Ik probeerde met Photoshop plaatjes uit Flash te halen en te resizen. Dat lukte, maar de maat klopte niet helemaal. Moeilijk gaan zitten doen met de muis en zo, tot ik weer het handige schermpje tegenkwam waar je de maten gewoon in kunt typenquote:
Als je zo doorgaat vertikt ie het de volgende keer helemaal.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En 290 kun je gewoon toevoegen, het is nu een bestaand topic![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat vertikt ie het de volgende keer helemaal.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het gelukt met je paper/ opdracht?quote:
Wel gelukt, maar bedroevend niveau en eigenlijk iets te laat ingeleverd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is het gelukt met je paper/ opdracht?![]()
Ik mocht op dequote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Merk er weinig van eigenlijk... net nog buiten m'n auto staan wassen
(ding was inmiddels bijna grijs en voorzien van melkglas)
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:58 schreef MaJo het volgende:
Leren gaat echt goed trouwensVan de 12 hoorcolleges heb ik er nu 5 samengevat en begrijp ik helemaal. Nu gauw verder en misschien heb ik dan vanavond nog tijd om een afleveringetje Heroes te pakken
Wel oke.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:59 schreef MaJo het volgende:
Maar voordat ik weer weg ben: Soemp![]()
![]()
Hoe is het nu met je?
Ik vind het al knap dat je dat nog gered hebt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wel gelukt, maar bedroevend niveau en eigenlijk iets te laat ingeleverd.
Zesje dus
Kijk eens in je browser en maak er een screencap vanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand nog een mooie pijl op de computer staan die geschikt is voor "terug"?
Ach.. het moeilijkste is voor mij altijd de aanzet om te beginnen. Daarna is het altijd binnen no-time (al dan niet omdat het niet anders kanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je dat nog gered hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |