Is die nieuwe CD de moeite waard?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:47 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En liter water en wat Golden Earring doeth et ook goed.![]()
Hij moest zijn nek losmaken en nieuwe gaten boren zodat hij de nek iets naar achter kon zetten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Of was het op te lossen met goed afstellen van de hals en brug ?
Want dat maakt me niet uit dat lukt me wel![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:53 schreef Zygje het volgende:
[..]
Hij moest zijn nek losmaken en nieuwe gaten boren zodat hij de nek iets naar achter kon zetten.
Daar geloof ik eerlijk gezegd niks van, want dat is haast niet te doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:53 schreef Zygje het volgende:
[..]
Hij moest zijn nek losmaken en nieuwe gaten boren zodat hij de nek iets naar achter kon zetten.
En volgens mij zijn er ook niet veel mensen die zo veel werk in een hele goedkope gitaar steken om hem weer bespeelbaar te maken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:02 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens mij maakt niemand een gitaar die zó crappy is dat je dat moet doen.
Even off-topic, maar iedere keer als je username zie, moet ik hier aan denken:quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:02 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens mij maakt niemand een gitaar die zó crappy is dat je dat moet doen.
Volgens mij is het best te doen om er een goed lopende zaak op te baseren:quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
En volgens mij zijn er ook niet veel mensen die zo veel werk in een hele goedkope gitaar steken om hem weer bespeelbaar te maken.
OE IE OE AA AA TING TENG WALLA WALLA BENG BENG!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Even off-topic, maar iedere keer als je username zie, moet ik hier aan denken:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Youtube
Echt jeugdsentiment, ik vond ze echt geweldig!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
OE IE OE AA AA TING TENG WALLA WALLA BENG BENG!![]()
quote:
en nu weer!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:20 schreef Jorikjet het volgende:
ik had het liedje tot vervelends toe in me hoofd vroegah
Ik moet eerder aan deze denken joetjoebquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:05 schreef TeleluvR het volgende:
Even off-topic, maar iedere keer als je username zie, moet ik hier aan denken:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Youtube
Die ken ik helemaal niet, hoe kan dat!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet eerder aan deze denken joetjoeb
Nou, ik dus ook niet...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:30 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik vind alleen de ouwe nummers en cd's de moeite waard, de nieuwe ken ik niet eens.
Wat ga je bouwen??quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet eerder aan deze denken joetjoeb
on-topic:
Heeft iemand hier ervaring met het bouwen van versterkers?
Dat wal, maar ik bedoel als eindgebruiker gaten boren om de hals opnieuw op je gitaar te zetten. Dan ben je wel een beetje een masochist in mijn ogen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Volgens mij is het best te doen om er een goed lopende zaak op te baseren:
- Je koopt iets minder afgewerkte/afgestelde gitaren uit China,
- Stelt ze zelf af (uurtje werk, als je het veel doet!),
- Verkoopt ze met wat winst... kwaliteit is dan beter dan de prut tot 200 euro die je in de winkel vindt!
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat nodig was... Zie eerdere post...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat wal, maar ik bedoel als eindgebruiker gaten boren om de hals opnieuw op je gitaar te zetten. Dan ben je wel een beetje een masochist in mijn ogen.
Ze hebben wel een aantal interessante modellen, maar Dean straalt nou eenmaal spikes en metal uit... Als iemand mij een Dean zou aansmeren, dan zou ik één van deze nemen:quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zei ook veel hè, vooral veel van die 'Dean nieuwkomers'. Best jammer, want Dean is veel meer dan alleen die ML'etjes en Razorbacks. Superstoere dingen, maar ze hebben zoveel meer moois![]()
.....
Die Palomino heeft dan nog wel wat, alhoewel sunburst zo niet mijn smaak is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ze hebben wel een aantal interessante modellen, maar Dean straalt nou eenmaal spikes en metal uit... Als iemand mij een Dean zou aansmeren, dan zou ik één van deze nemen:
http://www.deanguitars.com/vendetta.htm
http://www.deanguitars.com/exotic_hardtails.php
http://www.deanguitars.com/bnds_v1/palomino_gn.htm
Ik zit te denken aan een marshall 18watt kloon maar ik weet nog niet of ik de tremolo, de lite of de tmb versie ga nemen. De tremolo (standaard) versie zou wel de gemakkelijkste oplossing zijn, daar kan ik gewoon een kit van kopen.quote:
Die zwarte is dan wel gaaf... Maar als je dan zo'n hollowbody wilt, dan kan je beter naar Yamaha of Ibanez voor een budgetsafe oplossing of een Gibson ES of Gretsch als je echt valuta over hebt...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die Palomino heeft dan nog wel wat, alhoewel sunburst zo niet mijn smaak is.
Nou, die dean is een aardig budgetvriendelijke oplossing... 400 euro voor een dikke jazzer met 3 p90's, vind er maar eens van Yamaha of Ibanez voor dat geld!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die zwarte is dan wel gaaf... Maar als je dan zo'n hollowbody wilt, dan kan je beter naar Yamaha of Ibanez voor een budgetsafe oplossing of een Gibson ES of Gretsch als je echt valuta over hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |