quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heb je al het nieuwe materiaal gedownload op http://www.nme.com/ververeview?
Fijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:59 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers, Paul McCartney op de BBC
Ja, hier ook eigenlijk voor mij.quote:
was dus net op tijdquote:
quote:
Te laatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:59 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers, Paul McCartney op de BBC
quote:
Niet iedereen kan dat snelle gequaac volgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:53 schreef rubbereend het volgende:en ik had hem nog wel zo snel geopend en een linkje in de vorige hools gezet
kan jij mijn snelle kwakken wel aan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dat snelle gequaac volgen![]()
ajb niet over boys 2 night beginnenquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:14 schreef rubbereend het volgende:
kan jij mijn snelle kwakken wel aan?
Hoe ver kun je zinken hè ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ajb niet over boys 2 night beginnen
quote:
inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:29 schreef tong80 het volgende:
Ja het is hilarisch slecht hij gaat verder waar Gordon stopt
Goed punt, dan ga ik nog ff aan de slagquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:51 schreef tong80 het volgende:
Zei ik 25 jaar geleden ook.
En nu zit ik als 45jarige om 3 uur 's nachts te fokken.
quote:'Verdachte fatale steekpartij slachtoffer pesterijen'
AMSTERDAM - De 14-jarige Hüseyin P., die ervan wordt verdacht dat hij op 11 oktober de 16-jarige Youssef Mokhtari bij het Technisch College (TeC) in Amsterdam-West heeft doodgestoken, was het slachtoffer van pesterijen.
Dat zei zijn advocaat Bram Moszkowicz donderdagavond in het televisieprogramma Pauw en Witteman.
Volgens de raadsman maakten vier jongens hem het leven zo zuur dat hij uiteindelijk uit noodweer zijn mes heeft getrokken en met zijn arm voor zijn ogen in het wildeweg heeft gestoken. Getuigen hebben ook verklaard dat de uit Turkije afkomstige P. niet door zou hebben gehad waar hij mee bezig was, zei Moszkowicz.
Heejquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey lieverd!
Met jou ook alles goed?
Ik hoorde het vanochtend op de radio. Wat een onzinverhaal. Omdat je gepest wordt, mag je iemand neersteken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:36 schreef DIGGER het volgende:
Nou, het was er even op wachten, maar daar zijn de "Ja maar hij was zo zielig" verhalen al:
[..]
Dus hij kon er niks aan doen en eigenlijk moeten we maar begrip hebben voor z'n reactie, hij kon immers niet anders, puur noodweer.
Bleegh, dit soort verhalen zijn dus echt waardeloos. Pesten kan erg zijn, ja, maar je hebt altijd een keuze!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:36 schreef DIGGER het volgende:
Nou, het was er even op wachten, maar daar zijn de "Ja maar hij was zo zielig" verhalen al:
[..]
Dus hij kon er niks aan doen en eigenlijk moeten we maar begrip hebben voor z'n reactie, hij kon immers niet anders, puur noodweer.
quote:
*meldtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:16 schreef DIGGER het volgende:
*frituurpan aanslingert*
Hoe de fuck komt een 14-jarige Hüseyin P. aan Bram Moskowitz als advocaat ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Aandachtsgeilheid van Moskowitz natuurlijk...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hoe de fuck komt een 14-jarige Hüseyin P. aan Bram Moskowitz als advocaat ?
Pro deo advocaat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hoe de fuck komt een 14-jarige Hüseyin P. aan Bram Moskowitz als advocaat ?
Te laat zekerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:16 schreef DIGGER het volgende:
*frituurpan aanslingert*
Keuken is nog open tot 20.00 hoor. Wat wordt het; een pittige willem of toch maar een bolle gijs?quote:
Is dat morgennacht alweer?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:16 schreef VoreG het volgende:
Kut de wintertijd gaat morgennacht in... Normaal ben ik er heel gelukkig mee, maar nu moet ik werken...
Denk je op de helft te zijn tijdens je nachtdienst gaat de tijd een uur terug. Arme ik...
Niet morgennacht, maar zondagnacht. Want de klokken worden zondag verzet en niet morgen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is dat morgennacht alweer?
Goed dat je het zegt
Morgennacht. Niet de komende nacht, maar de nacht erna.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet morgennacht, maar zondagnacht. Want de klokken worden zondag verzet en niet morgen.
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet morgennacht, maar zondagnacht. Want de klokken worden zondag verzet en niet morgen.
Zo zou je het ook kunnen zeggen. Ik kan er wel wat theorien op los gooien. Maar laten we het maar gewoon houden dat vannacht en morgennacht als hetzelfde gezien kunnen worden, maar ook weer niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Morgennacht. Niet de komende nacht, maar de nacht erna.
Dat klopt toch?
Vannacht zou 26 oktober van 00.00 tot 06.00 zijn toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zeggen. Ik kan er wel wat theorien op los gooien. Maar laten we het maar gewoon houden dat vannacht en morgennacht als hetzelfde gezien kunnen worden, maar ook weer niet.
Ja, maar 26 oktober is niet vandaag maar morgen. Dus zou je morgennacht kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vannacht zou 26 oktober van 00.00 tot 06.00 zijn toch?
En of 26 oktober vandaag isquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar 26 oktober is niet vandaag maar morgen. Dus zou je morgennacht kunnen zeggen.
Het is vandaag 26 oktoberquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar 26 oktober is niet vandaag maar morgen. Dus zou je morgennacht kunnen zeggen.
nee morgenvroeg bedoel je danquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik bedoel dus als je zegt "ik kom vannacht laat thuis"
maar eigenlijk bedoel je morgennacht.
Daar kun je over discussierenquote:
en goeienacht noem ik al vaak goeiemorgen, maar dat is een andere discussiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar kun je over discussieren
De dag heeft 4 delen Ochtend, middag , avond en nacht
De ochtend is van 6-12
Middag van 12-18
Avond 18-00
Nacht van 0 tot 6
Aangezien een dag van 0 tot en met 23.59 duurt. Zou je kunnen zeggen dat de nacht het eerste dagdeel is. Dus kun je eigenlijk alleen maar van vannacht spreken in de verleden tijd. Dus gisterennacht was donderdag van 0 tot 6, Vannacht van 0 tot 6 op deze dag en morgennacht is de nacht die komen gaat.
Maar goed iedereen weet wat je bedoelt als je zegt Ik ga vannacht bieren. Maar je kan het theoretisch naar beneden halen.
Maar goed echt boeiend is dit niet?
Toch![]()
Dat kan, want de morgen is niet echt een specifiek dagdeel. Dat kan zowel de nacht als de ochtend zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:57 schreef borisz het volgende:
[..]
en goeienacht noem ik al vaak goeiemorgen, maar dat is een andere discussie![]()
Bossie,quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik bedoel dus als je zegt "ik kom vannacht laat thuis"
maar eigenlijk bedoel je morgennacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |