quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heb je al het nieuwe materiaal gedownload op http://www.nme.com/ververeview?
Fijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:59 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers, Paul McCartney op de BBC
Ja, hier ook eigenlijk voor mij.quote:
was dus net op tijdquote:
quote:
Te laatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:59 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers, Paul McCartney op de BBC
quote:
Niet iedereen kan dat snelle gequaac volgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:53 schreef rubbereend het volgende:en ik had hem nog wel zo snel geopend en een linkje in de vorige hools gezet
kan jij mijn snelle kwakken wel aan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dat snelle gequaac volgen![]()
ajb niet over boys 2 night beginnenquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:14 schreef rubbereend het volgende:
kan jij mijn snelle kwakken wel aan?
Hoe ver kun je zinken hè ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ajb niet over boys 2 night beginnen
quote:
inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:29 schreef tong80 het volgende:
Ja het is hilarisch slecht hij gaat verder waar Gordon stopt
Goed punt, dan ga ik nog ff aan de slagquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:51 schreef tong80 het volgende:
Zei ik 25 jaar geleden ook.
En nu zit ik als 45jarige om 3 uur 's nachts te fokken.
quote:'Verdachte fatale steekpartij slachtoffer pesterijen'
AMSTERDAM - De 14-jarige Hüseyin P., die ervan wordt verdacht dat hij op 11 oktober de 16-jarige Youssef Mokhtari bij het Technisch College (TeC) in Amsterdam-West heeft doodgestoken, was het slachtoffer van pesterijen.
Dat zei zijn advocaat Bram Moszkowicz donderdagavond in het televisieprogramma Pauw en Witteman.
Volgens de raadsman maakten vier jongens hem het leven zo zuur dat hij uiteindelijk uit noodweer zijn mes heeft getrokken en met zijn arm voor zijn ogen in het wildeweg heeft gestoken. Getuigen hebben ook verklaard dat de uit Turkije afkomstige P. niet door zou hebben gehad waar hij mee bezig was, zei Moszkowicz.
Heejquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey lieverd!
Met jou ook alles goed?
Ik hoorde het vanochtend op de radio. Wat een onzinverhaal. Omdat je gepest wordt, mag je iemand neersteken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:36 schreef DIGGER het volgende:
Nou, het was er even op wachten, maar daar zijn de "Ja maar hij was zo zielig" verhalen al:
[..]
Dus hij kon er niks aan doen en eigenlijk moeten we maar begrip hebben voor z'n reactie, hij kon immers niet anders, puur noodweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |