Het gaat om het idee..!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:12 schreef Deansensitized het volgende:
Ah ok
Alsof ze dat kunnen lezen hier
Mijn mening is dat de nieuwe mod een waardeloos is op het gebied van afspraken....!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
Mooie nieuwe OP ook zie ik wel![]()
Zie je wel..was zo voorbijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:16 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Ben gister halve dag ziek geweest... rotkies!! Het was gelukkig zo gebeurt, geen pijn.. maar wat vreselijk..al dat gekraak!!
Vervolgens nog een uur of 7 rond gelopen met bloed uit m'n mond. Liep ik dus charmant met een bebloed zakdoekje!!
Nu is alles nog beurs en kan m'n mond nog niet wagenwijd open!![]()
Zo, en nu leren!
Hoe is het hier?
Inderdaad. Het is een beste vent, maar afspraken na komen, ho maarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mijn mening is dat de nieuwe mod een waardeloos is op het gebied van afspraken....!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:19 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Miss!
Beterschap met je kies iig.
Ja idd, was gelukkig zo voorbij! Maar, wil nooit meer!! Was supermisselijk enzo.. niet leuk! Ik eet nu appelmoes en vlaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zie je wel..was zo voorbij. Dat gekraak is inderdaad vervelend. Maar je bent er nu gelukkig vanaf. Zou nog wel beetje voorzichtig doen met eten en vooral veel drinken.
Het gaat wel. Beetje saai hierzo op stage. Dus ook maar weer bezig gegaan met samenvatting maken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
Miss!!![]()
Beterschap/sterkte!!
Ben inmiddels al aanbeland bij S01E13 van Prison Break
Jaaa, dat moet je doen!! Toen seizoen één nog bezig was..heb ik vaak gespijbeld op dinsdagquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
Best wel spannend ja, maar niet eng verder hoor, valt reuze mee.
Toch wel blij dat ik opnieuw begonnen ben
Zou eventueel op stage kunnen kijken, heb de laptop wel mee
that can't be good guysquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:33 schreef Deansensitized het volgende:
Beterrrr
Doe mij ook zo'n begeleider
Dagcijfertjes van de Stage SC'ers:
001. 212 eer-ik
003. 191 Houniet
034. 069 Deansensitized
070. 045 Etcetera![]()
Dat waren nog eens tijden!quote:Goover werd uit dit gedicht gezet,
Ohw, ohw, ohw, wat een pret.
Bijna iedereen is zijn poll's vergeten,
Waar je mocht kiezen wat hij ging eten!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jaaa, dat moet je doen!! Toen seizoen één nog bezig was..heb ik vaak gespijbeld op dinsdag![]()
![]()
Was idd niet eng, maar wel zooooo spannend!! Ik had geen nagels meer over![]()
die jongen heeft niet alleen FOK! in zijn levenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is een beste vent, maar afspraken na komen, ho maar![]()
een vrijwel uitgestorven ras hierquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
die jongen heeft niet alleen FOK! in zijn leven [ afbeelding ]
Kom eraanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:41 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb een 2 persoons, kom maar langs als je tijd hebt
Ook 4 uur stilgestaan midden in het weiland??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:47 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen.. KUTTREINEN
Kwas gister gewoon pas om 8 uur thuis ofzo.. potverdomme
Nja... mooie nieuwe op zie ik
Ik heb in het begin 10 afleveringen achter mekaar gezienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jaaa, dat moet je doen!! Toen seizoen één nog bezig was..heb ik vaak gespijbeld op dinsdag![]()
![]()
Was idd niet eng, maar wel zooooo spannend!! Ik had geen nagels meer over![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
Stage SC slaap-meet in een meubelzaaklekker proefliggen met zijn allen
Profiteurquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:46 schreef HansU het volgende:
[..]
helaas lig je alleen tot een uurtje of 5, maar ik hou wel van een lekker voor verwarmd bedje.
![]()
ik ook, zelfs een paar colleges voor gemist. Laatste 2 aflevering van seizoen 1, de ontknoping dus heb ik helaas nog nooit gezienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb in het begin 10 afleveringen achter mekaar gezien
Sterkte!quote:
Dat is balenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:51 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ook, zelfs een paar colleges voor gemist. Laatste 2 aflevering van seizoen 1, de ontknoping dus heb ik helaas nog nooit gezien![]()
1 dvdtje was kwijt ofzo
slaap lekkerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Profiteur![]()
Dan ga ik wel verder slapen in mijn eigen bedje.
HansU, lang geleden!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:06 schreef HansU het volgende:
tvp, nog steeds druk bezig hier op me stage
Heb me ook maar weer erbij gezet op de Wiki!
Ik downloadde dinsdagochtend....Nederland liep veel te ver achter!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waarom spijbelen?? Kwam toch 's avonds??
Hoihoi!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
HansU, lang geleden!!!Alles goed?
[..]
tot volgende weekquote:
Nee dat niet.. Wel op eindhoven station 2 uur ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ook 4 uur stilgestaan midden in het weiland??![]()
Heyquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:10 schreef HansU het volgende:
[..]
Hoihoi!
Alles is goed hier, ben opnieuw op stage!
Maar dit keer heb ik redelijk wat werk te doen, dus geen 100 posters per dag meer
en hoestie met jouw? Nog steeds dezelfde stage als in januari?
ze wachten altijd af of een serie ergens anders een succes wordt om zo meer voor de uitzendrechten te mogen betalenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:14 schreef Deansensitized het volgende:
Nederland loopt met series altijd een eind achter.
eh nee.. was er pas om kwart voor 11quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:20 schreef Deansensitized het volgende:
Ook lang
Hoop dat het vandaag wat beter gaat
Sommigen wel ja.. de aapjesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:35 schreef HansU het volgende:
Best rustig eigenlijk hier, zijn er veel mensen op herfst vakantie?
Lange leve de NSquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:29 schreef Trigalti het volgende:
[..]
eh nee.. was er pas om kwart voor 11![]()
Vertragingen..
Moest je met de stoptrein die eigenlijk om 17.15 (ongeveer) moest vertrekken? Toen ik naar huis ging gister om 18.00 stond heel perron 2 mutjevol.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:18 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nee dat niet.. Wel op eindhoven station 2 uur ofzo
ik moet wel wat gaan doen anders kom ik in de knoopquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:40 schreef ChatGirl het volgende:
Nee, geen herfstvakantie hier. Zit alleen op kantoor en ik verveel me.Youtube filmpjes heb ik al genoeg bekeken vandaag. Of zal ik werkelijk eens iets gaan doen vanmiddag?![]()
Trein van 17:32 eigenlijk...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moest je met de stoptrein die eigenlijk om 17.15 (ongeveer) moest vertrekken? Toen ik naar huis ging gister om 18.00 stond heel perron 2 mutjevol.
Ben mijn eigen websiteje in mekaar aant knutselenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
Lang leve hoofdpijn
Zo maar lekker naar huis en daar nog een beetje wat doen, word hier vandaag niks meer...
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:10 schreef HansU het volgende:
[..]
Hoihoi!
Alles is goed hier, ben opnieuw op stage!
Maar dit keer heb ik redelijk wat werk te doen, dus geen 100 posters per dag meer
en hoestie met jouw? Nog steeds dezelfde stage als in januari?
Neuh.. niet echtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:16 schreef Deansensitized het volgende:
Ook wel leuk
Moet voor de band ook ooit nog eens wat bouwen...
Ben je er goed in??
mooizo, leuk dat je het naar je zin hebt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:21 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Leuk! Is het moeilijker? Hehe, ik post ook niet meer zoveel!! Ik geef 4 dagen zelfstandig les... ik heb geen tijd meer om te Fok!en! Dus vaak 's avonds of in een tussenuurtje
Maar deze week vakantie
Wel zelfde school, andere stage. Nu ben ik echt docent en geen stagiair meer... of tenminste... nog wel als stage..maar niet meer als stagiair!! Moeilijk uit te leggen!Haha!
Het is ieder geval erg leuk!!
Uiteraard..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:47 schreef ChatGirl het volgende:
Waar is iedereen? Zijn jullie toch aan het werk?
Werk? Wat is dat precies?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:47 schreef ChatGirl het volgende:
Waar is iedereen? Zijn jullie toch aan het werk?
Hahahaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:07 schreef miss-scofield het volgende:
Whahahahahaa, ik ging net bij m'n vriendje op schoot zitten in de bureaustoel en nu zijn we er door heen gezakt!!De armleuning is kapot gebroken...moet nog kunnen worden gemaakt met ducktape... dat heb ik alleen niet in huis
Wel grappig, we lagen helemaal in een deuk
Hahah, was het ook ja!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hahaha. Lijkt me ook wel een komisch gezicht
.
![]()
* diertjuh geeft ducktape aan Miss-scofield
en dan nog niet luisteren hequote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahah, was het ook ja!!En van te voren zei hij nog: "niet doen, zo stevig is die stoel niet!"
Hahaha!
En thanks![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:07 schreef miss-scofield het volgende:
Whahahahahaa, ik ging net bij m'n vriendje op schoot zitten in de bureaustoel en nu zijn we er door heen gezakt!!De armleuning is kapot gebroken...moet nog kunnen worden gemaakt met ducktape... dat heb ik alleen niet in huis
Wel grappig, we lagen helemaal in een deuk
lekker geslapen trouwens?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
en dan nog niet luisteren heGrappig
![]()
Jouw bureaustoel of die van hem?
Die van hemquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
en dan nog niet luisteren heGrappig
![]()
Jouw bureaustoel of die van hem?
Nog een uurtje. Dus dat moet lukken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:53 schreef HansU het volgende:
[..]
dan kan je er nu weer stevig tegen aan![]()
minder dan een uurtje onderhand, maar de laatste lootjes wegen bij mij iig altijd het zwaarst.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nog een uurtje. Dus dat moet lukken.
Neem anders cup á soupquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:17 schreef HansU het volgende:
[..]
minder dan een uurtje onderhand, maar de laatste lootjes wegen bij mij iig altijd het zwaarst.
Productiviteit na 4 uur is meestal ver te zoeken![]()
en nee, geen cup á soup opmerkingen aub![]()
Dan kan je nog wel ff blijven zitten, denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
ik blijf hier zitten totdat mijn stufi gestort is, anders ga ik niet weg
Hoezo?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel ff blijven zitten, denk ik.
Ik heb het al een tijdje binnen!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
ik blijf hier zitten totdat mijn stufi gestort is, anders ga ik niet weg
ik vat hem ff nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mij opgegeven voor de Efteling.Uiterlijk 6 november krijg ik het kaartje
![]()
Lidl heeft ivm het 10-jarig jubileum van het bedrijf in Nederland de Efteling afgehuurd. En nu kan al het personeel gratis naar de Eftelingquote:
dat laatste leer je nog wel af binnen een paar wekenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kunnen jullie trouwens niet even wat minder posten als ik afwezig ben? Ik heb weinig zin om 4 pagina's te lezen en dan tot de conclusie gekomen dat er niet veel belangrijks stond.
Ik kijk meestal alleen over er nog op een post van mijn gereageerd is, en of ik dan nog wil reageren. De rest sla ik over. Ik heb wel wat beters te doen dan al die onzin die jullie in de baas zijn tijd schrijven te lezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat laatste leer je nog wel af binnen een paar weken
idd. Daarom lees ik ook nooit wat er allemaal al is gepost. Ik weet toch wel dat er niets belangrijks staatquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat laatste leer je nog wel af binnen een paar weken
Eigenlijk kun je dat op vrijwel heel FOK! toepassen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. Daarom lees ik ook nooit wat er allemaal al is gepost. Ik weet toch wel dat er niets belangrijks staat
Eigenlijk wel. Bij nieuws lees ik meestal de reacties wel. Gewoon voor de lolquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je dat op vrijwel heel FOK! toepassen.
Die rijdt deze week niet eens bij ons.quote:
gelukkig zijn daar de FiPo's uit, door het nieuwe ' beleid' !!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Bij nieuws lees ik meestal de reacties wel. Gewoon voor de lol
Bij de sommige berichten op de FP is dat nog wel eens het slimste dat gepost wordt; Fipo.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig zijn daar de FiPo's uit, door het nieuwe ' beleid' !!!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij de sommige berichten op de FP is dat nog wel eens het slimste dat gepost wordt; Fipo.
dat is soms inderdaad de post met het hoogste niveauquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij de sommige berichten op de FP is dat nog wel eens het slimste dat gepost wordt; Fipo.
Pantera ken ik, van de rest heb ik nog nooit gehoord, geloof ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kom alleen op sport.fok.nl op de momenten dat dat de enige werkende subsite is.
Zojuist maar weer cd's besteld, ik verveelde me en belandde op Bol.com. De schade valt mee, ik krijg er 6 cd's voor. Mogelijk 2 morgen al, ik klikte net niet voor 21:00 op bestellen, maar iets later, maar vorige keer kreeg ik mijn bestelling ook de dag erna, ook al bestelde ik pas om 21:30 ofzo. En de andere 4 hebben een levertijd van 2-4 werkdagen, ook niet beroerd.
weltrustenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tijd om op bed te gaan liggen. Tot morgen in deel 257 ofzo.
Mooi lijstjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kom alleen op sport.fok.nl op de momenten dat dat de enige werkende subsite is.
Zojuist maar weer cd's besteld, ik verveelde me en belandde op Bol.com. De schade valt mee, ik krijg er 6 cd's voor. Mogelijk 2 morgen al, ik klikte net niet voor 21:00 op bestellen, maar iets later, maar vorige keer kreeg ik mijn bestelling ook de dag erna, ook al bestelde ik pas om 21:30 ofzo. En de andere 4 hebben een levertijd van 2-4 werkdagen, ook niet beroerd.
Ik ben er netquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:16 schreef Deansensitized het volgende:
Een uur niks
Voel me een beetje ETA hierzo...
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:48 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen Miss![]()
en Loontjah
Lekker dan! Geen leuke software dus?
Sterkte Miss!!
Hehe ja, ben wel blij dat ik niks in de IT studeer. Zolang ik me een beetje kan redden met de PC vind ik het wel bestquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh CG
Ach ja ieder zo zijn eigen ding, he Dean?
gelukkig zijn wij nog perfectquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:07 schreef Deansensitized het volgende:
Man, de jeugd van tegenwoordig spreekt half Marrokkaans man
En de andere helft spreekt als een nerd/gamer. Kansloos.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ik had vandaag geen zin om te gaan, ik lag lekker op de bank met het nieuws, joi sigaretje en wat koffie ... ik kon gewoon niet (weer) opstaan..
Whehe ja idd... Je hoort die kansloze gastjes gewoon maroks pratenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:07 schreef Deansensitized het volgende:
Man, de jeugd van tegenwoordig spreekt half Marrokkaans man
En de andere helft spreekt als een nerd/gamer. Kansloos.
is wel relaxxxedquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:09 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon niet maken.. een jointje?:? voor het werk..
TMF programma Jeweetedquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:10 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whehe ja idd... Je hoort die kansloze gastjes gewoon maroks praten..
Eh man die stoeltje jeweetzelluf
Ik sta dan echt zo van.. WTF?
Bestaat dat programma echtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:13 schreef HansU het volgende:
[..]
TMF programma Jeweeted![]()
Afgeleid uit de moderne taal verloedering zekers![]()
daar moet je ook zeer blij mee zijn, ik zap er nog steeds wel eens langs en hoop dan weer een programma zoals Toute Fabienne te zien. Maar die tijd heeft TMF al lang achter zich gelatenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Bestaat dat programma echt??
Blij dat ik geen TMF kijk![]()
Toute Fabienne.. klinkt frans..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:18 schreef HansU het volgende:
[..]
daar moet je ook zeer blij mee zijn, ik zap er nog steeds wel eens langs en hoop dan weer een programma zoals Toute Fabienne te zien. Maar die tijd heeft TMF al lang achter zich gelaten![]()
Vroegah keek ik het inderdaad ook welquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:19 schreef Deansensitized het volgende:
TMF was vroeger inderdaad best ok! FabienneOf Tooske met de dag top 5
Maar het mooist was nog RockZone, met Daphne![]()
Hm Succes ermee dan !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:18 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, eventjes pauze!
Dean, ja, tentamens zijn moeilijk. Ik studeer nu ook deeltijd... dat betekent dat alles wat voltijd in een week krijgt, wij in één dag. Is echt superveel werk en vrij lastig!
Vooral het Engels schrijven
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:20 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Toute Fabienne.. klinkt frans..
Succes!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:18 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, eventjes pauze!
Dean, ja, tentamens zijn moeilijk. Ik studeer nu ook deeltijd... dat betekent dat alles wat voltijd in een week krijgt, wij in één dag. Is echt superveel werk en vrij lastig!
Vooral het Engels schrijven
dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:20 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Vroegah keek ik het inderdaad ook wel
Al moet ik eerlijk zeggen, die Renate [Verbaan geloof ik] was wel redelijk goed, en die Miljouschka geef ik het voordeel van de twijvel omdat ik dat persoonlijk een best wel lekker ding vindquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:22 schreef HansU het volgende:
[..]
Fabienne
en al de andere programma's uit de tijd, dat kwam niet doordat ik toen nog jong was, maar doordat de programma's van tegenwoordig zo smakeloos en slecht gepresenteerd worden![]()
Princequote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:23 schreef HansU het volgende:
[..]
dat waren nog eens tijden![]()
I realy wana party like it's 1999.. tadaaa tatadaaaa!
Lenzenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:25 schreef Etcetera het volgende:
m'n dag begon goed zegverslapen. bril stuk. daar word ik niet blij van
ondertussen wel al een lekker begin op stage, dat scheelt. en thuiswerken is saai
volledig mee akkoord. Al vind ik Miljouschka maar een omhoog gevallen tering wijf die zich lekkerder voordoet dan ze eigenlijk is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Al moet ik eerlijk zeggen, die Renate [Verbaan geloof ik] was wel redelijk goed, en die Miljouschka geef ik het voordeel van de twijvel omdat ik dat persoonlijk een best wel lekker ding vind
Maar die 'nieuwe' blonde [die daar altijd halfnaakt op de bank hangt] is helemaal niks, evenals de programma's. Meuk.
Over die Valerio met zijn kwallenkop nog maar te zwijgen
lenzenquote:
True, ze heeft nu wel een klein beetje zo van: 'Kijk mij, ik zit bij TMF!", maar vind het echt een hele mooie meidquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:27 schreef HansU het volgende:
[..]
volledig mee akkoord. Al vind ik Miljouschka maar een omhoog gevallen tering wijf die zich lekkerder voordoet dan ze eigenlijk is.
Of nog vroeger.. die blauwe vogel.. PINO!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
Of vroeger Johnny De Mol en die kurkdroge rode vogel![]()
Ach luister ik weet niet of je het weet maar in de programmeer wereld worden er nogal wat geestverruimende middelen genomen. Een jointje voel ik weinig van behalve dat ik er een bepaalde kalmte van krijg. Het is niet of ik knetter stoned achter mijn pc ga zitten ofzo...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:09 schreef Trigalti het volgende:
[..].... Goedemorgen..
Kun je toch gewoon niet maken.. een jointje?:? voor het werk..![]()
Allemaal!
hier is ze wel mooi ja, maar ik denk dat als je er naast staat je wel anders praatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
True, ze heeft nu wel een klein beetje zo van: 'Kijk mij, ik zit bij TMF!", maar vind het echt een hele mooie meid![]()
[ afbeelding ]
Ja, en zo heel lekker is het eigenlijk niet. De thee is hier op, dus dan moeten we het doen met hazelnootkoffie en Café Amaretto.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:16 schreef Deansensitized het volgende:
Bestaat dat ook al Wendy? Ze vinden ook wat uit tegenwoordig
De popo dat is toch 5-0, the heat, tha LAPD??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:50 schreef Loontjah het volgende:
Wat is een popo?
Mislukte clown die te veel op Pipo wil lijken
Wat is fatoe?
Marokaanse jongensnaam
Wat is litta?
SOA
Wat is tata?
Het eerste woordje van een baby
Wat is appa?
Coverband van ABBA
Ik hoop het wel, dan heb ik tenminste 2 dingen goedquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De popo dat is toch 5-0, the heat, tha LAPD??![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, dan heb ik tenminste 2 dingen goed
En ik gok dat mijn antwoord op Tata (een sequentie op het genoom dat als herkenningspunt voor een gen gebruikt wordt) niet goed is.
AKA? LOL? AFK? ROFL?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
Evenals mijn antwoord op BTW: Belasting Toegevoegde Waarde. En IC: Intergrated Circuit.
Voor de rest kon ik niks invullen
Loontjah
Wel een voordeel: van die ranzige koffie drink je toch niet, dus dan ga je maar het laatste theezakje gebruiken om toch maar wat te drinken te hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:48 schreef Deansensitized het volgende:
Heb je daar wel een cursus voor gehad??
Hoe zit het met het beleid daarvoor??
Sorry
Sterkte er maar mee dan Wendy!
AKA - Also Known Asquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:06 schreef Deansensitized het volgende:
LOL: Laughing Out Loud
AFK: Away From Keyboard
ROFL: Rolling On Floor Laughing
En zo weet ik ook dat BTW By The Way moet zijn.
IRL: In Real Life
IDD: Inderdaad
AKA en IC zegt me in die trant niks.
En ik haat mezelf om het feit dat ik het nog weet ook, net als de rest van de 1337speak zo'n beetje...
Someone kill me!
En ja Loon, kan ook
Maar doe electronica opleiding, dus dat kwam als eerste in me op
IC = I see!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:06 schreef Deansensitized het volgende:
LOL: Laughing Out Loud
AFK: Away From Keyboard
ROFL: Rolling On Floor Laughing
En zo weet ik ook dat BTW By The Way moet zijn.
IRL: In Real Life
IDD: Inderdaad
AKA en IC zegt me in die trant niks.
En ik haat mezelf om het feit dat ik het nog weet ook, net als de rest van de 1337speak zo'n beetje...
Someone kill me!
En ja Loon, kan ook
Maar doe electronica opleiding, dus dat kwam als eerste in me op
Ik negeer het meestal ook hoor, maar ja...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:12 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben blij dat ik ze niet weet.
Als iemand zo tegen me aan praat, draai ik meteen om.
Inderdaad...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:12 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben blij dat ik ze niet weet.
Als iemand zo tegen me aan praat, draai ik meteen om.
Ook goedemorgenquote:
Ik zeg wel eens ooit.. brb.. en rofl.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:18 schreef miss-scofield het volgende:
Praten jullie zo op msn?
Brb ... of ik ben even naar beneden drinken pakken...quote:
Trigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:23 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, enige wat ik soms doe is brb inderdaad, maar verder ABF of ABN hoor.
Hmm...die gebruik ik ook nooit! Die (brb) tussen haakjes is een grappig poppetje op msn!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens ooit.. brb.. en rofl.
Maar niet echt al die woorden hoor..
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:25 schreef Loontjah het volgende:
BRB vind ik ook geen breezertaal of derg.
Het is gewoon een officiele afkorting volgens mij.
Ik gebruik alleen LOL, en BRB en zoiets, maar geen rare woorden die verdacht veel op soa's lijken.
Ja, dat dacht ik dus ook... Maar ja, als die man dat niet eens kentquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:27 schreef Deansensitized het volgende:
Sterkte Nath!!
En Miss, is toch wel een officiele Engels afkorting als ik het goed heb...
Ook nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
En terecht, dat doen ze maar bij hun vrienden niet bij schoolwerk
Coolquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook... Maar ja, als die man dat niet eens kentEn hij is nog best hip ook!! Niet één of andere suffe professor!
Punt aftrek is bij mij van een 7.2 naar een 6.2... Is al best heftig lijkt mijquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
Precies, maar in verslagen is dat ook kansloos. Op msn is het al debiel! Volgende keer meer punten man, is gewoon elke keer gewoon een schrijffout toch? En dan dubbel rekenen, want ze weten wel hoe het hoort!
Eensch!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:30 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ook nietZe moeten overal ABN gebruiken!!
![]()
![]()
You're right!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Cool
But it is really in the English dictionary if I am not mistaken.
Ah zo, ja natuurlijk, dom dom domquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:31 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Punt aftrek is bij mij van een 7.2 naar een 6.2... Is al best heftig lijkt mij
Het mag op alle vier manieren wel volgens mij. Wel gezien in ieder geval, aka, a.k.a, AKA en A.K.A.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
You're right!!
Ik heb het meteen opgezocht!!Zal im van de week eens aan die man laten zien!!
Ik dacht trouwens wel dat het met puntjes was, a.k.a., maar dat is niet zo. Gewoon aka.
Cool, ik ga die man uitlachen![]()
![]()
![]()
abn bestaat nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:30 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ook nietZe moeten over ABN gebruiken!!
![]()
![]()
Oeioei zo schrijf ik altijd nix.. ipv niksquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:28 schreef miss-scofield het volgende:
Schrijven jullie op msn: egt en sgool?
IK HAAT DAT!!!Doe normaalllll!!! Een leerling van mij heeft serieus een punt aftrek gehad op zijn proefwerk. Ik wil dat niet hebben hoor!! Hetzelfde als lachuh en hebbuh.
Ik heb ze van te voren gewaarschuwd, dus niet zeiken!!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:28 schreef miss-scofield het volgende:
Schrijven jullie op msn: egt en sgool?
IK HAAT DAT!!!Doe normaalllll!!! Een leerling van mij heeft serieus een punt aftrek gehad op zijn proefwerk. Ik wil dat niet hebben hoor!! Hetzelfde als lachuh en hebbuh.
Ik heb ze van te voren gewaarschuwd, dus niet zeiken!!
Ja, zal ook wel. Maar in het woordenboek staat het als akaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het mag op alle vier manieren wel volgens mij. Wel gezien in ieder geval, aka, a.k.a, AKA en A.K.A.
En, waarom niet?quote:
nou ja de afkorting abn met als betekenis algemeen beschaafd nederlands is niet politiek correct omdat het betekend dat er ook onbeschaafd nederlands zou zijnquote:
Hahaha zo ongeveerrrrrrRRrrRR.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Is ABn niet gewoon gedefinieerd als de manier waarop men spreekt in Haarlem ??
Daar ben ik het niet mee eens! Want blijkbaar is er dus wel iets als onbeschaafd Nederlands... zoals de jeugd tegenwoordig praat/schrijft!! Het is toch te gek voor woorden!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou ja de afkorting abn met als betekenis algemeen beschaafd nederlands is niet politiek correct omdat het betekend dat er ook onbeschaafd nederlands zou zijnabn als in algemeen begrijpend nederlands bestaat wel
dus ik had iets meer uitleg moeten neerkeilen
maar beweren dat iemand onbeschaafd nederlands praat terwijl die uit bv het noorden komt, en dat iemand beschaafd nederlands praat als die uit bv het zuiden komt is het grootste stuikelpunt betreffende de term algemeen beschaafd nederlandsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens! Want blijkbaar is er dus wel iets als onbeschaafd Nederlands... zoals de jeugd tegenwoordig praat/schrijft!! Het is toch te gek voor woorden!!
daarom hebben is het tegenwoordig algemeen begrijpend nederlands ipv algemeen beschaafd nederlandsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens! Want blijkbaar is er dus wel iets als onbeschaafd Nederlands... zoals de jeugd tegenwoordig praat/schrijft!! Het is toch te gek voor woorden!!
Daarbij denk ik dat Nederland het ABN beschouwd als het NEderlands volgens alle spelling- en grammaticaregels. En daar ben ik dus voorGewoon correct Nederlands, zoals het op school wordt aangeleerd.
Whahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daarom hebben is het tegenwoordig algemeen begrijpend nederlands ipv algemeen beschaafd nederlands
Hmm, op die manier... Nu begrijp ik wat je (en de politiek) bedoelt!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar beweren dat iemand onbeschaafd nederlands praat terwijl die uit bv het noorden komt, en dat iemand beschaafd nederlands praat als die uit bv het zuiden komt is het grootste stuikelpunt betreffende de term algemeen beschaafd nederlands![]()
en verder vind ik het ook zwaar belachelijk hoe er tegenwoordig geschreven/getypt/gepraat wordt hoor
Dat is toch mooiquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef Loontjah het volgende:
Hmm, ik heb een weekendje weg voor de boeg met 5 meiden die uit de randstad komen.
Wedden dat ik maandag plat haags praat!
begrijp jij die marokkaantjes dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:50 schreef Trigalti het volgende:
[..]
WhahahaAlgemeen begrijpend nederlands...
Je kunt die marokkaantjes ook begrijpen.. dus is dat dan ook abn???
Dat begrijp ik wel.. En ik heb er ook een hekel aan als ze zo praten. Maar we begrijpen ze vaak wel..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:58 schreef HansU het volgende:
[..]
begrijp jij die marokkaantjes dan?
Als ze voor mij in de rij bij de supermarkt het over dushis hebben, snap ik wel dat ze het over vrouwen hebben en dat ze zelf eeuwig maagd zullen gaan blijven indien ze niet uitgehuwelijkt worden. Maar dat zijn allemaal maar aannames![]()
Verder praat ik gewoon liever niet met dat volk, ik erger me de pleuris aan dat gebrekkige nederlands.
btw, zelf kan ik ook niet een normale zin foutloos schrijven, maar ik weet tenminste dat het DE SCHOOL is en niet DIE MEISJE
ik heb het niet bedacht hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:50 schreef Trigalti het volgende:
[..]
WhahahaAlgemeen begrijpend nederlands...
Je kunt die marokkaantjes ook begrijpen.. dus is dat dan ook abn???
ik heb het vermoeden dat dat slang van hun niet onder abn valt hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hmm, op die manier... Nu begrijp ik wat je (en de politiek) bedoelt!
Maar, net wat Trig zegt.. (niet dat ik ze altijd begrijp hoor!!) MAar dan zou dat ook abn zijn.
We moeten maar een nieuwe term bedenken!
Geweldig hè... Daarom wil ik dus in Alkmaar of in ieder geval daar in de buurt gaan wonen als ik klaar ben met mijn studies..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:02 schreef Loontjah het volgende:
Ja die meiden zijn fantastisch vergeleken met die dames hier.
Hun durven alles, zeggen alles en doen alles.
Als ze dat hier zouden doen, zouden ze elkaar uitlachen.
Bijv vorig jaar:
"Wat zullen we gaan doen"
"Weet niemand wat, anders gaan wij mijn idee doen, maar dan moet iedereen mee doen"
"Oke...."
"We gaan allemaal in onze onderbroek (hipster of boxer), en een jas, met hoge laarzen door het park heen lopen (toendertijd kijkduinpark)"
Tien minuten later...... 9 doldwaze meiden in lingerie, jas, en hoge laarzen midden in de nacht door de park aan het slenteren.
Ik heb het geweten, en ja er zijn foto's maar ik heb ze hier niet...
quote:
nederlands accent in Engels is altijd zo mooi om te horenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
Had ik ook in Denemarken. Ben een hardcore Fries, dus als ik Engels of Nederlands spreek hoor je dat echt aan mijn [boerse] accent. In DK 4 maanden Engels gepraat, accent ging steeds beter zeg maar, minder accent erin, kom je na het weekend weer 'thuis'.. You've been back home, haven't you
Ja, accent volledig terug
Hahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:02 schreef Loontjah het volgende:
Hun Zijdurven alles, zeggen alles en doen alles.
Bijv vorig jaar:
"Weet niemand wat, anders gaan wij mijn idee doen, maar dan moet iedereen mee doen"
"Oke...."
"We gaan allemaal in onze onderbroek (hipster of boxer), en een jas, met hoge laarzen door het park heen lopen (toendertijd kijkduinpark)"
Tien minuten later...... 9 doldwaze meiden in lingerie, jas, en hoge laarzen midden in de nacht door de park aan het slenteren.
Nou, doe mij [Noord] Friesland maarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:03 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Geweldig hè... Daarom wil ik dus in Alkmaar of in ieder geval daar in de buurt gaan wonen als ik klaar ben met mijn studies..
Heb altijd al terug gewild en vind een stad echt geweldig!
doet me denken aan Rock Werchter 2004 ofzo, waarin ik in me naakje s' nachts met een stel vrienden over de camping ben heen gerent.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:02 schreef Loontjah het volgende:
Hun durven alles, zeggen alles en doen alles.
Bijv vorig jaar:
"Oke...."
Ik ben dat Nederlandse accent binnen 15 minuten kwijt als ik met Engelsen Engels spreekquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:04 schreef HansU het volgende:
[..]
nederlands accent in Engels is altijd zo mooi om te horen
Vooral tijdens een inteview op discovery ofzo, voordat het titelbalkje van de meneer/mevrouw is gekomen heb je al door dat het een nederlander is, geweldig![]()
Zelf heb ik dat accentje ook, al is het iets verminderd aangezien ik veel engels spreek met een Italiaanse vriendin van me.
Utrecht!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, doe mij [Noord] Friesland maar
En dan heb ik mijn boerse accent er ook nog bij, kan je nagaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:04 schreef HansU het volgende:
[..]
nederlands accent in Engels is altijd zo mooi om te horen
Vooral tijdens een inteview op discovery ofzo, voordat het titelbalkje van de meneer/mevrouw is gekomen heb je al door dat het een nederlander is, geweldig![]()
Zelf heb ik dat accentje ook, al is het iets verminderd aangezien ik veel engels spreek met een Italiaanse vriendin van me.
Het valt erg mee.. Al is die 2e wel echt zon opgetutte lelijke snol.. bah bah...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen even iets anders, ik had zojuist een discussie met mijn twee mede stagiaires die zeiden dat mijn achtergrond niet kon. Dus nu vraag ik jullie mening, ik had de eerste achtergrond op mijn laptop en de tweede op mijn externe monitor, en de derde stelden zij voor om te gebuiken, wat vinden jullie gaat het te ver of valt het mee??
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Man, dat kan best!! Vooral die eerste wel! [Wie is dat? Lijkt zo bekendquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen even iets anders, ik had zojuist een discussie met mijn twee mede stagiaires die zeiden dat mijn achtergrond niet kon. Dus nu vraag ik jullie mening, ik had de eerste achtergrond op mijn laptop en de tweede op mijn externe monitor, en de derde stelden zij voor om te gebuiken, wat vinden jullie gaat het te ver of valt het mee??
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voor thuis kan alles!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die 1e kan nog wel, die 2e is misschien ietsje te informeel. Wel mooie vrouw trouwensquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Teveel weet ik niet hoor. Opzich wel sexy, maar niet te hoerig jurkje. Vind het nog wel okquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Voor thuis kan alles!
Op je stage. zou ik de tweede niet gebruiken. Teveel tietenDe eerste kan best, gewoon een mooi gezicht.
En ja, wat is er mis met de laatste? Niet veel... maar je moet er wel van houden
Ik houd mijn scherm altijd neutraal... lekker blauw
Die 2e een mooie vrouw?? Ik val niet op die overopgemaakte plastieken tutjes..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:14 schreef HansU het volgende:
[..]
Die 1e kan nog wel, die 2e is misschien ietsje te informeel. Wel mooie vrouw trouwens
Dat poesje is igg het best geschikt.
Hiero heb ik een Sparta achtergrondje, de rest in het bedrijf hier is namelijk bijna allemaal Feyenoord fan![]()
Lekkuhr stokuhhh!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:14 schreef HansU het volgende:
Hiero heb ik een Sparta achtergrondje, de rest in het bedrijf hier is namelijk bijna allemaal Feyenoord fan![]()
Kan je voor die tweede niet een andere [wel lekkere] sexy meid uitzoeken?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ja het is namelijk mijn laptop waar ik thuis ook op werk... Maar die eerste dame is Jennifer Connely (uit Requim for a Dream, Hulk) die tweede dame is Angelina Jolie in d'r mooiere periode en de derde foto is mijn kat, tsja...
Maar niemand hier voorziet struikelpunten? Mooi... Ik ben namelijk wel blij met mijn desktops. Dank voor jullie tijd.
zo'n achtergrond is enkel een struikelblok in een zeer formele organisatie. Maar dat zal het wel niet zijn als je hier op Fok een beetje kan rondhangen. Dus ruik geen probleem.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ja het is namelijk mijn laptop waar ik thuis ook op werk... Maar die eerste dame is Jennifer Connely (uit Requim for a Dream, Hulk) die tweede dame is Angelina Jolie in d'r mooiere periode en de derde foto is mijn kat, tsja...
Maar niemand hier voorziet struikelpunten? Mooi... Ik ben namelijk wel blij met mijn desktops. Dank voor jullie tijd.
Niet hoerig? D'r borsten vallen er bijna uit.. plus dat ze een jarretel laat zien.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Teveel weet ik niet hoor. Opzich wel sexy, maar niet te hoerig jurkje. Vind het nog wel okTieten
Maar ben dan ook een man hè
Ik heb een Halo 3 screenshotquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lekkuhr stokuhhh!!!![]()
Ik heb lekker eigen hokje, met een vette gitaar op de achtergrond![]()
Dat zeg ik dusquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan je voor die tweede niet een andere [wel lekkere] sexy meid uitzoeken?
Angelina is wel lekker opzich, maar op die foto niet echt....
Graag gedaan
Beide waar [bij nader inzien]quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:19 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet hoerig? D'r borsten vallen er bijna uit.. plus dat ze een jarretel laat zien.
Ik vind dit plaatje niet geschikt voor op werk, thuis kan het best!
thuis heb ik nou nog nooit een vrouw als achtergrondje gehad. Ik vind dat altijd zo desperate ogen als een vriend ofzo een half naakte vrouw heeft staan. Vraag me dan direct uit hoeveel extra harde schijven voor porno er in die pc zitten...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:19 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet hoerig? D'r borsten vallen er bijna uit.. plus dat ze een jarretel laat zien.
Ik vind dit plaatje niet geschikt voor op werk, thuis kan het best!
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef HansU het volgende:
[..]
thuis heb ik nou nog nooit een vrouw als achtergrondje gehad. Ik vind dat altijd zo desperate ogen als een vriend ofzo een half naakte vrouw heeft staan. Vraag me dan direct uit hoeveel extra harde schijven voor porno er in die pc zitten...
Zoals iemand als zei... het ligt eraan wáár je werkt! Maar, naar mijn idee, doet dit plaatje het alleen goed in een sexshopquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
Dankquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Beide waar [bij nader inzien]
Tweede is offcieel afegkeurd Host, tijd voor wat anders!
Ik heb wel ooit een vrouw als achtergrond gehad.. maar toen was ik 16 ofzoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Heb het thuis ook nooit. Krijg ik ook alleen maar gezeik van familie die verkeerde dingen gaan denken![]()
Juist!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef HansU het volgende:
[..]
thuis heb ik nou nog nooit een vrouw als achtergrondje gehad. Ik vind dat altijd zo desperate ogen als een vriend ofzo een half naakte vrouw heeft staan. Vraag me dan direct uit hoeveel extra harde schijven voor porno er in die pc zitten...
Zelfs niet van hem??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:25 schreef miss-scofield het volgende:
Zelf hou ik er sowieso niet van om mensen op de achtergrond te zetten..
Nou eigenlijk al bijna de hele ochtendquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:29 schreef HansU het volgende:
goh, lijkt hier zo bijna op een inhoudelijk gesprek ?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zelfs niet van hem??
[ afbeelding ]
Wentworth Miller
Stage SC #257 Back to nonsense please!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:30 schreef HansU het volgende:
Stage SC #257 Nu eindelijk met normen, waarden en inhoud
de dag dat die gozer op m'n achtergrond staat is de dag dat uhhhhhquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zelfs niet van hem??
[ afbeelding ]
Wentworth Miller
Nicequote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zelfs niet van hem??
[ afbeelding ]
Wentworth Miller
Die doen wequote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:30 schreef HansU het volgende:
Stage SC #257 Nu eindelijk met normen, waarden en inhoud
Homofoobquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die doen we
Maar een coole foto met een kerel zou ik zo als achtergrond plaatsen hoor.
Jij bent bang meteen als gay afgeschildert te worden?
Maar dat zijn ook wel leuke achtergronden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
NiceThank you!!!!
![]()
![]()
![]()
Wel beetje rare foto, maar toch
Maar, nee zelfs niet van hem!! Toen ik nog thuis woonde, had ik een hele leuke foto van mijn opa en oma!!Dat was eigenlijk de enige 'menselijke' achtergrond!
Oh, en een foto van het concert van The Rolling Stones!!![]()
Hmz, blijkbaar doe ik toch aan achtergronden
Ik ga met je mee zoekenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook wel leuke achtergronden.
Ik heb er altijd eentje. Is het niet van een van mjn favo bands, dan is het wel een mooie auto of andere coole foto![]()
Deze beter Miss??
[ afbeelding ]
Ben stiekem op zoek naar een vette overzichtsshot van Fox River State Pen.![]()
Jaaaaaaaaa!!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik heb er altijd eentje. Is het niet van een van mjn favo bands, dan is het wel een mooie auto of andere coole foto![]()
Deze beter Miss??
[ afbeelding ]
Ben stiekem op zoek naar een vet overzichtsshot van Fox River State Pen.![]()
mensen als achtergrond zowiezo, kan ik gewoon niet verdragenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die doen we
Maar een coole foto met een kerel zou ik zo als achtergrond plaatsen hoor.
Jij bent bang meteen als gay afgeschildert te worden?
Misschien kun je een frame stil zetten van het voorstukje dan? En dan print screen ofzo. Geen idee... Is idd een vet stukje!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:39 schreef Deansensitized het volgende:
In de stijl zoals altijd in de serie. Dan zo schuin van boven, wat inmates op de binnenplaats enzo, wat omgeving eromheen. Zo vet, maar kan nog niet een vet shot vinden
Ja idd.. zoals begin aflevering bij het eerste seizoen elke keer.. Dat wil ik ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:39 schreef Deansensitized het volgende:
In de stijl zoals altijd in de serie. Dan zo schuin van boven, wat inmates op de binnenplaats enzo, wat omgeving eromheen. Zo vet, maar kan nog niet een vet shot vinden
Wordt vaak geen mooie kwaliteit.. want je kunt geen screenshot nemen van een film..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Misschien kun je een frame stil zetten van het voorstukje dan? En dan print screen ofzo. Geen idee... Is idd een vet stukje!
Jij kijkt toch alles via de computer?
homofoob of niet, met die foto als achtergrond zou ik over mezelf gaan twijfelenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Deze beter Miss??
[ afbeelding ]
Ben stiekem op zoek naar een vet overzichtsshot van Fox River State Pen.![]()
Inmiddels al zo'n 300 afbeeldingen gezien.. maar niet die hoor.. WTF?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:39 schreef Deansensitized het volgende:
Oh geen ideequote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:42 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wordt vaak geen mooie kwaliteit.. want je kunt geen screenshot nemen van een film..
Dan moet je dat met een speciaal programmatje gaan doen.. en dat is dus al kwaliteitsvermindering
Dat vind ik een beetje flauwquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:45 schreef HansU het volgende:
[..]
homofoob of niet, met die foto als achtergrond zou ik over mezelf gaan twijfelen![]()
viezerikquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:47 schreef Deansensitized het volgende:
Precies, dat word niet echt lekker strak. Werkt wel, maar wil kwaliteit
Kijk inderdaad alles via de laptop
En nee Host, dat zeggen we niet. Maar van die halfnaakte 'hoeren' in van die halve porno poses.
Gewoon een mooie sexy dame als achtergrond is niks mis mee
Chossie..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:47 schreef HansU het volgende:
bijna lunchtijd, kom ik er achter dat ik mijn appel vergeten ben!
Heb nu nog maar 6 boterhammen en 4 pakjes sultana om me mee vol te proppen
dat is normaler. Ik neem aan dat die snowboarder niet zo "uitdagend/geil" probeert te poseren in de luchtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:48 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje flauwMja... zou je ook over jezelf gaan twijfelen als je een vette sprong van een snowboarder op je achtergrond heb staan?
Want dan is mijn vriendje homo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |