En waar kunnen wij dat dan lezen/horen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:29 schreef Skanqua het volgende:
Heb binnenkort waarschijnlijk een interview met meneer Philly...
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:29 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Hij zat toch in die hiphipcrew Nicotine en die werd weer begeleid door Gotcha!... of zoiets...
Of bedoel je dat niet?
Heb binnenkort waarschijnlijk een interview met meneer Philly...
Vervolgvraagje.quote:Nicotine is een van de vele afsplitsingen van Gotcha!. De band bestaat uit Rockattack Ten, Kid Crash, Brother 'R' Cazmo en DJ Moola.
Zien en horen op http://www.toazted.nl/, tenminste als het meezit... heb nog altijd geen bevestiging!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:40 schreef bukgeit het volgende:
[..]
En waar kunnen wij dat dan lezen/horen?
Krijg er zelf dan maar geen door je knarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:48 schreef Skanqua het volgende:
En zometeen naar een interview met de rapper die Geert Wilders wel met een kogel door z'n hoofd wil zien, hoe heet die ook alweer?
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:52 schreef het volgende:
Dat was Appa.
Hoef alleen te filmen deze keer... ik zeg niks tegen die knakker...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:55 schreef bukgeit het volgende:
Krijg er zelf dan maar geen door je knar
Je reist dus nooit, begrijp ik...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Zou wel willen meedoen, maar tsja Maastricht he...is nogal ver reizen![]()
Jawel, maar niet iedere dag...en moet ook op mijn ziekte letten enzoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je reist dus nooit, begrijp ik...
Ow, van dat laatste was ik niet op de hoogte...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jawel, maar niet iedere dag...en moet ook op mijn ziekte letten enzo![]()
Geeft niks, heb gewoon ms. Vandaar dat ik niet vaak ver kan reizen...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, van dat laatste was ik niet op de hoogte...
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:56 schreef ranja het volgende:
Yesterday & Today?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Het enige Beatle-album dat verlies heeft gedraaid voor Capitol.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:51 schreef belsen het volgende:
te lijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |