Sorry, was ff weg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:16 schreef bartrid het volgende:
dark side of the moon?
Het ging om ononderbroken he.... misschien dat-ie een paar weken weg is geweest en daarna 14 jaar aan een stukquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:45 schreef schaap001 het volgende:
Hm. Dacht in eerste instantie ook meteen aan DSOTM, maar dacht dat 'ie langer dan 14 jaar in de top had gestaan....
quote:reclaimed the Number One spot on the US Billboard charts this week, bumping last week's chart topper Kid Rock to the Number Two position
Owja, dat kan ook nog. DSOTM zal ook wel een boost gekregen hebben toen 'ie op CD uitkwam. Weet eigenlijk niet hoe ze dat berekenen: vinyl en/of CD. Kan me voorstellen dat de eerste albums die op CD uitkwamen ook nog als vinyl bleven verkopen. Dat zou dan dubbele verkoopcijfers betekenenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Het ging om ononderbroken he.... misschien dat-ie een paar weken weg is geweest en daarna 14 jaar aan een stuk
Daar gaat het nu om, je hebt geen punt.quote:
quote:You only had to say the word
And you knew I'd do-oo it
You had me where you wanted me
But you went and blew-ew it
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef belsen het volgende:
Klinkt als Weezer...
quote:Well I built my life around you, did what I thought was right.
But you never cared about me, now I’ve seen the light.
Oh darling,![]()
You seemed to think that everything I ever did was wrong.
I should have known it, all along.
Oh darlin’,![]()
JUIST! Die laatste stukkies lyrics zijn niet meer nodig...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Die uithaaltjes lijken op R. Kelly met 'I Believe I Can Fly', maar het zijn Chaz & Dave met 'There Ain't No Pleasing You'...
Dan kan ik die vraag nog een keer stellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ja, waarom heb je zijn antwoord ('Morphine') eigenlijk weggehaald?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan kan ik die vraag nog een keer stellen.
die waterpijp?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:48 schreef schaap001 het volgende:
niet helemaal waterdicht, volgens mij![]()
Je reserve redt je, want een joint op zich is geen drug.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:43 schreef belsen het volgende:The Kinks - Alcohol Doe Maar - Heroine Melle Mel & Grandmaster Flash - White lines Blur - Coffee + TV Pretty Things - LSD Faith No More - Crack Hitler Jasprina de Jong - Don't bogart the joint T-Set - She likes weeds zZz - XTC Billy Idol - Speed
Reserve:
Op een grote paddestoel...
Guns n' Roses - Mr. Brownstone ook schijnbaarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelf vindt ik de verborgen drugs in titels altijd wel geinig zoals:
Beatles - Lucy In The Sky With Diamonds
The Shamen - Ebeneezer Good
DJ E-Maxx - Extasy Extano
Die kende ik nog niet in die context.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:02 schreef schaap001 het volgende:
Guns n' Roses - Mr. Brownstone ook schijnbaar
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet in die context.
Maar de bolletjes bruin (en wit) ken ik op zich wel...
quote:"Mr. Brownstone" is a song performed by Guns N' Roses. It appears on their 1987 album Appetite for Destruction. The song's lyrics were written by Izzy Stradlin, while the music was composed by Izzy and Slash. The song is about the effects of heroin, for which "brownstone" is a slang term.
Hij zat toch in die hiphipcrew Nicotine en die werd weer begeleid door Gotcha!... of zoiets...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:05 schreef belsen het volgende:
In welke band zong Pete Philly enige tijd, voor hij solo ging?
En waar kunnen wij dat dan lezen/horen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:29 schreef Skanqua het volgende:
Heb binnenkort waarschijnlijk een interview met meneer Philly...
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:29 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Hij zat toch in die hiphipcrew Nicotine en die werd weer begeleid door Gotcha!... of zoiets...
Of bedoel je dat niet?
Heb binnenkort waarschijnlijk een interview met meneer Philly...
Vervolgvraagje.quote:Nicotine is een van de vele afsplitsingen van Gotcha!. De band bestaat uit Rockattack Ten, Kid Crash, Brother 'R' Cazmo en DJ Moola.
Zien en horen op http://www.toazted.nl/, tenminste als het meezit... heb nog altijd geen bevestiging!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:40 schreef bukgeit het volgende:
[..]
En waar kunnen wij dat dan lezen/horen?
Krijg er zelf dan maar geen door je knarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:48 schreef Skanqua het volgende:
En zometeen naar een interview met de rapper die Geert Wilders wel met een kogel door z'n hoofd wil zien, hoe heet die ook alweer?
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:52 schreef het volgende:
Dat was Appa.
Hoef alleen te filmen deze keer... ik zeg niks tegen die knakker...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:55 schreef bukgeit het volgende:
Krijg er zelf dan maar geen door je knar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |