quote:Klant krijgt klappen van Haagse meubelverkoper
Een Haagse meubelverkoper heeft maandag een ontevreden klant met een paar klappen de deur uitgewerkt. Het slachtoffer, een 24-jarige plaatsgenoot, heeft aangifte gedaan van mishandeling en de verkoper is aangehouden.
De klant kwam maandagmiddag de meubelzaak aan de Hobbemastraat verhaal halen over een aankoop waar hij ontevreden over was. De verkoper was hier niet van gediend en sommeerde de man zijn zaak te verlaten. Toen hij weigerde, gooide de verkoper een vaas naar de klant. Uiteindelijk kreeg de 24-jarige ook een paar klappen in zijn gezicht.
Grote Marktquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:05 schreef haagse_elfje het volgende:
asta is ook super triest, ik vroeg me het meer af, omdat ze dat al heeeel lang roepen. Dat pand was al gaar toen er de bioscoop nog in zat.
als je een btje intelligentie zoekt moet je idd niet in de asta zijn, die is daar beneden 0. Ik gaat liever naar de zwarte ruiter veel leuker.
den haag is sowieso kut uitgaan, niets te beleven qua leuke dingen.
quote:
Ik was vorige week in Lalaland en toen vertelde Tracy dus dat één van die meisjes achter de bar nogal boos was vanwege het publiek. Neofolkers/martial luisteraars zien er nou eenmaal niet heel erg politiek correct uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:15 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja dat weet ik
maar hoe en wat ging dat barwijffie over de zeik daarover dan?
haha ja dat ziet er allemaal vrij fout uit ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik was vorige week in Lalaland en toen vertelde Tracy dus dat één van die meisjes achter de bar nogal boos was vanwege het publiek. Neofolkers/martial luisteraars zien er nou eenmaal niet heel erg politiek correct uit [afbeelding]
Echt ongelovelijk zulke figuren!!!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Was net bij een of ander programma op NL3 genaamd Op de Bon over het Westbroekpark. Vrouwtje was kwaad omdat ze al zo vaak 'onterecht' een bon had gehad omdat ze d'r hond daar liet loslopen.
1. Mevrouw er staan bordjes dat je hond daar niet mag loslopen
2. Tis een kinderspeelplaats, waar het niet zo fris is als de hond daar zn behoefte doet.
3. D'r ligt een freaking bos naast!!!
Wat ben je dan voor zielig figuur als je je hond maar blijft uitlaten daar, terwijl ie ook lekker in het bos kan rondrennen zonder dat je daar een boete voor krijgt. Echt sommige mensen![]()
Heb je het nou over je hond of je ventquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:21 schreef roque79 het volgende:
ik heb wel een hond, een hele grote zelfs , maar ik laat hem bijna nooit los.
Ten eerste voor de boete ten tweede omdat een ander niet kan zien ,zoals ik weet dat het een hele grote lieve lobbes is dat alleen maar als een stuiterbal rondspringt van blijdschap. En dat gebrul en gegrom van meneer is zo angstaanjagend omdat hij nu eenmaal geen tekkelgeluidje produceert.
Vandaar dat meneer altijd aan de lijn blijft.
Teckels kunnen anders ook heel angstaanjagend grommen en blaffen. Die van ons heeft menig Eneco, Water, Postman een trauma bezorgt. Hoop geblaf en een klein bruingevalletje wat met een vaart de trap af kwam denderen, de deur was meestal alweer dicht voor ze beneden wasquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:21 schreef roque79 het volgende:
En dat gebrul en gegrom van meneer is zo angstaanjagend omdat hij nu eenmaal geen tekkelgeluidje produceert.
Met de kerst weerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Gelukkig is het wokrestaurant in het Westbroekpark wel om te eten.
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:01 schreef roque79 het volgende:
zo nou 1 keer gehad !!!! en ik heb toen zoiets gemeens gedaanops:
Ik moest naar de wc en ja hoor meneer de hond had diarree... ik ben stiekem terug gekropen in bed (het was snachts) heb mijn vriend aangetikt met de mededeling: de hond piept hij moet uit , jouw beurt...dit werkte.
Waarop ik beneden Godverdomme hoorde en nog meer scheldwoordenMooi dat ik in "diepe slaap" was gevallen....
Katten!quote:
Hoe smaakt dat nou dan, zo'n gebouw?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Gelukkig is het wokrestaurant in het Westbroekpark wel om te eten.
Ik heb geen kattenquote:
Hij is er in ieder geval wel razendsnel doorquote:Op donderdag 1 november 2007 22:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn jullie blij met de text only layout
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:59 schreef JortK het volgende:
Ik ga trouwens misschien naar Nootdorp verhuizen, dus dan ben ik Hagenees af
Nee nee niet slijmenquote:
niet doen dan he, als je daar verdrietig van wordt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:59 schreef JortK het volgende:
Ik ga trouwens misschien naar Nootdorp verhuizen, dus dan ben ik Hagenees af
quote:
Nou echt verdrietig zal ik er niet van worden, niet meer in de file staan dan om naar me werk te komenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:45 schreef Yorrit het volgende:
[..]
niet doen dan he, als je daar verdrietig van wordt.
Wees gerust, er komen vast nog wel ergens anders filesquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:12 schreef JortK het volgende:
Nou echt verdrietig zal ik er niet van worden, niet meer in de file staan dan om naar me werk te komen
Laat me even in deze waan okquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wees gerust, er komen vast nog wel ergens anders files [afbeelding]
wat loop je dan te janken!quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:12 schreef JortK het volgende:
Nou echt verdrietig zal ik er niet van worden, niet meer in de file staan dan om naar me werk te komen
Even dan.....quote:
FLITSquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
soms moet je even je auto goed door trekken
Gisteren sitewendertunnel volledig voor me alleen. Even de auto open getrokken tot 7000 toeren. Dat ding maakt van af de 5000 een heerlijk gelijk ben ik achter gekomen. ZEKER in de tunnel. SUPER
dus straks kunnen we ook ook_gek verwachten in dat heerlijke programmaquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Sijtwendetunnel is echt programmavoer voor wegmisbruikers
http://www.petrolhead.nl/2007/03/video_ferrari_430_spider.phpquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:30 schreef Atreidez het volgende:
Die tunnel is gewoon rechtdoor, wat is daar nou leuk aan om hard te rijdenHard rijden is pas leuk als je een paar bochtjes in de weg heb zitten..
Totdat er iemand met pech staat ofzoquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://www.petrolhead.nl/2007/03/video_ferrari_430_spider.php
en dan bij de 3min kijken. Op zo manier is een tunnel echt wel leuk [afbeelding]
trouwens een flits kast staat er niet en die weg is s'middags echt zo goed als leeg.
De remschijven van die auto zorgen wel dat je op tijd stil staatquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Totdat er iemand met pech staat ofzo
Daar vertrouw je dan maar op zeg maarquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De remschijven van die auto zorgen wel dat je op tijd stil staat [afbeelding]
er is genoeg getest door verschillende auto bladen en programma's om te bevestigen dat die remmen extreem goed werkenquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar vertrouw je dan maar op zeg maar
ooit zal ik een ferrari bezitten. Maar nee nu nog niet. Ken wel mensen met een Ferrari.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:04 schreef Yorrit het volgende:
heb jij er ook zo een eentje dan?
of alleen in je dromen
jij mag mee rijden als ik hem hebquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:14 schreef Yorrit het volgende:
zozo
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:56 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie nu pas dat t niet eens in de tempel is [afbeelding] Is die gesloten?
Zo zijn er nog wel een paar tenten te noemen, zoals de marathonquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
eeey, NIEMAND kan volgens mij ontkennen vroeger in de tempel geweest te zijn, geen tempeltje geweest, dan ben je geen puber geweest
Lekker drankbeurzen, cocktailbar en samen schuifelen op laatste schuifelnummertje en wegwezen voor alle lichten aangingen
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:04 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zo zijn er nog wel een paar tenten te noemen, zoals de marathon [afbeelding] , of La DS [afbeelding]
Konmarquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:01 schreef roque79 het volgende:
van de supermarkt :$ mijn vriend ging ook altijd met zijn supermarkt vriendjes ... en vriendinnetje [afbeelding] van de konmar . Tempel [afbeelding] jeugdsentiment
Werkte je bij de AH in houtwijk?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Marathon was weer meer voor iets oudere generatie oja en gabbers
Tempeltje was het voor mijlekker met alle vrienden en collega's van de supermarkt daar drinken, feesten en nog meer drinken waarna we naar Houtwijk moesten lopen met ze allen
quote:Op zaterdag 3 november 2007 08:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Werkte je bij de AH in houtwijk?
Jawel hoor, ik ontkenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
eeey, NIEMAND kan volgens mij ontkennen vroeger in de tempel geweest te zijn, geen tempeltje geweest, dan ben je geen puber geweest
Daarom passen wij zo goed bij elkaar, ik sinds mijn 19e en was toen ook wel puber-af.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ontken![]()
Ik woon pas sinds mijn 25e in het Haagsche. Was ik wel puber-af dus.
Jaaa, dát is het!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:49 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Daarom passen wij zo goed bij elkaar,
In me ouwe buurtjequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Konmar [afbeelding] de Stede [afbeelding]
Een vrouw ... in een groene (!) Jaguar .... lijkt me duidelijk een gevalletje "Ik rij alleen op zondag in de auto van mijn man om even een snelle boodschap te doen" .... Ze moeten die mensen hun rijbewijs ontnemen!quote:Op zondag 4 november 2007 17:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Kent er iemand een of andere domme doos in een groene jaguar?
Daar zat ik namelijk daarnet bijna in de achterbak, stomme doos bleef op de van Alkemadelaan links hangen, reed niets voor d'r schuinachter d'r een andere auto en ik dan achter haar. Gaat ze bij die flitspaal boven op d'r rem staan en dan niet van we remmen een btje af maar meer van noodstop! Dus ik ook vol in de ankers en toeteren naar d'r, gaat ze als een gek wijzen naar die flitskast...gefeliciteerd je rijdt bijna je auto in puin doordat je boven op je rem gaat staan voor een flitskast die niet op snelheid flitst maar op het stoplicht.
Echt of ga dan niet links rijden, hou je dan gewoon aan de snelheid daar als je bang ben voor die flitskast en gebruik je spiegels.
Vrouwen moeten sowieso geen rijbewijs hebbenquote:Op zondag 4 november 2007 17:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Een vrouw ... in een groene (!) Jaguar .... lijkt me duidelijk een gevalletje "Ik rij alleen op zondag in de auto van mijn man om even een snelle boodschap te doen" .... Ze moeten die mensen hun rijbewijs ontnemen!
Ey!quote:Op zondag 4 november 2007 19:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Vrouwen moeten sowieso geen rijbewijs hebben
True true ...quote:Op zondag 4 november 2007 19:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Vrouwen moeten sowieso geen rijbewijs hebben
De rest van de wereld...nouja eigenlijk de wereld die bestaat uit half blinde bejaarden die iedere keer zo nodig voor mn neus moeten rijdenquote:Op zondag 4 november 2007 20:22 schreef ook_gek het volgende:
het valt me wel op dat jill heeeel erg vaak problemen heeft in het verkeer. Komt dat door haar zelf of door de rest van de wereld
Tuurlijk schat, tuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2007 20:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
De rest van de wereld...nouja eigenlijk de wereld die bestaat uit half blinde bejaarden die iedere keer zo nodig voor mn neus moeten rijdenIk rij als een zonnetje
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 22:28 schreef MissMSX het volgende:Joepie
Er mag weer 70 gereden worden op de Landscheidingsweg
Wel nadat ik zeer waarschijnlijk twee weken terug nog geflitst ben terwijl je er toen nog maar 50 mocht![]()
staat geen flits kast. Dat bord met permanente snelheidscontrole is gelul.quote:Op maandag 5 november 2007 22:28 schreef MissMSX het volgende:Joepie
Er mag weer 70 gereden worden op de Landscheidingsweg
Wel nadat ik zeer waarschijnlijk twee weken terug nog geflitst ben terwijl je er toen nog maar 50 mocht![]()
Middenbermcontrole FTW!quote:Op maandag 5 november 2007 23:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
staat geen flits kast. Dat bord met permanente snelheidscontrole is gelul.
Als dat wel zo is ben ik elke keer met 100 geflitst daar![]()
Dát en natuurlijk het feit dat wij samen zo goed kunnen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dát en natuurlijk het feit dat wij samen zo goed kunnen....RATMEN eet alleen maar kreeft om uiteindelijk bij die mossel uit te komen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |