At your service!quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We hebben altijd onze Dean nog..
doe het dus alsjeblieft niet achterop de hals!quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geil
Ik moet de nek van mijn bas gladder maken, want soms loopt ik er nog wat stroef op. Ik schrijf soms een snelle riff op mijn gitaar (die superglad is) en op bas loop ik vast. De hand wil wel, maar hij glijdt niet! Tsk!.
.
Dat is net zoiets als een bejaarde op botte schaatsen zettenquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:11 schreef Aresdreams het volgende:
maar dat is ook wel weer lekker mijnheer sphinx
Geef toe...met die floyd dragonforce jij weleens he? Ja ja, beken maar!quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus daarom wil ik ook die scheurgitaar erbij dat ik snel lekker naar die andere stemmingen kan, vaste brug, geen gezeik met floyd
und zo![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:17 schreef Dribbel_ het volgende:
dragenforce
ga iemand anders beledigen
Sweep picking is niet gay. Glenn Drover doet het heerschend bijv.quote:
ayequote:Op maandag 29 oktober 2007 11:03 schreef Witchfynder het volgende:
Zolang je maar knalt op het podium! Beter 30 minuten kwaliteit dan 50 minuten crap..
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:07 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, als zelfs Martijn met zijn stiekeme metalfetish het zegt....

Ik zie nog wel een side project aan komen met Martijn heftig aan het whammybarren, sweeppicken, tappen en divebomben. Uiteraard heeft hij dan ipv een politiepet een vikinghelm op.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..][ afbeelding ]
Het was een goed bewaard geheim![]()
Laat nou net op die LTD geen jengelstengel zittenquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een side project aan komen met Martijn heftig aan het whammybarren, sweeppicken, tappen en divebomben. Uiteraard heeft hij dan ipv een politiepet een vikinghelm op..
Sweepen kan ik niet maar dat vind ik ook maar gaarquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een side project aan komen met Martijn heftig aan het whammybarren, sweeppicken, tappen en divebomben. Uiteraard heeft hij dan ipv een politiepet een vikinghelm op..
Ik vind dat juist wel mooi! Dat is niet zomaar ff eenvoudige muziek, dus op zijn tijd kan ik er echt heerlijk van genieten, de volledige 2,6 uur per nummer...quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sweep picking is niet gay. Glenn Drover doet het heerschend bijv.
Mijn probleem met DT is dat ik graag wil dat muziek van A naar B gaat en als ik naar DT luister dan denk ik altijd na anderhalf uur (dus ongeveer halverwege het nummer) zoiets als: "ja en dus? wat wil je hier nou mee?".
Maar op zijn andere plank(en) wel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Laat nou net op die LTD geen jengelstengel zitten
Mja... op een gegeven moment ben je de standaard powerchords een beetje zat en dan ga je een beetje je grenzen verleggen...quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sweepen kan ik niet maar dat vind ik ook maar gaar
tappen kan
dive bomben gaat ook
dime squeels ook zelfs
begin van het einde
Als het nummer het toelaat wil ik 'm wel gebruiken... dat ding veroorzaakt zoveel ellende bij het afstemmen, dat het een zonde is om m niet te gebruiken als je m hebt...quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm nooit en heb nog wel een Floyd Rose...![]()
Yeah!quote:
Precies ik gebruik dat ding gewoon puur uit principequote:Op maandag 29 oktober 2007 11:52 schreef Doodkapje het volgende:
... dat ding veroorzaakt zoveel ellende bij het afstemmen, dat het een zonde is om m niet te gebruiken als je m hebt...![]()
Hmm, vind het eigenlijk wel meevallen om de snaren te vervangen bij dat ding. Of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als het nummer het toelaat wil ik 'm wel gebruiken... dat ding veroorzaakt zoveel ellende bij het afstemmen, dat het een zonde is om m niet te gebruiken als je m hebt...![]()
Hmm, krijgen we dan een gitaristentopic over-the-top metal projectje met Doodkapje én Dribbel_ op lead guitar?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... op een gegeven moment ben je de standaard powerchords een beetje zat en dan ga je een beetje je grenzen verleggen...
Ik begin ook maar eens een Herman Li kapsel te kweken![]()
Dat intoneren heb ik dan ook laten doen bij de gitaarzaak hier, 1 keer afstellen maar staat wel voor de rest van de tijd helemaal perfectquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:59 schreef Aresdreams het volgende:
intoneren schijnt in pain in the arse the zijn
en dribbel: solo's zijn leuk
beetje ego trippen
Eerst maar eens een normale meet organiseren,... en daarna maar eens uitvogelen wie nou wiens bitch mag zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmm, krijgen we dan een gitaristentopic over-the-top metal projectje met Doodkapje én Dribbel_ op lead guitar?
Deal.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eerst maar eens een normale meet organiseren,... en daarna maar eens uitvogelen wie nou wiens bitch mag zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |