Instrumentaal, geen Valensia, Clannad etc.quote:Eindelijk heb ik ook eens wat te vragen![]()
Ik zoek een "populairklassiek" stuk, uitgebracht rond 1995-1996 geloof ik. De basis is piano, met af en toe violen. Tot twee keer toe zwelt het orchestraal aan. Aan het einde volgt applaus. Ik heb het idee dat het stuk amper de tipparade heeft gehaald, maar dat het wel als single uitgebracht is.
succes!
De basis is piano.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Pauken dus...
Volgens mij zoek je de Bolero...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ga het proberen op te nemen. Heb het ergens op een krakkemikkig bandje staan. Ben al mijn tapeopnames door aan het spitten nu ik vaak ik de file sta namelijk.![]()
Ik ken de Bolero in ik weet niet hoeveel uitvoeringen, van piano (Richard Clayderman) tot synthesizer (Tomita) als basis v.w.b. toetsinstrumenten. Er zijn zelfs rock-versies van...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:55 schreef shmoopy het volgende:
De basis is piano.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:02 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Je kan nog cassettes spelen in de auto?? Ik vind dat ze dat eigenlijk er standaard weer in moeten bouwen naast de cd-speler.
Ontopic.. ik weet het ook niet. misschien kan je alvast iets neurieen?![]()
hier idem. Ik hoor 'doediedoediedum' met violen en dan ruis.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
http://www.geocities.com/gentlyrecorded/klassiek.wav
Ik heb een stukje opgenomen, maar als ik 'm zelf download krijg ik bijna alleen geruis.![]()
betere versie staat hierboven nuquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier idem. Ik hoor 'doediedoediedum' met violen en dan ruis.
sorry, doet geen belletje rinkelen helaas...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
betere versie staat hierboven nu![]()
Ik denk trouwens dat ik 'm helemaal probeer op te nemen vanaf tape als jullie er niet uit komen. Jammer nu dat je geen hele files mag plaatsen.
Ik waardeer jullie hulp enorm by the way![]()
ik krijg ze niet geopendquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:42 schreef SuperRogier het volgende:
Behoorlijk vaag, amr bestandjes zijn ook niet uber mjahchapeau als iemand er een titel uit krijgt
http://nl.youtube.com/watch?v=AwwZscFoi-A ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
back in business. Twee flinke soundbites uit het muziekstuk![]()
http://www.megaupload.com/?d=EP21SEK4
http://www.megaupload.com/?d=R05JIXC0
Wie weet welk stuk het is?
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:48 schreef Zygje het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=AwwZscFoi-A ?
Die kopfquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
bedankt bedankt bedankt
![]()
Wat een foute kerel zeg![]()
[ afbeelding ]
live at the Acropolis natuurlijk![]()
Zit er een opgevoerd reggaestukje in?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:05 schreef zomer000 het volgende:
hoi
ik zoek nummer met daarin de tekst FIRE.
Ik ben het nummer ook al een keer tegen gekomen in de baja beach club als act. Piano met vuur. Swingend nummer,
Wie oh wie weet ik wat ik bedoel
Thanks
Ehhh even een kleine greepquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:05 schreef zomer000 het volgende:
hoi
Ik ben het nummer ook al een keer tegen gekomen in de baja beach club als act. Piano met vuur. Swingend nummer,
Thanks
helaas hij zit er niet tussen. Bedankt voor de tips en snelle reactiequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:20 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Ehhh even een kleine greep
-Pointer Sisters - Fire
-Bruce Springsteen - I'm On Fire
-Sean Paul - Get Busy
-Bloodhound Gang - Fire Water Burn (Jim Makin' Jamaican Mix)
-Rock Master Scott & The Dynamic Three - The Roof Is On Fire
Kan je er wat mee?
En noem even genre/stijl. Maakt het meedenkwerk een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:31 schreef RobDrop het volgende:
Pfoe, dan wordt het iets lastiger ik ga even de google erbij gebruiken.
heb die idd gehoord op een liveset van laidback luke.. ik ga ff luisteren want hij noemde ook de platen op die erin zaten volgens mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:56 schreef Borkydude het volgende:
Bravebart en ik zoeken een hardsoul nummer, redelijk nieuw. Het is wel een aardig grote hit, maar we komen niet op de naam.
Het refrein bestaat uit lage tonen, neuriënd: Tumtumtum.........tumtutudutumtum.
Bartje denkt dat het Laidback Luke is, maar weet het niet zeker. Het nummer schijnt op Sneakerz 4 te staan en voor te komen in meerdere Laidback Luke livesets.
Kijk, aan jou heb ik iets.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
heb die idd gehoord op een liveset .. ik ga ff luisteren want hij noemde ook de platen op die erin zaten volgens mij.
Hij is 100% uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:14 schreef MouzurX het volgende:
Kweet het niet. . ze zeggen iig dat dat tudubdubtudum van roger sanchez is.
Maar niet welke plaat het is en of het wel een plaat is/hij nog uitkomt....
Ik vind niksquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:16 schreef Borkydude het volgende:
Ik zal eens kijken wat Roger Sanchez de laatste maanden heeft uitgebracht.
Het is geen Reggae. Ik weet de stijl niet precies. Wordt veel in kroegen gedraaid en discotheken zoals Baja Beachquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:36 schreef RobDrop het volgende:
Ik heb deze gevonden, allebei Reggae:
-Aswad - Love Fire
-Beenie Man - Soul On Fire
Edit: ik heb gezocht op google met de volgende woorden "Reggae Fire Lyric"
Dat is het nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:24 schreef MouzurX het volgende:
http://www.savefile.com/files/1152238
Dat bedoel je toch?
enige stukje waar je dat geluidje hoort tijdens de set van laidbackluke dus waarschijnlijk zal het wel iets van roger sanchez zijn...
ow oke.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:28 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat is het niet
Het is wel instrumentaal, geen geneurie, sorry dat ik onduidelijk was
Ja je moet dat even neuriën voor jezelfquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ow oke.
ja je zei toch echt "neuriënd: Tumtumtum"
Nee, niet op sneakerz 4quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:56 schreef Borkydude het volgende:
Bravebart en ik zoeken een hardsoul nummer, redelijk nieuw. Het is wel een aardig grote hit, maar we komen niet op de naam.
Het refrein bestaat uit lage tonen, neuriënd: Tumtumtum.........tumtutudutumtum.
Bartje denkt dat het Laidback Luke is, maar weet het niet zeker. Het nummer schijnt op Sneakerz 4 te staan en voor te komen in meerdere Laidback Luke livesets.
Er is nog een andere, die is idd heel vet. Ik dacht eerst dat het hetzelfde nummer was als Marco V een tijd terug draaide, maar dat is niet zo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:24 schreef MouzurX het volgende:
http://www.savefile.com/files/1152238
Dat bedoel je toch?
enige stukje waar je dat geluidje hoort tijdens de set van laidbackluke dus waarschijnlijk zal het wel iets van roger sanchez zijn...
Laidback Luke livesets, en zover ik me kan herinneren op Housequake.quote:
Das KT Tunstall, dat nummer met die gitaar en effectjes is: Black Horse and the Cherry Treequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:17 schreef znarch het volgende:
Ik ben opzoek naar een artiest/nummmer. Het is een klein vrouwtje met zwart haar geloof ik. Ze speelt er gitaar bij, ook neemt ze effecten op en die speelt ze dan af door middel van een voetpedaal.
Ze stond ook op live8 geloof ik.
Ik gok ook dat de meeste hier het me zo kunnen vertellen maar ik weet het echt niet
Thxquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:20 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Das KT Tunstall, dat nummer met die gitaar en effectjes is: Black Horse and the Cherry Tree
Ik heb hem gevonden in Laidback Luke - Live @ Solar Weekend 2007quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ow oke.
ja je zei toch echt "neuriënd: Tumtumtum"
Dat is hemquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden in Laidback Luke - Live @ Solar Weekend 2007
Klik!
Maar hoe heet hij nu
Uh, die sample is toch gewoon The Great Fashionista Swindle?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden in Laidback Luke - Live @ Solar Weekend 2007
Klik!
Maar hoe heet hij nu
Damn, tuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Uh, die sample is toch gewoon The Great Fashionista Swindle?![]()
2Boys - I Won't Let You Down dit is een remix uit 1994/1995 zo uit mijn hoofd gezegd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:37 schreef Kingside het volgende:
Wie kent er een remix waar dit liedje inzit. Ik heb hem een keer gehoord tijdens het uitgaan, en de remix ervan was erg gaaf, maar ik kan m niet meer vinden
http://www.youtube.com/watch?v=R5prT2qiiWY
Paul Johnson - Get Get Down misschien?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef carpediem23 het volgende:
Club achtig nummer; Ik hoor hem wel eens op Fashion tv voorbij komen;
Go down go down go downtown........cause i want to go down town......(herhaal)
Kom hier natuurlijk niet erg ver op youtube of google.
Iemand een idee?
Np, maar ik dacht dat het over een tumtumtumtum/dumdumdumdum geneuried nummer ging?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Damn, tuurlijkDada Life, van Sneakerz 2
Dat ik daar niet op kon komen
Thanks
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een lastige,
een trancenummer waarin je omdenduur 'jep jep jep jep' hoort, stijl van Armin van buuren!
iemand ideeen?
Ik moest lachen! Maar het is 'm uiteraard niet, iemand anders ideeen?quote:Hoor je niet toevallig Yeppa yeppa yeppa!?
Geen idee, maar het klinkt goed.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:59 schreef Spider_NL het volgende:
WIe weet hoe dit nummer heet? ik heb het opgenomen van arrow jazz.
http://tinypic.com/player.php?v=r105lz&s=2
armand van helden - nyc beatquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef carpediem23 het volgende:
Club achtig nummer; Ik hoor hem wel eens op Fashion tv voorbij komen;
Go down go down go downtown........cause i want to go down town......(herhaal)
Kom hier natuurlijk niet erg ver op youtube of google.
Iemand een idee?
Katrina And The Waves - Love Shine A Light? Was zelfs Eurovisie winnares in 1997, daarna noooooooooit meer iets van gehoord.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:12 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik dacht dat de titel 'Sunshine in the night' was, maar aangezien de zoekbronnen niets vinden denk ik dat het anders heet. Die tekst hoor je in ieder geval wel een paar keer in het nummer. Het wordt gezongen door een vrouw en ik vermoed dat het uit de jaren '90 komt. Genre is een beetje eurodance-achtig..
Iemand enig idee?
Nakatomi - Children of the night?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:12 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik dacht dat de titel 'Sunshine in the night' was, maar aangezien de zoekbronnen niets vinden denk ik dat het anders heet. Die tekst hoor je in ieder geval wel een paar keer in het nummer. Het wordt gezongen door een vrouw en ik vermoed dat het uit de jaren '90 komt. Genre is een beetje eurodance-achtig..
Iemand enig idee?
Ik denk niet dat het deze is, maar voor de zekerheid..quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:07 schreef zomer000 het volgende:
Iemand nog een idee?
hoi
Thanks
The Pointer Sisters - Fire?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:07 schreef zomer000 het volgende:
Iemand nog een idee?
hoi
Thanks
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:04 schreef Stansfield het volgende:
Ik weet niet of het hier mag maar ik zoek een torrentlinke van het album van moke.
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Google roept: Dannii Minogue - moving upquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:45 schreef ErwinGH het volgende:
Hallo,
ik zoek een nummer wat ik een tijdje geleden gehoord heb. Het nummer begint met een piano en deze blijft consequent aanwezig. Ik nog wat stukjes tekst maar of dit de goede volgorde is??
I would walk/cross any mountain......I would cross any sea.... wat verder in het nummer ladidaadiidiidaa. Het is trouwens een vrij recent nummer niet van voor 1990 iig.
Alvast bedankt
Savage Garden - Truly Madly Deeplyquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:45 schreef ErwinGH het volgende:
Hallo,
ik zoek een nummer wat ik een tijdje geleden gehoord heb. Het nummer begint met een piano en deze blijft consequent aanwezig. Ik nog wat stukjes tekst maar of dit de goede volgorde is??
I would walk/cross any mountain......I would cross any sea.... wat verder in het nummer ladidaadiidiidaa. Het is trouwens een vrij recent nummer niet van voor 1990 iig.
Alvast bedankt
quote:
Ultravox - Viennaquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
This means nothing to me,
This means nothing to me,
Oh Vienna.
Hoe heet dat nummer toch?
oke dankjequote:
Clawfinger heeft 'm gecoverd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oke dankje, is er niet ook een cover waar gitaargeluid in zit?
Een kleine aanvulling hierop, het nummer schiet me weer te binnen..quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:12 schreef El_Liberaliste het volgende:
Iemand enig idee?
ahh, die versie zocht ik jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Clawfinger heeft 'm gecoverd.
iemand????quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:42 schreef JF1986 het volgende:
weet iemand toevallig titel + artiest van dat nummer dat ze in de internetsoa reklame gebruiken? http://uk.youtube.com/watch?v=msvWCSBg-CU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |