Heb je al op het gele driehoekje geklikt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
Voor een Goatse Stereogram? Dat zou gaaf zijn
Misschien wel, ware het niet dat er nooit een mod in dit topic kijktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:14 schreef Soempie het volgende:
Kan ik daar een ban voor krijgen eigenlijk?![]()
Jawel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:16 schreef LadyBlack het volgende:Soempie is terug en het is meteen weer druk
Welkom terug! Gefeliciteerd met je Sex & the City aankoop, die serie is geweldig!!![]()
Ik ga zo even bijlezen, maar gaat het weer een beetje met je?
Ow ja dat wilde ik ook nog zeggen. Sex and the City isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:16 schreef LadyBlack het volgende:Soempie is terug en het is meteen weer druk
Welkom terug! Gefeliciteerd met je Sex & the City aankoop, die serie is geweldig!!![]()
Ik ga zo even bijlezen, maar gaat het weer een beetje met je?
De vraag is natuurlijk of dat ook voor deze versie geldt. Zou wel grappig zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:18 schreef Mikkie het volgende:
Voor Goatse kun je een ban krijgen hč Soemp
Ik heb 2 uur op de bank liggen slapen ivm hoofdpijn, toen belde er een vriendin aan en die is me nu genadeloos aan het inmaken met een spelletjequote:
Ik zag het ja, dat valt zeker meequote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fort Alpha valt mee hč... 15 euro per seizoen, dus 30 euro totaal
Cold Feet is geweldigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:23 schreef Soempie het volgende:
MaJo, tigste keer: cold feet.Stond er net mee in m'n handen, maar toen toch maar voor House gegaan.
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik de DVD collectie van Battlestar Galactica opperen. Ook reteduur in het begin maar als ietsjes in prijs gezakt dacht ik.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur op de bank liggen slapen ivm hoofdpijn, toen belde er een vriendin aan en die is me nu genadeloos aan het inmaken met een spelletjeAlleen ze is nu even aan de telefoon dus dan grijp ik meteen naar mn pc
![]()
Nemquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ooit bijna de complete serie van Ally McBeal gekocht
zoekt dekking
quote:
Goed zo. Missie geslaagd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Cold Feet is geweldigIk ga ook maar eens naar House kijken, hoor er nu zoveel over
Kijk eens op www.cdnow.comquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is niet echt mijn ding denk ik, het is al echt een uitzondering dat ik naar Heroes kijk heOverigens belachelijk hoe duur die dvd´s zijn, volgens mij is het voordeliger om ze uit Amerika te laten komen, zelfs met verzendkosten erbij...
quote:
Jaaa daar had ik nog een vraag over. Even denken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, daarom heeft shoppen op internationale websites altijd zin. Doe ik ook regelmatig, dan kun je nog eens leuke aanbiedingen scoren
Da's niet zo ergquote:
Hehe, ik heb pas twee vrienden ingemaakt. En laatst ook mn oma met mens-erger-je-nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond van m'n zus, zwager en neefje gewonnen met Catan. Twee keer
Wow een seizoen LOST kost daar 39 dollar (25 euro) tegenover 50 euro die je er in Nederland voor betaaldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk eens op www.cdnow.com
Die zijn goedkoop.
Of zoek even op www.elcheapo.nl
Daar vind je de goedkoopsten.
Ik wacht altijd met nieuwe series kopen want BSG had seizoen 2 opgesplitst in 2 sets van 30 of 40 euro![]()
Ik ga volgende week Catannen in Engeland met een groep studenten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond van m'n zus, zwager en neefje gewonnen met Catan. Twee keer
Oja, er zit toch zo'n soort code op. Amerika, Azie, Europa, allemaal andere code ofzo. En dan kun je een dvd uit Amerika maar een aantal keer in Europa zien?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jaaa daar had ik nog een vraag over. Even denken.
Ra-zend interessant natuurlijk, maar wat is het?quote:
Je bedoelt PAL/NTSC (zoals bij videobanden) tegenwoordig ook wel regio 1 en 2 genoemd (je hebt ook nog andere regio´s maar die zijn nu niet van toepassing). Dit is alleen van toepassing als je geen regiovrije dvd speler heb, die heb ik namelijk wel dus ik kan alles kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, er zit toch zo'n soort code op. Amerika, Azie, Europa, allemaal andere code ofzo. En dan kun je een dvd uit Amerika maar een aantal keer in Europa zien?
Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:37 schreef Soempie het volgende:
Ben ik de enige die zo'n afbeelding gelijk kan zien![]()
Oftewel: als je geen regiovrije dvd speler hebt kun je inderdaad geen dvd´s uit amerika erop afspelenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt PAL/NTSC (zoals bij videobanden) tegenwoordig ook wel regio 1 en 2 genoemd (je hebt ook nog andere regio´s maar die zijn nu niet van toepassing). Dit is alleen van toepassing als je geen regiovrije dvd speler heb, die heb ik namelijk wel dus ik kan alles kijkenMaar volgens mij worden dvd spelers niet meer regiovrij gemaakt, dus hoe ouder hoe beter...
Dat bedoelde ik dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt PAL/NTSC (zoals bij videobanden) tegenwoordig ook wel regio 1 en 2 genoemd (je hebt ook nog andere regio´s maar die zijn nu niet van toepassing). Dit is alleen van toepassing als je geen regiovrije dvd speler heb, die heb ik namelijk wel dus ik kan alles kijkenMaar volgens mij worden dvd spelers niet meer regiovrij gemaakt, dus hoe ouder hoe beter...
Even zoeken in Google op merk en typequote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus.Hoe weet je of je dvd speler regiovrij is?
In de handleiding denk ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Regiocode heet dat, Amerika is regio 1, Europa regio 2. Computers staan nog wel eens toe om van regio te veranderen, en dat is meestal maar 5 keer. Gelukkig is dat te omzeilenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, er zit toch zo'n soort code op. Amerika, Azie, Europa, allemaal andere code ofzo. En dan kun je een dvd uit Amerika maar een aantal keer in Europa zien?
Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
Heb jij een regiovrije speler?quote:
Regio 1 dvd er in stoppen en kijken of die werktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
ah oke, zit er op die dvd's dan geen nederlandse ondertiteling?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uiteraard. M'n vorige heb ik regiovrij gemaakt, en heb nu zo'n budgetding dat ik ook regiovrij heb gemaakt. Moet haast wel, aangezien ik nog wel eens regio 1 en regio 3 dvd's importeer...
Waarbij vermeld dient te worden dat van Regio 2 naar 1 telt als één keer. En van als je terugschakeld wordt het ook weer als één keer geteldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Regiocode heet dat, Amerika is regio 1, Europa regio 2. Computers staan nog wel eens toe om van regio te veranderen, en dat is meestal maar 5 keer.
Flashen van je speler zeker? Dat gaat bij mij nietquote:Gelukkig is dat te omzeilen.
Meestal niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
ah oke, zit er op die dvd's dan geen nederlandse ondertiteling?
Juist..en dat moet je dus opzoekenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Truc die nog wel eens wil helpen bij dvd-spelers (in elk geval bij de mijne): doe het laatje open, druk op de afstandsbediening op 1, 3, 6, 9, 0 en doe het laatje weer dicht. Start de speler opnieuw op en daarna is ie regiovrij(hangt van de speler af of het werkt of niet)
Meestal niet, omdat daar buiten Nederland weinig gebruik van wordt gemaakt. Het kan er wel op zitten, maar ga er niet van uitquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
ah oke, zit er op die dvd's dan geen nederlandse ondertiteling?
Goede site om op te zoeken: http://www.videohelp.com/dvdhacksquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist..en dat moet je dus opzoeken
Onze vaste speler is alleen te flashen met een CD.
Maar jij bent een woman of the opposite sex, dan "mag" datquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, hier is support voor Ally mcBeal
Oh oh oh wat was ik daar fan van zeg, ik had zelfs een emailadres met iets van Ally erinMaar na de eerste paar seizoenen werd het snel minder leuk
Ik ken de site, maar geloof me als ik zeg dat de mijne alleen regiovrij te krijgen is als ik 'm flashquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goede site om op te zoeken: http://www.videohelp.com/dvdhacks
Doe ik dįįr nou al die moeite voor?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:50 schreef Soempie het volgende:
Bedankt voor alle informatie. Ik was gewoon nieuwsgierig. Ik ga er verder niks mee doen geloof ik.![]()
't houdt ze van de straat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ondankbaar hoorMoet je zien wat een lappen tekst allemaal
De site was ook meer voor Soempie bedoeld dan voor jou, uit je tekst kon ik opmaken dat het jou al gelukt was om je dvd-speler regiovrij te krijgenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken de site, maar geloof me als ik zeg dat de mijne alleen regiovrij te krijgen is als ik 'm flash
Ik heb heel veel geleerd. Dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Doe ik dįįr nou al die moeite voor?
Oh ja. Nou vooruit, dan doen we het daarvoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb heel veel geleerd. Dat is ook wat waard.![]()
Ahquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De site was ook meer voor Soempie bedoeld dan voor jou,
Dat niet. Ik heb de DVD nooit besteldquote:uit je tekst kon ik opmaken dat het jou al gelukt was om je dvd-speler regiovrij te krijgen
Bwuhhh.... bakje!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb heel veel geleerd. Dat is ook wat waard.![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft er iemand een toffe suggestie voor wat ik zal gaan eten vanavond?
Ik was gisteren jaloers op oud-huisgenoten, zij hadden quiche. En ik heb daar maar 1 keer quiche gehad die niet lekker was, toen kookte het toenmalige vriendinnetje van een huisgenoot. Maar zij was vegetariėr, hij hield niet van noten in het eten en zij niet van kaas. Dat was dus een vrij smakeloze hap
Boerenkool is wel lekker, maar ook enorm veel werk als je in je eentje eet. Dan kan ik een magnetronmaaltijd halen, of moeders lief aankijken en het haar laten makenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
boerenkool!!!
ik mag maar geen boerenkool eten van thuis
Ik heb ook een huisgenoot gehad die dacht allergisch te zijn voor kaas, dus toen vermeden we kaas ook (later zijn we pas echt vaker quiche gaan eten), maar voor de rest lustte die alles. Dan is het geen probleem om er rekening mee te houden, maar het moeten niet al te veel dingen worden die iemand niet lustquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wat een waardeloze combinatie ja
Ik heb wel een vriendin die geen kaas lust, dus wij moeten ook altijd wel een beetje creatief koken samen, maar dan gaan er juist vaak noten door
Klinkt als een prima weekendquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:04 schreef Soempie het volgende:
quiche![]()
![]()
Zondagmiddag als lunch gegeten.Daarna wat afleveringen Sex & the City gekeken met een vriendin.
En vervolgens dus Catan gedaan met een groepje vrienden. 's Avonds op de bank gehangen met een film en een warme kop chocolademelk.
Ik ga meer van dit soort weekenden inplannen.![]()
quote:
Moet de nachtvorst overheen zijn geweest ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Boerenkool is wel lekker, maar ook enorm veel werk als je in je eentje eet. Dan kan ik een magnetronmaaltijd halen, of moeders lief aankijken en het haar laten maken
Waarom mag je geen boerenkool eten eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |