Goeie vraag.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe laat heb je tentamen soemp? Kunnen we in gedachten bij elkaar zijn
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.rug.nl/let/voo(...)llegerooster?lang=nl
Uitleg Collegerooster
Gewoon een beetje goochelen op "zernike tennishal"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:45 schreef Soempie het volgende:
Held!Ik wist niet dat die uitleg bestond.
Alleen moet ik dan nu nog even de uitleg vinden voor mijn eigen faculteit. Ze werken altijd met die onmogelijke afkortingen en dan moet je maar net weten welk gebouw/ welke zaal bedoeld wordt.
Weet ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:44 schreef Etcetera het volgende:
ze kunnen jou ook in de gaten houden![]()
goatse is een vent he. Ik moest wel lachen om z'n trouwring.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:44 schreef wyccie het volgende:
![]()
Is het raar dat ik de slappe lach krijg van femse en goatse girl?
Dat ken ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet ik.Was vorige keer ook al zo, kwam ik te laat zat de hele tentamenhal vol. Zie dan maar eens dat ene lege tafeltje te vinden.
![]()
Heb ik achteraf nog wel commentaar op gehad.
Zijn die twee niet hetzelfde?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:44 schreef wyccie het volgende:
![]()
Is het raar dat ik de slappe lach krijg van femse en goatse girl?
Ik moet het juiste moment van aankomen nog zien te vinden.quote:
Vroeg voor de uitgang gaan staan en tellen. Bij de 400 naar binnen stappenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet het juiste moment van aankomen nog zien te vinden.
Te vroeg en je zit tussen de studenten die nog vol stress in hun boek bladeren en je lastige vragen stellen waar je niet op zit te wachten.Te laat en dan kun je tussen een stuk of 800 mensen een tafel zoeken.
![]()
Ik ook om 1 uurquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goeie vraag.![]()
13.00 uur. Onmogelijke rottijd. Doe ik voor die tijd niks, na die tijd ook niet veel en dan 's avonds werken.En vrijdag wel gewoon nog een tentamen.
Maar hoe laat moet jij?
Maandag heb ik met verschillende vrienden tegelijk tentamen in dezelfde hal, maar we doen wel allemaal een andere studie.Grappig is dat altijd, kun je ze een beetje in de gaten houden.
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:04 schreef wyccie het volgende:
Goatse is inderdaad een ouwe lul. (hehe)
Goatse girl is een vrouw die haar kont openspert. Femse is een andere vrouw die goatse girl nadoet, maar daar niet zo goed in slaagt.
Ik klink als een expert.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:04 schreef wyccie het volgende:
Goatse girl is een vrouw die haar kont openspert. Femse is een andere vrouw die goatse girl nadoet, maar daar niet zo goed in slaagt.
Oh boy kunnen we dit onderwerp afluiten alsjeblieeeft?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:04 schreef wyccie het volgende:
Ik ook aan jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |