abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54132824
quote:
A'dam: 1000 huizen voor pardon-groep
De gemeente Amsterdam denkt dat er zo'n duizend woningen nodig zijn om asielzoekers te huisvesten die onder de pardonregeling vallen. Wethouder Herrema reikte vandaag de sleutels uit aan het eerste gezin dat een huis kreeg.

Volgens de gemeente zijn er voldoende woningen voor de groep asielzoekers, ondanks de krapte op de huizenmarkt. Tot nu toe hebben zich in Amsterdam 1200 asielzoekers laten registreren.

De gemeente denkt dat er uiteindelijk 2000 mensen geholpen moeten worden. Zij krijgen bij aanmelding meteen zes jaar inschrijfduur, waardoor ze eerder een huis krijgen.

Bron: NOS
Leuk als jij al jaren op de lijst staat. Wordt je gewoon duizend plaatsen naar achter gezet. Het is ook belachelijk dat die asielzoekers mogen kiezen waar ze willen wonen. Als ik in Adam wil wonen dan moeten ik aantonen dat ik een binding met de regio heb.

Overduidelijk weer een voorbeeld van eigen volk laatst.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:03:04 #2
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54132929
Ik snap het niet helemaal. Het hele idee achter dat Generaal Pardon was toch juist dat die mensen hier mochten blijven omdat ze al jarenlang in de Nederlandse maatschappij functioneerden? Ze woonden hier, kinderen gingen hier naar school etcetera. Dan neem ik aan dat ze ook gewoon een huis hebben waar ze in kunnen blijven wonen.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:04:29 #3
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_54132957
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Het hele idee achter dat Generaal Pardon was toch juist dat die mensen hier mochten blijven omdat ze al jarenlang in de Nederlandse maatschappij functioneerden? Ze woonden hier, kinderen gingen hier naar school etcetera. Dan neem ik aan dat ze ook gewoon een huis hebben waar ze in kunnen blijven wonen.
Dat zal je nog tegenvallen. Hier in het asielzoekerscentrum zitten mensen die al een jaar of 6 in NL wonen en studeren etc.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_54132994
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Fout. De asielzoekerscentra stromen nu leeg, en dit is het resultaat. Alles moet gehuisvest worden.
En tja, dat kost geld, en laat dat geld nou net niet in de voorspelling zitten die door de regering is opgesteld aan de hand van het Generaal Pardon
pi_54133000
Heere Jezus
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:07:16 #6
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54133025
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:04 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat zal je nog tegenvallen. Hier in het asielzoekerscentrum zitten mensen die al een jaar of 6 in NL wonen en studeren etc.
Hmm ok, maar dan heeft TS alsnog een punt naar mijn mening. Je mag wellicht verwachten dat de overheid ze op weg helpt qua huisvesting, maar om ze voorrang te geven in een enorm krappe stad als Amsterdam is onzin natuurlijk. Geef ze een huisje in Overijssel ofzo, als ze dan naar Amsterdam willen kunnen ze daar zelf achteraan.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:08:44 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_54133058
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:07 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Hmm ok, maar dan heeft TS alsnog een punt naar mijn mening. Je mag wellicht verwachten dat de overheid ze op weg helpt qua huisvesting, maar om ze voorrang te geven in een enorm krappe stad als Amsterdam is onzin natuurlijk. Geef ze een huisje in Overijssel ofzo, als ze dan naar Amsterdam willen kunnen ze daar zelf achteraan.
Daar ben ik het mee eens hoor. . Dit is gewoon dom beleid en hooi op de vork van de minder gastvrijen in de samenleving: lees Wilders/Verdonk/VVD adepten.
pi_54133069
Sta je dan met je kind op straat, sorry hoor U heeft geen urgentie, er zijn nog 2000 wachtende asielzoekers voor u.
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
pi_54133123
Moet je per se VVD adept dan wel gezonde burger zijn om dit niet te aanvaarden? Overigens merk ik hier vrij weinig van en de echte VVD'ers in A'dam hebben toch een grachtenpandje waar dat tuig niet komt te wonen.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:14:04 #10
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54133166
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:09 schreef snarfbreda het volgende:
Sta je dan met je kind op straat, sorry hoor U heeft geen urgentie, er zijn nog 2000 wachtende asielzoekers voor u.
Dat is natuurlijk een beetje overtrokken.

Verder natuurlijk een beetje onzin, dit zou een mooie gelegenheid zijn om die mensen te spreiden en niet weer allemaal in de grote steden te proppen.
Maarja dan gaan de waspikkers weer zeuren natuurlijk.

Goed dat ze huis krijgen, alleen dit is natuurlijk een beetje achterlijk, ze kunnen best nog wat langer in het AZC wachten, die extra voorrang is nergens voor nodig.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:15:38 #11
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_54133198
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:09 schreef snarfbreda het volgende:
sta je met je kind op straat, sorry u bent asielzoeker er gaan nog 2000 doorstromers u voor...
urgentie is er juist omdat je met kind op straat staat....
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:16:41 #12
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_54133220
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:14 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een beetje overtrokken.

Verder natuurlijk een beetje onzin, dit zou een mooie gelegenheid zijn om die mensen te spreiden en niet weer allemaal in de grote steden te proppen.
Maarja dan gaan de waspikkers weer zeuren natuurlijk.

Goed dat ze huis krijgen, alleen dit is natuurlijk een beetje achterlijk, ze kunnen best nog wat langer in het AZC wachten, die extra voorrang is nergens voor nodig.
Sorry hoor , maar "wij" moeten toch allemaal wat opbouwen!
Die gasten krijgen het gestoffeerd aangeboden met de bijbehorende uitkering.
Dit kan en gebeurd alleen in nederland.

Urgentie bestaat niet meer in nederland, alleen als je iek wiel huiz zegt.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:18:30 #13
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54133264
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:16 schreef snarfbreda het volgende:

[..]

Sorry hoor , maar "wij" moeten toch allemaal wat opbouwen!
Die gasten krijgen het gestoffeerd aangeboden met de bijbehorende uitkering.
Dit kan en gebeurd alleen in nederland.
Dat is toch precies wat ik zeg? Of in elk geval bedoel.

Wachten in het AZC, werk zoeken, inschrijven bij de woningbouw, en gewoon net als ieder ander.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:20:47 #14
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_54133315
Zo overtrokken is dat dan toch niet.
pi_54133439
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:15 schreef slaveloos het volgende:

[..]

sta je met je kind op straat, sorry u bent asielzoeker er gaan nog 2000 doorstromers u voor...
urgentie is er juist omdat je met kind op straat staat....
Je vergeet de starters... Die mogen tot hun 35e bij hun ouders wonen, omdat het de politiek heeft behaagd om een heleboel mensen met voorrang te plaatsen in de krapste woningmarkt van Nederland . Overigens een woningmarkt die nu juist krap is door disfunctioneren van de overheid . Als het niet zo treurig was zou ik er om kunnen lachen.
pi_54133514
quote:

[..]

Geef ze een huisje in Overijssel ofzo, als ze dan naar Amsterdam willen kunnen ze daar zelf achteraan.
dacht het niet....
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:41:15 #17
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_54133733
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:26 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je vergeet de starters... Die mogen tot hun 35e bij hun ouders wonen, omdat het de politiek heeft behaagd om een heleboel mensen met voorrang te plaatsen in de krapste woningmarkt van Nederland . Overigens een woningmarkt die nu juist krap is door disfunctioneren van de overheid . Als het niet zo treurig was zou ik er om kunnen lachen.
ik vergeet de startes helemaal niet. Die stellen echter hogere eisen aan hun behuizing dan de gemiddelde moeder met kind.
Starters willen niet naar noord, of naar zuid-west.
Let maar op waar de asielzoekers terechtkomen. Niet in de pijp, de jordaan of oud-zuid hoor.
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
pi_54134014
Tuurlijk willen starters niet naar Noord of nog erger, Zuid-West. Die nemen geen kinderen, hebben hard gestudeerd en gaan nu als tweeverdieners iets voor Nederland betekenen, daar zouden ze ook graag iets voor terug willen.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:53:45 #19
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_54134022
quote:

[..]

Nee, niet in Overijssel. Wij moeten hier ook 4 jaar lang op een wachtlijst staan voor we eindelijk iets kunnen huren. Dus laat ze maar gewoon weer teruggaan naar hun bananenrepubliek.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:56:48 #20
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_54134091
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:53 schreef beelz het volgende:

[..]

Nee, niet in Overijssel. Wij moeten hier ook 4 jaar lang op een wachtlijst staan voor we eindelijk iets kunnen huren. Dus laat ze maar gewoon weer teruggaan naar hun bananenrepubliek.
Komt bij dat 26,2% van de wijk hier al niet westers allochtoon is, dus nee dankje.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_54134108
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:41 schreef slaveloos het volgende:

[..]

ik vergeet de startes helemaal niet. Die stellen echter hogere eisen aan hun behuizing dan de gemiddelde moeder met kind.
Starters willen niet naar noord, of naar zuid-west.
Let maar op waar de asielzoekers terechtkomen. Niet in de pijp, de jordaan of oud-zuid hoor.
Wat een onzin... Je doet net alsof 'starters' allemaal kapitaalkrachtig zijn; net alsof alle starters het zich kunnen veroorloven om in de pijp etc te kopen... Vergeet het maar. Een sociale huurwoning op een dergelijke plek krijg je verder pas na meer dan een decennium wachten. De groep die eisen stelt verdient dan allang veel te veel om daarvoor nog in aanmerking te komen. Kortom: starters in Amsterdam worden absoluut enorm benadeeld door dit plan.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 14:06:36 #22
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_54134319
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:11 schreef Rutgerr het volgende:
Overigens merk ik hier vrij weinig van en de echte VVD'ers in A'dam hebben toch een grachtenpandje waar dat tuig niet komt te wonen.
.
pi_54135328
-edit door mod-
Flames

[ Bericht 94% gewijzigd door Montov op 24-10-2007 19:00:31 ]
  woensdag 24 oktober 2007 @ 14:55:34 #24
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54135374
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:53 schreef jstiglitz het volgende:

-Quote verwijderd-
Ik woon al 22 jaar in Nederland. Denk dat ik toch maar eens contact op moet nemen met de woningbouwvereniging

[ Bericht 9% gewijzigd door Montov op 24-10-2007 19:04:05 ]
pi_54135397
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 12:58 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Leuk als jij al jaren op de lijst staat. Wordt je gewoon duizend plaatsen naar achter gezet. Het is ook belachelijk dat die asielzoekers mogen kiezen waar ze willen wonen. Als ik in Adam wil wonen dan moeten ik aantonen dat ik een binding met de regio heb.

Overduidelijk weer een voorbeeld van eigen volk laatst.
Zolang ze niet in mijn dorp komen wonen, maar in die toch al totaal verziekte klotestad Amsterdam, vind ik het eerlijk gezegd juist prima.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 14:59:29 #26
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54135454
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:56 schreef DappertjeDik het volgende:

[..]

Zolang ze niet in mijn dorp komen wonen, maar in die toch al totaal verziekte klotestad Amsterdam, vind ik het eerlijk gezegd juist prima.
Waarom ga je er van uit dat asielzoekers een slechte invloed op jouw dorp hebben eigenlijk?
pi_54135457
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:55 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik woon al 22 jaar in Nederland. Denk dat ik toch maar eens contact op moet nemen met de woningbouwvereniging
Daar had je je gewoon in kunnen schrijven hoor. Die asielzoekers, waarschijnlijk, niet aangezien ze niet eens zeker wisten of ze hier mochten blijven (doordat Rita zelfs in vier jaar tijd nog niet oude gevallen had kunnen afwikkelen ).
pi_54135490
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:55 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen
En dan beticht hij ons van domheid
  woensdag 24 oktober 2007 @ 15:02:22 #29
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54135506
Met andere woorden, asielzoekers die al 6 jaar wachten op definitieve huisvesting, worden nu ook als zodanig behandeld bij de aanvraag van huurwoningen. Het enige verschil is dat die asielzoekers de afgelopen 6 jaar nog niet op de huurwachtlijst mochten staan, in tegenstelling tot anderen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_54135526
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:59 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Waarom ga je er van uit dat asielzoekers een slechte invloed op jouw dorp hebben eigenlijk?
Omdat ik daar al genoeg ervaring mee heb. O.a. daarom ben ik ook naar dit fantastische dorp verhuisd.
pi_54135530
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:02 schreef Montov het volgende:
Met andere woorden, asielzoekers die al 6 jaar wachten op definitieve huisvesting, worden nu ook als zodanig behandeld bij de aanvraag van huurwoningen. Het enige verschil is dat die asielzoekers de afgelopen 6 jaar nog niet op de huurwachtlijst mochten staan, in tegenstelling tot anderen.
Jij vat 'm.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 15:03:56 #32
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_54135534
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:57 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat een onzin... Je doet net alsof 'starters' allemaal kapitaalkrachtig zijn; net alsof alle starters het zich kunnen veroorloven om in de pijp etc te kopen... Vergeet het maar. Een sociale huurwoning op een dergelijke plek krijg je verder pas na meer dan een decennium wachten. De groep die eisen stelt verdient dan allang veel te veel om daarvoor nog in aanmerking te komen. Kortom: starters in Amsterdam worden absoluut enorm benadeeld door dit plan.
niet kapitaalkrachtig zijn, maar zich wel te goed voelen om op bepaalde plaatsen te gaan wonen.
Kennissen van me hadden binnen 3 maanden een appartementje in Oost toen ze zich inschreven bij de woningbouw.
Tja, de Balistraat is geen feest, maar beter dan onder een brug.
De meeste starters die ik ken wachten rustig tot ze een beter huisje kunnen betalen, of totdat ze zo lang op de wachtlijst staan dat ze eisen kunnen stellen.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 15:04:48 #33
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54135553
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:59 schreef jstiglitz het volgende:

[..]

Daar had je je gewoon in kunnen schrijven hoor. Die asielzoekers, waarschijnlijk, niet aangezien ze niet eens zeker wisten of ze hier mochten blijven (doordat Rita zelfs in vier jaar tijd nog niet oude gevallen had kunnen afwikkelen ).
Dat wisten ze wel, de meesten hadden allang te horen gekregen dat ze dienden te vertrekken. Ze bleven toch en kregen later een generaal pardon. Ik was voor dat generaal pardon hoor, omdat ik niet vind dat mensen moeten boeten voor onze idiote procedures en achterstanden. Maar het blijft een gunst dat ze een verblijfsvergunning hebben gekregen. Jij doet het voorkomen alsof we ook nu nog een soort morele schuld t.o.v. die mensen hebben waardoor ze nu overal moeten kunnen wonen waar ze maar willen.
pi_54135583
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:53 schreef jstiglitz het volgende:
Wat een dom topic. Die asielzoekers zijn vaak al langer dan 6 jaar in Nederland, dus wat is er raar aan om hen bij wijze van fictie een zesjarige inschrijfduur toe te delen?
Alsof zes jaar inschrijvingsduur genoeg is om in Amsterdam een huis bij de woningbouw te mogen uitzoeken.
pi_54135613
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:06 schreef DappertjeDik het volgende:

[..]

Alsof zes jaar inschrijvingsduur genoeg is om in Amsterdam een huis bij de woningbouw te mogen uitzoeken.
Alsof ze een woning mogen gaan 'uitzoeken'.
pi_54135649
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:07 schreef jstiglitz het volgende:

[..]

Die lui mogen inderdaad een woning uitzoeken. Eentje die beschikbaar is en binnen een bepaalde grens qua huur.
pi_54135666
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:07 schreef jstiglitz het volgende:

[..]

Ze mogen natuurlijk altijd een woning weigeren, waarna ze een alternatief aangeboden moet worden.
pi_54135719
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze mogen natuurlijk altijd een woning weigeren, waarna ze een alternatief aangeboden moet worden.
Yeah right, als ze onredelijke eisen stellen zullen ze geen woning krijgen, vrij simpel.
pi_54135737
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:08 schreef DappertjeDik het volgende:

[..]

Waarom ben je trouwens zo aan het flamen en op de man aan het spelen, met je "moeieluk" en je "xenofobe VMBO-jugend" en je "domme kreten" en je "Loooooosersssss"? Kun je niet gewoon normaal reageren?
De TT nodigt niet echt om normaal te reageren, vind je wel?
pi_54135758
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef jstiglitz het volgende:

[..]

De TT nodigt niet echt om normaal te reageren, vind je wel?
Ja, ik vind van wel.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 15:14:54 #41
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54135763
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:10 schreef jstiglitz het volgende:

[..]

Nee dat doe ik allerminst voorkomen. Kennelijk gaat het je pet te boven wat ik hier schrijf. Helaas voor jou heb ik mij voorgenomen geen tijd meer aan domme mensen te besteden, maar misschien wil Montov wel zijn verhaal in Jip&Janneke-taal herschrijven, wie weet.
Dat is inderdaad altijd een mooie methode om onder een discussie uit te komen, de ander voor dom uitschelden en dan de discussie stoppen...

Feit blijft dat het Generaal Pardon (het heet niet voor niets zo) een gunst was van de Nederlandse overheid aan asielzoekers die in veel gevallen al afgewezen waren. Het is dan dus onzin om te veronderstellen dat ze al 6 jaar op de wachtlijst hadden kunnen staan. Of gaat dat jouw pet te boven?
pi_54135773
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:12 schreef jstiglitz het volgende:

[..]

Yeah right, als ze onredelijke eisen stellen zullen ze geen woning krijgen, vrij simpel.
Right. Dan ken jij de Amsterdamse zieligheidsindustrie zeker nog niet.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 15:16:58 #43
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_54135812
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:15 schreef DappertjeDik het volgende:

[..]

Jij blijkbaar wel, heb je nog een bron voor die onzin?
pi_54135818
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:12 schreef jstiglitz het volgende:

[..]

Jij snapt het echt niet Geen ervaring met dat soort dingen?
pi_54135830
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:15 schreef DappertjeDik het volgende:

[..]

Ze zullen inderdaad alle VVD'ers hun grachtenpandje uitzetten om plaats te maken voor asielzoekers. Vast. Nee echt.
pi_54135844
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:14 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dat is inderdaad altijd een mooie methode om onder een discussie uit te komen, de ander voor dom uitschelden en dan de discussie stoppen...

Feit blijft dat het Generaal Pardon (het heet niet voor niets zo) een gunst was van de Nederlandse overheid aan asielzoekers die in veel gevallen al afgewezen waren. Het is dan dus onzin om te veronderstellen dat ze al 6 jaar op de wachtlijst hadden kunnen staan. Of gaat dat jouw pet te boven?
Dit is gewoon heel typisch voor die lieden. Als je ze een vinger geeft (Generaal Pardon), nemen ze vervolgens gelijk je hele hand (huis, uitkering, noem maar op).

Daarom moeten we zulke lui ook eigenlijk niet opvangen in centra en al helemaal niet legaliseren. Zolang ze illegaal zijn kun je er als spotgoedkope arbeidskrachten nog wat aan hebben.
pi_54135851
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij snapt het echt niet Geen ervaring met dat soort dingen?
Nou kom op, deel je ervaringen.
pi_54135898
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:14 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ze hebben uiteindelijk een legale verblijfstatus in Nederland gekregen. Hadden ze die direct bij aankomst gekregen - en dat had vele belastingcentjes gescheeld - dan hadden ze, inderdaad, net als ieder ander zes jaar op de lijst kunnen staan. Vrij eenvoudig, lijkt me.
pi_54135947
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:18 schreef DappertjeDik het volgende:

[..]

Dit is gewoon heel typisch voor die lieden. Als je ze een vinger geeft (Generaal Pardon), nemen ze vervolgens gelijk je hele hand (huis, uitkering, noem maar op).
Erg typisch voor die lieden, inderdaad. Het begint met Nederlandse lucht inademen en voor je het weet willen ze nog elke dag eten ook.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 15:23:03 #50
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54135953
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:18 schreef DappertjeDik het volgende:

[..]

Daarom moeten we zulke lui ook eigenlijk niet opvangen in centra en al helemaal niet legaliseren. Zolang ze illegaal zijn kun je er als spotgoedkope arbeidskrachten nog wat aan hebben.
'Die lieden' hebben hier geen fuck mee te maken natuurlijk, het gaat hier om het overheidsbeleid. Ik vind het niet meer dan logisch dat als iemand je een huis aanbiedt in Amsterdam, je dat ook aanneemt. Het zou pas van ondankbaarheid getuigen als ze het niet aan zouden nemen.

PS. Jstiglitz wat een heerlijk intelligente indruk maak je in dit topic, met die geweldige one-liners van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')