Ah te gek, dan heb ik het goed gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:01 schreef Jalu het volgende:
[..]
Klopt, voor een PPC heb je de Apple Partition Map nodig. Zo heb ik het zelf ook gedaan.
Nee ik heb em rond 21:00 ongeveer. Mooie tijdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan loop je morgen om 18:00 naar de winkel, ik zie het probleem niet
Ik wel, aangezien ik geen luie student ben die de halve vrijdag vrij is en zomaar om 18:00 even een winkel in loopt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan loop je morgen om 18:00 naar de winkel, ik zie het probleem niet
TuxRacer for Mac. Yeah.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:22 schreef DaFrenk het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, waarom zitten er qua spelletjes haast niks bij OS X? Er zit alleen maar dat schaakspel bij wat eigenlijk meer en demo is voor de spraak sturing functie.
Bij de iPods zitten wel standaard 3 (zeer vermakelijke) spelletjes, waarom dan niet bij OS X.
Missen jullie niet van die leuke kleine spelletjes voor op een saai moment?
Sorryquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wel, aangezien ik geen luie student ben die de halve vrijdag vrij is en zomaar om 18:00 even een winkel in loopt.
En je bent zo'n werklustige student dat je de hele dag geen tijd hebt om even een winkel in te piepenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moet verdorie vrijdag Leopard hebben.
Jankzak..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wel, aangezien ik geen luie student ben die de halve vrijdag vrij is en zomaar om 18:00 even een winkel in loopt.
Leopard is pas vanaf 18:00 in de winkel. En ja, ik ben morgen pas om een uur of tien thuis.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
En je bent zo'n werklustige student dat je de hele dag geen tijd hebt om even een winkel in te piepen
Pech voor jouquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leopard is pas vanaf 18:00 in de winkel. En ja, ik ben morgen pas om een uur of tien thuis.
Zaterdag? Als Leopard net één dag uit is en er nog genoeg Tiger stock is? Ik wens je veel succes.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:33 schreef Tijn het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat m'n moeder zaterdag d'r zwarte MacBook gaat halen. Hopelijk zijn ze ergens op voorraad met Leopard pre-installed te vinden.
Als het voorraad is, geen Leopard pre-installed. Maar misschien zijn ze wel zo schappelijk om een losse Leopard disk erbij te doen..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:33 schreef Tijn het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat m'n moeder zaterdag d'r zwarte MacBook gaat halen. Hopelijk zijn ze ergens op voorraad met Leopard pre-installed te vinden.
Ja, dat zou wel okay zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als het voorraad is, geen Leopard pre-installed. Maar misschien zijn ze wel zo schappelijk om een losse Leopard disk erbij te doen..
Kan je die Windows-laptop niet een keer in de trein laten staan...?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:45 schreef Tijn het volgende:
Het gaat er meer om dat ze net een beetje gewend is aan hoe Tiger eruit ziet en dan alweer met iets nieuws wordt gepresenteerd. Dat helpt gewoon niet aan het hele proces, weet je. Ze vindt sowieso alles wat te Apple-achtig is maar vreemd.
Maar ja, ik ben gewoon het gezeik met d'r brakke Windows-laptop zat, dus ze gaat het maar gewoon doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |