quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heb je al het nieuwe materiaal gedownload op http://www.nme.com/ververeview?
Fijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:59 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers, Paul McCartney op de BBC
Ja, hier ook eigenlijk voor mij.quote:
was dus net op tijdquote:
quote:
Te laatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:59 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers, Paul McCartney op de BBC
quote:
Niet iedereen kan dat snelle gequaac volgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:53 schreef rubbereend het volgende:en ik had hem nog wel zo snel geopend en een linkje in de vorige hools gezet
kan jij mijn snelle kwakken wel aan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dat snelle gequaac volgen![]()
ajb niet over boys 2 night beginnenquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:14 schreef rubbereend het volgende:
kan jij mijn snelle kwakken wel aan?
Hoe ver kun je zinken hè ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ajb niet over boys 2 night beginnen
quote:
inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:29 schreef tong80 het volgende:
Ja het is hilarisch slecht hij gaat verder waar Gordon stopt
Goed punt, dan ga ik nog ff aan de slagquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:51 schreef tong80 het volgende:
Zei ik 25 jaar geleden ook.
En nu zit ik als 45jarige om 3 uur 's nachts te fokken.
quote:'Verdachte fatale steekpartij slachtoffer pesterijen'
AMSTERDAM - De 14-jarige Hüseyin P., die ervan wordt verdacht dat hij op 11 oktober de 16-jarige Youssef Mokhtari bij het Technisch College (TeC) in Amsterdam-West heeft doodgestoken, was het slachtoffer van pesterijen.
Dat zei zijn advocaat Bram Moszkowicz donderdagavond in het televisieprogramma Pauw en Witteman.
Volgens de raadsman maakten vier jongens hem het leven zo zuur dat hij uiteindelijk uit noodweer zijn mes heeft getrokken en met zijn arm voor zijn ogen in het wildeweg heeft gestoken. Getuigen hebben ook verklaard dat de uit Turkije afkomstige P. niet door zou hebben gehad waar hij mee bezig was, zei Moszkowicz.
Heejquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey lieverd!
Met jou ook alles goed?
Ik hoorde het vanochtend op de radio. Wat een onzinverhaal. Omdat je gepest wordt, mag je iemand neersteken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:36 schreef DIGGER het volgende:
Nou, het was er even op wachten, maar daar zijn de "Ja maar hij was zo zielig" verhalen al:
[..]
Dus hij kon er niks aan doen en eigenlijk moeten we maar begrip hebben voor z'n reactie, hij kon immers niet anders, puur noodweer.
Bleegh, dit soort verhalen zijn dus echt waardeloos. Pesten kan erg zijn, ja, maar je hebt altijd een keuze!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:36 schreef DIGGER het volgende:
Nou, het was er even op wachten, maar daar zijn de "Ja maar hij was zo zielig" verhalen al:
[..]
Dus hij kon er niks aan doen en eigenlijk moeten we maar begrip hebben voor z'n reactie, hij kon immers niet anders, puur noodweer.
quote:
*meldtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:16 schreef DIGGER het volgende:
*frituurpan aanslingert*
Hoe de fuck komt een 14-jarige Hüseyin P. aan Bram Moskowitz als advocaat ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Aandachtsgeilheid van Moskowitz natuurlijk...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hoe de fuck komt een 14-jarige Hüseyin P. aan Bram Moskowitz als advocaat ?
Pro deo advocaat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hoe de fuck komt een 14-jarige Hüseyin P. aan Bram Moskowitz als advocaat ?
Te laat zekerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:16 schreef DIGGER het volgende:
*frituurpan aanslingert*
Keuken is nog open tot 20.00 hoor. Wat wordt het; een pittige willem of toch maar een bolle gijs?quote:
Is dat morgennacht alweer?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:16 schreef VoreG het volgende:
Kut de wintertijd gaat morgennacht in... Normaal ben ik er heel gelukkig mee, maar nu moet ik werken...
Denk je op de helft te zijn tijdens je nachtdienst gaat de tijd een uur terug. Arme ik...
Niet morgennacht, maar zondagnacht. Want de klokken worden zondag verzet en niet morgen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is dat morgennacht alweer?
Goed dat je het zegt
Morgennacht. Niet de komende nacht, maar de nacht erna.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet morgennacht, maar zondagnacht. Want de klokken worden zondag verzet en niet morgen.
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet morgennacht, maar zondagnacht. Want de klokken worden zondag verzet en niet morgen.
Zo zou je het ook kunnen zeggen. Ik kan er wel wat theorien op los gooien. Maar laten we het maar gewoon houden dat vannacht en morgennacht als hetzelfde gezien kunnen worden, maar ook weer niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Morgennacht. Niet de komende nacht, maar de nacht erna.
Dat klopt toch?
Vannacht zou 26 oktober van 00.00 tot 06.00 zijn toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zeggen. Ik kan er wel wat theorien op los gooien. Maar laten we het maar gewoon houden dat vannacht en morgennacht als hetzelfde gezien kunnen worden, maar ook weer niet.
Ja, maar 26 oktober is niet vandaag maar morgen. Dus zou je morgennacht kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vannacht zou 26 oktober van 00.00 tot 06.00 zijn toch?
En of 26 oktober vandaag isquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar 26 oktober is niet vandaag maar morgen. Dus zou je morgennacht kunnen zeggen.
Het is vandaag 26 oktoberquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar 26 oktober is niet vandaag maar morgen. Dus zou je morgennacht kunnen zeggen.
nee morgenvroeg bedoel je danquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik bedoel dus als je zegt "ik kom vannacht laat thuis"
maar eigenlijk bedoel je morgennacht.
Daar kun je over discussierenquote:
en goeienacht noem ik al vaak goeiemorgen, maar dat is een andere discussiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar kun je over discussieren
De dag heeft 4 delen Ochtend, middag , avond en nacht
De ochtend is van 6-12
Middag van 12-18
Avond 18-00
Nacht van 0 tot 6
Aangezien een dag van 0 tot en met 23.59 duurt. Zou je kunnen zeggen dat de nacht het eerste dagdeel is. Dus kun je eigenlijk alleen maar van vannacht spreken in de verleden tijd. Dus gisterennacht was donderdag van 0 tot 6, Vannacht van 0 tot 6 op deze dag en morgennacht is de nacht die komen gaat.
Maar goed iedereen weet wat je bedoelt als je zegt Ik ga vannacht bieren. Maar je kan het theoretisch naar beneden halen.
Maar goed echt boeiend is dit niet?
Toch![]()
Dat kan, want de morgen is niet echt een specifiek dagdeel. Dat kan zowel de nacht als de ochtend zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:57 schreef borisz het volgende:
[..]
en goeienacht noem ik al vaak goeiemorgen, maar dat is een andere discussie![]()
Bossie,quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik bedoel dus als je zegt "ik kom vannacht laat thuis"
maar eigenlijk bedoel je morgennacht.
Mwah niet echt. Had meer van het filmpje verwacht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:20 schreef tong80 het volgende:
Willen jullie kippenvel en tranen in je ogen ? Klik dan hier.
http://youtube.com/watch?v=YQ-dJHNbFPQ
Het van harte vind ik erg liefquote:
Ouch, dom stuk vreten dat ik ben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:48 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Het van harte vind ik erg liefMaar weekend.. Dat duurt nog 2 daagjes voor mij..
Leuk voor ze, maar ik had het Paul de Leeuw nou eindelijk wel eens gegund. Zo vaak genomineerd en toch nooit gewonnen.quote:
Haha.. zal ik doen hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ouch, dom stuk vreten dat ik ben.Kom over twee dagen even terug in Hools.
Ja, na 7 nominaties was ze eindelijk aan de beurt als winnares.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heeft Anita nog gewonnen?
Ach fijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, na 7 nominaties was ze eindelijk aan de beurt als winnares.
Katrijn nog ergens gezien ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:17 schreef Grulez het volgende:
Poppenkast is idd weer voorbij.
Ontbijtje doen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Om maar ff in de sfeer te blijven: Mogge.
Nah.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Om maar ff in de sfeer te blijven: Mogge.
GVD Bluezz nu krijg ik trekquote:
Beiden graag.quote:
Ik moet weer nieuwe halenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Beiden graag.
Er wordt door B. nu even een bamisoepje gemaakt.![]()
Ik wil ook een kokkinquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Beiden graag.
Er wordt door B. nu even een bamisoepje gemaakt.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Het NK bladblazen?
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt.quote:De Nationale Bladblaas Kampioenschappen
(i.s.m. Black & Decker)
Zaterdag 27 oktober een groots bladblaas spectakel. Hierin dingen stoere mannen en vrouwen naar de titel van 'Bladblaas Kampioen"'. Er zijn prachtige prijzen te winnen! Deelname is gratis!
Informatie en inschrijving: mail naar info@badhotel.nl of kom even langs! Meedoen in teamverband is ook mogelijk.Natuurlijk is meedoen gratis!
Nee. Heb geen camera. Maar misschien schrijf ik er wel een stukje over.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:51 schreef Bos81 het volgende:
Ga je ook foto's maken, Beschouw?
Okeequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:53 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nee. Heb geen camera. Maar misschien schrijf ik er wel een stukje over.
En nu eventjes de bloemetjes buiten zetten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:37 schreef Blumchen het volgende:
Goedemiddag!
mijn eerste dagdeel zit er weer op! Vanavond mag ik weer
Yepz, ben erg benieuwd of ze in Enschede de punten mee terug kunnen nemen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:20 schreef borisz het volgende:
Franky, Feijenoord heeft nu weer een echte test
![]()
de zeer moeilijke test is over 2 wekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yepz, ben erg benieuwd of ze in Enschede de punten mee terug kunnen nemen...
ik heb een nieuwe rubbereendje in mijn collectie, eentje met bloemetjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:37 schreef Blumchen het volgende:
Goedemiddag!
mijn eerste dagdeel zit er weer op! Vanavond mag ik weer
Op zich wel goed, ben nu twee weken alleen, en donderdag heeft ze de kat opgehaaldquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:41 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het nou met mijn 2nd favorite Frongu?
unfreez?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoi weet iemand dat programmaatje om gifjes te maken?
En?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:41 schreef Beschouw het volgende:
Hoi. Terug van NK Bladblazen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
En?
Was het een spannende wedstrijd?
quote:Een muisarm heb ik me gesurft op internet, maar Google heeft nog nooit gehoord van een nationale bladblazersbond. Toch waren er zaterdagmiddag in Rockanje heuse nationale kampioenschappen in deze sportdiscipline. Op de tennisbaan achter het Badhotel was een parcours uitgezet, waar telkens vier deelnemers een hoop bladeren onder een zeilen afdakje moesten blazen. Ze gebruikten daarvoor een GW 3000 van Black & Decker, niet toevallig een van de hoofdsponsoren van dit evenement. Toen ik rond half twee toch wel een beetje nieuwsgierig aankwam bij het Badhotel, drentelden de deelnemers nerveus rond. Ze waren herkenbaar aan een nummer, gespeld op de rug van hun jas. De eerste die ik zag was een lange man, die zich ijsberend aan het concentreren was. Meteen was ik van de ernst van deze kampioenschappen overtuigd. De man droeg rugnummer 8932. ,,Onvoorstelbaar, zoveel deelnemers”, dacht ik nog. Maar de nummering bleek zwaar overdreven. Ten hoogste dertig mannen en vrouwen deden mee en na een korte uitleg, begon het afvaltoernooi stipt om twee uur. Nummer 8932 bleek ene meneer Stolk te zijn, die al in de eerste ronde aan moest treden. Volgens de presentatrice was Stolk een professionele bladblazer, die voor dit karweitje zijn hand niet om zou draaien. Tjeetje, bladblazer van beroep! Die vent zou wel een grote kans maken op de Nederlandse titel, zo meende ik. De wedstrijd werd aangevangen en meneer Stolk raakte meteen verward in de snoer van zijn elektrische bladblazer. Hij deed verwoede pogingen om los te komen en trok hierbij de stekker uit de contactdoos. Ik moest me inhouden om niet in een onbedaarlijke lachbui uit te barsten. Het was hoogstaand cabaret en nog gratis ook. Voor een dergelijk optreden moet je in een theater toch al snel twintig euro betalen. De meteen uitgeschakelde meneer Stolk had het zo te zien niet naar de zin, maar mijn middag kon niet meer stuk. De Nederlandse kampioenschappen bladblazen, hoe verzinnen ze het! Als ze komend najaar in Rockanje de wereldkampioenschappen bladblazen gaan organiseren ben ik weer present. Meneer Stolk zal dan wel niet meedoen, denk ik. Die durft zich bij het Badhotel niet meer te vertonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
heb je nu een gerimpeld huidjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:18 schreef SCH het volgende:
Hele middag in bad gelegen met boek - heerlijk
Tis wennenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Op zich wel goed, ben nu twee weken alleen, en donderdag heeft ze de kat opgehaalddat was wel even slikken, maar verder gaat alles vrij goed, lekker stappen en 's avonds mijn eigen boontjes doppen na het werk.
In een vreemd badquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:18 schreef SCH het volgende:
quote:
quote:
Paul Verboom is onze keeper....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:04 schreef Eilanden het volgende:
Tuurlijk MM, geef de scheids maar weer de schuld
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:37 schreef sjimz het volgende:
Kom ik na de bruiloft van mijn broer weer terug in Amsterdam, zie ik dat mijn Andrei is gejat
Nu is het oorlog!
Zeg het maar dan, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nee.
En ik weet al wat je wil zeggen
Dat heb ik gisteren al genoeg op!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:48 schreef borisz het volgende:
bier sjimmie ?
Schrijf dan wat extra bonnen uit, haal je je quota en wordt je weer rustugerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al genoeg op!
Straks ook weer naar een verjaardag toe, moet ik ook weer verplicht zuipen
Ik schrijf niet in mijn vrije tijd!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Schrijf dan wat extra bonnen uit, haal je je quota en wordt je weer rustuger
Typen jullie die dingen niet tegenwoordig?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik schrijf niet in mijn vrije tijd!![]()
Nee hoor, gewoon ouderwets handgeschreven!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Typen jullie die dingen niet tegenwoordig?
Krijg je geen RSI dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon ouderwets handgeschreven!
Welk boek?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:18 schreef SCH het volgende:
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Paul Verboom is onze keeper....
Meedoen ook niet, klaarblijkelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:34 schreef dndiek het volgende:
Goedenavond
Een toernooi in elkaar zetten is toch niet makkelijk
Wederom meegedaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Meedoen ook niet, klaarblijkelijk
Mooi! Heb je nog gescoord of een assist geleverd?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Helleu! 2-3 gewonnen van de sportparkgenoten. Altijd fijn, plus ik heb goed gespeeld.
Wat doet-ie?quote:
Kreeg een taart op zijn hoofd van Ellemieke Vermolenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi! Heb je nog gescoord of een assist geleverd?.
Je naamclubgenoot heeft trouwens ook gewonnen, FC Vaduz rolde Kriens op met 5-1!.
[..]
Wat doet-ie?.
Ja, die was echt lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:51 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu naar consumenten tv, kassa 2 over de Puc. De koffievertegenwoordiger van Ahold
Vertel, wat is nu je gelukscombi?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:12 schreef VoreG het volgende:
En een bedankwoordje richting Venlo.
75 euro weer in de pocket en als alles volgens plan loopt komt er morgen 1000 euro bij, zal wel niet, maar ik zal het wel kunnen waarderen.
We hadden nieuwe kleren gekochtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:37 schreef SCH het volgende:
Waarom had je niet gezegd dat je zelf meedeed Bluezz
Moest erg aan jou denken bij die negerin met stippeltjesjurk, golfer is precies die 'manager'
Je weets man, we blijven op die buis, vette shit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:45 schreef SCH het volgende:
Stippeltjes gaat het helemaal worden brotha
Haha Coooool!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe rubbereendje in mijn collectie, eentje met bloemetjes
Iddquote:
ik ben elk besef van tijd en ruimte al zo'n twaalf weken kwijt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:07 schreef SCH het volgende:
Jullie denken zeker dat het 7 over 12 is?
Oja hoest met de kleine ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben elk besef van tijd en ruimte al zo'n twaalf weken kwijt.
Ik ben twee boeken aan het lezen op dit moment: Op een blauwe dag geboren van Daniel Tammet (savant met asperger syndroom die wiskundige reeksen kan maken, ik ben geinteresseerd in alles wat met autisme te maken heeft) en Hexum van David Mulder, een nieuw Utrechts talent.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef appelsientje het volgende:
SCH wat voor een boek was je nu aan het lezen?
Oke ik ken ze beide nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben twee boeken aan het lezen op dit moment: Op een blauwe dag geboren van Daniel Tammet (savant met asperger syndroom die wiskundige reeksen kan maken, ik ben geinteresseerd in alles wat met autisme te maken heeft) en Hexum van David Mulder, een nieuw Utrechts talent.
Tammet heb ik de laatste tijd erg veel zien optreden om z'n boek te promoten en die David Mulder heeft een winkeltje ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:13 schreef SCH het volgende:
Ik ben twee boeken aan het lezen op dit moment: Op een blauwe dag geboren van Daniel Tammet (savant met asperger syndroom die wiskundige reeksen kan maken, ik ben geinteresseerd in alles wat met autisme te maken heeft) en Hexum van David Mulder, een nieuw Utrechts talent.
Ik had de quote herkendquote:
gaat uitstekend. groeit als kool, en vindt voorlopig de nacht nog steeds de beste tijd om te pittenquote:
Sjimmie wel de boel goed bewakenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:25 schreef Againzender het volgende:
Al twee autobranden vanavond, dat krijg je met die overkill aan electrische circuits.
Ja, die zat overal van Pauw en Witteman tot Letterman - boek valt een beetje tegen. Nee, dat is een andere Mulderquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Tammet heb ik de laatste tijd erg veel zien optreden om z'n boek te promoten en die David Mulder heeft een winkeltje ?
Daar heeft mijn vent ook nog altijd een abonnement opquote:
ik heb er ook een abonnement opquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heeft mijn vent ook nog altijd een abonnement op
Vandaag heeft ie de nieuwe Bosatlas gekregen, wat een ding is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |