Ja inderdoad vertelquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vertel..![]()
Tis inmiddels wel gelukt: ik heb de boel overgezet via FW van mijn MBP naar mijn iMac.
Clean install?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik wil na een jaar eens kijken of ik ook nog andere spelletjes dan gta en redalert kan draaien op mijn macbook. Maar ik krijg bijna niks draaiende, foutmelding in windows.
Maar ook mac games (origineel) krijg ik niet aan de praat in tiger. What to do?![]()
Macbook 13" ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik wil na een jaar eens kijken of ik ook nog andere spelletjes dan gta en redalert kan draaien op mijn macbook. Maar ik krijg bijna niks draaiende, foutmelding in windows.
Maar ook mac games (origineel) krijg ik niet aan de praat in tiger. What to do?![]()
Hmmquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef JoMo0 het volgende:
Oké , ilk hoor van veel mensen dat Leopard al is verzonden. Morgen binnen dus .![]()
De dag duurt nog lang . Het kan zelfs vannacht nog worden verzonden .quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:42 schreef znarch het volgende:
[..]
HmmBij mij staat er nog steeds: Klaar voor verzeding, verzenddatum 26ste
Deed hij dat niet altijd?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:43 schreef JoMo0 het volgende:
Oh trouwens , wel gaar dat de Vuilcontainer vraagt om bevestiging als je hem leegt .![]()
Nou ja, je kan er gewoon mee werken, maar als je tijdens bepaalde bewerkingen met programma's allemaal onverwachte kernel panics tegenkomt, dan is dat niet tof. Dan zit je te werken met een gaar systeem en raak je belangrijke dingen kwijt. Dus liever van te voren testen of het geheugen fatsoenlijk is..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:39 schreef JoMo0 het volgende:
Waarom moet je het testen dan ? Als je het erin heb zitten merk je toch gauw genoeg of het werkt![]()
Ja oké , dat heb ik ook wel eens gehad . Met een Oldskool witte Intel iMac . Die vond het leuk om steeds uit te vallen . Door 1x 1 GB en 1x512 reepje . Weird. Maar opzich als je 2 identieke reepjes hebt moet je er wel op kunnen vertrouwen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou ja, je kan er gewoon mee werken, maar als je tijdens bepaalde bewerkingen met programma's allemaal onverwachte kernel panics tegenkomt, dan is dat niet tof. Dan zit je te werken met een gaar systeem en raak je belangrijke dingen kwijt. Dus liever van te voren testen of het geheugen fatsoenlijk is..
Neequote:
Mine isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ook maar even terug naar Tiger ga, ik heb daar nog een image van op de HD staan, dus ik kan alles terugzetten naar zoals het vroeger was. Op één of andere manier is deze Final release van Leopard nog geen Final..![]()
Je moet Leopard ook niet op je normale PC proberen te installeren natuurlijk...quote:
Ja custom-shit wordt niet ondersteund, wat denk jij nou!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
Doe ik niet. Ik heb zo'n beestje:
[ afbeelding ]
En ja, ik wil graag ff van te voren het geheugen goed testen want zoals Noodle al zei, wil niet als ik straks aan het werk ben opeens een kernel panic krijgen en m'n werk verliezenquote:Verzonden
Verzonden op: Oct 25, 2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |