abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:39:08 #201
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_54401023
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:12 schreef AirwiN het volgende:

[..]

RATMEN eet alleen maar kreeft om uiteindelijk bij die mossel uit te komen...
RATMEN, die vermaledijde degenkrab
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_54402142
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:34 schreef Elegy het volgende:
Zeg, ik ga zondag as naar Vitalizee en volgens de folder kan ik daar in de buurt gratis parkeren. Weet iemand of dat echt zo is, gratis in Scheveningen Kan ook wel met de tram (1) maar ik heb de schurft aan het OV
En is er dan wel plek? Tis toch een zondag immers. Of kan ik er vanuit gaan dat er nog maar nauwelijks dagjesmensen zijn?
Vitalizee is aan de boulevard. Het is daar wel gratis parkeren, maar als iedereen dat doet levert het alsnog een probleem op!
pi_54403703
of ja gaat gewoon met de fiets als het niet regent
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:35:31 #204
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_54403880
Ik ga niet alleen, ik ga met een dame En dan is de fiets niet zo praktisch met handdoeken enzo.

Toch maar proberen met de auto denk ik. En anders is het een kwestie van een stukje lopen denk ik. Als het nou maar kloteweer is, dan zijn er ook weinig mensen op het strand denk ik. In het laatste geval kunnen vast wel de parkeerkosten splitten, maar liever niet natuurlijk.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_54404697
Dr. de Visserplein en omgeving is gratis. Klein stukje wandelen, door de Keizerstraat en een klein stukje uitwaaien op de Boulevard.
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:25:05 #206
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_54405008
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Dr. de Visserplein en omgeving is gratis. Klein stukje wandelen, door de Keizerstraat en een klein stukje uitwaaien op de Boulevard.
Tof! Dankje
pi_54406660
Was fijn om weer met 80 met een gerust hart over de landscheidingsweg te rijden vanochtend.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:33:35 #208
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_54411769
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 15:37 schreef Koploperkopper het volgende:
Was fijn om weer met 80 met een gerust hart over de landscheidingsweg te rijden vanochtend.
Was fijn om weer door de regen naar Rijswijk te fietsen vanochtend...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_54411788
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:33 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Was fijn om weer door de regen naar Rijswijk te fietsen vanochtend...
pi_54414933
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

staat geen flits kast. Dat bord met permanente snelheidscontrole is gelul.
Als dat wel zo is ben ik elke keer met 100 geflitst daar
Dat dus:
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Middenbermcontrole FTW!
Om 7 uur 's morgens ben ik niet altijd even wakker
Maar ik heb nog geen bon in de bus gezien, maar kan natuurlijk altijd een paar weken duren...
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 6 november 2007 @ 21:50:27 #211
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54415563
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:30 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat dus:
[..]

Om 7 uur 's morgens ben ik niet altijd even wakker
Maar ik heb nog geen bon in de bus gezien, maar kan natuurlijk altijd een paar weken duren...
niet permanent want geloof me ik heb elke dag gekeken en daar staat helemaal niks
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_54415611
In leidschenveen ook zo leuk mensen die daar voor elke kast op rem ineens trappen terwijl de kastjes daar al 4 jaar staan maar nog nooit gedaan hebben

Oooei als ze het wel blijken te doen met infrarood flits ofzo dan word het keihard dokken
Je merkt ook meteen wanneer iemand niet zo bekend is met de wijk want dat zijn de mensen die remmen
pi_54416768
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

niet permanent want geloof me ik heb elke dag gekeken en daar staat helemaal niks
Het was ook niet permanent. Er stond een auto in de middenberm die ik te laat pas opmerkte
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:36:03 #214
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54416953
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:30 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Het was ook niet permanent. Er stond een auto in de middenberm die ik te laat pas opmerkte
oh dacht al. Ik scheur daar altijd met 100 ongeveer

weet je wat een link stukje is. het einde richting scheveningen zo gezegt. Daar worden de 2 banen 1. Mar mensen zien dat bord en de strepen op de weg niet. Hoe vaak iemand niet bijna in mijn deur gezeten heeft
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_54417138
Leuk... het Zuiderpark in de OP
pi_54418547
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

oh dacht al. Ik scheur daar altijd met 100 ongeveer

weet je wat een link stukje is. het einde richting scheveningen zo gezegt. Daar worden de 2 banen 1. Mar mensen zien dat bord en de strepen op de weg niet. Hoe vaak iemand niet bijna in mijn deur gezeten heeft
Neuh, iedereen lijkt te lui te zijn en gaan gewoon over het verdrijvingsvlak, omdat ze anders hun hele vinger naar de richtingaanwijzer moeten bewegen enzo.
pi_54424201
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:36 schreef ook_gek het volgende:
Van die irritante bestuurders die ook denken in die bocht de verloren tijd van de file in te kunnen halen, maar uiteindelijk zo arrogant rijden dat het alleen maar langer duurt
Where facts are few, experts are many.
pi_54424707
Het gaat weer lekker vandaag: Trams (Lijn 1) op elkaar daarachter bij de zandvlakte en een bootje aangespoeld op het strand.
  woensdag 7 november 2007 @ 12:04:15 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54425973
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:46 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Van die irritante bestuurders die ook denken in die bocht de verloren tijd van de file in te kunnen halen, maar uiteindelijk zo arrogant rijden dat het alleen maar langer duurt
weet je wat ik wel eens doe.

Aan het eind bij dat stoplicht. Als die net op rood springt neem je de afslag scherp naar rechts is dat en dan scherp naar links rijd je zo door het stoplicht

Zeker leuk als een vent zich voor je geperst heeft. Zijn blik is dan onbetaalbaar
pi_54426316
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Aan het eind bij dat stoplicht. Als die net op rood springt neem je de afslag scherp naar rechts is dat en dan scherp naar links rijd je zo door het stoplicht

Zeker leuk als een vent zich voor je geperst heeft. Zijn blik is dan onbetaalbaar
Dat zie ik best veel mensen doen de laatste tijd. Ze hebben de truc door.
pi_54426451
Eigenlijk net zoiets rond 17.00 aan het einde van de 'nieuwe' tunnel (N14) (richting Scheveningen), mensen die richting Wassenaar/A44 willen staan daar altijd al bij het net uitkomen van de tunnel al een beetje in de file. Je kunt beter eventjes Mariahoeve links induiken, U-Turn maken en dan rechtoversteken.
pi_54427886
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:04 schreef ook_gek het volgende:

Tip van de dag; ga ik proberen
pi_54441926
Ik hou niet van mossels ... .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  woensdag 7 november 2007 @ 22:57:29 #224
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54443336
een dode man van 47 in den haag

Geruchten gaan dat het om een vastgoedhandelaar gaat
  woensdag 7 november 2007 @ 23:15:54 #225
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_54444072
altijd maar die geruchten
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_54445020
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:15 schreef roque79 het volgende:
altijd maar die geruchten

Geen geruchten meer
quote:
Liquidatie naast paleis Koningin

DEN HAAG - Op amper 300 meter van het paleis van koningin Beatrix vandaan is woensdag de Haagse vastgoedhandelaar Victor 't Hooft geliquideerd. De man werd rond 18 uur in zijn eigen woning neergeschoten.

De politie kreeg hierna een melding van een getuige van de moord. De politie rukte uit met arrestatie-eenheden om het beboste gebied rond de villa van 't Hooft uit te kammen. Er werd echter niemand opgepakt.
pi_54446066
Nou net weer een mooie afsluiting gehad van een leuke dag.
Was naar Ciske de Rat geweest, auto geparkeerd op het parkeerterrein ernaast, komen na de voorstelling terug bij de auto...ruit ingegooid met een baksteen zo groot als mn auto en mn TomTom gejat.
Zo verschrikkelijk stom maar ik had mn kleine tas bij me waar de TomTom niet echt in paste dus ik denk doe m in het handschoenenkastje, uit het zicht, zuignap en alles er ook in. Echt hoe ze het dan ook aanvoelen dat dat kreng erin lag....heb een vermoeden dat ze het gezien hebben toen we aankwamen rijden ofzo.

Echt dood aan het tuig dat niet van andersmans spullen af kan blijven. Ga eens lekker echt werk zoeken! Kost me sowieso 370 euro + kosten van mn raam + gedoe eromheen. Plus dat mn avond grondig is verpest. Echt ik hoop dat ik nooit face to face kom met die persoon, want die baksteen krijgt ie toch mooi terug in zn muil.
pi_54447174
Ah Jill Ik heb t ook al eens gehad.. in Rdam, bestuurdersruit, 4 uur snachts, -6 graden celcius, het kan nog erger dus. En er is ook al een keer een auto van me gestolen, in Scheveningen zelfs.. maarja, kadetjes gaan nogal makkelijk open geloof ik. Maar, had je na t weghalen ook je zuignapplek van je voorruit schoongemaakt? Daar zien ze t ook aan namelijk. Waar was t trouwens? Toch niet in het circustheater, daar neem je hopelijk de auto niet voor, laat staan dat je tomtom nodig hebt
pi_54447348
Rotterdam ook...de hufters daar!

Parkeerterrein naast het Nieuw Luxor. Nee zuignapplek niet weggehaald, mn auto was mega vies dus als ze het zo hebben gezien dan vind ik het erg knappe jongens. Kon amper zelf door de voorruit kijken namelijk
  donderdag 8 november 2007 @ 01:25:17 #230
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54447363
ze zien de zuignap plek op je voorruit
pi_54448540
quote:
Op donderdag 8 november 2007 01:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Rotterdam ook...de hufters daar!

Parkeerterrein naast het Nieuw Luxor. Nee zuignapplek niet weggehaald, mn auto was mega vies dus als ze het zo hebben gezien dan vind ik het erg knappe jongens. Kon amper zelf door de voorruit kijken namelijk
Rotterdam he .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  donderdag 8 november 2007 @ 08:22:23 #232
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_54448599
quote:
Op donderdag 8 november 2007 01:11 schreef Atreidez het volgende:
Ah Jill Ik heb t ook al eens gehad.. in Rdam, bestuurdersruit, 4 uur snachts, -6 graden celcius, het kan nog erger dus. En er is ook al een keer een auto van me gestolen, in Scheveningen zelfs.. maarja, kadetjes gaan nogal makkelijk open geloof ik. Maar, had je na t weghalen ook je zuignapplek van je voorruit schoongemaakt? Daar zien ze t ook aan namelijk. Waar was t trouwens? Toch niet in het circustheater, daar neem je hopelijk de auto niet voor, laat staan dat je tomtom nodig hebt
Ik kan me ook nog een voorval aan de Regentesselaan herinneren...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_54449939
quote:
Op donderdag 8 november 2007 08:22 schreef AirwiN het volgende:
Ik kan me ook nog een voorval aan de Regentesselaan herinneren...
Ja verdomd, nu je het zegt.. 5 minuten bij Airwin op bezoek en je radio is weg. Maar toen lieten ze me ruit heel Verdacht hoor toen, alsof ze een seintje hadden gehad!
  donderdag 8 november 2007 @ 10:10:36 #234
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_54450040
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:03 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ja verdomd, nu je het zegt.. 5 minuten bij Airwin op bezoek en je radio is weg. Maar toen lieten ze me ruit heel Verdacht hoor toen, alsof ze een seintje hadden gehad!
Je bent natuurlijk ook wel een lefgozer als je je auto, met radio in het zicht, parkeert voor een autohandel. Dat waren niet de meest frisse figuren die daar hun inkopen kwamen doen...
  donderdag 8 november 2007 @ 10:18:21 #235
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54450179
Ik weet vrijwel zeker dat mijn auto een verborgen vakje heeft dat ze niet zullen vinden als ze mijn auto openbreken. Nadat ik 20.000 km in mijn wagen gereden had vond ik het vakje zelf pas, bij toeval. Mijn tomtom zou erin passen, maar ik bewaar helemaal niets in mijn auto. Desondanks is ook mijn auto een keer opengebroken, wat moet de teleurstelling bij de dieven destrijds groot geweest zijn. Mijn tomtom weiger ik overigens aan mijn voorruit op te hangen, die kringen op je ruit zijn funest. Daar kan ik in mijn wijk echt niet mee aankomen. Garantie op gebroken glas binnen 2 dagen is dat.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 8 november 2007 @ 10:25:41 #236
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_54450312
Goede tip mbt die kringen trouwens. Ik zet mijn auto gewoon in de wijk (haal wel alles er uit) maar daar had ik nog niet over nagedacht.

Wel hebben ze laatst de antenne van mijn Polo gejat Moet ik weer een andere terugjatten
pi_54454849
Pauper 'ik-blijf-met-60-kmh-door-de-tunnel-links-zitten-terwijl-er-zeeen-van-ruimte-is-maar-ik-moet-aan-het-einde-van-de-tunnel-ergens-linksaf'-rijders.
  donderdag 8 november 2007 @ 14:06:09 #238
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54455063
Waarom gaat het hier 90% van de tijd over klachten mbt verkeer
Jawel, je keek.
pi_54455956
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:06 schreef jna het volgende:
Waarom gaat het hier 90% van de tijd over klachten mbt verkeer
Omdat het verkeer in Den Haag kut is.
  donderdag 8 november 2007 @ 14:46:59 #240
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_54456021
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:43 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Omdat het verkeer in Den Haag kut is.
Was het maar kut, dan was rijden in Den Haag nog lekker en leuk
pi_54456833
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:46 schreef Elegy het volgende:

[..]

donderdag 8 november 2007 @ 15:42:01 #242
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_54457358
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:22 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Tja, ik moest 'm gewoon inkoppen

jeuj, woordspelingen
  donderdag 8 november 2007 @ 16:00:14 #243
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_54457768
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:46 schreef Elegy het volgende:

[..]

En in dit geval is het wel wenselijk als je snel op de plaats van bestemming komt...
pi_54458642
Nog 1 ding over het verkeer in Den Haag, dan zal ik erover proberen op te houden.

Ik weet nu echt zeker dat behalve die busbaan op de Van Alkemadelaan een enorme geldverspilling is geweest, het ook nog eens gevaarlijk is. Het regent nu een beetje, het stoplicht sprong op oranje, en je hoeft ook maar een klein beetje fors te remmen, en je banden blokkeren omdat er precies voor dat stuk stoplicht zo'n spiegelglad hoeren ding ligt. Godverredomme.

En nee, het ligt niet aan mijn banden, ze hebben er een week geleden nog nieuwe bandjes ondergezet.

In het kort, als je ABS hebt, rem daar, als je geen ABS hebt, doorrijden, er hangt toch geen flitspaal. (Bij de kazerne althans)

[ Bericht 4% gewijzigd door Koploperkopper op 08-11-2007 16:50:35 ]
pi_54459730
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:20 schreef RATMEN het volgende:
Ik hou niet van mossels ... .
Kom je nou op een verkapte manier uit de kast?
pi_54461057
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:40 schreef Koploperkopper het volgende:

In het kort, als je ABS hebt, rem daar, als je geen ABS hebt, doorrijden, er hangt toch geen flitspaal. (Bij de kazerne althans)
Bij t tweede stoplicht wel en daar staat ie op het stoplicht afgesteld.

Auto is voorzien van nieuwe ruit en helemaal uitgezogen, dank u wel CarGlass.
Meneer van de CarGlass dacht trouwens ook dat ze gewoon hebben gezien bij het parkeerterrein dat ik m daar op borg, die zuignapringen waren namelijk amper waar te nemen (hij lag zo heel charmant op de motorkap)
pi_54461220
Die op de alkemade laan flits ook op snelheid volgens mij.. het is iig een kast die t kan, maar durf m niet echt te testen
pi_54461593
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Kom je nou op een verkapte manier uit de kast?
Ehm nee, ik hou gewoon gemiddeld genomen niet van vis. Kreeft en tonijn uitgesloten .
pi_54461660
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:35 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ehm nee, ik hou gewoon gemiddeld genomen niet van vis. Kreeft en tonijn uitgesloten [afbeelding].
Tonijn

vis voor mensen die niet van vis houden
  donderdag 8 november 2007 @ 19:12:55 #250
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_54462511
vis ... lekker juist mits goed klaar gemaakt.. zalm , tonijn, tong , paling , hollandse garnaaltjes hmmmm
pi_54463323
Brado's, makreel en kabeljauw
  donderdag 8 november 2007 @ 19:41:17 #252
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 8 november 2007 @ 19:48:39 #253
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54463611
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:21 schreef Atreidez het volgende:
Die op de alkemade laan flits ook op snelheid volgens mij.. het is iig een kast die t kan, maar durf m niet echt te testen
dagelijks met 90 door heen gereden en nooit geflitst
pi_54464193
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Er staat wel 50kmh op de achterkant.
pi_54470271
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Net ook nog met dik 90 er doorheen. Nooit problemen mee gehad. Wel met die malloten die boven op hun rem gaan staan voor die kast
pi_54472072
quote:
Op donderdag 8 november 2007 23:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Net ook nog met dik 90 er doorheen. Nooit problemen mee gehad. Wel met die malloten die boven op hun rem gaan staan voor die kast
Ja, dat is ook gewoon gevaarlijk. Ik rij er dus altijd gewoon 50
pi_54472107
Werken ze echt niet? Ik laat altijd wel het gas los tot 50.

Maar ik heb nog geen MX-5 of 106 in m'n nek gehad daardoor.
pi_54472588
Op de tijden dat ik er rij kan je niet eens 90
  vrijdag 9 november 2007 @ 08:01:01 #259
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_54473788
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:12 schreef roque79 het volgende:
vis ... lekker juist mits goed klaar gemaakt.. zalm , tonijn, tong , paling , hollandse garnaaltjes hmmmm
Reminds me, ik moet dat pak gerookte zalm nog opmaken vandaag
pi_54473911
Zalm .

Ik zit te wachten op de aannemer ... laat die man nou snel hier zijn, heb zo een afspraak op werk!
  vrijdag 9 november 2007 @ 08:18:09 #261
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_54473968
Zalm = lekker man!
Of paling of Hollandse nieuwe... ooh men
pi_54474066
Ik zeg altijd maar Vis en Vies schelen niet voor niets maar 1 letter ...
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:15:00 #263
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_54474712
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 08:28 schreef RATMEN het volgende:
Vies en vlees slechts twee
Anyway, ik lust beiden
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:57:23 #264
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_54482750
het is echt rotweer, ik ga maar eens mijn kind uit school halen ... ik haat wachten op een schoolplein in de regen maar ja het hoort erbij.
  vrijdag 9 november 2007 @ 15:11:22 #265
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_54483025
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 08:28 schreef RATMEN het volgende:
Frank Zappa zei dan weer: There are three things that smell like fish. One of them is fish...
pi_54487708

Natte voet'n!
pi_54489519
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er aanstaande woensdag ook een paar mooie plaatjes in de scheveningse courant staan. Als we tenminste naar 14 pagina's gaan
  vrijdag 9 november 2007 @ 20:13:11 #268
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_54490164
Kan er iemand in dit topic misschien antwoord geven?

Voetbalcafe in Den Haag?

Wil wel voetbal kijken, maar geen zin om daarvoor helemaal naar Rotterdan te gaan..
Wel gezellig ofzo hoor daar, maar er gaat zoveel kostbare zuiptijd verloren in die reis...
pi_54496204
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 21:11 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

Silence! I'll Kill You
Ik kende em al een tijdje, vond em wel aardig ja .
  zaterdag 10 november 2007 @ 11:38:09 #271
63192 ursel
pi_54501377
Weet er niemand een cafe in DH waar ze de wedstrijd zondag live szullen uitzenden??
pi_54501419
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:38 schreef ursel het volgende:
Weet er niemand een cafe in DH waar ze de wedstrijd zondag live szullen uitzenden??
Ierse pub op de het Noordeinde? Daar zenden ze wel eens sport uit.
pi_54503869
Als er engelse wedstrijden op de zelfde tijd zijn kan je t natuurlijk wel schudden
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:01:37 #274
63192 ursel
pi_54503996
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:54 schreef Atreidez het volgende:
Als er engelse wedstrijden op de zelfde tijd zijn kan je t natuurlijk wel schudden
Mja, da's inderdaad te verwachten in een ierse pub..
Nog andere opties dan??
pi_54504012
Welke wedstrijd?!
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:03:57 #276
63192 ursel
pi_54504032
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:02 schreef RATMEN het volgende:
Welke wedstrijd?!
Feyenoord - Ajax..
pi_54504802
Ik zou zeggen Cafe Sport Maja, ken t alleen van naam, weet niet eens of ze er uberhaupt wel een tv hebben hangen. Op zich zou Jill t kunnen weten denk ik
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:54:34 #278
63192 ursel
pi_54505008
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:44 schreef Atreidez het volgende:
Ik zou zeggen Cafe Sport Maja, ken t alleen van naam, weet niet eens of ze er uberhaupt wel een tv hebben hangen. Op zich zou Jill t kunnen weten denk ik
Link

Zo te zien wel eentje ja..
pi_54505356
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:44 schreef Atreidez het volgende:
Dat zou je denken he, maar ik loopt meestal met een grote boog om dingen heen die met sport te maken hebben
Ik zal voor de gein zo eens kijken als ik er voorbij kom, die wedstrijden staan meestal aangekondigt op borden buiten.
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:32:30 #280
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54505603
zo zo je mag weer rijden in de keizerstraat.

1 gaos
pi_54505658
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:32 schreef ook_gek het volgende:
zo zo je mag weer rijden in de keizerstraat.

1 gaos
al zowat half jaar inmiddels hoor...
pi_54505699
pi_54505702
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:35 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

2 weken terug anders nog niet.
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:40:51 #284
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54505764
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:35 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

haha zal toch wel niet. Max 2 maanden

ongeveer 2 maanden geleden had ik een catering daar bij de apotheek. En dat was 1 groot drama met een pasje om de spullen te brengen
pi_54505834
Zag t van de week ook open staan idd, bij de Keizerstraat.. Is ie nu weer blijvend open Of doen ze m alleen zomers dicht ofzo?

Oh, en wat is er aan de hand op t strand? Ik fietste daar net en toen was een hoop poltie en een legerauto allemaal met zwaailichten op weg naar t strand via de haven, en nu hoor ik ook helicopters over komen
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:44:43 #286
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54505845
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:44 schreef Atreidez het volgende:
Zag t van de week ook open staan idd, bij de Keizerstraat.. Is ie nu weer blijvend open Of doen ze m alleen zomers dicht ofzo?
tot maand 4 volgend jaar zag ik bij de dierenwinkel.
pi_54505906
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:44 schreef Atreidez het volgende:

Oh, en wat is er aan de hand op t strand? Ik fietste daar net en toen was een hoop poltie en een legerauto allemaal met zwaailichten op weg naar t strand via de haven, en nu hoor ik ook helicopters over komen
Mss dit:http://www.ad.nl/binnenland/article1813202.ece
pi_54505954
Thnx RATMEN, erg scherp. Moet wel zoiets als de explosieven omruimingsdienst zijn geweest ja
pi_54506053
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:50 schreef Atreidez het volgende:
Thnx RATMEN, erg scherp. Moet wel zoiets als de explosieven omruimingsdienst zijn geweest ja
Ur welcome .
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:00:16 #290
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54506174

De storm viel wel mee
pi_54506192
Ja, fosforgranaatjes. Echt de krant schrijft zichzelf deze week
En de Keizerstraat is van 1 november tot 1 april geopend voor verkeer. In de zomermaanden gaat ie weer dicht en is het weer een wandelpromenade.
pi_54506210
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

haha zal toch wel niet. Max 2 maanden

ongeveer 2 maanden geleden had ik een catering daar bij de apotheek. En dat was 1 groot drama met een pasje om de spullen te brengen
Ow dat stukje bedoel je. Sowieso kon je door een deel van de keizerstraat rijden en daarna via een andere weg. Dat bedoelde ik dus.
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:16:03 #293
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54506460
Lieve stadsgenootjes,

Na jaaaaaaaaaaren eruit te zijn geweest moet ik me maar weer eens in het Haagse feestgedruis (als dat inmiddels bestaat) gaan begeven. Probleem is alleen dat er niemand is die mee wil/kan. Welke tenten in het centrum zijn een beetje leuk om in je eentje naartoe te gaan?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54506547
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:16 schreef m@x het volgende:
Lieve stadsgenootjes,

Na jaaaaaaaaaaren eruit te zijn geweest moet ik me maar weer eens in het Haagse feestgedruis (als dat inmiddels bestaat) gaan begeven. Probleem is alleen dat er niemand is die mee wil/kan. Welke tenten in het centrum zijn een beetje leuk om in je eentje naartoe te gaan?
Dat hangt er dan wel weer vanaf wat je leuk vind, qua stijl .
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:20:45 #295
3142 m@x
pi_54506573
Gewoon een kroeg. Kwam vroeger veel in omgeving van de Papestraat maar dat is inmiddels alweer zo lang geleden dat ik niet eens meer weet wat daar allemaal nog zit.
pi_54506685
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:20 schreef m@x het volgende:
Gewoon een kroeg. Kwam vroeger veel in omgeving van de Papestraat maar dat is inmiddels alweer zo lang geleden dat ik niet eens meer weet wat daar allemaal nog zit.
Als het om kroegen gaat, ben ik een groot fan van de Grote Markt.
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:26:47 #297
3142 m@x
pi_54506704
Ook om in je eentje te gaan? Dat is hartstikke eng man
pi_54506770
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:26 schreef m@x het volgende:
Ook om in je eentje te gaan? Dat is hartstikke eng man
En das dan het leuke van de Markt, daar maakt dat dan weer niets uit .
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:32:09 #299
3142 m@x
pi_54506813
Ik ga er eens heel hard over nadenken en als ik genoeg moed kan verzamelen dan ga ik het maar proberen. Mochten jullie me dus zielig alleen aan de bar zien hangen, spreek me aan!!!!!!!!!
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:48:30 #300
3142 m@x
pi_54507110
Heb me trouwens nog helemaal niet netjes voorgesteld hier. Ben een geboren Hagenees die sinds een maand met pijn in haar hart naar Rijswijk is verhuisd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')