bronquote:Bouche verzorgt voor het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) de complete inrichting en het sleutelklaar opleveren van honderden woningen per jaar door heel Nederland sinds 1997. De volgende werkzaamheden worden voor de COA verricht:
* Inrichten; onder andere het sauzen en behangen van wanden en/of plafonds, vernieuwen van vloerbedekking, gordijnen en complete inventaris.
* Ontruimen; het leeghalen en schoonmaken van woningen en eventueel afvoeren van oude materialen.
* Renoveren; het opknappen van woningen en verrichten van lichte werkzaamheden.
* Verhuizen; het verhuizen en installeren van de inventaris van bewoners en COA.
Heeeeee, we hebben het over "arme" illegalen, niet over de inheemse bevolking?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Sluiten ze toch een lening af? Moet ik ook doen als ik ergens niet direct geld voor heb![]()
Waar staat dat ze dit werk voor de nieuwe woningen van de GP'ers gaan verrichten? Volgens mij gaat dit over het inrichten van de woningen van de AZCs.quote:
Ik heb net toch gelezen dat alleen vermogende asielzoekers in Nl aankomen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Heeeeee, we hebben het over "arme" illegalen, niet over de inheemse bevolking?![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik heb net toch gelezen dat alleen vermogende asielzoekers in Nl aankomen?![]()
Daar moet je altijd cash afrekenen inderdaad. Verwerpelijke kapitalistische marktwerking natuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Al geprobeerd om zonder ticket in een vliegtuig te komen? Of aan een mensensmokkelaar krediet gevraagd voor de reis?
![]()
Nog knapper vind ik het in het vliegtuig komen zonder paspoort.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Al geprobeerd om zonder ticket in een vliegtuig te komen? Of aan een mensensmokkelaar krediet gevraagd voor de reis?
![]()
ik dacht dat die als toiletpapier werd gebruikt, maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nog knapper vind ik het in het vliegtuig komen zonder paspoort.
Schandalig dat die gelukszoekers worden voorgetrokken. Er zitten vermoedelijk ook nog mensen met een crimineel verleden tussen. De hardwerkende Nederlander die moe gepest door Marokkanen wil verhuizen, kan nog heel lang wachten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:58 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Leuk als jij al jaren op de lijst staat. Wordt je gewoon duizend plaatsen naar achter gezet. Het is ook belachelijk dat die asielzoekers mogen kiezen waar ze willen wonen. Als ik in Adam wil wonen dan moeten ik aantonen dat ik een binding met de regio heb.
Overduidelijk weer een voorbeeld van eigen volk laatst.
Idd, ik denk dat er in Groningen of Friesland makelijker aan huizen te komen is dan in Amsterdamquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:52 schreef Gabry het volgende:
Ik zie echter niet in waarom ze in Amsterdam zouden moeten wonen gezien de wachtlijsten daar. 1000 woningen in Amsterdam is echt ziek. Waarom kunnen ze geen woning huren in een goedkoop deel van het land? Ik snap ook niet waarom ze de keuze bij de uitgeprocedeerde asielzoeker leggen. Als ze iets anders willen dan dat ze krijgen, dan is dat hun eigen verantwoordelijkheid.
Echter in amsterdam is meer werk te vindenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat er in Groningen of Friesland makelijker aan huizen te komen is dan in Amsterdam
minder dan de helft ervan woon(de) in het asielzoekerscentrum amsterdam, een deel van dat centrum is al elders ondergebracht, een deel ervan woont er nog want die hebben binding met de regio amsterdam, dan hebben we het nog over 150 woningen. het grootste gedeelte heeft dus geen enkele binding met de regio amsterdam en voor hun valt die 6 jaar extra inschrijftijd dus absoluut niet te verdedigen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echter in amsterdam is meer werk te vinden. Daarnaast kan het best zijn dat dit voor mensen is die nu al in tijdelijke onderkomens in (de buurt van) Amsterdam wonen. je kan dan mensen ook moeilijk dwingen om weer hun hele sociale structuur om te gooien.
Ja, mijn zoon?quote:
Dat kan je schudden!quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:22 schreef kut_klo0n het volgende:
en per wanneer gaat dit in? Ik heb bijna een inschrijfduur van 6 jaar,
hopelijk komen ze dan achter me ipv voor me![]()
Ja mijn zoon, ook Ik word een dagje ouder. Dat zal de ziekte zijn van, kom hoe heet hij ook al weer? Bintje, Eigenheimer? Nou ja, zoiets.quote:Op zondag 11 november 2007 10:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Vroeger was onze verbinding toch sneller vader.
Het was inderdaad iets met heim, 'Reich, H. ins' misschien?quote:Op zondag 11 november 2007 21:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja mijn zoon, ook Ik word een dagje ouder. Dat zal de ziekte zijn van, kom hoe heet hij ook al weer? Bintje, Eigenheimer? Nou ja, zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |