quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
Is goed
En wat kost dat ding Tele? Als ik straks op mijzelf ga heb ik denk ik ook wat nodig![]()
Niet dat ik het meteen koop wellicht, maar ben wat aan het rondshoppen.
The little fatty is volgens mij de Studio 15 (4001), met treble, middle en bass dat is 1 van de opties. De versie met temolo is de 1974X. De lite heeft alleen een volume en tone knop op de voorkant.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:57 schreef punkjunk het volgende:
Die marshall 18watt, dat is toch The Little Fatty ofzo?
Je moet gewoon zorgen dat die leraar zorgt dat jij nummers speelt die je tof vind en daar theorie op toepast zodat het leuk blijft. Dan werkt het veel beterquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:22 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil weer les gaan nemen, maar ik twijfel of ik moet gaan lessen bij een echte muziekschool, zodat ik de theorie enzo ook leer. Is meer werk en veel duurder.
Mja, is ook... maar dan zou mijn persoonlijke voorkeur meer naar deze gaan:quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, die dean is een aardig budgetvriendelijke oplossing... 400 euro voor een dikke jazzer met 3 p90's, vind er maar eens van Yamaha of Ibanez voor dat geld!
Die heeft geen p90'squote:Op zondag 28 oktober 2007 13:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja, is ook... maar dan zou mijn persoonlijke voorkeur meer naar deze gaan:
http://www.musik-produkti(...)3nlnlc/quelle/listen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Owow ik voorspel een natte onderkant van het bureau ergens in friesland daar![]()
Heb hem hier ook staan wel relax ding opzichquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb een boss SD-1 gekocht om te proberen, krijg em deze week binnen.
Zijn zeer gave geluiden mee te makenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb een boss SD-1 gekocht om te proberen, krijg em deze week binnen.
spemquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:36 schreef imported_sphinx het volgende:
Ohja check vooral niet mijn sig, en nerges op klikken verdomme!![]()
Wat Dribbel_ zegt dus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat die leraar zorgt dat jij nummers speelt die je tof vind en daar theorie op toepast zodat het leuk blijft. Dan werkt het veel beter![]()
heul geen spam, want je moet dus niet op die mooie blauwe link klikken hierzo onder mn post. die naar onze nieuwe website met mediaplayer linkt.quote:
Moment ikmaak wel ff een fotoquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:59 schreef punkjunk het volgende:
Ik krijg ALTIJD te horen als die vraag stel: geen regenboog kabeltjes.
Maar wat dan wél?![]()
Jij gebruikt heerschen zoals Smurfen smurfen gebruiken!quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
heul geen spam, want je moet dus niet op die mooie blauwe link klikken hierzo onder mn post. die naar onze nieuwe website met mediaplayer linkt.
t zou pas spam zijn als ik zei "Klik nú op mijn sig en word overheerscht!"![]()
Dikke Neutrik pluggenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wat kosten die dingen 3 euro per kabel ofzolekker degelijk en gaat niet verrot
Hmm ik heb ze toch echt voor 3,00-3,50 gekocht per stukquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dikke Neutrik pluggen
Die gehoekte koop ik hier op zijn goedkoopst voor 3,33 dus daar zou je minstens 6,66 voor kwijt zijn.
Ik gebruik deze dingen:
[ afbeelding ]
George L kabeltjes met normale pluggen...
Maar dan moet je wel met Feedback personeel communiceren...quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hmm ik heb ze toch echt voor 3,00-3,50 gekocht per stuk
Nee een vluchtkofferquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:51 schreef TeleluvR het volgende:
Vreselijk... alleen maar gepiel...
EDIT: zou er trouwens een koffer of gigbag bij die gitaar zitten?![]()
EDIT2: en de pipo verkracht Jimi...![]()
En dat komt helemaal door van die flippo's al Trivium en Dimebag ooit (die geen flippo was hoor).quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ze hebben wel een aantal interessante modellen, maar Dean straalt nou eenmaal spikes en metal uit... Als iemand mij een Dean zou aansmeren, dan zou ik één van deze nemen:
http://www.deanguitars.com/vendetta.htm
http://www.deanguitars.com/exotic_hardtails.php
http://www.deanguitars.com/bnds_v1/palomino_gn.htm
The 80-tie's posermetal haircutquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:09 schreef Doodkapje het volgende:
Of als 2 niet genoeg is... http://nl.youtube.com/watch?v=34soaKCBLYo (vanaf 2:15)
En dat haar is geweldig![]()
Ook handig als de zanger die hoge uithaal net niet haaltquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:20 schreef Doodkapje het volgende:
Deze Jackson Randy Rhoads vind ik nog wel te doen...
[ afbeelding ]
...en mja... die is er ook in transparent black
Hoe denk je dat wij dat doen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:22 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ook handig als de zanger die hoge uithaal net niet haalt![]()
![]()
Maar eh wel gaaf idd de RR Jackson's![]()
Inderdaad gepiel, maar zijn Armorflame is wel errug vetquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:51 schreef TeleluvR het volgende:
Vreselijk... alleen maar gepiel...
EDIT: zou er trouwens een koffer of gigbag bij die gitaar zitten?![]()
EDIT2: en de pipo verkracht Jimi...![]()
Zie hier het schoolvorobeeld van een objectieve meningquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
Denken dat je met een Dean geen waar voor je geld krijgt is bullshit.
Dean gitaren zijn echt van kwaliteit, goed gebouwd en super afgewerkt.
Dus
Dean
Veel plezier ermeequote:Op zondag 28 oktober 2007 17:11 schreef MrManiak het volgende:
Deansensitized
![]()
[ afbeelding ]
Hij is dope.
Nu nog een versterkertje op mn kamer en dan kan ik de buren weg krijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |