misschien zelfs een Line6 voor thuis. Gebruik ik nu mijn Deville voor!
Ik moet trouwens mijn buizen vervangen binnenkort, iemand een idee wat dat ongeveer gaat kosten?
Om het uitdagend te maken zou je er bijna GAS vanaf lezen ipv GA5quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Is zoiets niet leuk voor thuis? Is het huismerk van Thomann, 5 watt buizenversterkertje en kost maar ¤98. Ik zou hem haast kopen gewoon om te zien hoe hij is. http://www.thomann.de/nl/harley_benton_ga5.htm
[ afbeelding ]
Ik zou wel regelmatig in de verleiding komen om te proberen mijn handen eraan te warmen, jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ding ziet er uit als een radiator. Wel grappig..
Mooie vintage look en volledig buizen wat wil je nog meerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Is zoiets niet leuk voor thuis? Is het huismerk van Thomann, 5 watt buizenversterkertje en kost maar ¤98. Ik zou hem haast kopen gewoon om te zien hoe hij is. http://www.thomann.de/nl/harley_benton_ga5.htm
[ afbeelding ]
haha ja ik las het ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Om het uitdagend te maken zou je er bijna GAS vanaf lezen ipv GA5![]()
Babes in psychedelische kleding die er omheen de monkey aan het dansen zijn terwijl jij bruut aan het spelen bent.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:18 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Mooie vintage look en volledig buizen wat wil je nog meer![]()
U vraagt wij draaien !quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Babes in psychedelische kleding die er omheen de monkey aan het dansen zijn terwijl jij bruut aan het spelen bent..
Ik zou dit dingetje ook wel willen horen..
Dat had ik dus ook alquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
dat las ik ook!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar wat EQ'd ie... alleen mid ofzo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:10 schreef punkjunk het volgende:
Het is een kopie van de Epi Valve Junior mét EQ knop.
idd, en het volume bepaalt zegmaar de gain/overdrivequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:48 schreef Jorikjet het volgende:
volgens mij is het vaak alleen het hoog, net als je de tone knop op je gitaar hebt
C'est Buckethead, n00bquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dit niet wat voor je?
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=1561230
[ afbeelding ]
Toevallig, morgen ben ik er een kwijtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:19 schreef MrManiak het volgende:
Morgen heb ik een electrischschsche gitaar
Heul geen kopie, gewoon dezelfde versterker!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:10 schreef punkjunk het volgende:
Het is de Epi Valve Junior mét EQ knop.
Wat jij wilt man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heul geen kopie, gewoon dezelfde versterker!![]()
quote:
ik zit momenteel zonder ampquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:22 schreef TeleluvR het volgende:
Blues Junior, 15 Watt buizen... het klinkt fantastisch, mijn broer heeft er ook een waar ik al tijden jaloers op ben...! De buizenFender die ik al had is helaas maar 1 kanaal en dan heb ik geen buizenoversturing (en ook geen reverb overigens). Toch wel wat beperkt. Deze heeft alles wat ik nodig heb... Al het transistorgepeupel kan nu de deur uit
Moet je doorsparenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:45 schreef ibaneX het volgende:
[..]
ik zit momenteel zonder ampgelukkig heb ik men toneworks hier nog..... Pakt gitaar
die kleine orange combo's zijn ook niet duurquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is gewoon transistorquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:48 schreef ibaneX het volgende:
[..]
die kleine orange combo's zijn ook niet duur
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is het verschil tussen een schilderssteiger en een accu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar Polen zijn wel cool. De dames dan
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar Polen zijn wel cool. De dames dan
Maar de kleinste buizenamps van Orange gaan ook al richting de 1000,- meen ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:48 schreef ibaneX het volgende:
[..]
die kleine orange combo's zijn ook niet duur
*belt de traumahelikopter vast*quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Owow ik voorspel een natte onderkant van het bureau ergens in friesland daar![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:13 schreef Dave-o het volgende:
[ afbeelding ]
*Fluit*
Veel mooier en bruuter dan een dean krijg je niet. omdat de Dean Razorback explosion de bruutste gitaar ooit is. en ze spelen gewoon te goed.
Vele klassieke versterkers hebben dat ook, ja. Als je meer nodig denkt te hebben, rammel je er maar een EQ pedaaltje voorquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:48 schreef Jorikjet het volgende:
volgens mij is het vaak alleen het hoog, net als je de tone knop op je gitaar hebt
Alleen jammer dat ze zo'n grote headstock hebben... 't is altijd even uitvogelen wat nou voor en achter isquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:13 schreef Dave-o het volgende:
[ afbeelding ]
*Fluit*
Veel mooier en bruuter dan een dean krijg je niet. omdat de Dean Razorback explosion de bruutste gitaar ooit is. en ze spelen gewoon te goed.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:49 schreef Deansensitized het volgende:
Ik meende dat Trivium voor Dean nerges aan vast zat, maar je kan net zo goed gelijk hebben hoor
Naja, en dat hele Dimebag gebeuren heeft ook veel mensen naar Dean getrokken natuurlijk.
wat ik vele met dáddario heb is dat ze in het begin heel kut klinken, en als ze eigenlijk al bijna aan vervanging toe zijn pas lekkerder gaan klinkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:10 schreef Deansensitized het volgende:
Oh, en trouwens:d'Addario EXL110
![]()
Heb veel geprobeerd, van Ernie Ball tot GHS Boomers, maar d'Addario über alles!![ afbeelding ]
Klinken lekker 'metalig', precies wat ik zoek![]()
pst, nog op zoek naar een 4 x 12 ..quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wat ik vele met dáddario heb is dat ze in het begin heel kut klinken, en als ze eigenlijk al bijna aan vervanging toe zijn pas lekkerder gaan klinken
*zet Immortal op*quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:48 schreef punkjunk het volgende:
boh koppijn.
Ik las op gitaarnet over iemand die een harley benton had gekocht, en de nek moest een stuk naar achter omdat de scale (en dus de intonatie) voor geen meter kloptequote:Op zondag 28 oktober 2007 09:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
ZZ Top heeft me naar Dean laten kijken-luisteren etc![]()
Trouwens heeft iemand ervaring met gitaren van HARLEY BENTON.
Budget spul is het te doen als gitaar vor erbij of is het echt niks..
[ afbeelding ]
Lijkt me leuk omdat het een korte mensuur heeft 24,75 en ook nog een Telecaster is met twee Mhuwbuckers.
Voor weinig![]()
Hehe, hijs wel stoer, maar volgens mij kan je er voor geen meter op spelen, en vooral de hoogste noten niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Pacman!
Een kennis van me, die schildert wel eens, en die zei dat ze wel eens een gitaar wou proberen te beschilderen.
En laat ik nou toevallig nog een oude gitaarbody in de kast hebben liggen!
Aaaiii wat je ook speelt het is dus valsquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:07 schreef Zygje het volgende:
[..]
Ik las op gitaarnet over iemand die een harley benton had gekocht, en de nek moest een stuk naar achter omdat de scale (en dus de intonatie) voor geen meter klopte![]()
Zei ook veel hè, vooral veel van die 'Dean nieuwkomers'. Best jammer, want Dean is veel meer dan alleen die ML'etjes en Razorbacks. Superstoere dingen, maar ze hebben zoveel meer mooisquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
ZZ Top heeft me naar Dean laten kijken-luisteren etc![]()
Of was het op te lossen met goed afstellen van de hals en brug ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:29 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Aaaiii wat je ook speelt het is dus vals![]()
Fender transistor kopen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:45 schreef ibaneX het volgende:
[..]
ik zit momenteel zonder ampgelukkig heb ik men toneworks hier nog..... Pakt gitaar
Ik maak zo een vraag en aanbod topic ok ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En post dan eens info/specs/pics van dat cabinet, heb wellicht ook interesse [naja, onze zanger dan].
Hij staat straks weer voor 125 op marktplaats.nl. For you, zpezial prize! (of voor iemand anders in het topique!)quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
Is goed
En wat kost dat ding Tele? Als ik straks op mijzelf ga heb ik denk ik ook wat nodig![]()
Niet dat ik het meteen koop wellicht, maar ben wat aan het rondshoppen.
En liter water en wat Golden Earring doeth et ook goed.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*zet Immortal op*
Na een half uurtje voel je níks meer..
Het is dat ik niet weet waar je huis woont, maar anders zou je wel een probleem hebben... tenzij je de dearmonds aan mij verkoopt!quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:47 schreef Jorikjet het volgende:
hm is het heiligschennis als ik seymour duncan humbuckers in me gretsch bouw, en dan die dearmonds verkoop?
Is die nieuwe CD de moeite waard?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:47 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En liter water en wat Golden Earring doeth et ook goed.![]()
Hij moest zijn nek losmaken en nieuwe gaten boren zodat hij de nek iets naar achter kon zetten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Of was het op te lossen met goed afstellen van de hals en brug ?
Want dat maakt me niet uit dat lukt me wel![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:53 schreef Zygje het volgende:
[..]
Hij moest zijn nek losmaken en nieuwe gaten boren zodat hij de nek iets naar achter kon zetten.
Daar geloof ik eerlijk gezegd niks van, want dat is haast niet te doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:53 schreef Zygje het volgende:
[..]
Hij moest zijn nek losmaken en nieuwe gaten boren zodat hij de nek iets naar achter kon zetten.
En volgens mij zijn er ook niet veel mensen die zo veel werk in een hele goedkope gitaar steken om hem weer bespeelbaar te maken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:02 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens mij maakt niemand een gitaar die zó crappy is dat je dat moet doen.
Even off-topic, maar iedere keer als je username zie, moet ik hier aan denken:quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:02 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens mij is het best te doen om er een goed lopende zaak op te baseren:quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
En volgens mij zijn er ook niet veel mensen die zo veel werk in een hele goedkope gitaar steken om hem weer bespeelbaar te maken.
OE IE OE AA AA TING TENG WALLA WALLA BENG BENG!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Even off-topic, maar iedere keer als je username zie, moet ik hier aan denken:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Youtube
Echt jeugdsentiment, ik vond ze echt geweldig!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
OE IE OE AA AA TING TENG WALLA WALLA BENG BENG!![]()
quote:
en nu weer!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:20 schreef Jorikjet het volgende:
ik had het liedje tot vervelends toe in me hoofd vroegah
Ik moet eerder aan deze denken joetjoebquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:05 schreef TeleluvR het volgende:
Even off-topic, maar iedere keer als je username zie, moet ik hier aan denken:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Youtube
Die ken ik helemaal niet, hoe kan dat!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet eerder aan deze denken joetjoeb
Nou, ik dus ook niet...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:30 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik vind alleen de ouwe nummers en cd's de moeite waard, de nieuwe ken ik niet eens.
Wat ga je bouwen??quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet eerder aan deze denken joetjoeb
on-topic:
Heeft iemand hier ervaring met het bouwen van versterkers?
Dat wal, maar ik bedoel als eindgebruiker gaten boren om de hals opnieuw op je gitaar te zetten. Dan ben je wel een beetje een masochist in mijn ogen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Volgens mij is het best te doen om er een goed lopende zaak op te baseren:
- Je koopt iets minder afgewerkte/afgestelde gitaren uit China,
- Stelt ze zelf af (uurtje werk, als je het veel doet!),
- Verkoopt ze met wat winst... kwaliteit is dan beter dan de prut tot 200 euro die je in de winkel vindt!
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat nodig was... Zie eerdere post...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat wal, maar ik bedoel als eindgebruiker gaten boren om de hals opnieuw op je gitaar te zetten. Dan ben je wel een beetje een masochist in mijn ogen.
Ze hebben wel een aantal interessante modellen, maar Dean straalt nou eenmaal spikes en metal uit... Als iemand mij een Dean zou aansmeren, dan zou ik één van deze nemen:quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zei ook veel hè, vooral veel van die 'Dean nieuwkomers'. Best jammer, want Dean is veel meer dan alleen die ML'etjes en Razorbacks. Superstoere dingen, maar ze hebben zoveel meer moois![]()
.....
Die Palomino heeft dan nog wel wat, alhoewel sunburst zo niet mijn smaak is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ze hebben wel een aantal interessante modellen, maar Dean straalt nou eenmaal spikes en metal uit... Als iemand mij een Dean zou aansmeren, dan zou ik één van deze nemen:
http://www.deanguitars.com/vendetta.htm
http://www.deanguitars.com/exotic_hardtails.php
http://www.deanguitars.com/bnds_v1/palomino_gn.htm
Ik zit te denken aan een marshall 18watt kloon maar ik weet nog niet of ik de tremolo, de lite of de tmb versie ga nemen. De tremolo (standaard) versie zou wel de gemakkelijkste oplossing zijn, daar kan ik gewoon een kit van kopen.quote:
Die zwarte is dan wel gaaf... Maar als je dan zo'n hollowbody wilt, dan kan je beter naar Yamaha of Ibanez voor een budgetsafe oplossing of een Gibson ES of Gretsch als je echt valuta over hebt...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die Palomino heeft dan nog wel wat, alhoewel sunburst zo niet mijn smaak is.
Nou, die dean is een aardig budgetvriendelijke oplossing... 400 euro voor een dikke jazzer met 3 p90's, vind er maar eens van Yamaha of Ibanez voor dat geld!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die zwarte is dan wel gaaf... Maar als je dan zo'n hollowbody wilt, dan kan je beter naar Yamaha of Ibanez voor een budgetsafe oplossing of een Gibson ES of Gretsch als je echt valuta over hebt...
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
Is goed
En wat kost dat ding Tele? Als ik straks op mijzelf ga heb ik denk ik ook wat nodig![]()
Niet dat ik het meteen koop wellicht, maar ben wat aan het rondshoppen.
The little fatty is volgens mij de Studio 15 (4001), met treble, middle en bass dat is 1 van de opties. De versie met temolo is de 1974X. De lite heeft alleen een volume en tone knop op de voorkant.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:57 schreef punkjunk het volgende:
Die marshall 18watt, dat is toch The Little Fatty ofzo?
Je moet gewoon zorgen dat die leraar zorgt dat jij nummers speelt die je tof vind en daar theorie op toepast zodat het leuk blijft. Dan werkt het veel beterquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:22 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil weer les gaan nemen, maar ik twijfel of ik moet gaan lessen bij een echte muziekschool, zodat ik de theorie enzo ook leer. Is meer werk en veel duurder.
Mja, is ook... maar dan zou mijn persoonlijke voorkeur meer naar deze gaan:quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, die dean is een aardig budgetvriendelijke oplossing... 400 euro voor een dikke jazzer met 3 p90's, vind er maar eens van Yamaha of Ibanez voor dat geld!
Die heeft geen p90'squote:Op zondag 28 oktober 2007 13:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja, is ook... maar dan zou mijn persoonlijke voorkeur meer naar deze gaan:
http://www.musik-produkti(...)3nlnlc/quelle/listen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Owow ik voorspel een natte onderkant van het bureau ergens in friesland daar![]()
Heb hem hier ook staan wel relax ding opzichquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb een boss SD-1 gekocht om te proberen, krijg em deze week binnen.
Zijn zeer gave geluiden mee te makenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb een boss SD-1 gekocht om te proberen, krijg em deze week binnen.
spemquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:36 schreef imported_sphinx het volgende:
Ohja check vooral niet mijn sig, en nerges op klikken verdomme!![]()
Wat Dribbel_ zegt dus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat die leraar zorgt dat jij nummers speelt die je tof vind en daar theorie op toepast zodat het leuk blijft. Dan werkt het veel beter![]()
heul geen spam, want je moet dus niet op die mooie blauwe link klikken hierzo onder mn post. die naar onze nieuwe website met mediaplayer linkt.quote:
Moment ikmaak wel ff een fotoquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:59 schreef punkjunk het volgende:
Ik krijg ALTIJD te horen als die vraag stel: geen regenboog kabeltjes.
Maar wat dan wél?![]()
Jij gebruikt heerschen zoals Smurfen smurfen gebruiken!quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
heul geen spam, want je moet dus niet op die mooie blauwe link klikken hierzo onder mn post. die naar onze nieuwe website met mediaplayer linkt.
t zou pas spam zijn als ik zei "Klik nú op mijn sig en word overheerscht!"![]()
Dikke Neutrik pluggenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wat kosten die dingen 3 euro per kabel ofzolekker degelijk en gaat niet verrot
Hmm ik heb ze toch echt voor 3,00-3,50 gekocht per stukquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dikke Neutrik pluggen
Die gehoekte koop ik hier op zijn goedkoopst voor 3,33 dus daar zou je minstens 6,66 voor kwijt zijn.
Ik gebruik deze dingen:
[ afbeelding ]
George L kabeltjes met normale pluggen...
Maar dan moet je wel met Feedback personeel communiceren...quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hmm ik heb ze toch echt voor 3,00-3,50 gekocht per stuk
Nee een vluchtkofferquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:51 schreef TeleluvR het volgende:
Vreselijk... alleen maar gepiel...
EDIT: zou er trouwens een koffer of gigbag bij die gitaar zitten?![]()
EDIT2: en de pipo verkracht Jimi...![]()
En dat komt helemaal door van die flippo's al Trivium en Dimebag ooit (die geen flippo was hoor).quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ze hebben wel een aantal interessante modellen, maar Dean straalt nou eenmaal spikes en metal uit... Als iemand mij een Dean zou aansmeren, dan zou ik één van deze nemen:
http://www.deanguitars.com/vendetta.htm
http://www.deanguitars.com/exotic_hardtails.php
http://www.deanguitars.com/bnds_v1/palomino_gn.htm
The 80-tie's posermetal haircutquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:09 schreef Doodkapje het volgende:
Of als 2 niet genoeg is... http://nl.youtube.com/watch?v=34soaKCBLYo (vanaf 2:15)
En dat haar is geweldig![]()
Ook handig als de zanger die hoge uithaal net niet haaltquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:20 schreef Doodkapje het volgende:
Deze Jackson Randy Rhoads vind ik nog wel te doen...
[ afbeelding ]
...en mja... die is er ook in transparent black
Hoe denk je dat wij dat doen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:22 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ook handig als de zanger die hoge uithaal net niet haalt![]()
![]()
Maar eh wel gaaf idd de RR Jackson's![]()
Inderdaad gepiel, maar zijn Armorflame is wel errug vetquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:51 schreef TeleluvR het volgende:
Vreselijk... alleen maar gepiel...
EDIT: zou er trouwens een koffer of gigbag bij die gitaar zitten?![]()
EDIT2: en de pipo verkracht Jimi...![]()
Zie hier het schoolvorobeeld van een objectieve meningquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
Denken dat je met een Dean geen waar voor je geld krijgt is bullshit.
Dean gitaren zijn echt van kwaliteit, goed gebouwd en super afgewerkt.
Dus
Dean
Veel plezier ermeequote:Op zondag 28 oktober 2007 17:11 schreef MrManiak het volgende:
Deansensitized
![]()
[ afbeelding ]
Hij is dope.
Nu nog een versterkertje op mn kamer en dan kan ik de buren weg krijgen![]()
Beterquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jepkomt ergens in november binnen
gelijk ook mooie koffer erbij
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=91188&highlight=harley+benton+neckquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:02 schreef Witchfynder het volgende:
Holy shitquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:17 schreef Zygje het volgende:
[..]
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=91188&highlight=harley+benton+neck![]()
Die is flink gezakt dan... toen ik em wilde kopen was het 275 euro, en geen cent minder...quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:00 schreef Deansensitized het volgende:
Heel erg dope. Mis hem stiekem toch wel een beetje hoor.
Maarrrr, nu weer geld voor een Dean![]()
Er staat trouwens een Dean Palomino op Marktplaats. Schiedam, 225 euro.
Advertentienr.: 12360192013
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en nu ga ik even Kramtried luisteren![]()
ttiuwp*quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb toevallignet een veeeeel vettere gitoar besteld![]()
Word het nog wat met mijn Marshall scheur ijzer?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:11 schreef MrManiak het volgende:
Deansensitized
![]()
[ afbeelding ]
Hij is dope.
Nu nog een versterkertje op mn kamer en dan kan ik de buren weg krijgen![]()
Meende dat hij het vanochtend over een Cube 30 had...quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:32 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Word het nog wat met mijn Marshall scheur ijzer?![]()
Is het een gelakte hals? of een geoliede ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:40 schreef nijnja het volgende:
Ik ga binnenkort alle snaren vervangen, iemand tips over hoe ik de hals schoon kan maken?BVD!
Mg15cdquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Meende dat hij het vanochtend over een Cube 30 had...
Kostie die Marshall ook alweer?? MG15CDR toch??
Ik heb geen idee, 't is een BC Rich Warlock NJ, gewoon standaardquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:47 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Is het een gelakte hals? of een geoliede ?
ja, ne je zou foto's posten, en mij vertellen wat ie kost is ook wel handigquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:49 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
pst, nog op zoek naar een 4 x 12 ..
Klikzzzquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
ttiuwp*
![]()
![]()
![]()
*iets met draad en foto's![]()
1e post vorige paginaquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, ne je zou foto's posten, en mij vertellen wat ie kost is ook wel handig
edit: juiste topic er over gevonden
Dat haar, wat een tijd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:09 schreef Doodkapje het volgende:
Of als 2 niet genoeg is... http://nl.youtube.com/watch?v=34soaKCBLYo (vanaf 2:15)
En dat haar is geweldig![]()
Wat belooft het volgens jou ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:08 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, terug van oefenen. Fok man, we hebben een nieuw nummer dat echt té hard beukt. De coupletten vergen ontzettend veel ragkracht. Mijn rechterarm (voor jullie links) is doodmoe van de akkoordenwisselingen.
Heeft iemand hier ervaring met GHS Fast Fret? Doet het echt wat het beloofd?
Moet niet wel zo handigquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:36 schreef -Menn0- het volgende:
Moet je dat dan elke keer na het spelen er op smeren ?
das glijmiddel voor je gitaarquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:08 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, terug van oefenen. Fok man, we hebben een nieuw nummer dat echt té hard beukt. De coupletten vergen ontzettend veel ragkracht. Mijn rechterarm (voor jullie links) is doodmoe van de akkoordenwisselingen.
Heeft iemand hier ervaring met GHS Fast Fret? Doet het echt wat het beloofd?
Welkomquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:09 schreef Houtspeer het volgende:
Vandaag een oude gitaar gekregen van mijn broer![]()
Wordt dit de start van een legendarische ster?
Ik kan al 2 deuntjes.
Inclusief versturen??quote:
Geilquote:Op maandag 29 oktober 2007 07:27 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
das glijmiddel voor je gitaar(bijna letterlijk)
Damn. De vraag is of ze allemaal in die serie zo zijn of dat enkel deze ondeugdelijk gemaakt is. Maar ja, als hij nu een oplossing heeft.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:17 schreef Zygje het volgende:
[..]
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=91188&highlight=harley+benton+neck![]()
Een LTD? Pas maar op, dadelijk ga je nog Metal maken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jepkomt ergens in november binnen
gelijk ook mooie koffer erbij
lekker gitaartje slopenquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Damn. De vraag is of ze allemaal in die serie zo zijn of dat enkel deze ondeugdelijk gemaakt is. Maar ja, als hij nu een oplossing heeft..
Idd, snaren worden er gladder door. Maar je vingers worden er wel een beetje zwart van (bij mij iig).quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Of het goed voor je hout is ach mijn bevindingen:
Snaren gaan écht lang mee, als je het consequent gewoon iedere keer ff eropsmeer roesten ze gewoon niet meer. Vies worden ze natuurlijk wel dat vuil valt er niet zomaar vanaf, maar je krijgt er een mooi doekje bij dus dat veeg je er zo af.
Mja in het begin glijden je vingers wel harder maar je gaat er echt niet sneller door spelen![]()
oftewel het zorgt ervoor dat je snaren niet roesten
en dat werkt perfect
We hebben altijd onze Dean nog.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:59 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
lekker gitaartje slopen
en hopen dat je hem weer als 1 geheel kan maken
Doe ik ook al hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een LTD? Pas maar op, dadelijk ga je nog Metal maken..
Reeeaaally? Interesting.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe ik ook al hoor
stiekem dat wel![]()
Children of Bodom, lamb of god, chimaira, slayerquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Reeeaaally? Interesting..
Wat speel je dan?
At your service!quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We hebben altijd onze Dean nog..
doe het dus alsjeblieft niet achterop de hals!quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geil
Ik moet de nek van mijn bas gladder maken, want soms loopt ik er nog wat stroef op. Ik schrijf soms een snelle riff op mijn gitaar (die superglad is) en op bas loop ik vast. De hand wil wel, maar hij glijdt niet! Tsk!.
.
Dat is net zoiets als een bejaarde op botte schaatsen zettenquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:11 schreef Aresdreams het volgende:
maar dat is ook wel weer lekker mijnheer sphinx
Geef toe...met die floyd dragonforce jij weleens he? Ja ja, beken maar!quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus daarom wil ik ook die scheurgitaar erbij dat ik snel lekker naar die andere stemmingen kan, vaste brug, geen gezeik met floyd
und zo![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:17 schreef Dribbel_ het volgende:
dragenforce
ga iemand anders beledigen
Sweep picking is niet gay. Glenn Drover doet het heerschend bijv.quote:
ayequote:Op maandag 29 oktober 2007 11:03 schreef Witchfynder het volgende:
Zolang je maar knalt op het podium! Beter 30 minuten kwaliteit dan 50 minuten crap..
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:07 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, als zelfs Martijn met zijn stiekeme metalfetish het zegt....
Ik zie nog wel een side project aan komen met Martijn heftig aan het whammybarren, sweeppicken, tappen en divebomben. Uiteraard heeft hij dan ipv een politiepet een vikinghelm op.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..][ afbeelding ]
Het was een goed bewaard geheim![]()
Laat nou net op die LTD geen jengelstengel zittenquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een side project aan komen met Martijn heftig aan het whammybarren, sweeppicken, tappen en divebomben. Uiteraard heeft hij dan ipv een politiepet een vikinghelm op..
Sweepen kan ik niet maar dat vind ik ook maar gaarquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een side project aan komen met Martijn heftig aan het whammybarren, sweeppicken, tappen en divebomben. Uiteraard heeft hij dan ipv een politiepet een vikinghelm op..
Ik vind dat juist wel mooi! Dat is niet zomaar ff eenvoudige muziek, dus op zijn tijd kan ik er echt heerlijk van genieten, de volledige 2,6 uur per nummer...quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sweep picking is niet gay. Glenn Drover doet het heerschend bijv.
Mijn probleem met DT is dat ik graag wil dat muziek van A naar B gaat en als ik naar DT luister dan denk ik altijd na anderhalf uur (dus ongeveer halverwege het nummer) zoiets als: "ja en dus? wat wil je hier nou mee?".
Maar op zijn andere plank(en) wel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Laat nou net op die LTD geen jengelstengel zitten
Mja... op een gegeven moment ben je de standaard powerchords een beetje zat en dan ga je een beetje je grenzen verleggen...quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sweepen kan ik niet maar dat vind ik ook maar gaar
tappen kan
dive bomben gaat ook
dime squeels ook zelfs
begin van het einde
Als het nummer het toelaat wil ik 'm wel gebruiken... dat ding veroorzaakt zoveel ellende bij het afstemmen, dat het een zonde is om m niet te gebruiken als je m hebt...quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm nooit en heb nog wel een Floyd Rose...![]()
Yeah!quote:
Precies ik gebruik dat ding gewoon puur uit principequote:Op maandag 29 oktober 2007 11:52 schreef Doodkapje het volgende:
... dat ding veroorzaakt zoveel ellende bij het afstemmen, dat het een zonde is om m niet te gebruiken als je m hebt...![]()
Hmm, vind het eigenlijk wel meevallen om de snaren te vervangen bij dat ding. Of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als het nummer het toelaat wil ik 'm wel gebruiken... dat ding veroorzaakt zoveel ellende bij het afstemmen, dat het een zonde is om m niet te gebruiken als je m hebt...![]()
Hmm, krijgen we dan een gitaristentopic over-the-top metal projectje met Doodkapje én Dribbel_ op lead guitar?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... op een gegeven moment ben je de standaard powerchords een beetje zat en dan ga je een beetje je grenzen verleggen...
Ik begin ook maar eens een Herman Li kapsel te kweken![]()
Dat intoneren heb ik dan ook laten doen bij de gitaarzaak hier, 1 keer afstellen maar staat wel voor de rest van de tijd helemaal perfectquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:59 schreef Aresdreams het volgende:
intoneren schijnt in pain in the arse the zijn
en dribbel: solo's zijn leuk
beetje ego trippen
Eerst maar eens een normale meet organiseren,... en daarna maar eens uitvogelen wie nou wiens bitch mag zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmm, krijgen we dan een gitaristentopic over-the-top metal projectje met Doodkapje én Dribbel_ op lead guitar?
Deal.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eerst maar eens een normale meet organiseren,... en daarna maar eens uitvogelen wie nou wiens bitch mag zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |