Ik weet niet wat je met de 'quote:
en snel een beetje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:38 schreef Mikkie het volgende:
OP volgt.
quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh ik had mezelf net een hoop moeite en frustratie kunnen besparen
Oud-huisgenoot kwam die een keer tegen toen hij op zoek was naar een plaatje van een konijntje. Hij was wel even verbaasd toen hij dat plaatje zagquote:
Je bent geweldig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:46 schreef Mikkie het volgende:
En in verband met al die luie flikkers die hiervoor de wiki niet geupdate hadden, heb ik dat nu ook maar meteen gedaan.Deel 286, 287 en 288 staan er weer in (voor de volgende OP).
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:46 schreef Mikkie het volgende:
En in verband met al die luie flikkers die hiervoor de wiki niet geupdate hadden, heb ik dat nu ook maar meteen gedaan.Deel 286, 287 en 288 staan er weer in (voor de volgende OP).
Als je goatse kent, ken je femse ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:47 schreef Soempie het volgende:
femse ken ik niet. Kan hem zo snel ook niet vinden.
Dat is gewoon femse punt comquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:47 schreef Soempie het volgende:
femse ken ik niet. Kan hem zo snel ook niet vinden.
En 290 kun je gewoon toevoegen, het is nu een bestaand topicquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Noem 271 dan ook ff. Enne... deel 290 zitten we nu hč
Goa Tsequote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je goatse kent, ken je femse ook.
Ik probeerde met Photoshop plaatjes uit Flash te halen en te resizen. Dat lukte, maar de maat klopte niet helemaal. Moeilijk gaan zitten doen met de muis en zo, tot ik weer het handige schermpje tegenkwam waar je de maten gewoon in kunt typenquote:
Als je zo doorgaat vertikt ie het de volgende keer helemaal.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En 290 kun je gewoon toevoegen, het is nu een bestaand topic![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat vertikt ie het de volgende keer helemaal.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het gelukt met je paper/ opdracht?quote:
Wel gelukt, maar bedroevend niveau en eigenlijk iets te laat ingeleverd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is het gelukt met je paper/ opdracht?![]()
Ik mocht op dequote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Merk er weinig van eigenlijk... net nog buiten m'n auto staan wassen
(ding was inmiddels bijna grijs en voorzien van melkglas)
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:58 schreef MaJo het volgende:
Leren gaat echt goed trouwensVan de 12 hoorcolleges heb ik er nu 5 samengevat en begrijp ik helemaal. Nu gauw verder en misschien heb ik dan vanavond nog tijd om een afleveringetje Heroes te pakken
Wel oke.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:59 schreef MaJo het volgende:
Maar voordat ik weer weg ben: Soemp![]()
![]()
Hoe is het nu met je?
Ik vind het al knap dat je dat nog gered hebt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wel gelukt, maar bedroevend niveau en eigenlijk iets te laat ingeleverd.
Zesje dus
Kijk eens in je browser en maak er een screencap vanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand nog een mooie pijl op de computer staan die geschikt is voor "terug"?
Ach.. het moeilijkste is voor mij altijd de aanzet om te beginnen. Daarna is het altijd binnen no-time (al dan niet omdat het niet anders kanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je dat nog gered hebt.![]()
![]()
owww, muppet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou vandaag de hele dag in de UB gaan zitten, maar ik heb echt geen reet gedaan.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:15 schreef Mikkie het volgende:
In Goatse en Femse zie je opengesperde anussen.
Cute bunny is een foto van de voet van een man die uiteengereten is.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou vandaag de hele dag in de UB gaan zitten, maar ik heb echt geen reet gedaan.
Die in Opera zijn niet zo heel geschikt, ik ben gaan googlen en heb wat gevondenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk eens in je browser en maak er een screencap van
Als er veel mensen op hetzelfde moment zijn wil het nog wel eens opschieten jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Damned jullie zijn snel vandaag
Ah dan ken ik Goatse/Femse alquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah..er had een muis in kunnen zittenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan ken ik Goatse/Femse alEen of andere grapjas had dat een keer ingesteld als middel tegen hotlinken, kreeg je opeens een bejaarde man met eh nogal inkijk
Ik kreeg echt een hartverzakking
not yetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:32 schreef Soempie het volgende:
ETC! niet weggaan
ik ken wel de tentamenhalquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah..er had een muis in kunnen zitten
Gedver!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gedver!!!
Oh en ik ben er dus weer red![]()
Een muisquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah..er had een muis in kunnen zitten
Ik ook, maar ik heb morgen m'n tentamen in de tennishal.quote:
Voor MaJo of voor de muis?quote:
Blauwborgjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb morgen m'n tentamen in de tennishal.![]()
Hoe laat heb je tentamen soemp? Kunnen we in gedachten bij elkaar zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb morgen m'n tentamen in de tennishal.![]()
ow, verrek, dan weet ik het wel. Daar heb ik ook wedstrijden gespeeld van volleybal.quote:
Goeie vraag.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe laat heb je tentamen soemp? Kunnen we in gedachten bij elkaar zijn
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.rug.nl/let/voo(...)llegerooster?lang=nl
Uitleg Collegerooster
Gewoon een beetje goochelen op "zernike tennishal"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:45 schreef Soempie het volgende:
Held!Ik wist niet dat die uitleg bestond.
Alleen moet ik dan nu nog even de uitleg vinden voor mijn eigen faculteit. Ze werken altijd met die onmogelijke afkortingen en dan moet je maar net weten welk gebouw/ welke zaal bedoeld wordt.
Weet ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:44 schreef Etcetera het volgende:
ze kunnen jou ook in de gaten houden![]()
goatse is een vent he. Ik moest wel lachen om z'n trouwring.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:44 schreef wyccie het volgende:
![]()
Is het raar dat ik de slappe lach krijg van femse en goatse girl?
Dat ken ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet ik.Was vorige keer ook al zo, kwam ik te laat zat de hele tentamenhal vol. Zie dan maar eens dat ene lege tafeltje te vinden.
![]()
Heb ik achteraf nog wel commentaar op gehad.
Zijn die twee niet hetzelfde?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:44 schreef wyccie het volgende:
![]()
Is het raar dat ik de slappe lach krijg van femse en goatse girl?
Ik moet het juiste moment van aankomen nog zien te vinden.quote:
Vroeg voor de uitgang gaan staan en tellen. Bij de 400 naar binnen stappenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet het juiste moment van aankomen nog zien te vinden.
Te vroeg en je zit tussen de studenten die nog vol stress in hun boek bladeren en je lastige vragen stellen waar je niet op zit te wachten.Te laat en dan kun je tussen een stuk of 800 mensen een tafel zoeken.
![]()
Ik ook om 1 uurquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goeie vraag.![]()
13.00 uur. Onmogelijke rottijd. Doe ik voor die tijd niks, na die tijd ook niet veel en dan 's avonds werken.En vrijdag wel gewoon nog een tentamen.
Maar hoe laat moet jij?
Maandag heb ik met verschillende vrienden tegelijk tentamen in dezelfde hal, maar we doen wel allemaal een andere studie.Grappig is dat altijd, kun je ze een beetje in de gaten houden.
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:04 schreef wyccie het volgende:
Goatse is inderdaad een ouwe lul. (hehe)
Goatse girl is een vrouw die haar kont openspert. Femse is een andere vrouw die goatse girl nadoet, maar daar niet zo goed in slaagt.
Ik klink als een expert.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:04 schreef wyccie het volgende:
Goatse girl is een vrouw die haar kont openspert. Femse is een andere vrouw die goatse girl nadoet, maar daar niet zo goed in slaagt.
Oh boy kunnen we dit onderwerp afluiten alsjeblieeeft?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:04 schreef wyccie het volgende:
Ik ook aan jouquote:
Dit draagt niet echt positief bij aan mijn imago, hč?quote:
Heb je al op het gele driehoekje geklikt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
Voor een Goatse Stereogram? Dat zou gaaf zijn
Misschien wel, ware het niet dat er nooit een mod in dit topic kijktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:14 schreef Soempie het volgende:
Kan ik daar een ban voor krijgen eigenlijk?![]()
Jawel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:16 schreef LadyBlack het volgende:Soempie is terug en het is meteen weer druk
Welkom terug! Gefeliciteerd met je Sex & the City aankoop, die serie is geweldig!!![]()
Ik ga zo even bijlezen, maar gaat het weer een beetje met je?
Ow ja dat wilde ik ook nog zeggen. Sex and the City isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:16 schreef LadyBlack het volgende:Soempie is terug en het is meteen weer druk
Welkom terug! Gefeliciteerd met je Sex & the City aankoop, die serie is geweldig!!![]()
Ik ga zo even bijlezen, maar gaat het weer een beetje met je?
De vraag is natuurlijk of dat ook voor deze versie geldt. Zou wel grappig zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:18 schreef Mikkie het volgende:
Voor Goatse kun je een ban krijgen hč Soemp
Ik heb 2 uur op de bank liggen slapen ivm hoofdpijn, toen belde er een vriendin aan en die is me nu genadeloos aan het inmaken met een spelletjequote:
Ik zag het ja, dat valt zeker meequote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fort Alpha valt mee hč... 15 euro per seizoen, dus 30 euro totaal
Cold Feet is geweldigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:23 schreef Soempie het volgende:
MaJo, tigste keer: cold feet.Stond er net mee in m'n handen, maar toen toch maar voor House gegaan.
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik de DVD collectie van Battlestar Galactica opperen. Ook reteduur in het begin maar als ietsjes in prijs gezakt dacht ik.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur op de bank liggen slapen ivm hoofdpijn, toen belde er een vriendin aan en die is me nu genadeloos aan het inmaken met een spelletjeAlleen ze is nu even aan de telefoon dus dan grijp ik meteen naar mn pc
![]()
Nemquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ooit bijna de complete serie van Ally McBeal gekocht
zoekt dekking
quote:
Goed zo. Missie geslaagd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Cold Feet is geweldigIk ga ook maar eens naar House kijken, hoor er nu zoveel over
Kijk eens op www.cdnow.comquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is niet echt mijn ding denk ik, het is al echt een uitzondering dat ik naar Heroes kijk heOverigens belachelijk hoe duur die dvd´s zijn, volgens mij is het voordeliger om ze uit Amerika te laten komen, zelfs met verzendkosten erbij...
quote:
Jaaa daar had ik nog een vraag over. Even denken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, daarom heeft shoppen op internationale websites altijd zin. Doe ik ook regelmatig, dan kun je nog eens leuke aanbiedingen scoren
Da's niet zo ergquote:
Hehe, ik heb pas twee vrienden ingemaakt. En laatst ook mn oma met mens-erger-je-nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond van m'n zus, zwager en neefje gewonnen met Catan. Twee keer
Wow een seizoen LOST kost daar 39 dollar (25 euro) tegenover 50 euro die je er in Nederland voor betaaldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk eens op www.cdnow.com
Die zijn goedkoop.
Of zoek even op www.elcheapo.nl
Daar vind je de goedkoopsten.
Ik wacht altijd met nieuwe series kopen want BSG had seizoen 2 opgesplitst in 2 sets van 30 of 40 euro![]()
Ik ga volgende week Catannen in Engeland met een groep studenten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond van m'n zus, zwager en neefje gewonnen met Catan. Twee keer
Oja, er zit toch zo'n soort code op. Amerika, Azie, Europa, allemaal andere code ofzo. En dan kun je een dvd uit Amerika maar een aantal keer in Europa zien?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jaaa daar had ik nog een vraag over. Even denken.
Ra-zend interessant natuurlijk, maar wat is het?quote:
Je bedoelt PAL/NTSC (zoals bij videobanden) tegenwoordig ook wel regio 1 en 2 genoemd (je hebt ook nog andere regio´s maar die zijn nu niet van toepassing). Dit is alleen van toepassing als je geen regiovrije dvd speler heb, die heb ik namelijk wel dus ik kan alles kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, er zit toch zo'n soort code op. Amerika, Azie, Europa, allemaal andere code ofzo. En dan kun je een dvd uit Amerika maar een aantal keer in Europa zien?
Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:37 schreef Soempie het volgende:
Ben ik de enige die zo'n afbeelding gelijk kan zien![]()
Oftewel: als je geen regiovrije dvd speler hebt kun je inderdaad geen dvd´s uit amerika erop afspelenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt PAL/NTSC (zoals bij videobanden) tegenwoordig ook wel regio 1 en 2 genoemd (je hebt ook nog andere regio´s maar die zijn nu niet van toepassing). Dit is alleen van toepassing als je geen regiovrije dvd speler heb, die heb ik namelijk wel dus ik kan alles kijkenMaar volgens mij worden dvd spelers niet meer regiovrij gemaakt, dus hoe ouder hoe beter...
Dat bedoelde ik dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt PAL/NTSC (zoals bij videobanden) tegenwoordig ook wel regio 1 en 2 genoemd (je hebt ook nog andere regio´s maar die zijn nu niet van toepassing). Dit is alleen van toepassing als je geen regiovrije dvd speler heb, die heb ik namelijk wel dus ik kan alles kijkenMaar volgens mij worden dvd spelers niet meer regiovrij gemaakt, dus hoe ouder hoe beter...
Even zoeken in Google op merk en typequote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus.Hoe weet je of je dvd speler regiovrij is?
In de handleiding denk ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Regiocode heet dat, Amerika is regio 1, Europa regio 2. Computers staan nog wel eens toe om van regio te veranderen, en dat is meestal maar 5 keer. Gelukkig is dat te omzeilenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, er zit toch zo'n soort code op. Amerika, Azie, Europa, allemaal andere code ofzo. En dan kun je een dvd uit Amerika maar een aantal keer in Europa zien?
Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
Heb jij een regiovrije speler?quote:
Regio 1 dvd er in stoppen en kijken of die werktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
ah oke, zit er op die dvd's dan geen nederlandse ondertiteling?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uiteraard. M'n vorige heb ik regiovrij gemaakt, en heb nu zo'n budgetding dat ik ook regiovrij heb gemaakt. Moet haast wel, aangezien ik nog wel eens regio 1 en regio 3 dvd's importeer...
Waarbij vermeld dient te worden dat van Regio 2 naar 1 telt als één keer. En van als je terugschakeld wordt het ook weer als één keer geteldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Regiocode heet dat, Amerika is regio 1, Europa regio 2. Computers staan nog wel eens toe om van regio te veranderen, en dat is meestal maar 5 keer.
Flashen van je speler zeker? Dat gaat bij mij nietquote:Gelukkig is dat te omzeilen.
Meestal niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
ah oke, zit er op die dvd's dan geen nederlandse ondertiteling?
Juist..en dat moet je dus opzoekenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Truc die nog wel eens wil helpen bij dvd-spelers (in elk geval bij de mijne): doe het laatje open, druk op de afstandsbediening op 1, 3, 6, 9, 0 en doe het laatje weer dicht. Start de speler opnieuw op en daarna is ie regiovrij(hangt van de speler af of het werkt of niet)
Meestal niet, omdat daar buiten Nederland weinig gebruik van wordt gemaakt. Het kan er wel op zitten, maar ga er niet van uitquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
ah oke, zit er op die dvd's dan geen nederlandse ondertiteling?
Goede site om op te zoeken: http://www.videohelp.com/dvdhacksquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist..en dat moet je dus opzoeken
Onze vaste speler is alleen te flashen met een CD.
Maar jij bent een woman of the opposite sex, dan "mag" datquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, hier is support voor Ally mcBeal
Oh oh oh wat was ik daar fan van zeg, ik had zelfs een emailadres met iets van Ally erinMaar na de eerste paar seizoenen werd het snel minder leuk
Ik ken de site, maar geloof me als ik zeg dat de mijne alleen regiovrij te krijgen is als ik 'm flashquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goede site om op te zoeken: http://www.videohelp.com/dvdhacks
Doe ik dįįr nou al die moeite voor?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:50 schreef Soempie het volgende:
Bedankt voor alle informatie. Ik was gewoon nieuwsgierig. Ik ga er verder niks mee doen geloof ik.![]()
't houdt ze van de straat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ondankbaar hoorMoet je zien wat een lappen tekst allemaal
De site was ook meer voor Soempie bedoeld dan voor jou, uit je tekst kon ik opmaken dat het jou al gelukt was om je dvd-speler regiovrij te krijgenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken de site, maar geloof me als ik zeg dat de mijne alleen regiovrij te krijgen is als ik 'm flash
Ik heb heel veel geleerd. Dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Doe ik dįįr nou al die moeite voor?
Oh ja. Nou vooruit, dan doen we het daarvoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb heel veel geleerd. Dat is ook wat waard.![]()
Ahquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De site was ook meer voor Soempie bedoeld dan voor jou,
Dat niet. Ik heb de DVD nooit besteldquote:uit je tekst kon ik opmaken dat het jou al gelukt was om je dvd-speler regiovrij te krijgen
Bwuhhh.... bakje!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb heel veel geleerd. Dat is ook wat waard.![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft er iemand een toffe suggestie voor wat ik zal gaan eten vanavond?
Ik was gisteren jaloers op oud-huisgenoten, zij hadden quiche. En ik heb daar maar 1 keer quiche gehad die niet lekker was, toen kookte het toenmalige vriendinnetje van een huisgenoot. Maar zij was vegetariėr, hij hield niet van noten in het eten en zij niet van kaas. Dat was dus een vrij smakeloze hap
Boerenkool is wel lekker, maar ook enorm veel werk als je in je eentje eet. Dan kan ik een magnetronmaaltijd halen, of moeders lief aankijken en het haar laten makenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
boerenkool!!!
ik mag maar geen boerenkool eten van thuis
Ik heb ook een huisgenoot gehad die dacht allergisch te zijn voor kaas, dus toen vermeden we kaas ook (later zijn we pas echt vaker quiche gaan eten), maar voor de rest lustte die alles. Dan is het geen probleem om er rekening mee te houden, maar het moeten niet al te veel dingen worden die iemand niet lustquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wat een waardeloze combinatie ja
Ik heb wel een vriendin die geen kaas lust, dus wij moeten ook altijd wel een beetje creatief koken samen, maar dan gaan er juist vaak noten door
Klinkt als een prima weekendquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:04 schreef Soempie het volgende:
quiche![]()
![]()
Zondagmiddag als lunch gegeten.Daarna wat afleveringen Sex & the City gekeken met een vriendin.
En vervolgens dus Catan gedaan met een groepje vrienden. 's Avonds op de bank gehangen met een film en een warme kop chocolademelk.
Ik ga meer van dit soort weekenden inplannen.![]()
quote:
Moet de nachtvorst overheen zijn geweest ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Boerenkool is wel lekker, maar ook enorm veel werk als je in je eentje eet. Dan kan ik een magnetronmaaltijd halen, of moeders lief aankijken en het haar laten maken
Waarom mag je geen boerenkool eten eigenlijk?
Is dat alles? Ik wil wel een bezorgrestaurant bij je in de buurt uitzoeken, dan bestel ik wel wat voor jequote:
75quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:08 schreef Mikkie het volgende:
Hoeveel gram spaghettislierten heb je ongeveer nodig in je eentje?
100, 125 als je een wat ruimere eter bent (ik denk dat je 125 nodig heb) of 150 als je erg veel trek hebtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:08 schreef Mikkie het volgende:
Hoeveel gram spaghettislierten heb je ongeveer nodig in je eentje?
Dat is niet waar hoor, cd´s voor de Aziatische markt hebben vaak heel veel Europese ondertitelingen, waaronder Nederlands. Heb namelijk al een paar keer dvd´s uit Aziė gehaald (friends)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In principe nooit, nee. Ze zijn niet gemaakt voor de Nederlandse markt, maar voor de Aziatische of Noord-Amerikaanse markt, dus er is meestal sprake van aziatische, spaanse of engelse subs.
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Moet de nachtvorst overheen zijn geweest ofzoEn die is wel geweest, eergister, maar ze geloven niet dat die al in de winkels ligt
Nu heb ik gezegd dat ik als wraak neit meer koook tot we dat eten
150 is dus gewoon 2 porties.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
100, 125 als je een wat ruimere eter bent (ik denk dat je 125 nodig heb) of 150 als je erg veel trek hebt
Nietes, anderhalfquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
150 is dus gewoon 2 porties.![]()
150 gram it is.![]()
Ik had eergisteren heerlijke zelfgemaakte bolognesequote:
Dat is toch best smakelijk?quote:
Gemeeeeeeenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:15 schreef MaJo het volgende:
Ik heb gisteren boerenkool gegetenVanavond weer denk ik
Nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
NouWat een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Weet je wat ook lekker is? Aardbeienmoesquote:
In die potten van Hak? De structuur vond ik maar niksquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is? AardbeienmoesAlleen in de grote Albert Heijns te krijgen, zo lekker
![]()
Oei ik zou wel willen! Maar da's vast heel ver wegquote:
quote:
Ik snap het volledig als het Remia curry gewürz isquote:
quote:
Dat is toch niet erg?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:51 schreef Soempie het volgende:
en mandarijntjes. Ze hadden weer lekkere mandarijntjes.![]()
Ik eet me altijd lens aan die dingen.![]()
weet niet, misschien heb ik wel een vitamine overschot in de herfst en winter.quote:
Oh nee, stel je voor! Als je wat vetter eet kan dat helpen, sommige vitamines zijn oplosbaar in vetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
weet niet, misschien heb ik wel een vitamine overschot in de herfst en winter.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:51 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niks.quote:
Ik zie er een stukje stof van heel dichtbij inquote:
Een pot bieten krijg ik van mijn leven niet weg is voor mij ook een hele maaltijd hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Huisgenoot hier was verbaasd toen ik in m'n eentje net wat meer dan 100 gram shoarma, ongeveer 250 gram aardappels en een pot bieten at als avondeten, dat vond ie veel
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:51 schreef Soempie het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niks.Krijg snel blaren en ga liever met de auto om af en toe eens uit te stappen en een klein rondje te lopen.
![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niks.Krijg snel blaren en ga liever met de auto om af en toe eens uit te stappen en een klein rondje te lopen.
![]()
![]()
Martiniquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
Mr. Martini...Mr Martiiiniii!!
Brusselquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:38 schreef erkel het volgende:
Ik ben nog nooit in Engeland geweest, maar ik ga van het weekend naar BrusselOok voor het eerst.
quote:
Ik ben benieuwd en we gaan waarschijnlijk ook nog ff naar Gent. Geen idee eigenlijk wat ik moet verwachten van beide steden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Brussel
Paar maanden geleden geweest en het is echt zó'n leuke stad
Ik geloof dat ze geen fietsen heeft daar. Wel een auto, dus ik heb net onderhandeld en we hebben afgesproken dat we het Peak District deels gaan verkennen met de auto.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neem je toch een fiets achterop?
Ideaal is dat ook!quote:
Neequote:
Brussel is gewoon enorm gezellig. Kleine straatjes met HEEL veel restaurantjes en kroegen + daarbij mooie gebouwenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:43 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd en we gaan waarschijnlijk ook nog ff naar Gent. Geen idee eigenlijk wat ik moet verwachten van beide steden.
Hahahahahahhahahaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Eén keer teveel Martini gedronken en sindsdien een neiging tot het ontwijken ervan
En ik snap niet wat mensen leuk vinden aan Frankrijk, wielrennen, schaatsen, voetbal, Brabant in het algemeen en carnaval in het bijzonder, Citroėns, Opels, mosselen, grappen die vooral uit heel vaak hetzelfde woord steeds harder zeggen en voor de lol hardlopenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:33 schreef Mikkie het volgende:
Wat hebben veel mensen toch een Engeland-fetisj. Ik snap er niks van..
Het was maar een mediumpot, zo eentje van ruim 300 gram. Bietenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een pot bieten krijg ik van mijn leven niet weg is voor mij ook een hele maaltijd hoor
[..]
Zelfde geldt voor Pasoa.quote:
quote:
Wat dat met die Belgen? Op een podium. Die stond op Internet van de week met de vraag erbij of het wel zo per ongeluk wasquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:50 schreef LadyBlack het volgende:![]()
hebben er nog meer mensen DWDD aanstaan?? Geniaal fragment net
Een man slaat een arm om een collega heen en grijpt per ongeluk vol in dr tiet
Ohja, Caroline Gennez ging het om, van de Vlaamse socialisten.
Wat een mooie actiequote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Pasoa.
Bij de Martini was het zelfs zo erg dat ik met een vriend onderweg ging naar de discotheek (:') ) en na 2 minuten fietsen was ik te lam om verder te fietsen. Toen zijn we bij het benzinestation gaan zitten tot ik verder kon.
Kwam er een politieauto langsrijden en gelijk polshoogte nemen. Toen ze vroegen wat we daar deden antwoorde ik in mijn bezopen eerlijkheid dat ik teveel gedronken had en het niet verantwoord vond om verder te fietsen
Daar moesten ze wel even om lachen
De TV draait door is altijd lachenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:50 schreef LadyBlack het volgende:![]()
hebben er nog meer mensen DWDD aanstaan?? Geniaal fragment net
Een man slaat een arm om een collega heen en grijpt per ongeluk vol in dr tiet
Ohja, Caroline Gennez ging het om, van de Vlaamse socialisten.
Probeer het eens met een olijfje erinquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]![]()
Of ik heb nog geen goede gehad, dat zou ook kunnen. Martini los vind ik vrij smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |