Ja, dat is ook gewoon gevaarlijk. Ik rij er dus altijd gewoon 50quote:Op donderdag 8 november 2007 23:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Net ook nog met dik 90 er doorheen. Nooit problemen mee gehad. Wel met die malloten die boven op hun rem gaan staan voor die kast
Reminds me, ik moet dat pak gerookte zalm nog opmaken vandaagquote:Op donderdag 8 november 2007 19:12 schreef roque79 het volgende:
vis ... lekker juist mits goed klaar gemaakt.. zalm , tonijn, tong , paling , hollandse garnaaltjes hmmmm
Vies en vlees slechts tweequote:Op vrijdag 9 november 2007 08:28 schreef RATMEN het volgende:
Ik zeg altijd maar Vis en Vies schelen niet voor niets maar 1 letter ...
Frank Zappa zei dan weer: There are three things that smell like fish. One of them is fish...quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:28 schreef RATMEN het volgende:
Ik zeg altijd maar Vis en Vies schelen niet voor niets maar 1 letter ...
Ik kende em al een tijdje, vond em wel aardig jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:11 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
Silence! I'll Kill You![]()
Ierse pub op de het Noordeinde? Daar zenden ze wel eens sport uit.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:38 schreef ursel het volgende:
Weet er niemand een cafe in DH waar ze de wedstrijd zondag live szullen uitzenden??
Mja, da's inderdaad te verwachten in een ierse pub..quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:54 schreef Atreidez het volgende:
Als er engelse wedstrijden op de zelfde tijd zijn kan je t natuurlijk wel schudden
Feyenoord - Ajax..quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:02 schreef RATMEN het volgende:
Welke wedstrijd?!
Linkquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:44 schreef Atreidez het volgende:
Ik zou zeggen Cafe SportMaja, ken t alleen van naam, weet niet eens of ze er uberhaupt wel een tv hebben hangen. Op zich zou Jill t kunnen weten denk ik
Dat zou je denken he, maar ik loopt meestal met een grote boog om dingen heen die met sport te maken hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:44 schreef Atreidez het volgende:
Ik zou zeggen Cafe SportMaja, ken t alleen van naam, weet niet eens of ze er uberhaupt wel een tv hebben hangen. Op zich zou Jill t kunnen weten denk ik
al zowat half jaar inmiddels hoor...quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:32 schreef ook_gek het volgende:
zo zo je mag weer rijden in de keizerstraat.
1 gaos![]()
2 weken terug anders nog niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
al zowat half jaar inmiddels hoor...
haha zal toch wel niet. Max 2 maandenquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
al zowat half jaar inmiddels hoor...
tot maand 4 volgend jaar zag ik bij de dierenwinkel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:44 schreef Atreidez het volgende:
Zag t van de week ook open staan idd, bij de Keizerstraat.. Is ie nu weer blijvend openOf doen ze m alleen zomers dicht ofzo?
Mss dit:http://www.ad.nl/binnenland/article1813202.ecequote:Op zaterdag 10 november 2007 15:44 schreef Atreidez het volgende:
Zag t van de week ook open staan idd, bij de Keizerstraat.. Is ie nu weer blijvend openOf doen ze m alleen zomers dicht ofzo?
Oh, en wat is er aan de hand op t strand? Ik fietste daar net en toen was een hoop poltie en een legerauto allemaal met zwaailichten op weg naar t strand via de haven, en nu hoor ik ook helicopters over komen
Ur welcomequote:Op zaterdag 10 november 2007 15:50 schreef Atreidez het volgende:
Thnx RATMEN, erg scherp. Moet wel zoiets als de explosieven omruimingsdienst zijn geweest ja
Ow dat stukje bedoel je. Sowieso kon je door een deel van de keizerstraat rijden en daarna via een andere weg. Dat bedoelde ik dus.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
haha zal toch wel niet. Max 2 maanden
ongeveer 2 maanden geleden had ik een catering daar bij de apotheek. En dat was 1 groot drama met een pasje om de spullen te brengen
Dat hangt er dan wel weer vanaf wat je leuk vind, qua stijlquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:16 schreef m@x het volgende:
Lieve stadsgenootjes,
Na jaaaaaaaaaaren eruit te zijn geweest moet ik me maar weer eens in het Haagse feestgedruis (als dat inmiddels bestaat) gaan begeven. Probleem is alleen dat er niemand is die mee wil/kan. Welke tenten in het centrum zijn een beetje leuk om in je eentje naartoe te gaan?
Als het om kroegen gaat, ben ik een groot fan van de Grote Markt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:20 schreef m@x het volgende:
Gewoon een kroeg. Kwam vroeger veel in omgeving van de Papestraat maar dat is inmiddels alweer zo lang geleden dat ik niet eens meer weet wat daar allemaal nog zit.
En das dan het leuke van de Markt, daar maakt dat dan weer niets uitquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:26 schreef m@x het volgende:
Ook om in je eentje te gaan? Dat is hartstikke eng man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |