Ik zag het ja, dat valt zeker meequote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fort Alpha valt mee hè... 15 euro per seizoen, dus 30 euro totaal
Cold Feet is geweldigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:23 schreef Soempie het volgende:
MaJo, tigste keer: cold feet.Stond er net mee in m'n handen, maar toen toch maar voor House gegaan.
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik de DVD collectie van Battlestar Galactica opperen. Ook reteduur in het begin maar als ietsjes in prijs gezakt dacht ik.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur op de bank liggen slapen ivm hoofdpijn, toen belde er een vriendin aan en die is me nu genadeloos aan het inmaken met een spelletjeAlleen ze is nu even aan de telefoon dus dan grijp ik meteen naar mn pc
![]()
Nemquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ooit bijna de complete serie van Ally McBeal gekocht
zoekt dekking
quote:
Goed zo. Missie geslaagd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Cold Feet is geweldigIk ga ook maar eens naar House kijken, hoor er nu zoveel over
Kijk eens op www.cdnow.comquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is niet echt mijn ding denk ik, het is al echt een uitzondering dat ik naar Heroes kijk heOverigens belachelijk hoe duur die dvd´s zijn, volgens mij is het voordeliger om ze uit Amerika te laten komen, zelfs met verzendkosten erbij...
quote:
Jaaa daar had ik nog een vraag over. Even denken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, daarom heeft shoppen op internationale websites altijd zin. Doe ik ook regelmatig, dan kun je nog eens leuke aanbiedingen scoren
Da's niet zo ergquote:
Hehe, ik heb pas twee vrienden ingemaakt. En laatst ook mn oma met mens-erger-je-nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond van m'n zus, zwager en neefje gewonnen met Catan. Twee keer
Wow een seizoen LOST kost daar 39 dollar (25 euro) tegenover 50 euro die je er in Nederland voor betaaldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk eens op www.cdnow.com
Die zijn goedkoop.
Of zoek even op www.elcheapo.nl
Daar vind je de goedkoopsten.
Ik wacht altijd met nieuwe series kopen want BSG had seizoen 2 opgesplitst in 2 sets van 30 of 40 euro![]()
Ik ga volgende week Catannen in Engeland met een groep studenten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond van m'n zus, zwager en neefje gewonnen met Catan. Twee keer
Oja, er zit toch zo'n soort code op. Amerika, Azie, Europa, allemaal andere code ofzo. En dan kun je een dvd uit Amerika maar een aantal keer in Europa zien?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jaaa daar had ik nog een vraag over. Even denken.
Ra-zend interessant natuurlijk, maar wat is het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |