Welke guide had je nou gebruikt??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:18 schreef Jarno het volgende:
Walter: gelukt!.
. 1.1.1 iPhone hier, geunlocked en wel!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sjoewie, kun je een mooie Wallpaper van Leopard maken met zo'n wit apple logo in het midden met een halo erboven en van boven binnenvallend licht? Alsof het een godsend is oid..
Wat heb je nou weer gedaan dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als m'n archives nu eens niet corrupted zouden zijn...
Daar had je Rember toch voor?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:31 schreef DaFrenk het volgende:
Pff, ik duik toch maar m'n nest in. Met een mogelijke verzending van Leopard kan ik beter morgen op m'n geheugen wachten. Die op me gemak installeren, memtest draaien en dan hopenlijk vrijdag Leopard installeren van het schijfje![]()
Heeft iemand de laatste versie van memtest voor me?![]()
Als je vrijdag om 18:00 bij een Applestore bent, krijg je vast korting en als je geluk hebt misschien nog wel een tof T-shirtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:54 schreef Knoekie het volgende:
Hoeveel gaat Leopard kosten in de offline winkel van Apple met studentenkorting?
Online kost ie 115 euro voor mij.
Weet ik niet, maar je krijgt ook nog champagne, mocht je dat T-shirt maar niks vinden..quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar je krijgt ook nog champagne, mocht je dat T-shirt maar niks vinden..
http://www.modmyiphone.com/forums/showthread.php?t=11984quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:04 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
Welke guide had je nou gebruikt??
Ik heb gewoon wat tijd nodigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:47 schreef broer het volgende:
Tijn gaat zelfs in dit deel geen iMac kopen.
Hmz, weet je wel zeker dat het de final betreft?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Weer iets 'vervelends' in Leopard ontdekt: met Alt+Tab blader je door openstaande applicaties. Waar ie bij Tiger terug naar het begin sprong als je een het end was van die lijst, stopt ie bij Leopard gewoon aan het eind. Om terug te gaan naar het begin, moet je dus weer helemaal naar het begin Alt-Tabben.
Ik heb het ook, het is idd vrij irritant maar niet onoverkomelijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, weet je wel zeker dat het de final betreft?
Aangezien guido er niet is, hoop ik dattie vandaag afgeleverd wordt. Zijn wij de eerstequote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:44 schreef E.T. het volgende:
Gelukkig gebruik ik Alt-Tab nooit
Ik hoop dat ie morgen afgeleverd wordt![]()
Mja, daarom heb ik het nooit zo op die warez releases. Ik wacht wel even op het DVD-tje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, weet je wel zeker dat het de final betreft?
Dat is de GUI voor memtest. Die werkt niet in single-user mode waardoor hij niet het hele geheugen goed kan testen. Maar helaas moet je voor memtest verplicht doneren om te kunnen downloaden. Beetje jammer. Dus ik hoop dat iemand hem heeftquote:
Is er echt reden om te vermoeden dat die release niet the real deal is?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, daarom heb ik het nooit zo op die warez releases. Ik wacht wel even op het DVD-tje.
Voodoo Stevequote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:19 schreef Geqxon het volgende:
* Geqxon heeft zijn illegale versie van Leopard ritueel verbrand.
Sinds ik hem binnen heb gehaald heb ik last van slecht karma.
Hangt er van af waar je hem koopt. Als je hem bij iCentre haalt dan krijg je de retail versie van Leopard er gratis bij.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:09 schreef kevne het volgende:
weet iemand toevallig hoe dat zal zitten als je a.s. vrijdag (dan wel na 18:00 uur) een macbook o.i.d. koop, zal Leopard er dan ook al standaard opzitten?
In de winkel? Hmmm... Online ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:09 schreef kevne het volgende:
weet iemand toevallig hoe dat zal zitten als je a.s. vrijdag (dan wel na 18:00 uur) een macbook o.i.d. koop, zal Leopard er dan ook al standaard opzitten?
ipoddisk (toont inhoud van ipods in finder als op een externe hd)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:30 schreef jpjedi het volgende:
Hier een kersverse eigenaar van een macbook en een imac 24 inch.Machtig spul jongens!
De iphone heeft me in het mac kamp gedreven.![]()
Aangezien ik de playlist van een andere pc op de iphone heb gezet wil ik nu de playlist van de iphone weer op de macbook knallen. Hoe moet dat? Ik begrijp dat itunes geen mogelijkheid biedt dit te doen?![]()
Tja kan ook gewoon de externe HD eraan knallen maar het moet toch makkelijker gaan?
iLife heeft nooit bij Mac OS X gezeten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Command - Tab werkt hier anders prima...
En oja als je een apple zou kopen in de winkel morgen misschien krijg je er dan wel de retail versie van leopard bij maar zit iLife '08 er dan ook bij?
Kijk! Dat is nu eens goed nieuwsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:41 schreef thloreg het volgende:
Wohooo..Ik krijg net door van een maat van mij die bij UPS werkt dat iedereen die Leopard bestelt heeft via de Applestore morgen in de loop van de dag Leopard thuis krijgt bezorgd via UPS. Lullige is dat ik die van mij bij een premiumseller heb bestelt en die krijgen de dozen pas in de loop van de ochtend aangeleverd om ze pas vanaf 18:00 uur te kunnen verkopen. Koop je een nieuwe Mac dan krijg je GEEN Leopard voorafgeinstalleerd en er zijn geen gratis t-shirts (zoals bij panther) voor klanten beschikbaar.
Je bent de zoveelste met een dode MacBook HDD.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik ga maar ff naar zo'n apple winkel..
Firewire + targetmode mocht ook niet baten
Ja maar wel als je een Macbook koopt dan krijg je een Mac OS X cd met iLife eropquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
iLife heeft nooit bij Mac OS X gezeten.
Je had natuurlijk ook gewoon fatsoenlijke warez die niet geactiveerd hoeven te worden kunnen downloaden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand trouwens CS3 al werkend onder Leopard..? Na een clean install werkt de patcher niet meer; ben benieuwd of de boel wel werkt als je een upgrade doet vanaf Tiger....
Vertel..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook gewoon fatsoenlijke warez die niet geactiveerd hoeven te worden kunnen downloaden.![]()
Ja inderdoad vertelquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vertel..![]()
Tis inmiddels wel gelukt: ik heb de boel overgezet via FW van mijn MBP naar mijn iMac.
Clean install?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik wil na een jaar eens kijken of ik ook nog andere spelletjes dan gta en redalert kan draaien op mijn macbook. Maar ik krijg bijna niks draaiende, foutmelding in windows.
Maar ook mac games (origineel) krijg ik niet aan de praat in tiger. What to do?![]()
Macbook 13" ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik wil na een jaar eens kijken of ik ook nog andere spelletjes dan gta en redalert kan draaien op mijn macbook. Maar ik krijg bijna niks draaiende, foutmelding in windows.
Maar ook mac games (origineel) krijg ik niet aan de praat in tiger. What to do?![]()
Hmmquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef JoMo0 het volgende:
Oké , ilk hoor van veel mensen dat Leopard al is verzonden. Morgen binnen dus .![]()
De dag duurt nog lang . Het kan zelfs vannacht nog worden verzonden .quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:42 schreef znarch het volgende:
[..]
HmmBij mij staat er nog steeds: Klaar voor verzeding, verzenddatum 26ste
Deed hij dat niet altijd?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:43 schreef JoMo0 het volgende:
Oh trouwens , wel gaar dat de Vuilcontainer vraagt om bevestiging als je hem leegt .![]()
Nou ja, je kan er gewoon mee werken, maar als je tijdens bepaalde bewerkingen met programma's allemaal onverwachte kernel panics tegenkomt, dan is dat niet tof. Dan zit je te werken met een gaar systeem en raak je belangrijke dingen kwijt. Dus liever van te voren testen of het geheugen fatsoenlijk is..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:39 schreef JoMo0 het volgende:
Waarom moet je het testen dan ? Als je het erin heb zitten merk je toch gauw genoeg of het werkt![]()
Ja oké , dat heb ik ook wel eens gehad . Met een Oldskool witte Intel iMac . Die vond het leuk om steeds uit te vallen . Door 1x 1 GB en 1x512 reepje . Weird. Maar opzich als je 2 identieke reepjes hebt moet je er wel op kunnen vertrouwen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou ja, je kan er gewoon mee werken, maar als je tijdens bepaalde bewerkingen met programma's allemaal onverwachte kernel panics tegenkomt, dan is dat niet tof. Dan zit je te werken met een gaar systeem en raak je belangrijke dingen kwijt. Dus liever van te voren testen of het geheugen fatsoenlijk is..
Neequote:
Mine isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ook maar even terug naar Tiger ga, ik heb daar nog een image van op de HD staan, dus ik kan alles terugzetten naar zoals het vroeger was. Op één of andere manier is deze Final release van Leopard nog geen Final..![]()
Je moet Leopard ook niet op je normale PC proberen te installeren natuurlijk...quote:
Ja custom-shit wordt niet ondersteund, wat denk jij nou!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
Doe ik niet. Ik heb zo'n beestje:
[ afbeelding ]
En ja, ik wil graag ff van te voren het geheugen goed testen want zoals Noodle al zei, wil niet als ik straks aan het werk ben opeens een kernel panic krijgen en m'n werk verliezenquote:Verzonden
Verzonden op: Oct 25, 2007
1 |
Welke versie van vmware fusion? Hij doet hier iets uh.. raarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb nog nergens last van. Bootcamp en VMWare fusion werken, CS3 werkt. Later nog 's bekijken of ik de VPN naar de UvA en naar Unimaas in mekaar kan flatsen en dan ben ik wel tevree.
Dat alt+tabben is inmiddels ook opgelost.
Time Machine, broquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:20 schreef DaFrenk het volgende:
En ja, ik wil graag ff van te voren het geheugen goed testen want zoals Noodle al zei, wil niet als ik straks aan het werk ben opeens een kernel panic krijgen en m'n werk verliezen![]()
Jup.quote:
Versie 1.0 (build 51348)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:33 schreef Lunar het volgende:
[..]
Welke versie van vmware fusion? Hij doet hier iets uh.. raar
Dus toch. Op andere fora riep men dat die versie niet zou werken onder Leopard, daarom vond ik het ook niet heel gek dat het bij mij niet super werkte. Nog maar eens proberen danquote:
Een 10GB partitie aanmaken op de externe schijf (als er al data opstaat kan je dat met iPartition doen). Vervolgens met Schijfhulpprogramma kan je de image van leopard naar die partitie "herstellen".quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
zo, nieuwe hardeschijf gekocht.
Ik heb een image van leopard, weet iemand hoe ik die via mijn externe harde schijf kan installeren op mijn macbook?
Niks Bugger, voordeel van IMAP is dat al je mailtjes ook weer leuk op de server staan, oftewel je hoeft niks te importeren, maar je kunt ze weer vrolijk allemaal downloadenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Aha...mijn mailboxen zijn dus imapmbox-bestanden.
Bugger.
Tja, dat weet ik dus niet. Moet misschien mogelijk zijn, als je ook aan die image kan komen vanaf die DVD. Anders even een Tiger installatie doen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En zonder mac?
Dat ding herstellen via de Tiger DVD?
Ja, maar dat vond ik dus nogal moeite.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Niks Bugger, voordeel van IMAP is dat al je mailtjes ook weer leuk op de server staan, oftewel je hoeft niks te importeren, maar je kunt ze weer vrolijk allemaal downloaden
90 dagen telefoniesupport is verlopen, ik denk niet dat ze je helpen. Had je maar Applecare moeten nemen zeggen ze dan..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik dus niet. Moet misschien mogelijk zijn, als je ook aan die image kan komen vanaf die DVD. Anders even een Tiger installatie doen?
Maaruh, kan ik Apple nu gewoon bellen tegen hun telefoontarief met die foutmelding? Of krijg ik dan een rekening voor het consult?
ik ga het proberen, en anders ff tiger installeren en dan leopard eroverheenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik dus niet. Moet misschien mogelijk zijn, als je ook aan die image kan komen vanaf die DVD. Anders even een Tiger installatie doen?
Maaruh, kan ik Apple nu gewoon bellen tegen hun telefoontarief met die foutmelding? Of krijg ik dan een rekening voor het consult?
Met mijn 1920 * 1200 én 1280 * 800 gelijktijdig (videomemory / 2) gaat het als een slidshow.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Spaces werkt net zo soepel als Exposé
Even wachten op een 10.5 driver denk ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
En hoe ga je je Custom geluidskaart aan de praat krijgen?
Serieus? Die is wel goed flauw dan jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:32 schreef H4ze het volgende:
Haha, zo worden windows clients binnen je netwerk in coverflow weergegeven:
[ afbeelding ]
Vrij kinderachtig eigenlijk, maar toch...bsod
![]()
De wattes?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:51 schreef nietzman het volgende:
En zoals verwacht werken die backdrops natuurlijk voor geen meter..
deze week gedaan.. eitje met independence.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...de MPB is ook voorzien van Leopard. Ik zit in zo'n flow: ik ga mijn iPhone 's updaten
Heb je dat KTA geheugen van Azerty al ontvangen en in je mac geinstalleerd? Zo ja bevalt 't verder? Ik ontvang m'n pakketje morgen alst goed isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:48 schreef DaFrenk het volgende:
Damn.. Photoshop net strandbal en 100% CPU.. dat voorspelt niet veel goeds voor mijn geheugen of wel soms?
Die heb ik vandaag gekregen. Maar ik kreeg een foutmelding bij de Apple Hardware Test. Alleen geen idee of dat te maken heeft met het geheugen of niet. Rember (GUI versie van memtest) kon in 1 loop geen fouten vinden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:59 schreef H4ze het volgende:
[..]
Heb je dat KTA geheugen van Azerty al ontvangen en in je mac geinstalleerd? Zo ja bevalt 't verder? Ik ontvang m'n pakketje morgen alst goed is![]()
ik ga wel even in de hoek staan...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die al eeuwen in Tiger zat bedoel je?
Tiger staat er nu op, ben nu de leopard aan het herstellen naar een partitiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:18 schreef DaFrenk het volgende:
Hey Henk.. is het nu gelukt met Leopard?
Oh, maar ook via Systeemvoorkeuren en dan Opstartschijf.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Tiger staat er nu op, ben nu de leopard aan het herstellen naar een partitie
Hoe kan je die partie instellen als opstartvolume? Tijdens het booten C inhouden? Of Alt?
Wat kan het probleem zijn als je dit volgt?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, die upgrade naar 1.1.1 laat op zich wachten. Iemand verstand van terminal-commands?![]()
Ik had hetzelfde met het verbinden met het draadloze Uni netwerk. Werkte hier ook niet, zelfde 802.1X authenticatie. Tiger deed dat nog wel..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Klopt het dat 802.1X authenticatie niet werkt in leopard
RENKERDEKENKER...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Klopt het dat 802.1X authenticatie niet werkt in leopard
Ik heb nu wel de Internet Connection.app uit een vorige release... die schijnt het nog wel te doen...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde met het verbinden met het draadloze Uni netwerk. Werkte hier ook niet, zelfde 802.1X authenticatie. Tiger deed dat nog wel..
Het Leopard image bestand naar een lege partitie 'restoren', moet de partitie wel GUID zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:37 schreef Tijn het volgende:
Was het nou mogelijk om Leopard te installeren zonder de installatie disk op een DVD'tje te branden?
Je zou het met de oude internet connect.app kunnen proberenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
iig ben je niet de enige, ik ben even de Nieuwsgroepen ingegaan van de uni te kijken of er meer gebruikers last van hadden, maar het werkt dus bij niemand die Leopard geïnstalleerd had..![]()
Van een Beta release van Leopard of wat bedoel je?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je zou het met de oude internet connect.app kunnen proberen
Ja...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Van een Beta release van Leopard of wat bedoel je?
Das kut. Op de HvA maken we gebruik van hetzelfde netwerk architectuur als de UvA, dus ook 802.1x,,,,quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
iig ben je niet de enige, ik ben even in de Nieuwsgroepen gedoken van de uni om te kijken of er meer gebruikers last van hadden, maar het werkt dus bij niemand die Leopard geïnstalleerd had..![]()
Je hebt toch een MacBook right?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja...
Ik heb al 2 kernel panics gehad in 2 dagen...![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:40 schreef Lunar het volgende:
[..]
Het Leopard image bestand naar een lege partitie 'restoren', moet de partitie wel GUID zijn.
Ergens in de comments op modmyiphone heb ik geloof ik gelezen dat dit kan komen doordat je meerdere ssh's op je iPhone hebt staan... Kan dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De guide die jullie ook hebben gevolgd![]()
Ik moet dus dit krijgen:
[ afbeelding ]
Maar ik krijg dus dit:
[ afbeelding ]
Ik weet dus niet wat -sh-3.2# betekent maar daardoor kan ik de directory niet veranderen in de terminal door 'cd /usr/bin/': na cd<spatie> verbreekt de verbinding met mijn iPhone.
Ik mot dus eerst weten hoe ik dat -sh wegkrijg.
Ik zou niet weten hoe het gebeurdequote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:58 schreef DaFrenk het volgende:
Oei! Ben benieuwd hoe het hier zal draaien dan. Enig idee hoe die konden ontstaan? Of was het compleet willekeurig?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | panic(cpu 1 caller 0x0039CDE0): "m_free: freeing an already freed mbuf"@/SourceCache/xnu/xnu-1228/bsd/kern/uipc_mbuf.c:2742 Backtrace, Format - Frame : Return Address (4 potential args on stack) 0x3442b708 : 0x12b0e1 (0x4555b4 0x3442b73c 0x133238 0x0) 0x3442b758 : 0x39cde0 (0x48cc84 0x1 0x345c901c 0x35ffed) 0x3442b798 : 0x39d0dc (0x302e2600 0x0 0x600fd0 0x4c9ff5f8) 0x3442b7b8 : 0x9e3821 (0x302e2600 0x0 0x20 0xa3ff1c) 0x3442b8e8 : 0x9ec9e5 (0x1 0x0 0x4c9c5c90 0x4c9ff674) 0x3442bc08 : 0x9f193a (0x23b0a2c8 0x0 0x0 0x2) 0x3442bde8 : 0x9f2fb1 (0x23b0a2c8 0x1 0x3626003 0x0) 0x3442bf18 : 0x41d143 (0x23b0a000 0x4247300 0x1 0x141082) 0x3442bf68 : 0x41c2a0 (0x4247300 0x0 0x3442bfc8 0x13ea59) 0x3442bf98 : 0x41bf9a (0x425b6c0 0x425b6c0 0x0 0xba41128) 0x3442bfc8 : 0x19e2ec (0x425b6c0 0x0 0x1a10b5 0x4321a78) Backtrace terminated-invalid frame pointer 0 Kernel loadable modules in backtrace (with dependencies): com.apple.driver.AirPort.Atheros(300.22)@0x9be000->0xa48fff dependency: com.apple.iokit.IO80211Family(200.7)@0x9a0000 dependency: com.apple.iokit.IOPCIFamily(2.4)@0x63b000 dependency: com.apple.iokit.IONetworkingFamily(1.6.0)@0x64b000 BSD process name corresponding to current thread: kernel_task Mac OS version: 9A581 Kernel version: Darwin Kernel Version 9.0.0: Tue Oct 9 21:35:55 PDT 2007; root:xnu-1228~1/RELEASE_I386 System model name: MacBook1,1 (Mac-F4208CC8) |
Het zal me verbazen imo. Ik heb hier geen enkel probleem, in ieder geval niet de problemen die jullie beschrijven. Ok, Mail en Dashboard crashten vandaag 1 keer, maar dat was met 1 klik weer up and running.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vraag me af of ze niet stiekem een brakke build geseed hebben
Ik draaide Azureus jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:34 schreef DaFrenk het volgende:
Er ging iets mis met de Airport zo lijkt het.
En de panic had iets van doen met m_free: "freeing an already freed mbuf" .. tja..
Ik neem aan dat je hem naar Apple gestuurd hebt?
Iemand anders had het trouwens ook:
http://forum.insanelymac.com/index.php?s=a251766a9f3f099a8c4a75186d870d29&showtopic=67619&pid=481228&st=0entry481228
Daar leek het erop dat het door Azureus kwam, draaide je die toevallig ook?
Oef, daar vraag je me wat. Dat durf ik niet te zeggen eigenlijk! Misschien dat een ander dat weet.. ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:00 schreef Tijn het volgende:
Hey, dat GUID he, moet dat alleen op een Intel Mac? Er staat namelijk bij Disk Utility dat GUID is om Intel Macs te booten. Maar ik heb een G4, dus moet ik niet de Apple partitionmap gebruiken?
[ afbeelding ]
Toen Tiger uitkwam duurde het minder dan 2 weken ofzo voor dat 10.4.1 uitkwam. Toen een korte tijd later 10.4.2 uitkwam, waren de meeste irritante bugs er wel uit. Dus ik gok dat Leopard over niet al te lange tijd ook wel vrij is gewaard van de ergste kinderziektesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:39 schreef Jarno het volgende:
*op 10.5.1 wacht*
Morgen in huis dus mensen.quote:Uw Apple bestelling W83622854 is verzonden
Inderdaad! Alleen bij UPS zie ik nog altijd alleen maar: Ontvangen factuur gegevens staan.. grmbl.. goed, hij zal morgen wel komen.. maar ik vind het gewoon prettig om dat lekker van achter de computer te volgenquote:
Ach ja, als early adapter moet je weten dat er nog wat kinderziektes inzitten. Ik geloof ook best dat ze met een aantal patches het weer recht kunnen trekken, maar dan moeten ze niet eerdere bugs die verholpen waren weer herintroduceren..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toen Tiger uitkwam duurde het minder dan 2 weken ofzo voor dat 10.4.1 uitkwam. Toen een korte tijd later 10.4.2 uitkwam, waren de meeste irritante bugs er wel uit. Dus ik gok dat Leopard over niet al te lange tijd ook wel vrij is gewaard van de ergste kinderziektes
Klopt, voor een PPC heb je de Apple Partition Map nodig. Zo heb ik het zelf ook gedaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:00 schreef Tijn het volgende:
Hey, dat GUID he, moet dat alleen op een Intel Mac? Er staat namelijk bij Disk Utility dat GUID is om Intel Macs te booten. Maar ik heb een G4, dus moet ik niet de Apple partitionmap gebruiken?
[ afbeelding ]
Aha..dat zou kunnen. Thx dude; ik kijk er dit weekend wel ff naar.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ergens in de comments op modmyiphone heb ik geloof ik gelezen dat dit kan komen doordat je meerdere ssh's op je iPhone hebt staan... Kan dat?
Ah te gek, dan heb ik het goed gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:01 schreef Jalu het volgende:
[..]
Klopt, voor een PPC heb je de Apple Partition Map nodig. Zo heb ik het zelf ook gedaan.
Nee ik heb em rond 21:00 ongeveer. Mooie tijdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan loop je morgen om 18:00 naar de winkel, ik zie het probleem niet
Ik wel, aangezien ik geen luie student ben die de halve vrijdag vrij is en zomaar om 18:00 even een winkel in loopt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan loop je morgen om 18:00 naar de winkel, ik zie het probleem niet
TuxRacer for Mac. Yeah.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:22 schreef DaFrenk het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, waarom zitten er qua spelletjes haast niks bij OS X? Er zit alleen maar dat schaakspel bij wat eigenlijk meer en demo is voor de spraak sturing functie.
Bij de iPods zitten wel standaard 3 (zeer vermakelijke) spelletjes, waarom dan niet bij OS X.
Missen jullie niet van die leuke kleine spelletjes voor op een saai moment?
Sorryquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wel, aangezien ik geen luie student ben die de halve vrijdag vrij is en zomaar om 18:00 even een winkel in loopt.
En je bent zo'n werklustige student dat je de hele dag geen tijd hebt om even een winkel in te piepenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moet verdorie vrijdag Leopard hebben.
Jankzak..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wel, aangezien ik geen luie student ben die de halve vrijdag vrij is en zomaar om 18:00 even een winkel in loopt.
Leopard is pas vanaf 18:00 in de winkel. En ja, ik ben morgen pas om een uur of tien thuis.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
En je bent zo'n werklustige student dat je de hele dag geen tijd hebt om even een winkel in te piepen
Pech voor jouquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leopard is pas vanaf 18:00 in de winkel. En ja, ik ben morgen pas om een uur of tien thuis.
Zaterdag? Als Leopard net één dag uit is en er nog genoeg Tiger stock is? Ik wens je veel succes.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:33 schreef Tijn het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat m'n moeder zaterdag d'r zwarte MacBook gaat halen. Hopelijk zijn ze ergens op voorraad met Leopard pre-installed te vinden.
Als het voorraad is, geen Leopard pre-installed. Maar misschien zijn ze wel zo schappelijk om een losse Leopard disk erbij te doen..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:33 schreef Tijn het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat m'n moeder zaterdag d'r zwarte MacBook gaat halen. Hopelijk zijn ze ergens op voorraad met Leopard pre-installed te vinden.
Ja, dat zou wel okay zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als het voorraad is, geen Leopard pre-installed. Maar misschien zijn ze wel zo schappelijk om een losse Leopard disk erbij te doen..
Kan je die Windows-laptop niet een keer in de trein laten staan...?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:45 schreef Tijn het volgende:
Het gaat er meer om dat ze net een beetje gewend is aan hoe Tiger eruit ziet en dan alweer met iets nieuws wordt gepresenteerd. Dat helpt gewoon niet aan het hele proces, weet je. Ze vindt sowieso alles wat te Apple-achtig is maar vreemd.
Maar ja, ik ben gewoon het gezeik met d'r brakke Windows-laptop zat, dus ze gaat het maar gewoon doen
Ach dan doe je toch meteen upgraden? Hoeft ze ook niet aan Tiger te wennen, kan ze meteen instappen bij Leopard. Jij bent toch in de buurt..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:45 schreef Tijn het volgende:
Het gaat er meer om dat ze net een beetje gewend is aan hoe Tiger eruit ziet en dan alweer met iets nieuws wordt gepresenteerd. Dat helpt gewoon niet aan het hele proces, weet je. Ze vindt sowieso alles wat te Apple-achtig is maar vreemd.
Maar ja, ik ben gewoon het gezeik met d'r brakke Windows-laptop zat, dus ze gaat het maar gewoon doen
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kan je die Windows-laptop niet een keer in de trein laten staan...?![]()
![]()
iScrobler zonder problemen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Last.fm werkt trouwens wel of niet (goed) onder Leopard hoorde ik iemand over? Bevestigingetje hier?
Niet dat ik daardoor niet zou upgraden, maar kan m'n stats altijd wel waarderen.
Ik geloof dat Sjoewie al maccerde dat het niet werkte..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Last.fm werkt trouwens wel of niet (goed) onder Leopard hoorde ik iemand over? Bevestigingetje hier?
Niet dat ik daardoor niet zou upgraden, maar kan m'n stats altijd wel waarderen.
Helaas helaas. Antieke technologie inmiddels.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:59 schreef Tijn het volgende:
Oh mên, ga me nou niet vertellen dat G4's niet van USB disks kunnen opstarten he
OMG. Heb je al die moeite gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:59 schreef Tijn het volgende:
Oh mên, ga me nou niet vertellen dat G4's niet van USB disks kunnen opstarten he
Ja, daarbij verschijnt de USB-disk dus niet. Ook niet als ik via System Preferences naar Startup Disk ga trouwens.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jawel toch? Anders moet je nog even de "Alt" of "Option" knop inhouden bij het booten, dan kun je je boot-volume kiezen..
Een G4 kan niet opstarten van een USB disk. Heb je geen Firewire schijf beschikbaar?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:59 schreef Tijn het volgende:
Nee, m'n FW schijf ligt bij een vriend van mequote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:09 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een G4 kan niet opstarten van een USB disk. Heb je geen Firewire schijf beschikbaar?
Ik snap sowieso niet waarom USB het aan populariteit gewonnen heeft van FW.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:09 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een G4 kan niet opstarten van een USB disk. Heb je geen Firewire schijf beschikbaar?
Omdat een USB chipje veel goedkoper is dan een FW chipje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom USB het aan populariteit gewonnen heeft van FW.
Wat, als ik mij niet vergis, door Apple komt?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat een USB chipje veel goedkoper is dan een FW chipje.
En dit ziet er eng uit, begint op Linux te lijken..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:09 schreef Tijn het volgende:
Ik ga dit doen. Ik ben niet zover gekomen om het nu op te geven
Ach, een beetje commandlinen vind ik niet engquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En dit ziet er eng uit, begint op Linux te lijken..
Zodat ook Windows-gebruikers (die bijna geen FW hebben) ook een iPod kunnen aansluiten. Ik kan me geen andere reden voorstellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom USB het aan populariteit gewonnen heeft van FW.
Die FW400/800 harde schijf is echt een stuk sneller dan als ik em met USB 2.0 aansluit..![]()
Firewire zit op m'n geluidskaart bij m'n normale PC. Ik had echt liever een Firewire kabel gehad bij m'n iPod. Dat werkt gewoon veel beter en constanter..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zodat ook Windows-gebruikers (die bijna geen FW hebben) ook een iPod kunnen aansluiten. Ik kan me geen andere reden voorstellen.
De nieuwere iPods kunnen niet eens met Firewire overwegquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Firewire zit op m'n geluidskaart bij m'n normale PC. Ik had echt liever een Firewire kabel gehad bij m'n iPod. Dat werkt gewoon veel beter en constanter..
Blegh, ik hoef dan geen nieuwe iPod meer...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
De nieuwere iPods kunnen niet eens met Firewire overweg
Ja, alleen je zult em niet morgen krijgen..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:32 schreef Adelante het volgende:
heeft surfspot 'm al?
Het scheelt maar ¤14,- deze keer. Terwijl je em morgen gewoon om 18:00 in de winkel kan ophalen in feite..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:35 schreef Adelante het volgende:
als het maar voor pauper studenten tarrief is, kan ik best een aantal dagen wachten
doe je een keer braaf, krijg je datquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:02 schreef super-muffin het volgende:
Er schijnen leverings problemen te zijn met de family packs.
Die komen pas na het weekend.
Ik gebruik er vast al 1 license daarvan oke?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:02 schreef super-muffin het volgende:
Er schijnen leverings problemen te zijn met de family packs.
Die komen pas na het weekend.
150 euro!quote:192 MB RAM,
266 Mhz G3 proc.,
4 GB Harddisk.
Batterij overleden, netadapter prima.
Ga je dat in het volgende topic ook doen?quote:
Tof.quote:In Transit to Customer - Shipment on Schedule
Vreemd, ik heb een hele andere DVD: bij mij staat Philips Dual-Layer DVD+R op. En iets handgeschreven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:32 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
bron
Many readers who have purchased Leopard from the Apple Store confirmed that for most of them it is announced as "shipping". So it might be in the mail boxes tomorrow.
Toast Titaniumquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:39 schreef nils7 het volgende:
Weet iemand een goed brand programma?
Heb nu easyburn (of zo iets, kan het niet checken zit op me werk te Fok!ken)... maar hierbij worden geen track ID's mee gebrand en dat had ik met Nero (op de windows pc) wel.... op zich geen probleem aangezien al mijn muziek op de windows pc staan. Maar begin volgend jaar ga ik naar het buitenland (studeren) en dan wil ik daar toch wel goed willen branden!
Volgens Engadget is de final build inderdaad 9A581!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:06 schreef Lunar het volgende:
Goed, ik ga slapen. Nogmaals: wil iemand morgen even het build nummer posten als hij/zij de retail versie heeft geinstalleerd vanaf originele DVD?
Tot Leopard Launch Day
Deng. Goed be-zig Steve.quote:MacWorld
- Resizable partitions: Create and resize hard disk partitions on the fly in Leopard.
MacOSXHints
- When you're viewing all of your Spaces (F8), you can press the C key to collect all the windows from all spaces into the first space. Press C again to send them back where they started.
quote:Estimated Delivery Date 30 Oct 2007 (Subject to change)
Iemand anders met Leopard dit ook?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:03 schreef Lunar het volgende:
Hmm, Apple software update ligt eruit.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ga je dat in het volgende topic ook doen?
quote:Apple confirmed it: no backing up with Time Machine over the drives you have connected via USB to your Airport Extreme. Also, no Time Machine backups to SMB shares -- AFP network shares only. Again, yes, Time Machine can back up over the network, but ONLY to AFP shares, ok?
Alleen AFP shares, alle andere protocollen kun je vergeten..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Tijn het volgende:
Alleen AFP of niet naar SMB? Whatabout NFS shares?
Oh mên... dan moet ik gaan uitvogelen hoe ik een AFP-share op m'n Linuxserver ga fixen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Alleen AFP shares, alle andere protocollen kun je vergeten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |