Het gaat om het idee..!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:12 schreef Deansensitized het volgende:
Ah ok
Alsof ze dat kunnen lezen hier
Mijn mening is dat de nieuwe mod een waardeloos is op het gebied van afspraken....!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
Mooie nieuwe OP ook zie ik wel![]()
Zie je wel..was zo voorbijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:16 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Ben gister halve dag ziek geweest... rotkies!! Het was gelukkig zo gebeurt, geen pijn.. maar wat vreselijk..al dat gekraak!!
Vervolgens nog een uur of 7 rond gelopen met bloed uit m'n mond. Liep ik dus charmant met een bebloed zakdoekje!!
Nu is alles nog beurs en kan m'n mond nog niet wagenwijd open!![]()
Zo, en nu leren!
Hoe is het hier?
Inderdaad. Het is een beste vent, maar afspraken na komen, ho maarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mijn mening is dat de nieuwe mod een waardeloos is op het gebied van afspraken....!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:19 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Miss!
Beterschap met je kies iig.
Ja idd, was gelukkig zo voorbij! Maar, wil nooit meer!! Was supermisselijk enzo.. niet leuk! Ik eet nu appelmoes en vlaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zie je wel..was zo voorbij. Dat gekraak is inderdaad vervelend. Maar je bent er nu gelukkig vanaf. Zou nog wel beetje voorzichtig doen met eten en vooral veel drinken.
Het gaat wel. Beetje saai hierzo op stage. Dus ook maar weer bezig gegaan met samenvatting maken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
Miss!!![]()
Beterschap/sterkte!!
Ben inmiddels al aanbeland bij S01E13 van Prison Break
Jaaa, dat moet je doen!! Toen seizoen één nog bezig was..heb ik vaak gespijbeld op dinsdagquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
Best wel spannend ja, maar niet eng verder hoor, valt reuze mee.
Toch wel blij dat ik opnieuw begonnen ben
Zou eventueel op stage kunnen kijken, heb de laptop wel mee
that can't be good guysquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:33 schreef Deansensitized het volgende:
Beterrrr
Doe mij ook zo'n begeleider
Dagcijfertjes van de Stage SC'ers:
001. 212 eer-ik
003. 191 Houniet
034. 069 Deansensitized
070. 045 Etcetera![]()
Dat waren nog eens tijden!quote:Goover werd uit dit gedicht gezet,
Ohw, ohw, ohw, wat een pret.
Bijna iedereen is zijn poll's vergeten,
Waar je mocht kiezen wat hij ging eten!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jaaa, dat moet je doen!! Toen seizoen één nog bezig was..heb ik vaak gespijbeld op dinsdag![]()
![]()
Was idd niet eng, maar wel zooooo spannend!! Ik had geen nagels meer over![]()
die jongen heeft niet alleen FOK! in zijn levenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is een beste vent, maar afspraken na komen, ho maar![]()
een vrijwel uitgestorven ras hierquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
die jongen heeft niet alleen FOK! in zijn leven [ afbeelding ]
Kom eraanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:41 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb een 2 persoons, kom maar langs als je tijd hebt
Ook 4 uur stilgestaan midden in het weiland??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:47 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen.. KUTTREINEN
Kwas gister gewoon pas om 8 uur thuis ofzo.. potverdomme
Nja... mooie nieuwe op zie ik
Ik heb in het begin 10 afleveringen achter mekaar gezienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jaaa, dat moet je doen!! Toen seizoen één nog bezig was..heb ik vaak gespijbeld op dinsdag![]()
![]()
Was idd niet eng, maar wel zooooo spannend!! Ik had geen nagels meer over![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
Stage SC slaap-meet in een meubelzaaklekker proefliggen met zijn allen
Profiteurquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:46 schreef HansU het volgende:
[..]
helaas lig je alleen tot een uurtje of 5, maar ik hou wel van een lekker voor verwarmd bedje.
![]()
ik ook, zelfs een paar colleges voor gemist. Laatste 2 aflevering van seizoen 1, de ontknoping dus heb ik helaas nog nooit gezienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb in het begin 10 afleveringen achter mekaar gezien
Sterkte!quote:
Dat is balenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:51 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ook, zelfs een paar colleges voor gemist. Laatste 2 aflevering van seizoen 1, de ontknoping dus heb ik helaas nog nooit gezien![]()
1 dvdtje was kwijt ofzo
slaap lekkerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Profiteur![]()
Dan ga ik wel verder slapen in mijn eigen bedje.
HansU, lang geleden!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:06 schreef HansU het volgende:
tvp, nog steeds druk bezig hier op me stage
Heb me ook maar weer erbij gezet op de Wiki!
Ik downloadde dinsdagochtend....Nederland liep veel te ver achter!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waarom spijbelen?? Kwam toch 's avonds??
Hoihoi!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
HansU, lang geleden!!!Alles goed?
[..]
tot volgende weekquote:
Nee dat niet.. Wel op eindhoven station 2 uur ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ook 4 uur stilgestaan midden in het weiland??![]()
Heyquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:10 schreef HansU het volgende:
[..]
Hoihoi!
Alles is goed hier, ben opnieuw op stage!
Maar dit keer heb ik redelijk wat werk te doen, dus geen 100 posters per dag meer
en hoestie met jouw? Nog steeds dezelfde stage als in januari?
ze wachten altijd af of een serie ergens anders een succes wordt om zo meer voor de uitzendrechten te mogen betalenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:14 schreef Deansensitized het volgende:
Nederland loopt met series altijd een eind achter.
eh nee.. was er pas om kwart voor 11quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:20 schreef Deansensitized het volgende:
Ook lang
Hoop dat het vandaag wat beter gaat
Sommigen wel ja.. de aapjesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:35 schreef HansU het volgende:
Best rustig eigenlijk hier, zijn er veel mensen op herfst vakantie?
Lange leve de NSquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:29 schreef Trigalti het volgende:
[..]
eh nee.. was er pas om kwart voor 11![]()
Vertragingen..
Moest je met de stoptrein die eigenlijk om 17.15 (ongeveer) moest vertrekken? Toen ik naar huis ging gister om 18.00 stond heel perron 2 mutjevol.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:18 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nee dat niet.. Wel op eindhoven station 2 uur ofzo
ik moet wel wat gaan doen anders kom ik in de knoopquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:40 schreef ChatGirl het volgende:
Nee, geen herfstvakantie hier. Zit alleen op kantoor en ik verveel me.Youtube filmpjes heb ik al genoeg bekeken vandaag. Of zal ik werkelijk eens iets gaan doen vanmiddag?![]()
Trein van 17:32 eigenlijk...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moest je met de stoptrein die eigenlijk om 17.15 (ongeveer) moest vertrekken? Toen ik naar huis ging gister om 18.00 stond heel perron 2 mutjevol.
Ben mijn eigen websiteje in mekaar aant knutselenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
Lang leve hoofdpijn
Zo maar lekker naar huis en daar nog een beetje wat doen, word hier vandaag niks meer...
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:10 schreef HansU het volgende:
[..]
Hoihoi!
Alles is goed hier, ben opnieuw op stage!
Maar dit keer heb ik redelijk wat werk te doen, dus geen 100 posters per dag meer
en hoestie met jouw? Nog steeds dezelfde stage als in januari?
Neuh.. niet echtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:16 schreef Deansensitized het volgende:
Ook wel leuk
Moet voor de band ook ooit nog eens wat bouwen...
Ben je er goed in??
mooizo, leuk dat je het naar je zin hebt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:21 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Leuk! Is het moeilijker? Hehe, ik post ook niet meer zoveel!! Ik geef 4 dagen zelfstandig les... ik heb geen tijd meer om te Fok!en! Dus vaak 's avonds of in een tussenuurtje
Maar deze week vakantie
Wel zelfde school, andere stage. Nu ben ik echt docent en geen stagiair meer... of tenminste... nog wel als stage..maar niet meer als stagiair!! Moeilijk uit te leggen!Haha!
Het is ieder geval erg leuk!!
Uiteraard..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:47 schreef ChatGirl het volgende:
Waar is iedereen? Zijn jullie toch aan het werk?
Werk? Wat is dat precies?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:47 schreef ChatGirl het volgende:
Waar is iedereen? Zijn jullie toch aan het werk?
Hahahaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:07 schreef miss-scofield het volgende:
Whahahahahaa, ik ging net bij m'n vriendje op schoot zitten in de bureaustoel en nu zijn we er door heen gezakt!!De armleuning is kapot gebroken...moet nog kunnen worden gemaakt met ducktape... dat heb ik alleen niet in huis
Wel grappig, we lagen helemaal in een deuk
Hahah, was het ook ja!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hahaha. Lijkt me ook wel een komisch gezicht
.
![]()
* diertjuh geeft ducktape aan Miss-scofield
en dan nog niet luisteren hequote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahah, was het ook ja!!En van te voren zei hij nog: "niet doen, zo stevig is die stoel niet!"
Hahaha!
En thanks![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:07 schreef miss-scofield het volgende:
Whahahahahaa, ik ging net bij m'n vriendje op schoot zitten in de bureaustoel en nu zijn we er door heen gezakt!!De armleuning is kapot gebroken...moet nog kunnen worden gemaakt met ducktape... dat heb ik alleen niet in huis
Wel grappig, we lagen helemaal in een deuk
lekker geslapen trouwens?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
en dan nog niet luisteren heGrappig
![]()
Jouw bureaustoel of die van hem?
Die van hemquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
en dan nog niet luisteren heGrappig
![]()
Jouw bureaustoel of die van hem?
Nog een uurtje. Dus dat moet lukken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:53 schreef HansU het volgende:
[..]
dan kan je er nu weer stevig tegen aan![]()
minder dan een uurtje onderhand, maar de laatste lootjes wegen bij mij iig altijd het zwaarst.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nog een uurtje. Dus dat moet lukken.
Neem anders cup á soupquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:17 schreef HansU het volgende:
[..]
minder dan een uurtje onderhand, maar de laatste lootjes wegen bij mij iig altijd het zwaarst.
Productiviteit na 4 uur is meestal ver te zoeken![]()
en nee, geen cup á soup opmerkingen aub![]()
Dan kan je nog wel ff blijven zitten, denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
ik blijf hier zitten totdat mijn stufi gestort is, anders ga ik niet weg
Hoezo?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel ff blijven zitten, denk ik.
Ik heb het al een tijdje binnen!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
ik blijf hier zitten totdat mijn stufi gestort is, anders ga ik niet weg
ik vat hem ff nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mij opgegeven voor de Efteling.Uiterlijk 6 november krijg ik het kaartje
![]()
Lidl heeft ivm het 10-jarig jubileum van het bedrijf in Nederland de Efteling afgehuurd. En nu kan al het personeel gratis naar de Eftelingquote:
dat laatste leer je nog wel af binnen een paar wekenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kunnen jullie trouwens niet even wat minder posten als ik afwezig ben? Ik heb weinig zin om 4 pagina's te lezen en dan tot de conclusie gekomen dat er niet veel belangrijks stond.
Ik kijk meestal alleen over er nog op een post van mijn gereageerd is, en of ik dan nog wil reageren. De rest sla ik over. Ik heb wel wat beters te doen dan al die onzin die jullie in de baas zijn tijd schrijven te lezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat laatste leer je nog wel af binnen een paar weken
idd. Daarom lees ik ook nooit wat er allemaal al is gepost. Ik weet toch wel dat er niets belangrijks staatquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat laatste leer je nog wel af binnen een paar weken
Eigenlijk kun je dat op vrijwel heel FOK! toepassen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. Daarom lees ik ook nooit wat er allemaal al is gepost. Ik weet toch wel dat er niets belangrijks staat
Eigenlijk wel. Bij nieuws lees ik meestal de reacties wel. Gewoon voor de lolquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je dat op vrijwel heel FOK! toepassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |