ooit zal ik een ferrari bezitten. Maar nee nu nog niet. Ken wel mensen met een Ferrari.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:04 schreef Yorrit het volgende:
heb jij er ook zo een eentje dan?
of alleen in je dromen
jij mag mee rijden als ik hem hebquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:14 schreef Yorrit het volgende:
zozo
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:56 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie nu pas dat t niet eens in de tempel is [afbeelding] Is die gesloten?
Zo zijn er nog wel een paar tenten te noemen, zoals de marathonquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
eeey, NIEMAND kan volgens mij ontkennen vroeger in de tempel geweest te zijn, geen tempeltje geweest, dan ben je geen puber geweest
Lekker drankbeurzen, cocktailbar en samen schuifelen op laatste schuifelnummertje en wegwezen voor alle lichten aangingen
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:04 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zo zijn er nog wel een paar tenten te noemen, zoals de marathon [afbeelding] , of La DS [afbeelding]
Konmarquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:01 schreef roque79 het volgende:
van de supermarkt :$ mijn vriend ging ook altijd met zijn supermarkt vriendjes ... en vriendinnetje [afbeelding] van de konmar . Tempel [afbeelding] jeugdsentiment
Werkte je bij de AH in houtwijk?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Marathon was weer meer voor iets oudere generatie oja en gabbers
Tempeltje was het voor mijlekker met alle vrienden en collega's van de supermarkt daar drinken, feesten en nog meer drinken waarna we naar Houtwijk moesten lopen met ze allen
quote:Op zaterdag 3 november 2007 08:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Werkte je bij de AH in houtwijk?
Jawel hoor, ik ontkenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
eeey, NIEMAND kan volgens mij ontkennen vroeger in de tempel geweest te zijn, geen tempeltje geweest, dan ben je geen puber geweest
Daarom passen wij zo goed bij elkaar, ik sinds mijn 19e en was toen ook wel puber-af.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ontken![]()
Ik woon pas sinds mijn 25e in het Haagsche. Was ik wel puber-af dus.
Jaaa, dát is het!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:49 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Daarom passen wij zo goed bij elkaar,
In me ouwe buurtjequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Konmar [afbeelding] de Stede [afbeelding]
Een vrouw ... in een groene (!) Jaguar .... lijkt me duidelijk een gevalletje "Ik rij alleen op zondag in de auto van mijn man om even een snelle boodschap te doen" .... Ze moeten die mensen hun rijbewijs ontnemen!quote:Op zondag 4 november 2007 17:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Kent er iemand een of andere domme doos in een groene jaguar?
Daar zat ik namelijk daarnet bijna in de achterbak, stomme doos bleef op de van Alkemadelaan links hangen, reed niets voor d'r schuinachter d'r een andere auto en ik dan achter haar. Gaat ze bij die flitspaal boven op d'r rem staan en dan niet van we remmen een btje af maar meer van noodstop! Dus ik ook vol in de ankers en toeteren naar d'r, gaat ze als een gek wijzen naar die flitskast...gefeliciteerd je rijdt bijna je auto in puin doordat je boven op je rem gaat staan voor een flitskast die niet op snelheid flitst maar op het stoplicht.
Echt of ga dan niet links rijden, hou je dan gewoon aan de snelheid daar als je bang ben voor die flitskast en gebruik je spiegels.
Vrouwen moeten sowieso geen rijbewijs hebbenquote:Op zondag 4 november 2007 17:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Een vrouw ... in een groene (!) Jaguar .... lijkt me duidelijk een gevalletje "Ik rij alleen op zondag in de auto van mijn man om even een snelle boodschap te doen" .... Ze moeten die mensen hun rijbewijs ontnemen!
Ey!quote:Op zondag 4 november 2007 19:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Vrouwen moeten sowieso geen rijbewijs hebben
True true ...quote:Op zondag 4 november 2007 19:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Vrouwen moeten sowieso geen rijbewijs hebben
De rest van de wereld...nouja eigenlijk de wereld die bestaat uit half blinde bejaarden die iedere keer zo nodig voor mn neus moeten rijdenquote:Op zondag 4 november 2007 20:22 schreef ook_gek het volgende:
het valt me wel op dat jill heeeel erg vaak problemen heeft in het verkeer. Komt dat door haar zelf of door de rest van de wereld
Tuurlijk schat, tuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2007 20:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
De rest van de wereld...nouja eigenlijk de wereld die bestaat uit half blinde bejaarden die iedere keer zo nodig voor mn neus moeten rijdenIk rij als een zonnetje
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 22:28 schreef MissMSX het volgende:Joepie
Er mag weer 70 gereden worden op de Landscheidingsweg
Wel nadat ik zeer waarschijnlijk twee weken terug nog geflitst ben terwijl je er toen nog maar 50 mocht![]()
staat geen flits kast. Dat bord met permanente snelheidscontrole is gelul.quote:Op maandag 5 november 2007 22:28 schreef MissMSX het volgende:Joepie
Er mag weer 70 gereden worden op de Landscheidingsweg
Wel nadat ik zeer waarschijnlijk twee weken terug nog geflitst ben terwijl je er toen nog maar 50 mocht![]()
Middenbermcontrole FTW!quote:Op maandag 5 november 2007 23:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
staat geen flits kast. Dat bord met permanente snelheidscontrole is gelul.
Als dat wel zo is ben ik elke keer met 100 geflitst daar![]()
Dát en natuurlijk het feit dat wij samen zo goed kunnen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dát en natuurlijk het feit dat wij samen zo goed kunnen....RATMEN eet alleen maar kreeft om uiteindelijk bij die mossel uit te komen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |