De term is gevallen dus ik ken je het punt toe.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:43 schreef ranja het volgende:
Een stuk of 4 bands kunnen in het bubblegum genre geplaatst worden maar de meeste toch niet
dát was de vraag, inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's van Wild Cherry toch?
Volgens mij was dat de vraag nl.
Of the Wall?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:16 schreef bartrid het volgende:
dark side of the moon?
Sorry, was ff weg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:16 schreef bartrid het volgende:
dark side of the moon?
Het ging om ononderbroken he.... misschien dat-ie een paar weken weg is geweest en daarna 14 jaar aan een stukquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:45 schreef schaap001 het volgende:
Hm. Dacht in eerste instantie ook meteen aan DSOTM, maar dacht dat 'ie langer dan 14 jaar in de top had gestaan....
quote:reclaimed the Number One spot on the US Billboard charts this week, bumping last week's chart topper Kid Rock to the Number Two position
Owja, dat kan ook nog. DSOTM zal ook wel een boost gekregen hebben toen 'ie op CD uitkwam. Weet eigenlijk niet hoe ze dat berekenen: vinyl en/of CD. Kan me voorstellen dat de eerste albums die op CD uitkwamen ook nog als vinyl bleven verkopen. Dat zou dan dubbele verkoopcijfers betekenenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Het ging om ononderbroken he.... misschien dat-ie een paar weken weg is geweest en daarna 14 jaar aan een stuk
Daar gaat het nu om, je hebt geen punt.quote:
quote:You only had to say the word
And you knew I'd do-oo it
You had me where you wanted me
But you went and blew-ew it
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef belsen het volgende:
Klinkt als Weezer...
quote:Well I built my life around you, did what I thought was right.
But you never cared about me, now I’ve seen the light.
Oh darling,![]()
You seemed to think that everything I ever did was wrong.
I should have known it, all along.
Oh darlin’,![]()
JUIST! Die laatste stukkies lyrics zijn niet meer nodig...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Die uithaaltjes lijken op R. Kelly met 'I Believe I Can Fly', maar het zijn Chaz & Dave met 'There Ain't No Pleasing You'...
Dan kan ik die vraag nog een keer stellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ja, waarom heb je zijn antwoord ('Morphine') eigenlijk weggehaald?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan kan ik die vraag nog een keer stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |