Beterquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jepkomt ergens in november binnen
gelijk ook mooie koffer erbij
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=91188&highlight=harley+benton+neckquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:02 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens mij maakt niemand een gitaar die zó crappy is dat je dat moet doen.
Holy shitquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:17 schreef Zygje het volgende:
[..]
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=91188&highlight=harley+benton+neck![]()
Die is flink gezakt dan... toen ik em wilde kopen was het 275 euro, en geen cent minder...quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:00 schreef Deansensitized het volgende:
Heel erg dope. Mis hem stiekem toch wel een beetje hoor.
Maarrrr, nu weer geld voor een Dean![]()
Er staat trouwens een Dean Palomino op Marktplaats. Schiedam, 225 euro.
Advertentienr.: 12360192013
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en nu ga ik even Kramtried luisteren![]()
ttiuwp*quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb toevallignet een veeeeel vettere gitoar besteld![]()
Word het nog wat met mijn Marshall scheur ijzer?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:11 schreef MrManiak het volgende:
Deansensitized
![]()
[ afbeelding ]
Hij is dope.
Nu nog een versterkertje op mn kamer en dan kan ik de buren weg krijgen![]()
Meende dat hij het vanochtend over een Cube 30 had...quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:32 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Word het nog wat met mijn Marshall scheur ijzer?![]()
Is het een gelakte hals? of een geoliede ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:40 schreef nijnja het volgende:
Ik ga binnenkort alle snaren vervangen, iemand tips over hoe ik de hals schoon kan maken?BVD!
Mg15cdquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Meende dat hij het vanochtend over een Cube 30 had...
Kostie die Marshall ook alweer?? MG15CDR toch??
Ik heb geen idee, 't is een BC Rich Warlock NJ, gewoon standaardquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:47 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Is het een gelakte hals? of een geoliede ?
ja, ne je zou foto's posten, en mij vertellen wat ie kost is ook wel handigquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:49 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
pst, nog op zoek naar een 4 x 12 ..
Klikzzzquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
ttiuwp*
![]()
![]()
![]()
*iets met draad en foto's![]()
1e post vorige paginaquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, ne je zou foto's posten, en mij vertellen wat ie kost is ook wel handig
edit: juiste topic er over gevonden
Dat haar, wat een tijd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:09 schreef Doodkapje het volgende:
Of als 2 niet genoeg is... http://nl.youtube.com/watch?v=34soaKCBLYo (vanaf 2:15)
En dat haar is geweldig![]()
Wat belooft het volgens jou ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:08 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, terug van oefenen. Fok man, we hebben een nieuw nummer dat echt té hard beukt. De coupletten vergen ontzettend veel ragkracht. Mijn rechterarm (voor jullie links) is doodmoe van de akkoordenwisselingen.
Heeft iemand hier ervaring met GHS Fast Fret? Doet het echt wat het beloofd?
Moet niet wel zo handigquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:36 schreef -Menn0- het volgende:
Moet je dat dan elke keer na het spelen er op smeren ?
das glijmiddel voor je gitaarquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:08 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, terug van oefenen. Fok man, we hebben een nieuw nummer dat echt té hard beukt. De coupletten vergen ontzettend veel ragkracht. Mijn rechterarm (voor jullie links) is doodmoe van de akkoordenwisselingen.
Heeft iemand hier ervaring met GHS Fast Fret? Doet het echt wat het beloofd?
Welkomquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:09 schreef Houtspeer het volgende:
Vandaag een oude gitaar gekregen van mijn broer![]()
Wordt dit de start van een legendarische ster?
Ik kan al 2 deuntjes.
Inclusief versturen??quote:
Geilquote:Op maandag 29 oktober 2007 07:27 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
das glijmiddel voor je gitaar(bijna letterlijk)
Damn. De vraag is of ze allemaal in die serie zo zijn of dat enkel deze ondeugdelijk gemaakt is. Maar ja, als hij nu een oplossing heeft.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:17 schreef Zygje het volgende:
[..]
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=91188&highlight=harley+benton+neck![]()
Een LTD? Pas maar op, dadelijk ga je nog Metal maken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jepkomt ergens in november binnen
gelijk ook mooie koffer erbij
lekker gitaartje slopenquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Damn. De vraag is of ze allemaal in die serie zo zijn of dat enkel deze ondeugdelijk gemaakt is. Maar ja, als hij nu een oplossing heeft..
Idd, snaren worden er gladder door. Maar je vingers worden er wel een beetje zwart van (bij mij iig).quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Of het goed voor je hout is ach mijn bevindingen:
Snaren gaan écht lang mee, als je het consequent gewoon iedere keer ff eropsmeer roesten ze gewoon niet meer. Vies worden ze natuurlijk wel dat vuil valt er niet zomaar vanaf, maar je krijgt er een mooi doekje bij dus dat veeg je er zo af.
Mja in het begin glijden je vingers wel harder maar je gaat er echt niet sneller door spelen![]()
oftewel het zorgt ervoor dat je snaren niet roesten
en dat werkt perfect
We hebben altijd onze Dean nog.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:59 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
lekker gitaartje slopen
en hopen dat je hem weer als 1 geheel kan maken
Doe ik ook al hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een LTD? Pas maar op, dadelijk ga je nog Metal maken..
Reeeaaally? Interesting.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe ik ook al hoor
stiekem dat wel![]()
Children of Bodom, lamb of god, chimaira, slayerquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Reeeaaally? Interesting..
Wat speel je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |