quote:
Moet de nachtvorst overheen zijn geweest ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Boerenkool is wel lekker, maar ook enorm veel werk als je in je eentje eet. Dan kan ik een magnetronmaaltijd halen, of moeders lief aankijken en het haar laten maken
Waarom mag je geen boerenkool eten eigenlijk?
Is dat alles? Ik wil wel een bezorgrestaurant bij je in de buurt uitzoeken, dan bestel ik wel wat voor jequote:
75quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:08 schreef Mikkie het volgende:
Hoeveel gram spaghettislierten heb je ongeveer nodig in je eentje?
100, 125 als je een wat ruimere eter bent (ik denk dat je 125 nodig heb) of 150 als je erg veel trek hebtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:08 schreef Mikkie het volgende:
Hoeveel gram spaghettislierten heb je ongeveer nodig in je eentje?
Dat is niet waar hoor, cd´s voor de Aziatische markt hebben vaak heel veel Europese ondertitelingen, waaronder Nederlands. Heb namelijk al een paar keer dvd´s uit Aziė gehaald (friends)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In principe nooit, nee. Ze zijn niet gemaakt voor de Nederlandse markt, maar voor de Aziatische of Noord-Amerikaanse markt, dus er is meestal sprake van aziatische, spaanse of engelse subs.
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Moet de nachtvorst overheen zijn geweest ofzoEn die is wel geweest, eergister, maar ze geloven niet dat die al in de winkels ligt
Nu heb ik gezegd dat ik als wraak neit meer koook tot we dat eten
150 is dus gewoon 2 porties.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
100, 125 als je een wat ruimere eter bent (ik denk dat je 125 nodig heb) of 150 als je erg veel trek hebt
Nietes, anderhalfquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
150 is dus gewoon 2 porties.![]()
150 gram it is.![]()
Ik had eergisteren heerlijke zelfgemaakte bolognesequote:
Dat is toch best smakelijk?quote:
Gemeeeeeeenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:15 schreef MaJo het volgende:
Ik heb gisteren boerenkool gegetenVanavond weer denk ik
Nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
NouWat een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Weet je wat ook lekker is? Aardbeienmoesquote:
In die potten van Hak? De structuur vond ik maar niksquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is? AardbeienmoesAlleen in de grote Albert Heijns te krijgen, zo lekker
![]()
Oei ik zou wel willen! Maar da's vast heel ver wegquote:
quote:
Ik snap het volledig als het Remia curry gewürz isquote:
quote:
Dat is toch niet erg?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:51 schreef Soempie het volgende:
en mandarijntjes. Ze hadden weer lekkere mandarijntjes.![]()
Ik eet me altijd lens aan die dingen.![]()
weet niet, misschien heb ik wel een vitamine overschot in de herfst en winter.quote:
Oh nee, stel je voor! Als je wat vetter eet kan dat helpen, sommige vitamines zijn oplosbaar in vetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
weet niet, misschien heb ik wel een vitamine overschot in de herfst en winter.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:51 schreef Soempie het volgende:
en mandarijntjes. Ze hadden weer lekkere mandarijntjes.![]()
Ik eet me altijd lens aan die dingen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |