pst, nog op zoek naar een 4 x 12 ..quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wat ik vele met dáddario heb is dat ze in het begin heel kut klinken, en als ze eigenlijk al bijna aan vervanging toe zijn pas lekkerder gaan klinken
*zet Immortal op*quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:48 schreef punkjunk het volgende:
boh koppijn.
Ik las op gitaarnet over iemand die een harley benton had gekocht, en de nek moest een stuk naar achter omdat de scale (en dus de intonatie) voor geen meter kloptequote:Op zondag 28 oktober 2007 09:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
ZZ Top heeft me naar Dean laten kijken-luisteren etc![]()
Trouwens heeft iemand ervaring met gitaren van HARLEY BENTON.
Budget spul is het te doen als gitaar vor erbij of is het echt niks..
[ afbeelding ]
Lijkt me leuk omdat het een korte mensuur heeft 24,75 en ook nog een Telecaster is met twee Mhuwbuckers.
Voor weinig![]()
Hehe, hijs wel stoer, maar volgens mij kan je er voor geen meter op spelen, en vooral de hoogste noten niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Pacman!
Een kennis van me, die schildert wel eens, en die zei dat ze wel eens een gitaar wou proberen te beschilderen.
En laat ik nou toevallig nog een oude gitaarbody in de kast hebben liggen!
Aaaiii wat je ook speelt het is dus valsquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:07 schreef Zygje het volgende:
[..]
Ik las op gitaarnet over iemand die een harley benton had gekocht, en de nek moest een stuk naar achter omdat de scale (en dus de intonatie) voor geen meter klopte![]()
Zei ook veel hè, vooral veel van die 'Dean nieuwkomers'. Best jammer, want Dean is veel meer dan alleen die ML'etjes en Razorbacks. Superstoere dingen, maar ze hebben zoveel meer mooisquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
ZZ Top heeft me naar Dean laten kijken-luisteren etc![]()
Of was het op te lossen met goed afstellen van de hals en brug ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:29 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Aaaiii wat je ook speelt het is dus vals![]()
Fender transistor kopen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:45 schreef ibaneX het volgende:
[..]
ik zit momenteel zonder ampgelukkig heb ik men toneworks hier nog..... Pakt gitaar
Ik maak zo een vraag en aanbod topic ok ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En post dan eens info/specs/pics van dat cabinet, heb wellicht ook interesse [naja, onze zanger dan].
Hij staat straks weer voor 125 op marktplaats.nl. For you, zpezial prize! (of voor iemand anders in het topique!)quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
Is goed
En wat kost dat ding Tele? Als ik straks op mijzelf ga heb ik denk ik ook wat nodig![]()
Niet dat ik het meteen koop wellicht, maar ben wat aan het rondshoppen.
En liter water en wat Golden Earring doeth et ook goed.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*zet Immortal op*
Na een half uurtje voel je níks meer..
Het is dat ik niet weet waar je huis woont, maar anders zou je wel een probleem hebben... tenzij je de dearmonds aan mij verkoopt!quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:47 schreef Jorikjet het volgende:
hm is het heiligschennis als ik seymour duncan humbuckers in me gretsch bouw, en dan die dearmonds verkoop?
Is die nieuwe CD de moeite waard?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:47 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En liter water en wat Golden Earring doeth et ook goed.![]()
Hij moest zijn nek losmaken en nieuwe gaten boren zodat hij de nek iets naar achter kon zetten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Of was het op te lossen met goed afstellen van de hals en brug ?
Want dat maakt me niet uit dat lukt me wel![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:53 schreef Zygje het volgende:
[..]
Hij moest zijn nek losmaken en nieuwe gaten boren zodat hij de nek iets naar achter kon zetten.
Daar geloof ik eerlijk gezegd niks van, want dat is haast niet te doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:53 schreef Zygje het volgende:
[..]
Hij moest zijn nek losmaken en nieuwe gaten boren zodat hij de nek iets naar achter kon zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |