Welke guide had je nou gebruikt??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:18 schreef Jarno het volgende:
Walter: gelukt!.
. 1.1.1 iPhone hier, geunlocked en wel!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sjoewie, kun je een mooie Wallpaper van Leopard maken met zo'n wit apple logo in het midden met een halo erboven en van boven binnenvallend licht? Alsof het een godsend is oid..
Wat heb je nou weer gedaan dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als m'n archives nu eens niet corrupted zouden zijn...
Daar had je Rember toch voor?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:31 schreef DaFrenk het volgende:
Pff, ik duik toch maar m'n nest in. Met een mogelijke verzending van Leopard kan ik beter morgen op m'n geheugen wachten. Die op me gemak installeren, memtest draaien en dan hopenlijk vrijdag Leopard installeren van het schijfje![]()
Heeft iemand de laatste versie van memtest voor me?![]()
Als je vrijdag om 18:00 bij een Applestore bent, krijg je vast korting en als je geluk hebt misschien nog wel een tof T-shirtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:54 schreef Knoekie het volgende:
Hoeveel gaat Leopard kosten in de offline winkel van Apple met studentenkorting?
Online kost ie 115 euro voor mij.
Weet ik niet, maar je krijgt ook nog champagne, mocht je dat T-shirt maar niks vinden..quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar je krijgt ook nog champagne, mocht je dat T-shirt maar niks vinden..
http://www.modmyiphone.com/forums/showthread.php?t=11984quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:04 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
Welke guide had je nou gebruikt??
Ik heb gewoon wat tijd nodigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:47 schreef broer het volgende:
Tijn gaat zelfs in dit deel geen iMac kopen.
Hmz, weet je wel zeker dat het de final betreft?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Weer iets 'vervelends' in Leopard ontdekt: met Alt+Tab blader je door openstaande applicaties. Waar ie bij Tiger terug naar het begin sprong als je een het end was van die lijst, stopt ie bij Leopard gewoon aan het eind. Om terug te gaan naar het begin, moet je dus weer helemaal naar het begin Alt-Tabben.
Ik heb het ook, het is idd vrij irritant maar niet onoverkomelijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, weet je wel zeker dat het de final betreft?
Aangezien guido er niet is, hoop ik dattie vandaag afgeleverd wordt. Zijn wij de eerstequote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:44 schreef E.T. het volgende:
Gelukkig gebruik ik Alt-Tab nooit
Ik hoop dat ie morgen afgeleverd wordt![]()
Mja, daarom heb ik het nooit zo op die warez releases. Ik wacht wel even op het DVD-tje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, weet je wel zeker dat het de final betreft?
Dat is de GUI voor memtest. Die werkt niet in single-user mode waardoor hij niet het hele geheugen goed kan testen. Maar helaas moet je voor memtest verplicht doneren om te kunnen downloaden. Beetje jammer. Dus ik hoop dat iemand hem heeftquote:
Is er echt reden om te vermoeden dat die release niet the real deal is?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, daarom heb ik het nooit zo op die warez releases. Ik wacht wel even op het DVD-tje.
Voodoo Stevequote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:19 schreef Geqxon het volgende:
* Geqxon heeft zijn illegale versie van Leopard ritueel verbrand.
Sinds ik hem binnen heb gehaald heb ik last van slecht karma.
Hangt er van af waar je hem koopt. Als je hem bij iCentre haalt dan krijg je de retail versie van Leopard er gratis bij.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:09 schreef kevne het volgende:
weet iemand toevallig hoe dat zal zitten als je a.s. vrijdag (dan wel na 18:00 uur) een macbook o.i.d. koop, zal Leopard er dan ook al standaard opzitten?
In de winkel? Hmmm... Online ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:09 schreef kevne het volgende:
weet iemand toevallig hoe dat zal zitten als je a.s. vrijdag (dan wel na 18:00 uur) een macbook o.i.d. koop, zal Leopard er dan ook al standaard opzitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |